- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Interceptor
addikt
válasz
DeckardCain #9087 üzenetére
Visszanéztem az előző lapokat is, a fury x szinte mindenhol rávert egy hangyányit a ti-re, ez jó hír hátha így marad a többi dx12-es címnél is a későbbiekben, és lesz jó kis verseny
A 390-es jól kiosztotta full hd-ban a GTX970-est
gyanús ez nekem.
-
rocket
nagyúr
"Being fair to all the graphics vendors
Often we get asked about fairness, that is, usually if in regards to treating Nvidia and AMD equally? Are we working closer with one vendor then another? The answer is that we have an open access policy. Our goal is to make our game run as fast as possible on everyone’s machine, regardless of what hardware our players have.
To this end, we have made our source code available to Microsoft, Nvidia, AMD and Intel for over a year. We have received a huge amount of feedback. For example, when Nvidia noticed that a specific shader was taking a particularly long time on their hardware, they offered an optimized shader that made things faster which we integrated into our code.
We only have two requirements for implementing vendor optimizations: We require that it not be a loss for other hardware implementations, and we require that it doesn’t move the engine architecture backward (that is, we are not jeopardizing the future for the present)."
-
DeckardCain
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyébként szerintem ez a DX12 mód még simán lehet gyorsabb, mert a Mantle mód az AMD DX12 eredményeinél is lényegesen jobbakat produkál. Szóval azért ezekben az eredményekben még bőven benne van, hogy a DX12 csak most lett kész, gyakorlatilag pár hetesek rá a driverek, stb. Az sem kizárt, hogy számos Mantle-ben működő optimalizálás még DX12 alatt nem is működik, de később, ahogy fejlődik a motor ezeket rákapcsolják. Szóval nem véletlenül alpha. Idővel szépen bele lesz építve a DX12-be a Mantle extrái. Vegyük figyelembe, hogy a Futuremark DX12-es tesztje is lassabb volt az első verzióval a Mantle-nél, de fél évre rá felzárkózott.
-
Kerestem a megfelelő szót az AotS fps-eredményekre, és azt hiszem, a következőkkel kitűnően össze lehet foglalni: heavily underwhelming. Van ugyan javulás minden CPU / VGA kombinációban, de igazából komoly előrelépés csak az AMD VGA-tulajok számára jelentkezik - és ott is csak a gyorsabb CPU-k esetén, mert a lassú CPU-k DX12 alatt is lassúak. What a surprise (mondjuk annyiban igen, hogy 3-4 modulos FX-ektől többet vártam). A VGA-k között pedig minimálisan billeg az egyensúly, de itt sem történik semmi izgalmas.
Más szóval, felhasználói szempontból továbbra is az a helyzet, mint a Mantle esetében - az AMD megoldotta a driver-problémáit egy új API bevezetésével. Ez pozitív. A világmegváltás pedig szokás szerint elmaradt.
-
daveoff
veterán
PC Games Hardware review
Videó
DX11
DX12 -
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #9078 üzenetére
Érdemes elolvasni a PC Perspective review utolsó oldalát is(Closing Thoughts and Going Forward)!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
DeckardCain #9075 üzenetére
Ugye korábban mondtam, hogy ez a motor az L1-ből másolja az adatot a GPU-ba. Ez a legnagyobb limit a feldolgozás során, és az FX-eknek nincs integrált PCI Express vezérlőjük, vagyis náluk ez a limit jobban kijön, mert jóval hosszabb az adatmásolás útja.
A normál APU-k már integrál PCI Express vezérlővel rendelkeznek, ott ez nem lenne akkora limit.(#9077) kovsol: Most attól, hogy ráoptimalizálnak arra a 10-20%-ra ami kinyerhető, a gyorsulás mértéke gyakorlatilag nem változna jelentősen. A GCN-nek a DX11 egy limit, és ezt teljesen kiüti a DX12.
A procik szempontjából az IGP lesz a fekete ló, amint bekerül a multi-adapter.
-
#85552128
törölt tag
Ugyanez volt a StarSwarm benchmarkkal is, itt is látszik, hogy megfelelő driverekkel a DX11-es mód is sokkal jobb teljesítményre képes...
Rangsort tekintve maradt minden a régiben, az OC-zott 290X390X és a ref 980 kb egy szinten van, a DX12-re kapcsolva történő negatív skálázás egyes esetekben meg gondolom valami bug lehet ?
Az egyébként fölöttébb érdekes, hogy a 6-8 szálas AMD még így is lassabb mint egy i3 -
kovsol
titán
Én ezt némi megtévesztésnek is nevezném, hiába mondja az AMD, hogy nincs DX11 profil, mert ez már nem fog eljutni az emberekhez. Innentől kezdve mindenki azt hiszi majd, hogy ekkora durva lesz majd az AMD gyorsulása a DX11-hez képest.
Egyébként az meg most is jól látszik, hogy i5/i7 fog kelleni továbbra is, mert az i3/FX cpu limites.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #9072 üzenetére
Az AMD nem csinált profilt DX11-hez. Ezt külön kihangsúlyozták, hogy felesleges, mert a DX12 úgyis gyorsabb, így mindenki abban fog játszani. Egyébként ez még tovább fog gyorsulni, mindenkinek, ahogy kezdik megismerni az API-t. Lesz még némi OS frissítés is, ami szükséges a multi GPU mód beépítéséhez, illetve az MSAA-t is engedélyezni lehet később. Ma is, de egyelőre csak a GCN-en működik használhatóan, erre majd kell még optimalizálás.
De első körben nagyon szépen látszik a DX12 hatása. Ezt nagyon jó, hogy megmutatja ez a teszt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Leghamarabb egyébként AotS teszt este lehet. Nem mondhatom meg mikor, mert az NDA lejárta is NDA-s, de nagyjából akkor, amikor elkezd lemenni a nap.
Eredményeket sajnos még én sem tudok olyat nem közölt senki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yllgrim #9062 üzenetére
Már ki van küldve az AotS teszt a médiának. Nekünk is. Szóval nem sokat kell már várni. Szerintem mi a héten már csak elkezdeni tudjuk, de más oldalak lehet, hogy előrébb járnak.
(#9064) daveoff: Az UE4 esetében egy ilyen programnál majdnem mindegy, hogy DX12-es vagy DX11-es. Szerintem még nem DX12-es. Majd később egyébként teljesen általánosan javul az UE4 teljesítménye, ahogy bekerülnek a fontosabb optimalizálások.
-
daveoff
veterán
válasz
Yllgrim #9059 üzenetére
Innen, de fingom nincs, hogy ez most DX11, vagy DX12, erről nem találtam semmit. Felbontásban elmehetsz egészen 5120x2880-ig
Én így próbáltam.....
(#9061) Abu85: De ez a letölthető cucc már DX12-es demó?
(#9060) imi123: Ez a kártya marad még egy darabig, az biztos, jó lesz ez DX12-ben is!
Nyugi, nem kell a para...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #9058 üzenetére
De ez a demó az Unreal Engine 4 fő leképzőjét használja. Mivel ez a motor ultramobil fejlesztés, így a PC-s leképző gyakorlatilag semmilyen optimalizálást nem kap. Ezért olyan ramaty manapság minden UE4 játék teljesítménye, Hatred például. Nincs rá pénz, hogy normális PC-s optimalizálást építsenek be. Azok az UE4 programok jól mennek, amelyek a mobil piacra szánt leképzőt használják, azt folyamatosa javítják, és már nagyon gyors. Szerintem ez majd csak jövőre változik meg, amikor a mobil fejlesztések lényegében beérnek, és lehet némi pénzt rakni a PC-be is. De azt ismerni kell, hogy az UE4-et licencelők 90%-a a mobil leképzőt használja, tehát nem véletlen, hogy ezt optimalizálják.
-
Yllgrim
őstag
válasz
daveoff #9058 üzenetére
Ha nem veszed zokon, megnezem este majd en is, magyar ido szerint olyan 8-9 korul. Csak FHD-t lehet nezni vagy van mas opcio is?
Honnan is lehet lekapni?
(#9060) imi123: baromi jo kartyaja van, nem kell eladni, DX12 jatekok meg odebb vannak, Carpe Diem, elj a a manak
Raer meg vele, te meg varsz meg egy picit
-
TTomax
félisten
válasz
daveoff #9049 üzenetére
Engem az a video nem győzött meg,nagyon nem... egy teljesen statikus folyosóról készült,ahol se AI,se rombolás,se semmi nem történt.A grafikán sem látok semmi állejtö dolgot,semmi olyasmit ami megragadta volna a figyelmem,amiről megmondanám,hogy ez DX12.Ráadásul a videó is szerény minőségű...
-
daveoff
veterán
-
-Solt-
veterán
Ne viccelj, amíg kulturált a hangnem és a stílus, addig nincs gond a vélemény különbséggel!
Csodát szerintem senki nem vár, az viszont benne van a pakliban a jelenlegi infók alapján, hogy záródik az olló szára, illetve, hogy kap egy kis lendületet a PC... Azt meg úgyis az idő dönti el, hogy ezekből mi valósul meg. Az elvi előnyök az NV fölénye miatt biztos nem fognak teljes mértékben átülni a gyakorlatba, ebben szinte biztos vagyok. Sajnos...
-
-Solt-
veterán
Kifejezetten érdekel milyen hurrá optimizmusról beszélsz!?
Az, hogy az ember nem rúg bele a földönfekvőbe minden félórában, még nem jelent hurrá optimizmust. Sokszor gond, hogy olyanokat láttok bele az ember mondandójába ami nincs ott, majd ezt visszavetítitek ránk.
Idáig sem a konzolok miatt volt visszatartva a PC, ezután sem lesz így szerintem. Részemről én rühellem a hülyegyerekképző dobozt, de ettől még nem érzem úgy, hogy kevés lenne a hardver alattuk. Ráadásul nemcsak grafika van a világon...
-
Szerintem nem volt kevés...
Rengeteg dolog még mindig nincs PC-n, pl közös memória és cache hozzáférés, stb.
PC-n csomó ilyen lassító dolog van amit át kell hidalni vagy ki kell küszöbölni trükkökkel.
Ráadásul igazán a hardvert még konzolon sem használják ki, jövőre jönnek az igazi nextgen játékok első futárai.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek #9033 üzenetére
Ha emulációra van szükség, akkor az igen CPU oldali többletterheléssel jár.
(#9034) imi123: Egyelőre érjük el azt, hogy a PC tudásban nagyjából felzárkózzon a konzolokra. Az már egy nagy fejlődés lesz az egész iparnak, mert rengeteg konzolos optimalizáció átmenthető lenne. Utána majd lehet szépen tovább haladni. Valószínűleg ez egy hosszabb folyamat lesz, de 2017 környékére bizonyosan sok lesz a konzol és a PC között a hasonlóság, ahogy tör előre az integrációs folyamat PC-n.
Semennyire. A DX11 API nem multi-engine.
-
Sheld
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, két asztali gépet szeretnék összerakni, egyetlen játékra. Star Wars Battlefront. EZ fusson multiban, a többi nem lényeg.
A processzor egy 860k-s AMD lett, a videókártyával kapcsolatban nem tudunk dönteni.
R7 260X vagy GT 750TiR7 260-ból elvileg lehet 260x-et csinálni egy kevéske tuning-al. Kérdés az, hogy mennyi a különbség a 260x és a 750Ti között. Néztem videókat is, teszteket olvasgattam. Felbontás FHD felé biztosan nem fog menni, jelenleg egy 1366*768-as monitort vadászok, nekem az a felbontás bőven elegendő.
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
imi123
őstag
Én csak próbálom kompenzálni a Ti hurrá optimizmusotokat.
Én azt látom hogy a mostani konzol generáció már a kiadásakor is kevés volt.
Ha ezekhez a konzolokhoz kell visszatartani a Pc-t akkor nem biztos hogy annyira fényes a helyzet.Abu.
Async shader mennyire életképes Dx11-el?
Van a Dolphin emunak async opciója.Lehet neki értelem Dx11-el? -
Abu85
HÁZIGAZDA
A core specifikációkat nagyrészt támogatják az elérhető hardverek. Itt igazából az a kérdés, hogy a gyártók meddig készítenek támogatást, mert az AMD és az NV visszamehet a TeraScale 2 és a Fermi generációig is, csak nem biztos, hogy megéri. Bizonyos, hogy a Vulkan esetében inkább az húzza majd meg a határt, hogy mire írható értelmes sebességű implementáció. Ebből a szempontból leginkább a 2012-től elérhető hardverek lehetnek támogatottak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért tegyük hozzá, hogy a programozói kapacitás egyértelműen a konzolokra van csoportosítva, tehát a PC-nek alapvetően az lenne a jó, ha a konzolok képességét másolnák. Viszont előkerült a SIGGRAPH-on is, hogy még mindig vannak olyan dolgok, amelyek konzolon elérhetők, míg PC-n nem. A DX12 nagyszerű előrelépés, de még mindig vannak hiányzó funkciók. Nincs GPU-s dispatch, rendezett atomi operáció, template támogatás a shader nyelvre, crosslane swizzle, stb. A Vulkan API ezek jó részét még behozza, vagyis az év végére tovább záródik az olló. Ez nagyszerű lesz a PC-nek. A következő év azzal fog telni, hogy minden gyártó csináljon Vulkan 1.0 és OpenCL 2.1 implementációt, mert ezekkel a két konzol képességeinek nagyon-nagy része lefedhető szabványosan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolokat és a PC-ket is teljesen másképp fogják programozni a következő években, mint például ma. A fejlődés lehetősége igen jelentős, mert lassan átírják a motorokat arra, hogy a CPU-ról egyre több feladat a GPU-ra költözzön. A SIGGRAPH-on már egészen érdekes koncepciók kerültek elő, amelyek nagyon aktív projektek. Persze nincsenek még bevetve, mert nincs rá kész az alapul szolgáló motor, de 2016-2017 környékén már látható lesz az eredményük. Ezeket az újításokat majd PC-be is mentik át, ahogy zajlik a GPU-k integrációs folyamata.
(#9025) kovsol: Azért volt. Az Xbox One eredeti API-ja így is sokkal lassabb, mint a PS4 low-level API-ja. Persze más kérdés, hogy a fejlesztők többsége egyiket sem használja. Nem megfelelő az elavult motorstruktúra hozzájuk.
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
velizare #9018 üzenetére
Nevezhetjük tech demo-nak, mert direkt a DX12 full kihasználására koncentráltak eléggé extrém módon. Nem is fekszik a jelenlegi architektúráknak... de ez csak egy RTS játék, és totál nem reprezentálja a reális, (korai) DX12 játékok körét. GOW DX12 már pl jobban tükrözheti az erősorrendet. Q3 2015?
-
Ren Hoek
veterán
Nem kell ezen röhögni, mert így is lesz.
Esetleg AMD azért nyerhet kicsivel többet, mert nagyon szarul vannak megírva a DX11-es driverek. A Ti-dnek meg tuti nem lesz hátránya. Remélem a 970-emmel is elbóklászok egy másfél évig még. Deus Ex-nek kell futnia mindenképpen, nekem az lesz a fő DX12 teszt. Ha nem megy jól, akkor összespórolok egy Fury Pro-ra.
-
Ren Hoek
veterán
Majd amikor FX+290X AOTS-ban lebulldozerezi az i5+970-et akkor nézegessünk
Amúgy lehet benne valami, mert AOTS jól skálázódik több magra.(Amúgy AOTS semmit se jelent jelenleg mert csak egy kihegyezett techdemo... nem hiszem, hogy DX12-ben 8 magra fogják reszelni a dolgokat. Bár ez is abszolút játék és egységszám/környezetfüggő) -
#35434496
törölt tag
Na hol van az fx huszár?
-
HSM
félisten
válasz
deadwing #9006 üzenetére
Emlékeim szerint még azt is ki tudja írni, mennyi időt tartott a CPU-n és mennyit a GPU-n a feldolgozás, tehát látod, melyik a szűk keresztmetszet.
(#9007) gézu: Szerintem még így sem teljesen pontos. Inkább azt teszi lehetővé, hogy a lehető legjobban kihasználható legyen, amennyiben a fejlesztő rendelkezik a megfelelő tudással ezt előhozni. A DX11-ben ez elérhetetlen, akkor is, ha a fejére áll a fejlesztő. A durva CPU-s és VRAM kezelési korlátokról nem is beszélve DX11 alatt.
-
gézu
őstag
válasz
Ren Hoek #9004 üzenetére
...The games media does have the okay to release benchmark results to the public. The embargo on their results is early next week.
...The answer to DX12 vs. DX11: It depends. DX12 won't make your video card faster. What it does is ensure that your video card is fully utilized.
-
deadwing
addikt
Köszi mindenkinek, holnap méregetek egy kicsit, ma meló van reggelig.
(#9005) Kolbi_30: nem az fps miatt volt a kérdés, persze az is számít hogyne, de jelenleg a time-frame-re vagyok rápörögve mocsok módon
-
rocket
nagyúr
AMD quizzed over sharp drop-off in R&D expenditure
#9000: Próbáld a Fraps-ot, a programban az FPS fulon lehet beallitani, hogy a frametimest is loggolja, aztán Fraps bench viewer programmal lehet megnezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest