- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- GoodSpeed: Samsung 980 PRO 1TB M.2 (MZ-V8P1T0BW) vs Samsung 990 PRO 2TB M.2 (MZ-V9P2T0BW)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
sayinpety #7697 üzenetére
Világos. Magyarul, a DX12 felé való gyorsabb elmozdulásnak anyagi okai vannak - ebből nekem az következik, hogy a következő 6-12 hónapban érkező címek nagy része ezeknek az anyagi előnyöknek a realizálására lesz kihegyezve, nem pedig a DX12-es innovációra. Additional benefitként pedig bejön a CPU-limitáció erős mérséklődése.
A másodikkal biztosan nyer az AMD - nem teljesítményelőnyre fog szert tenni, hanem a jelenlegi esetenkénti teljesítményhátrány fog "elveszni".
A RRC vajon fog differenciáni az architektúrák között? -
wjbhbdux
veterán
-
sayinpety
tag
Igen. D3D12 nagyon erdekes mobile projecthez. Overhead csokkentese uzemidot noveli. Van iOS es Windows 10 mobile side projectunk. Metal es D3D12 haromszorosara novelte az uzemidot OGLES/D3D11 rendererhez kepest.
AAA % nem tudok. Aki teheti valt! Sokkal olcsobb D3D12re portolni. Ma minden console engine runtime resource creation elvu, am ez nem mukodik D3D11en. Ennek atirasa sok ide es penz. Explicit APIval csokken a kockazat, sokkal kevesebb lesz a rossz port. Kiadok a D3D11 legnagyobb ellensegei. Tul sok penzbe kerul.
-
gtamate2
veterán
Nézd meg a mostani árakat, régebben csak 2 év volt rá és drágább is volt ahogy mondod, viszont mostanában kezdte olcsóbban adni itt a termékeit.
(#7690) Szaby59: Nem hinném hogy akartak volna partnerséget az AMD-vel, régóta kizárólagos nvidia forgalmazók. Érdekes, nem tudtam hogy így elnézték a hűtést, ahhoz képest a teztekben nem volt rossz a hőfoka. (Pl a Jetstreamet leelőzi)
-
Egon
nagyúr
válasz
gtamate2 #7688 üzenetére
Sajnos eléggé drága, a többihez képest.
Nem tudom milyen a hűtése, de pl. az én kártyám (560Ti) gyári hűtése általában kétventis volt, EVGA-ból (amit láttam) egy ventis verzió volt, ami nem nyerte el a bizalmam...
Ettől függetlenül, legközelebb lehet hogy EVGA kártyát veszek. -
#85552128
törölt tag
válasz
gtamate2 #7688 üzenetére
Annyival nem jobb/nem rosszabb a többi gyártótól, hogy mindenkinek, minden helyzetben, minden kártyánál #1 választás legyenek.
Az egyik 970-nél pl. csúnyán félretervezték a hűtést [link] - nyilván mindenki benézheti, de akkor is ez a típus biztos nem a legjobb termék... A Supportjuk nagyon jó, a top gyártók termékei közül meg szinte nem lehet mellényúlni annyira kicsi az eltérés, valamiben egyik, valamiben a másik jobb.
A tápjaik is jók még ha csak rebrandok is és nem ők gyártják, második Supernovát vettem mert meg se nyikkannak az "Eco" móddalAmúgy egy időben volt olyan pletyka, hogy AMD partnerek is akartak lenni, csak az AMD lepasszolta őket
-
rocket
nagyúr
Nem mondtam csak X1-re jon, csak annyit, hogy nem egyszerre jonnek, mivel a Fable egy system seller exkluziv cim konzolon.
"Én is számoltam több indie címet. A Star Citizen is az például. Még mindig nem tudom, hogy az MS-nek honnan van a száma, de mint mondtam ők biztosan jobban informáltak."
