Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51001) robag93 válasza d4d (#50999) üzenetére


robag93
tag

Szerintem ez szimplán elöregedett. Egy beltéri műanyagápolóval lekezeled és szép egységes lesz.

(#51002) Petyyyyy válasza KrAt (#51000) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Pl erre gondolok. Arra meg gondolni sem merek, miért duplája a saját oldalukon. :D

De jobb híján egy jobb minőségű mosogató szivacs is megteszi (Vileda, Hewa).

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#51003) FeRRaR1 válasza d4d (#50999) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Érzékeny sz@r műanyag, ott volt többet fogdosva. Kopás és/vagy zsírok, olajok a bőrről kikezdték, tisztító szer meg lehozta. Ez miatt előtte kevésbé látszott.

KrenAtesz

[link] Nekem ilyesmi van, ez is szivacs csak rajta egy vékony mikroszálas réteg. Rengeteg helyen, millió féle kivitelben kapható. Amit a kolléga ajánlott is jó. Igazából nekem van vagy 5-6 fajta, sima szivacs, vagy ronggyal bevont. Kerek, kocka, vékonyabb, vastagabb.

Arra figyelj hogy ne legyen túl vastag, vagy túl vastagon bevonva mert akkor pazarolja valamennyire az anyagot és nehezebb vele dolgozni.

[ Szerkesztve ]

(#51004) Petyyyyy válasza d4d (#50999) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ránézésre simán csak ki van száradva a magas minőségű... műanyag. Gondolom ezen a hátsó felén támaszkodott meg a tenyér, elabúzálódott ahogy húzták a kilincset.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#51005) d4d


d4d
tag

Akkor azt mondjátok, hogy nem a szer okozhatja ezt?Visszagondolva, hogy hol találkoztam legtöbbször ilyen jelenséggel, jellemzően valóban olyan pontokon amit sokat fogdoshattak, kilincs környéki műanyag, mint a képen, elektromos ablak kezelőszervei környéki ugyanilyen műanyag elemek vagy maguk a kapcsolók is vagy pl bajuszkapcsolók, biztonsági övek csatjainál az érintési pontokon.

elemlampa.blog.hu

(#51006) Morris válasza Petyyyyy (#50986) üzenetére


Morris
veterán

Laikusként kérdezem, ebben a videóban mik voltak a problémák? Végig néztem.

(#51007) robag93 válasza Morris (#51006) üzenetére


robag93
tag

Én sem értem:DD Azon esetleg lehetne vitatkozni, hogy ecsetelni érdemes-e a snowfoamozásnál. Sokan azt mondják, hogy csak a kontakt mosásnál. Egyébként szerintem patent.

(#51008) FeRRaR1 válasza d4d (#51005) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem a szer okozta, csak az tette láthatóvá. Ha a szer lenne akkor az egészen jelentkezett volna.

(#51009) Petyyyyy válasza Morris (#51006) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Lássuk.
Az hogy lecsapatja a felniket, mielőtt a fallout removert felhordja még csak hagyján. Ha körbe járja mind a négyet és utána kezdi sprickolni, a víz egy része már lecsorgott, de szerintem száraz felületre fújva jobb a kontakt. Megy rá a hab majd elkezdi ecsetelni. Én ezen a ponton vetném be inkább a magasnyomásút - a vegyszer dolgozzon, ne te. Ráadásul azzal hogy ecsetel, csak összekaristolja a felületet. a koszt dörgöli össze-vissza. Videóban hű de látványos a before-after, de főleg hibás, elvégre minimalizálni szeretnénk a karcokat. Küllők közt sem fentről lefelé halad, pedig úgy legalább az alsó rész tovább ázhatna a keféből kicsorgó sampon miatt.
Gumit átdörgöli, majd a koszos kefét visszadugja a mosószeres vödörbe. Ahelyett hogy kimosná előtte.

Tanksapkánál, csomiajtónál ismétli a fenti hibás sorrendet.

A vízlehúzókat legalább nem felejti el, ez plusz pont. Lehetne javítani rajta - annyiszor kell átmenni rajta bő folyadékkal, míg fehér marad a hab, sűrűn öblítve a felületet és az ecsetet is.

Kesztyűs kontakt mosás esetén megcsinálja a csomitetőt majd a lökhárítót egészen az aljáig - utóbbi az egyik legkoszosabb pont az autón. Hősünk meg onnan folytatja tovább a műveletet.
Ez akkor sem a legjobb, ha kimossa a kesztyűt 1-2 panelenként.
Fentről lefelé haladnék a helyében, az autót két félre osztva, fejben tartva a legkoszosabb részeket - csomiajtó/hátsó lökhárítő és az első ajtók alja.

Az ülés-ajtó-ablak tisztításnál a vegyszert a felületre fújja. Inkább a kefére/mikroszálasra bitte.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#51010) FeRRaR1 válasza Petyyyyy (#51009) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem néztem végig csak belepörgettem. Viszont az írásod alapján számomra a legnagyobb hiba a mosás. Én 3 részre osztom a kocsit mindig. Első az ablakok aljáig. Második az ajtó alsó egyharmadáig. Harmadik minden ami alatta van, legvégén megyek végig benyúlva alá.

Felnit néha én is veretem először, ha nagyon vastagon van rajta a fékpor. De akkor már átmegyek a gumin és a kerékíven is valamennyire hogy a nagyja lejöjjön. Mire körbe érsz már félszáraz az amit vegyszerezel. Egyébként ahogy mondod, mehet a szárazra.

Állapot és elérni akart eredmény alapján egy alapos habfürdő, leveretés, élek alapos leveretése után lehet rá még egy habot fújni az ecseteléshez. Akkor a dzsuva nagy része már nem lesz ott. Ez esetben is koszosságnak megfelelő habbal. Kerámiás gyakran mosottra nyilván más kell mint a 2 éve nem mosottra. Ezt néha megtoldom azzal hogy az 5 literes APC tartályból befújom az éleket, illesztéseket, ablak közöket, tanksapkát, stb, első habozás előtt hogy még jobb legyen az eredmény. Megint csak kocsi függő hogy kell e.

Nem annyira jó, de nem is ordítóan vészes ezek alapján. Sajnos láttam sokkal rosszabbat, saját szemmel is. Legalább próbálkozik, mindenki elkezdte valahol. Meg a videózás, vágás, feltöltés, videónak megfelelés is munka.

[ Szerkesztve ]

(#51011) Petyyyyy válasza FeRRaR1 (#51010) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Én is kb így szoktam felosztani az autót a mosáshoz, a második felosztás az ajtók közepéig, a díszlécig tart. Mindhárom részre dedikált kesztyűt használok.

A felni lecsapatása nálam is koszréteg kérdése, van hogy én is előbb átmegyek rajta magasnyomásúval.

A fenti észrevételek annak a videónak szóltak, nyilván minden mosás más, úgy kell igazítani a beavatkozás mértékét. Van hogy elég csak egy lándzsás szűrt vizes vagy mosószeres kör, esetleg egy habfürdő. De a vezérelv mégiscsak az, hogy a lehető legkevesebb fizikai kontaktot alkalmazzuk. Ha viszont kell, akkor azt jól csináljuk. Nyilván senki nem profiként jön a világra, azért sem hagytam kommentet a video alatt. A topiklakók figyelmét viszont szerettem volna felhívni.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#51012) Gaborkik válasza d4d (#50999) üzenetére


Gaborkik
csendes tag

Autoglym interior shampoo-val is jártam már így, Suzuki, Toyota beltéren. Mind régi autó, az okát nem tudom. Volt hogy az ápoló eltakarta, volt hogy nem. Lehet, hogy a tisztítószer old ki a színből?

(#51013) d4d válasza Gaborkik (#51012) üzenetére


d4d
tag

Pedig nyilván az interior shampoo is elég biztonságos, főleg, hogy készre kevert termék. Suzuki nálam is de volt egy 2005ös chevrolet lacetti is ahol a fenti képen láthatónál is csúnyábban foltosodott az el.ablak kapcsolói körüli műanyag a tisztítás után. Ápolóval egyébként egész jól el lehetett fedni. De logikus amit Ferrari is írt, ha a szer okozná azt az egész felületen látni lehetne.

Más. Megjött s trc-s csomag. A BF miatt jópár napot késett. Múlthét hétfőn indították. Igazából kendőkből kellett betankolni kicsit. A bead makerből majdnem elhasználtam már egy ilyen kis palackkal. Nagyon tetszik a mangós illata, könnyű használni és extrém sima lesz a felület utána. A swift viszont elég új cucc, csak pár hete hogy elérhető el az Eu-ban. Nekem eleve a beltér tisztítás a mániám úgyhogy amikor valami ilyesmi beltértisztitó vagy beltér quick detailer megjelenik akkor rögtön ráugrok, ha megtetszik az előzetes infók, visszajelzések alapján. Illata így flakonon keresztül vmi sütis dologra emlékeztet. :)





[ Szerkesztve ]

elemlampa.blog.hu

(#51014) d4d


d4d
tag

Itt van egy összehasonlítás a carpro-s ecset és a detail factory ecsete között. De idevehetem a Koch Chemie zöld puha ecsetét is. Három, ránézésre képeken nagyon hasonló ecset, ha csak a fejüket nézi az ember, de igazából előben egymás mellett teljesen egyértelműen különböznek egymástól. Szó nincs arról hogy mind egy helyről jön csak át vannak címkézve. Főleg a carpo/detail factory volt érdekes ebből a szempontból, de még a fogantyú sem egyezik, a fej meg tök más kialakítású, ez látható is a lenti képeken. Átmérőben kb egyformának tünnek, de láthatóan a carpro picit hosszabb szálakat használ, emiatt lágyabb, terebélyesebb jobban alkalmassabb pl a műszeregység előtti plexihez és nagyobb felületekhez. A detail factory feje rövidebb, tömöttebb. Emiatt így látatlanban biztos egy fokkal jobban fog teljesíteni pl kapcsolók körüli szűk réseknél, ahova kellhet a picit határozottabb erő. Nyilván ha ez se elég jöhet a kisebbik valetpro ecset aztán fogkefe vagy a gyeon/koch kefe. A koch ecsete ahogy korábban írtam valamivel kisebb átmérővel rendelkezik ezért nem is annyira sűrű mint a másik kettő. A carpro hátránya hogy csak szettben lehet kapni, bár árban így is egálban van a detail factoryval.


[ Szerkesztve ]

elemlampa.blog.hu

(#51015) d4d válasza hentes555 (#50905) üzenetére


d4d
tag

Még megvan :) tényleg szép, jó a színe élőben, 4 évszakos continental gumik, belül is szép. Gyári felnik, majdnem hibátlanok jobb hátsó peremén van egy kicsi húzás, illetve a jobb tükörben az index búra repedt. Ránézésre a vonalai, illesztések, lámpák szépek.

[ Szerkesztve ]

elemlampa.blog.hu

(#51016) hentes555 válasza d4d (#51015) üzenetére


hentes555
senior tag

Szia!

Köszi, hogy megnézted. :)
Igazából azóta lett egy kis helyzetváltozás, a cégnél volt egy kiárusítás Aurisokra, sikerült egy 2017-es példányt megkapni. 300k km-rel, ebből következik, hogy van rajta néhány kőfelverődés és a bogarak sem kímélték a (régen)hófehér külsejét, most épp arra várok, hogy kiszámlázzák, utána átveszem és indulhat a nagy takarítás, van hova nézni és majd kérdésem is lesz :D

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#51017) d4d válasza d4d (#51013) üzenetére


d4d
tag

Swifthez: kibontva, használat közben egyértelműen narancsos illat dominál, kicsi sütis vaniliás beütéssel.

Ez tényleg csak gyors próba, egy scrub paddal kicsit átsikáltam. A benti quick detailereknek nem a tisztítás, inkább a karbantartás, lightosabb dolgok eltávolítása a feladatuk. Esetleg valami minimális ápolás, uv védelem, antisztatikus bevonat ilyesmi. Amikor egy alapvetően normális beltér az alap, de láthatóan jó ideje nem takarították, poros minden, ittott össze van fogdosva kicsit összekenve, üdítő, akármi kilöttyent stb akkor jól jönnek az ilyen gyors megoldások. Nekem is volt már hogy mittudomén 10-15 perc alatt kicsit össze kellett kapni a belteret, na akkor jól jönnek ezek. Így elsőre, ha a tisztítási képességet nézem szerintem erősebb, mint pl a carpro innerqd.
A kendőn az első törlés eredménye.



elemlampa.blog.hu

(#51018) bekiss válasza d4d (#50999) üzenetére


bekiss
csendes tag

Szia! Az nem lehet hogy valaki már kezelésbe vette előtted és rakott rá valami kencét ami elfedi, és a te cuccod meg azt szedte le? Ugyan így jártam vettünk egy szép kis skodát nagyon szép belsővel, áttakarítottam és lejött ami eltakarta a szarrá fakított kapcsolókat valaki nagyon dúrva apc-vel adott neki mindenhol. Majdnem elsírtam magam… :W

(#51019) bekiss válasza d4d (#51017) üzenetére


bekiss
csendes tag

Ez a cucc nagyon tetszik! Majd jövőre ha lesz rá lehetőség ilyen p&s vásárlásba beszállnék! Csak most jön a kari elvitte a spórolt pénzt…. :Y

(#51020) d4d válasza bekiss (#51018) üzenetére


d4d
tag

Valami lehetett rajta, ez is gyanús, jobb első ajtó amihez abszolút nem nyúltam még semmivel. Ahogy ráesett az eső ilyen csíkok jelentek meg. Műanyagápoló után láttam már ilyesmit.

elemlampa.blog.hu

(#51021) bekiss válasza d4d (#51020) üzenetére


bekiss
csendes tag

Na nekem is ilyen volt a skodri! Valami szakbarbár kezelésbe vette….. és a legrosszabb az egészbe hogy az én autóm 4 éves és a 18 éves szuszkának nem volt ilyen baja mondjuk azt nem is látta “szagember” szándékosan nem szakembert írtam…

(#51022) n1nja


n1nja
tag

Sziasztok.
Legyetek szívesek tanácsot adni.
Az utolsó szerviz látogatásom óta a szélvédő vezető oldalán szemmagasságban van egy nagyobb folt, amin a víz másképp viselkedik: cseppekbe összeáll. Törléskor is makacsul ragaszkodik, pár másodpercig homályos látást eredményezve, ami esőben, sötétben nagyon nem jó.
El tudom képzelni, hogy valamilyen olaj/szer került oda (akár ruhával), ami ezt váltotta ki.
Csináltam egy alaposabb áttörlést illetve lapátokat cseréltem, de a jelenség még mindig megvan.
Mivel próbálkozzak még szerintetek (a szélvédő csere előtt)?

Köszi a tippeket előre is.
üdv.

(#51023) FeRRaR1 válasza n1nja (#51022) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Kétlem hogy szélvédő cserére lenne szükség. IPA (alkohol), ecet, jar konyha szivaccsal ami 0 költség is megér egy próbát, wire wool 0000 és / vagy egy enyhe polírozás.

Ezeket próbálnám meg, és gyakorlatilag 100% hogy mindent el is tüntetne a felületről. Utána esetleg valami spray wax vagy üvegre való szerrel lefújni, rain x-et nem ajánlom.

(#51024) Petyal válasza d4d (#50967) üzenetére


Petyal
tag

Na ezt a választ elteszem a saját tudásbázisomba, köszi a részletes leírást. Ha fényezésre is van ecset tipped (japán puha fényezés) azt is szívesen venném.
Az mindenesetre meglepett, hogy a Koch ecsetből is jót gyárt. Egy két kivétellel szívesen használom a termékeit.

(#51025) n1nja válasza FeRRaR1 (#51023) üzenetére


n1nja
tag

Köszönöm a gyors választ.
Megpróbálom! Clearvue Rain Repellent (Turtle wax) van idehaza. Jó lesz?

(#51026) FeRRaR1 válasza n1nja (#51025) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem próbáltam így nem tudok nyilatkozni róla.
Én általában Soft99 Ultra Glaco-t használok.

Talán valaki más már próbálta itt...

(#51027) d4d válasza Petyal (#51024) üzenetére


d4d
tag

Ezt csak később vettem észre, letekerhető a feje. Nekem ecsetekből ezek a legpuhábbak, a három közül a carprot használnám ilyen célra, aztán a KC és a detail factory. Utóbbi a kicsit rövidebb, tömöttebb szálai miatt egy fokkal intenzívebb tisztítást tesz lehetővé. Az árát viszont sokallom, reálisan 3-4 ft között kellene mozognia max.




elemlampa.blog.hu

(#51028) Safranek válasza d4d (#51020) üzenetére


Safranek
aktív tag

Kíváncsi lennék hogy ezt melyik gyártó terméke okozza. :U

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#51029) d4d válasza Safranek (#51028) üzenetére


d4d
tag

Két dologra gondolok. Vízbázisú az ápolószer és önmagában ez okozza a gondot és/vagy túl sok szert vittek fel a felületre nem törölték vissza rendesen esetleg egyszerűen a felület, az anyag nem is tudja beszívni magába. Nem tudom. De ha ez van mögötte akkor egy beltérre tervezett ápolószernek azért nem rónám fel durva hibának, hogy nem vízálló. Mindenesetre bármi is ez furcsa hogy akkor miért ilyen csíkokban jön elő, miért nem a teljes felület ilyen, esett rá annyi víz.

elemlampa.blog.hu

(#51030) Morris válasza n1nja (#51025) üzenetére


Morris
veterán

Van. Nagyon szépen pergeti le a víz cseppeket. De nekem eleinte ugráltak a lapátok. Mára ez megszűnt szerencsére.

(#51031) tomisanzero válasza Morris (#51030) üzenetére


tomisanzero
tag

Én is használom, elég tartósnak mondanám és 60km/h-tol folyamatosan pergeti, kellemesen csalódtam benne. Az ugrálást nekem is csinálja, de szerintem lapát függő is lehet, mert három autómon van fent és csak egynél tapasztaltam.

(#51032) d4d


d4d
tag

Waxworld-nél 20% kedvezmény mindenre (kivéve ami eleve le van árazva) a tartozékok kategóriában, kupon: "december1"
December 8-ig él. 100 eur felett nincs szállítási költség alatta vmi 13 eur.

elemlampa.blog.hu

(#51033) d4d


d4d
tag

Nos, rövid kis tapasztalatom a Swifttel az, hogy nem szabad sajnálni, bőven mehet a felületre, át kell dolgozni, amire én egy microfiber madness scrub-a-roundot használok, majd visszatörlöm egy 245-300 gsmes kendővel, így szép egységes, ápolt kinézetű végeredményt kapok. Az illata ahogy írtam elsősorban narancsos, de ezt kb csak használat közben érezni valamennyire, nem marad meg tartósan. Elsőre ennyi, de még több autón, többféle műanyagon, anyagon is meg kell néznem.

elemlampa.blog.hu

(#51034) hentes555 válasza d4d (#51020) üzenetére


hentes555
senior tag

Tegnap hasonlóan jártam Aurisban, 1:30-ba kevert GreenStar-ral letöröltem az ajtó műanyagjait, majd haladtam tovább a műszerfalon, mikor is pár perccel később elkezdett cseperegni az eső és a cseppek helyén kb. pont ilyen kékes-lilás színű foltok maradtak. Előtte nem tudom volt-e kezelve bármivel, én nem gondolom, nagyon elhanyagolt volt a beltér.

Másik: kéziféken vastagon sötétbarna zsíros réteg, azokon a részeken, ahol általában fogodni szokták. 1:30 Greenstar-t habosítóval ráfújtam, átecseteltem, majd mikroszálassal letöröltem. Azóta gyakorlatilag ragad az egész.
Ez mi miatt lehet, találkozott már valaki ilyennel? És ha igem, mit csináljak vele?:W

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#51035) robag93 válasza hentes555 (#51034) üzenetére


robag93
tag

Szerintem kevés volt neki a habosítós 1:30 GS.

(#51036) FeRRaR1 válasza hentes555 (#51034) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Amennyiben műanyag akkor valami erősebb szerrel átmennék addig amég tiszta nem lesz. Ha kell többször többfélével. Esetleg van a ragadós kopós bevonat a műanyagon ami kopik? (attól még ugyan úgy addig csinálnám addig amég jónak érzem...)

(#51037) d4d


d4d
tag

Swift után, kb 20 perccel, direkt napfényben. Nincs foltosodás, kenődés, pedig ezen az olcsóbb műanyag elemen minden ilyesmi látszik. Az oldal rekesz belül nem lett rendesen megcsinálva, most a nagyobb felület volt a lényeg.

elemlampa.blog.hu

(#51038) d4d


d4d
tag

Ahifin a Korrosol 30%os kedvezménnyel fut 6530ft

Erről jut eszembe, mennyire kell tartani szerintetek a téli rendelésektől? Gondolok itt a fagyra érzékeny vegyszerekre. Mert ugye a futár autók raktere nem éppen arról híres hogy nagyon fűtenék ezeket. Most nem az hogy konkrétan megfagynak, de vajon okozhat e gondot, ha napokig nulla vagy mínuszos raktérben zötyögnek?

elemlampa.blog.hu

(#51039) n1nja


n1nja
tag

Köszi a tippeket.
Időközben beugrott, hogy van autó kozmetikás ismerősöm. 30 perc alatt lepucolta és tett fel bevonatot is.
Mint kiderült fékfolyadék volt a szélvédőn...
Egyelőre jónak tűnik. Idővel kiderül, hogy sikerült-e maradéktalanul letisztítani.

(#51040) Petyyyyy válasza d4d (#51038) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Napokig biztos nem zötykölődik egy csomag a futár autó rakterében. Legjobb tudomásom szerint az aznap kiszállítani tervezett darabokat veszi fel és viszlát. Azt az egy napot meg kibírja. A raktár már más kérdés.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#51041) Ace owner


Ace owner
addikt

Sziasztok!
Regi papir suzuki ajtok folyton befagynak mit lehetne tenni ellene? Gumi kedereket lekezelnem valamivel megoldana? :R

Galaxy Fold 4

(#51042) vazee00


vazee00
tag

Sziasztok!

Nemrég vásároltam az autóba(2000 -es évjárat, BMW E39) (valódi)bőr üléseket, amiket a colourlock oldtimer ápolóval kezeltem. Maradt bőven bőr tisztító, de a későbbiek során milyen ápolóval érdemes kezelni/ápolni időszakosan az üléseket? Szeretném minél tovább megőrizni a jelenlegi állapotát.

Ezeken gondolkodom:
COLOURLOCK leder protektor bőrápoló
COLOURLOCK Elephant Bőrolaj
AUTOGLYM LEATHER CARE BALM
Auto Finesse Hide Leather Conditioner bőrvédő
Ikea bőrápoló

Mit ajánlotok, van esetleg más termék, ami megfelelőbb erre?

FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu

(#51043) Safranek válasza d4d (#51038) üzenetére


Safranek
aktív tag

A múltkori automatába történt rendelés után ez bennem is felmerült. :U

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#51044) ::Trunks::


::Trunks::
senior tag

Makita P6000C-re hol lehetne gyárinál kisebb talpat fellelni? Középen imbuszos ugye. Ali, ebay stb is szóba jöhet. Van aki már cserélte?

::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/

(#51045) d4d válasza Safranek (#51043) üzenetére


d4d
tag

Ahogy Pety írta a futáros szállítás, az utolsó menet még csak csak, de egy eu-s 5-8 napos utaztatás/raktározás közben milyen körülmények vannak ki tudja. Automatába ilyet még nem kértem, akkor inkább csomagpont, de jellemzően a kintről érkezőkért bemegyek a depoba kora reggel, átveszem mielőtt a futár elindulna vele. Ha a depo nem megoldás akkor is kora reggel hívom a futárt és megyek elébe. GLS futárok különösen jó fejek és rugalmasak errefelé. Off téma, egyébként nem szeretik az automatákat, mert egy címnek számít, ők pedig ezután kapnak pénzt.. azt mondta nekem a gls-es, hogy a fizetése kb 30%-a ugrott emiatt. Pedig nekünk tényleg kényelmes megoldás.
Mindenesete nagy mínuszokban nem rendelek ilyesmit, max eszközöket. Még holnap megjön egy utolsó csomag (kendők) aztán ennyi. A téli hónapokban amúgy sem tudok annyit foglalkozni ezzel a témával, nincs garázs vagy más fedett helyem.

[ Szerkesztve ]

elemlampa.blog.hu

(#51046) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Octavia Tour 1u2 nagyon szereti a párát-belül. Ha ketten utazunk és kicsit is párás az idő egyből gőzkabin. Ha nem fűtök, akkor esélytelen, de emiatt a motor sosem megy kb 70 °C fölé.
Belülre mi az ajánlott páramentesítő üvegre? A szélvédőn ultra galco van, elégedett vagyok vele, nagyon jól bírja eddig. De belül és a hátsó ablak belseje katasztrófa.
Használok egy ilyet, esetleg ebből van hatékonyabb? Ez segít, de az idei tél már megtelítette. Ha van valami bevált páraszívó párna, ami éjszaka elbánik a nagyjával és kocsiban is használható szuper lenne.
Köszönöm!

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#51047) polonic válasza chopin42 (#51046) üzenetére


polonic
félisten

Üdv
Klíma nincs az autóban? Mert az párátlanításra is való ilyen időben. Ha van, akkor klíma on
Egyébként az sem normális, ha megy a fűtés, akkor nem ér el magasabb hőfokot a hűtőfolyadék. Attól még fel kéne mennie üzemi hőmérsékletre. Ezt nézesd meg.

(#51048) Gaborkik válasza chopin42 (#51046) üzenetére


Gaborkik
csendes tag

Szervusz,
Ott több gond is lesz.
Elsőnek beázást keresném, másrészt termosztát csere (gyárira) és/vagy fűtőradiátor takarítás.

(#51049) fulton


fulton
addikt

Sziasztok
Szeretném kikérni a véleményetek.
Parkoban belém tolattak, mivel a hátsó ajtó épp nyitva volt, annak ütköztek, így hossz irányból kapta az ütést az ajtó ami záródás irányába hajtódott be.
Nem vagyok jártas a témában:
Márkaszervízben gondolkodom:
-előfordulhat hogy ajtócserével lesz javítva. Ilyen esetben bele ködölnek fényezésnél az első ajtóba és a hátsó sárvédőbe is. Megmondom őszintén félek ettől, ahogy kirajzolódott ez előttem vagy eltalálják a színt vagy nem és ha már "belemásznak" akkor .... a másik hogy a gyári fényezéshez képest milyen minőség lesz, nem e fog lepattogni idővel stb..

-A másik opció hogy javítják gittelik stb.. ez esetben azt mondták nekem, idővel ez repedhet, állitólag a falctömítés is sérült bár én nem értek hozzá.
Gondolom itt kevésbé másznak bele az autó többi részébe.

Szerintetek nem lehetne úgy javítani hogy kihúzni a horpadást, és csak a szélét/élét festeni? vagy ez nem járható? csak azért hogy akkor megmaradna a gyári szín fényezés.
A hézagokat jónak látom, (kivéve persze a két ponton ahol horpadt) illesztések is okék, tökéletesen záródik az ajtó.

Ti hogy járnátok el a helyemben?

Nem tervezem eladni az autót a jövőben.
Egyébként 2021 es gyöngyház metál fényezés.
néhány kép róla: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

(#51050) d4d


d4d
tag

Az utolsó trc-s csomag is befutott. A polirtechnél kapható LE Value kendőkhöz képest ezek a 300as edgeless kendők érezhetően lágyabbak, hasonló gsm, de a trc 70/30as keveréket használ, nem 80/20-at. A 365-ös szintén 70/30-as.

elemlampa.blog.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.