#7674:Mi ebben a meglepo? Eszak-Amerikaban nem sokakat erdekli az AMD, kb. mint a M$-nak a Japan konzolpiac
-
válasz
#85552128 #7681 üzenetére
nem tudom mire vélni ezt a statisztikát. jól néz ki a 980ti az első helyen, hihető a 970 második helye, de a 750ti harmadik helyén már felvontam a szemöldököm, a tízezer forintos 8400 gs1 ötödik helyén nevettem, azon meg pláne, hogy a 8. helyen lévő r9 280 pitcain három helyet vert a legjobb 980ra.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #7679 üzenetére
Nem tudom mire célzol, az ilyen eladási statisztikák érdekességképp szerintem ide is tartoznak. Az, hogy az eredmény nem annyira szép már más dolog... Eleve nevetséges, hogy ilyen kaliberű kártyák bekerülnek a Top 20-ba nemhogy az 5. helyre, de az is, hogy emellett alig van értelmesebb AMD kártya a seregnyi Maxwell ellen . Úgy, hogy elvileg nemrég startolt el az "új" sorozat + a Fury (nyilván utóbbiból alig van még, de szépen látszik, hogy a userek sem vették be az átcímkézést és aki ilyen kaliberű kártyákat venne az inkább a konkurenciához megy).
(#7680) Laja333: Májustól használom, vannak még kisebb-nagyobb bugok - főleg a beépített alkalmazásokkal, de amúgy bőven használható általános dolgokra és játékra is. A legnagyobb bug talán az volt, amikor az egyik buildben többször kellett a tálcára kattintani mert nem vette észre
Pont ezzel kezdtem, de azóta már javították.
Mondjuk én magyarról angolra moddolt 8.1-ről frissítettem és azóta már többször és frissült új buildre szóval nálam nagyobb a hibák lehetősége is ennek ellenére az utóbbi néhány build szerintem nagyon jól működik egy teszt OS-hez képest.
Hétvégén lehet felrakom az AMD-s gépre is és megnézem van e gyorsulás AMD procival + egy 260X-szel. -
gtamate2
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel kezdettől fogva crossmultira van tervezve a Fable Legends, így nehezen képzelhető el, hogy csak Xbox One-ra jön. Főleg úgy, hogy be van jelentve, hogy itt lesz PC-n is, persze csak Windows 10-hez. De nem ez lesz az egyetlen Windows 10 only játék idén. Jön egy másik Unreal Engine-es DX12 cucc ősszel.
Én is számoltam több indie címet. A Star Citizen is az például. Még mindig nem tudom, hogy az MS-nek honnan van a száma, de mint mondtam ők biztosan jobban informáltak.
(#7676) Laja333: Pláne úgy, hogy a Vulkan binding modellje egyedül GCN-en nincs emulálva. Persze ettől a shaderben kell megadni a memóriaelérést, de a CPU fogja betölteni és nem a GPU maga. Majd a Valve megköszöni a PC Worldnek, hogy aknázzák alá az üzletüket.
-
wjbhbdux
veterán
-
-
válasz
rumkola #7662 üzenetére
Ebben benne van az iGPU is... szóval ezen belül a diszkrét valószínűleg elég pocsék mutatókat hozna.
Ma már a notebook a menő, és abba is egyre rikább mert sok a probléma a dGPU-val (Optimus, Enduro stb).
A broadwell/skylake meg aztán még ráfog tenni egy lapáttal erre.Látszik is hogy még iGPU-kat beleszámolva is eléggé rosszul áll a desktop piac.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Fable Legends egy crossplatform multis játék lesz. Az MS az év elején jelentette be, hogy egyszerre jön PC-re és Xbox One-ra, és két platformon lehet majd egymás ellen játszani.
A saját számaim nem slide-ból vannak. Egyszerűen megkérdeztem, hogy ki támogatja a low-levelt az érkező játékokban. Aki visszaírt annak behúztam magamnál egy strigulát. Sokan nem írtam vissza egyébként. Lehet, hogy ezért van az MS-től jóval nagyobb számot. Ők biztosan sokkal jobban informáltak nálam.
(#7664) gbors: Az is lehet. Én mindenesetre inkább irkálok külön a fejlesztőknek, az a biztos. Lassan válaszolgatnak.
-
#85552128
törölt tag
Az a "major deal" ha jól emlékszem a Sega esetében a Stormrise-t jelentette. Az tényleg gyorsult dx10.1 alatt, de egy szar játék volt
Az EA-nál a BattleForge volt, viszont a Dragon Age 2 DX11 támogatással jött és visszaskálázta magát 10 és 10.1-re is ha a 11-es rendert választottad ki - ez volt az egyik (egyetlen ?) játék ami tényleg használta a visszafelé kompatibilitást...
Amúgy volt egy pár dx10.1-es játék kb. annyi mint Mantle.
Blizzardot meg hagyjuk, ők még mindig dx9-en vannak (kivéve wow), dualcore supporttalTechnikailag az egyik legelmaradottabb cég még úgyis, hogy a Diablo-ig PC exkluzívak voltak...
-
Nem csak a ref, hanem a korai custom változatok is. Gondolom visszaütött az árazás. De ezzel nem volt gond, mert itt volt a vásárlónak valódi választási lehetősége (olcsó + igénytelen vs drágább + minőségi) - a 4870-nél ez meg is maradt, a 4850-et viszont "elb***ta" az nVidia. Aztán a GTS250, bár ugyanazt a GPU-t tartalmazta, termékként sokkal igénytelenebb lett.
(#7655) Abu85: ennyi kicsire az MS-en kívül senki sem számít. Sőt, valószínűleg ők se, csak muszáj volt valami ütős számot írni valamelyik slideware-be, aztán valakinek biztos annyira megtetszett odafenn, hogy félhivatalos álláspont lett belőle. Pont mint Hofinál a malacok, csak nagyobbak a szorzók
(#7660) rocket: ez a k**va történelem, csak a baj van vele
-
Speed®
titán
válasz
rumkola #7662 üzenetére
A piros vonal őt igazolja konkrétan. A kérdés már csak az, mikor ér az integráció arra a szintre, hogy teljesen megszűnjenek a belépő-középkat VGAk és max a felsőbb szegmensben legyen igény többre..az is kérdés, oda ki fog majd fejleszteni, töredék eladásért cserébe. Idővel kiderül..
-
rocket
nagyúr
Valoban az olcso gagyi jutott az ember eszebe a referencia HD4850 huteserol, en raktam is ra Accelero S1+-t, 2darab 120mm-es ventivel
Keresgeltem a kepet a forumon kartyamrol, de toroltek (pedig nagyon jol nezett ki a kicsi kartyan a nagy borda, meg a 2 nagy Thermaltake piros lapatos venti), erdekes dolgokra bukktantam HD4xxx sorozat kapcsan ~7 evvel ezelottrol
"Dave Baumann@AMD:
"Something that hasn't been noted yet is that EA and SEGA are signed on with us for DX10.1 titles, we've also signed a fairly major deal with Blizzard." -
rocket
nagyúr
A konzolos jonne ev vegen, de elnezve oszre milyen X1 exkluziv system seller jatekokkal keszul a M$ (Halo, Forza), pici az esely, hogy iden megjelenik.
Raadasul mivel ez egy exkluziv system seller jatek, +6 honapot nyugodtan szamoljal jo esetben a PC verziora.Hihetlen a realitasok helyett mennyire tamaszkodsz ezekre a marketing baromsagokra amit kulonbozo cegek osszhordanak a szines grafikonjaikon, es szemmel lathatoan az se erdekel, hogy mint hazigazda az elmult evekben nagyon sokszor melle nyultal.
-
HSM
félisten
Véletlen se zavarjon, hogy a GTX260 közel a duplája volt a G92-es 9800 GTX-nek, amiről korábban beszéltem.
Kb stimmel a kép, amit linkeltem, olyan 20-30%-ot hozhatott a húzott 4850-hez képest.
Igen, és még mindig inkább azt tartottam meg, mint a GTX260-at, azzal legalább 800Mhz-en frankón lehetett játszani mindenféle driveres gondok nélkül, igaz, még 10K-m is bukta a dolgot. Elég nagy lebőgés a GTX-nek.
(#7647) hpeter10: Így könnyű "bosszút állni", hogy egy másik termékről beszél, mint amiről én.
(#7648) Casanova*: Azért kis húzásra a refi GTX260-nak is megjött a hangja.
Ráadásul a hátulján a fémlemezen szalonnát lehetett volna sütni. A 4890-el hűvösebb maradt a gép belseje azonos házban és szellőzéssel.
Amúgy nagyon prímán összerakott kártya volt a 260-as, volt benne anyag bőven, sajnáltam megválni tőle.Sajnos a driver nem bírta a felhasználási szokásaim.
(#7649) mlinus: Nekem a régi Radeon 9700 és a HD5850. Azokon játszottam a legjobbakat. De amúgy a 7970-et és 290-est is nagyon szerettem, de azok nem voltak meg olyan sokáig.
(#7650) szunya1: Ja, csak kár, hogy Ttomax a saját kapujába lőtte.
(#7654) gbors: Jó, hát a 4850 ref egy borzalom volt, és akkor finoman fogalmaztam, emlékszem én, nyugi. De voltak kitűnően megépített darabok, olyanokat kellett venni, és probléma megoldva. A 4870-en csak a VRM volt nagyon kicentizve, de amúgy jól működtek, volt akinek raktam össze gépet olyannal, és Furmark alatt sem nyúlt ki.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
... szóval az úgy volt, hogy írtam, hogy árban és teljesítményben egyforma volt a két kártya, Te pedig linkeltél pár grafikont, hogy hol van közöttük a különbség... Nem lesz könnyű megmutatni
A különbség a build quality és a hűtés hatékonysága terén jelentkezett. Az idő talán megszépíti az emlékeket, de a 4850 és a 4870 rettenet igénytelen volt, főleg az első verziók. Cserébe ár / teljesítményben szőnyegbombáztak, és néhány igen kínos korrekcióra késztették az nVidiát.
(#7651) Abu85: ahogy schwartz is írta, sayinpety közreműködésével az MS-től. De megnéztem az aktát, 25-30 low level AAA játék szerepel benne jövő májusig + a kicsik
-
rocket
nagyúr
UE4 DX12 jatek nem fog megjelenni a Pascalig, ezt nyugodtan boritekolhatod.
A velemenyed ugy valtoztatgatod mint mas az alsogatyajat
Nehany hete 25-30 AAA DX12 jatekrol irogattal, meg, hogy osztol csak low-level API jatekok jonnek.Akkor is irtam mar, ne hidd el a M$ marketing rizsajat, mert a fele sem igaz.
10 low-level API jatek lesz 1 even belul, amibol 5 AAA cim (legalabbis annak hypeolt) lehet sokat mondtam. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
TTomax
félisten
"OC 4850-hez képest kellemes felüdülés volt a 216sp-s GTX260.... "
(#15270) HSM válasza TTomax
Az enyém sima mezei 4890... És alapfeszen megy 910-et... Feszelni meg nem akarom, de biztos lenne még benne pici... De nem is baj, alapon is baromi hangos, én levittem 800-ra az órajelét, és 1,312V-ról 1,2V-ra a feszt és így már a hangja is egész barátságos...
Bár amúgy nem vészes a jelenség, de érzékelhető... Rövid ideig tart, és hamar észhez tér...Érdemes visszaolvasni,van ami sosem változik...
[link]
-
HSM
félisten
válasz
mcwolf79 #7640 üzenetére
Magad nevében nyilatkozz!!!
(#7641) gbors: Ez pl. a launch review a 4850-el:
Ugyan csak 9800GTX van, de szépen mutatja az erőviszonyokat. Egy kis tuninggal a GTX+-t is leverte: [link]Szóval nem látom itt a szakadékot, miért lett volna jobb a 9800GTX-et választanom.
Nem az elfogultságom miatt írtam, hanem mivel járt előtte nálam egy G80-as 8800GTS így nagyjából tudtam, mire számíthatok a G92-től, és a 3870-em révén azt is, mire a 4850-től.
Ha az elfogultságos érveddel jössz, akkor arra szvsz elég erős cáfolat, hogy a 4850-ek után GTX260-at vettem. Mondjuk (nagyon) nem vált be, de az egy másik történet.
-
daveoff
veterán
válasz
Dark KillerX #7642 üzenetére
guru3d-n a Fury tesztben ugyanazok az eredmények születtek(fury vs ref980ti), mint a most linkelt MSI 980Ti Gaming tesztben....
-
Ez nem csak a gyári OC-seknél volt?
és őszintén szólva fel sem merült bennem semmiféle G92 származék, mint alternatíva, és nem az áruk miatt
Persze, de ez Nálad eleve adott
Ha egymás mellé tetted a két kártyát, akkor független szemlélőként eszedbe nem jutott volna a Radeont választani, akkora volt a szakadék.
-
#35434496
törölt tag
válasz
Dark KillerX #7638 üzenetére
-
Dark KillerX
addikt
MSI 980Ti teszt [link]
Érdekes,hogy ebben a review-ben,nagyon közel került a Fury a 980Ti-hoz (GTA5-öt leszámítva),mert a korábbi tesztekben,jóval jobban le volt maradva
-
válasz
velizare #7633 üzenetére
Igen, volt ilyen, de ez teljesen másról szól. Én itt elsősorban arra vagyok kíváncsi, hogy a MS tett egy optimista, de nem elborult felső becslést (ha minden játékot beleértettek), vagy elment az eszük (ha csak AAA-kra godoltak).
Érdemes tudni, hogy nagyobb kereskedelmi projekteknél kb. egy ilyen tölcsér mentén fogynak a jelöltek az idő előrehaladtával:
forecast > ütemezett projekt > finanszírozott projekt > elkészült projekt > időre elkészült projektAz első és az utolsó számossága között könnyen lehet 3-4x szorzó is. Az MS száma nyilván forecast (és a 70-ből 20-30 akár lehet is AAA) - Abu pedig úgy használja ezeket a számokat érvként az AMD mellett, mintha ezek mind időre elkészült projektté változnának.
És persze a sok számháború között elveszik a lényeg - a DX12-es / Vulcanos portok közül hány lesz, amit csak a CPU-limit tompítása miatt csinálnak meg, és hány olyan, ami valóban előnyt is fog kovácsolni az új GPU-s lehetőségekből és nem 200+ FPS-sel fog menni bármilyen midrange kártyán. Erre a kérdésre igen jó lenne tudni a választ - és azt is, hogy ezeknek a játékoknak mi a valós ütemezése.
-
TTomax
félisten
Igaz,annak semmi köze nem volt az 55nmhez,csak a nyákon olcsósitottak és emiatt nem szerette annyira az OCt..aki nem hiszi keresse vissza HSM hozzászólásait a 260/280topicban...
-
HSM
félisten
Ez volt vele a tapasztalat... Főleg ha kicsit jobban megdolgoztattad a CUDA alatt, elég hamar bedobták a törülközőt. Elég sokan fel voltak emiatt háborodva, elég ciki, ha elszámolja magát rendszeresen a VGA. Bár játékok alatt nyilván nem volt olyan könnyen észrevehető a dolog.
Hát nem tudom, nekem volt 3870-em, és előtte egy 8800GTS-em, 320MB-os, a jó öreg G80-as maggal, és egyáltalán nem volt gondom utána a 3870-el, szépen vitt mindent. Utána 4850-et vettem, és őszintén szólva fel sem merült bennem semmiféle G92 származék, mint alternatíva, és nem az áruk miatt.
-
Ez a széthibázás meg honnan jön?
Aktív tesztelős korszakomban 3-4 GTX+ is járt nálam, mindegyik tökéletesen működött. Meg nem is emlékszem semmi ilyen általánosra, talán csak az első 55-ös batchekkel volt gond.
A pozícionálás addig volt ilyen borzalmas, amíg nem volt konkurenciája (rémlik, hogy a 3870 volt az ellene kiállítható top? vicces, ugye?) Aztán megjött a 4000-es széria, és máris a helyére került a 9800GTX+ ára. Olyannyira, hogy a versenytárs 4850-nel addig volt összevethető, amíg árról és teljesítményről van szó - amint egymás mellé tetted a két kártyát (ne adj' Isten bekapcsoltad a gépet), hirtelen ég és föld lett a különbség (nem a Radeon javára). -
abunak volt egy hsze valamelyik topicban, ahol konkrétan felsorolt címeket is, de már nem találom. de a 70et én is optimista becslésnek tartom, ami nem számol a halasztásokkal és beleérti a már megjelent játékok dx12re való portolását is. ez utóbbiak viszont akár instant is jöhetnek, előre lehet dolgozni rajtuk. ha a fele meglesz, akkor már jók leszünk, és ha ezek közül lesz 3-4 új aaa cím is, szerintem senki sem panaszkodhat. az ünnepi szezonra elég sokat terveztek be.
-
HSM
félisten
Olyan jó kártya volt a 980 GTX+, hogy jelentős részük gyári órajelen is kuka volt, mert széthibázta magát.
De legalább kínkeservesen nagyjából utolérték vele a G80-as elődöt.A Pitcairn jogos, azon én is húztam kicsit a szám. Ugyanakkor azt is hozzá kell tenni, hogy architekturális szempontból azzal semmi kivetnivaló nincs abban a szegmensben, ahova bedobták, még ha szolgáltatások tekintetében nem is makulátlan.
A G92-es 9800GTX+ elnevezés viszont erős volt olyan elődök után, mint pl. egy 8800 GTX vagy Ultra.(#7628) kovsol: Az a 65-->55nm váltás pont nem volt egy sikertörténet, én is örültem anno, hogy 65nm-es GTX260-at sikerült szereznem.
(#7630) imi123:
-
HSM
félisten
Az "átnevezés királya" címre egy ilyen jelentéktelen low-end GPU helyett szerintem sokkal jobb nevező lenne az Nv G92-es GPU-ja.
Ha jól emlékszem, 8800GT néven startolt, aztán 9800 GT/GTX lett belőle (jó vicc volt a G80-as 8800GTX után), aztán pedig ha jól rémlik GTS250 lett. -
Egon
nagyúr
-
proci985
MODERÁTOR
masfel evig volt CFem ket 7850el (5760 melle), szepen mentek. driver nem feltetlenul van elso napra meg volt par jatek ami sose mukodott. pl Far Cry 3 vagy eyefinityben ment szepen, vagy a CF ment egy kijelzon, de a ketto egyutt sose (AMDt mondjuk utalta a jatek, 6950el is 30ra fixelt vsyncel nem mikrolaggolt csak). Rage nem ment CFfel, de igazabol az SLIvel se ment, meg egy szem 6950el sem. Far Cry 4el megjelenes heteben nem ment a CF, egy kartya nem birta a harom kijelzot, utanna lett a GTX970.
hOCPn anno kb egyformara jott ki a 290x cf / 980 sli shotout. fogyasztasban lattak elterest, de kb egy szint.
viszont en meg commodore+4en kezdtem, vegigeltem a 90es eveket amikor neha a 20fpsnek mar orulni kellett (Tomb Raider vs S4 idoszak), szoval bizonyos dolgokra kevesbe vagyok erzekeny.
-
Asbee
veterán
Rossz topik.
-
TTomax
félisten
Már megszoktam hogy elbeszélsz a téma mellett,mindig kiragadva valami egészen más példát és azt pellengérezve,miközben olyan dolgokat mondasz amit én nem,én egy szóval nem állítottam hogy az SLI hibátlanul működik,ezt te erőlteted már pár hsz óta.Az viszont tény hogy fényévekkel jobb az SLI támogatása mint a CFé,nem tudom már hány játékot linkeltem csak ide ebbe a topicba ahol a single kártya gyorsabb volt mint a CF ,(amúgy magam is kipróbáltam a 290X CFet,)de majd a DX12 meg az SFR megváltja a világot... az az SFR amit gyakorlatilag már egyszer kukáztak mert olyan gyenge volt a hatásfoka... de jó is lesz,hogy majd most már vízszintes tearing helyett lesz nekünk függőleges is...
-
TTomax
félisten
Miután javították a drivert igen!Pontosan ebből volt a balhé,csak ha AMDröl van szó negatív kritika esetén , te könnyen amnéziába esel.Az a probléma már javítva lett,és hát tudjuk multiGPU esetén csak AMD hiszen ott kolbászból van a kerítés,hibátlanul müködik minden ezért is van olyan sok 290/X CF user... sőt a 295X2 is hiánycikk,pedig olcsóbb mint a Fury X ... ja hogy mégsem...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább 20-30 ms közötti értékekről volt szó. Tartósan 60 ms feletti érték az már konkrét akadás. De értem. Az SLI így jó.
Megjegyzem nem véletlenül álltak le a frame-pacing tesztek. Úgy nem éri meg pénzelni a tesztlaborokat az FCAT-hoz szükséges (igen drága) kütyükkel, hogy az SLI ebben a tekintetben rosszabb lett az elmúlt időszakban, mint a Crossfire. -
Hát ez most épületes volt, már ne haragudjatok
Végignéztétek rendesen a tesztet meg a számokat? Jópár érdekesség volt benne, de úgy tűnik, mindenki csak a saját agendáját ragadta ki belőle
Felsorolom, hátha segít:
- Az elméleti 1200MHz-et a 980Ti egyik játékban sem tudta tartani, még single-ben sem. Nincsenek kitolva a limitek? Persze, hogy nincsenek, ui. a kártyákat out-of-the-box vizsgálták. Szó sincs semmilyen failről.
- Ezzel együtt single-ben 4%-kal gyorsabb a 980Ti, mint a garantált boost. Csak érdekességképpen.
- SLI-ben a 980Ti átlag 10%-ot vesztett a core órajelekből, ami 6-8%-os teljesítményvesztést jelent - skálázódásban tehát ez 12-16% veszteség
- A Fury X előrelépése a fentinél lényegesen nagyobb. Ha az órajellel kompenzálunk, akkor az SLI skálázódása még mindig csak maximum 65-70%, míg a CF-é 77%. Itt jöhet a képbe a híd / nem híd kérdés, de ennek pontos mértéke a tesztből nem derül ki.
- Két játékban 4K + Max beállítás mellett kifut a Fury a VRAM-ból. Mindkét játék sebessége határeset a kétkártyás konfigban (!), ráadásul az Evolve-ban nincs is MSAA, úgyhogy visszavenni sem nagyon lehet mit a VRAM kímélése érdekében. Ez nem valami jó előjel.
- 4K + medium beállítások mellett 1-1 kártya is tűrhetően, ha nem is igazán fényesen muzsikált. Szóval van realitása a 4K gaming dumának, csak éppen a beállításokban tett kompromisszumokkal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, sajnos ez történik, amikor a várt adat nem érkezik meg. Ilyenkor a GPU nem tud mit csinálni, mint vár rá. Ezért lett lecserélve a hidas megközelítés, mert már 2560x1600-ban is látszott a probléma, csak még nem volt olyan jelentős, mint 4K-ban.
Maga a jelenség nem az SLI sajátja. Ugyanúgy felfedezhető a hidas CF-en is. Egyedül az XDMA CF immúnis rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TCL LCD és LED TV-k
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Tőzsde és gazdaság
- Tesla topik
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! HP 15S-FQ1045NH 15 FHD notebook - i5 1035G1 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN10
- HP EliteBook 830 G7 i5-10210U 16GB 256GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest