- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: AOMEI Backupper Professional Edition: Lifetime Subscription
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
Az epp tegnap emlegetett Physx Flex ma bekerult a killing floor 2be, az ellenfelek szetrobbano testeibol kiszakado beleket szimulaljak vele
-
mert nem volt hiba. egyszerűen azokat a kártyákat még nem mérték le, amikor nézted. most már van, nézz rá újra.
btw a test scenario a sivatagban lovaglás 20 másodpercig, amiről nem mondható el, hogy worst-case scenario lenne.
@Ren Hoek: annyit állítottam, hogy a purehair fogja használni, és nem azt, hogy csak az fogja használni.
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
velizare #9694 üzenetére
Mondjuk ez a hajtéma engem sohasem izgatott. Sem a TressFX, sem a Hairworks egy cseppet sem érdekel, szóval ha emiatt lassulna be, akkor szívfájdalom nélkül kapcsolnám ki.
Részletesebb környezet, A.I., realisztikus sérülések, fizika és rombolhatóság, ez 1000x fontosabb és hasznosabb lenne ezeknél a tupíroknál. Ezeket várnám főleg a DX12-től... -
rocket
nagyúr
válasz
Malibutomi #9682 üzenetére
Az alap tablazat attekinthetetlen a szazalekokkal
Tablazat tetejen at kell valtani a bal oldali savban "alle einblenden", es akkor normalisan kiirja minden kartyanal a 1080p, 1440p, 2160p eredmenyeket.Az Asus Fury, miert szerepel 1 fps minimum, es 2 fps átlaggal minden felbontásban a tesztben arrol nem irnak semmit, ha nem volt kartyajuk minek van benne? ha valami hiba volt miert nem irjak?
-
válasz
FollowTheORI #9688 üzenetére
A queue-kat nem kell csomagokra bontani, ott jönnek be a feladatok, és onnan "viszi el" őket a scheduler. Azt mondjuk nem tudom pontosan, mit jelent fizikailag a 31-es limitáció átlépése (talán csak annyit, hogy vmi contex switch kell, ha több van, talán többet).
Könnyen lehet, hogy az AOTS 1 grafikai és 1-2 compute queue-t használ - többnek csak akkor van értelme, ha valamiért foghíjas mind a gfx, mind az összes compute queue. -
válasz
#Morcosmedve #9687 üzenetére
tpu-t mondanám, mert ők lelkiismeretesen újraméregetik a szomszédos kategória lakóit is, de ők win7 alatt mérnek, ráadásul ssd nélküli a setupjuk.
fhdben az ő méréseik szerint majdnem 20szal is. -
31+1 -et én most itt queue limitnek néztem, nem compute motornak... szóval a moderált is ki tudja mennyi... persze lehet jóval kevesebb meg több is.
De tekintve hogy mennyi mindent szélsőségesen paralellizáltak ebben a motorban (amivel amugy semmi gond, hisz ez a cél), könnyen lehet túlvannak a 32 queue-n (összegészében)...És igazából a problémát is abban gondoltam hogy mi van ha ennél többet akarnak rátenni egyszerre és a driver ezt úgy kezeli le hogy felbontja 31/2-es "csomagokra".
És ha nagyon beesik a teljesítmény az azért van, mert pl van egy 32-es csomag (1 graf + 31 compute queue) a második, meg a harmadik meg csak compute (nincs graf), neadjisten egy egy ilyen 32 csomag után még pre-emp is kell ami szintén időkiesés. Aztán kezdődik elölről.Mondjuk AMD-n meg jól megy, elég lehet akár azis ha csak 32-nél több, de 64nél kevesebb, és pl emiatt nem kell (meg amugyse náluk pre-emp), plusz az egészet egyszerre le is tudják kezelni, nem kell pl ketté bontani. Ami ugyan lehet tovább tart mint nVidián egy 32-es "csomag", de a többi "overhead" miatt mégis az AMD jobb összidőben. Ki tudja lehet akár 100%-al is, ami már nevezhető durva beesésnek.
Na mindegy tényleg keveset tudunk, arról is a bench mit akar csinálni és a hw/driver is, hogy működik.
Meg mást nem tudok elképzelni, mert ha a nVidia már rég közölte és dokumentálta hogy a Maxwell 2 tud egyszerre compute és grafikát is, a Maxwell 1 és előtt meg csak egyik vagy másik, akkor önmagában ez nem lehet baj. Tehát mennie kell egyszerre. Inkább csak valami limitáció van máshol rá hogy mennyi az annyi, vagy hogyan kell etetni.
Szerk +, mondjuk ez a BY3D-s otthoni barkács tesztprogi is lehet ezt jelenti, mert minden egyes 32-es csomagnál nőtt az idő... AMD meg egyforma ugye.
Ez kicsit olyan mintha 32-es csomagokra kéne bontania a drivernek a queue-kat.
Aztán persze ugyis tévedhetek, hisz nem értek hozzá ennyire (sem). -
#Morcosmedve
veterán
Bocsi a dupláért, de külön akarom kezelni.
Fury X-hez van minimum FPS-t is tartalmazó review?
Újabb driverek-el teszt Win10 alól? De legalább Win8.1, illetve FHD-4k közti?GTA V-ben tényleg ilyen gázos, hogy 10 FPS-el elmarad? az kb. a 980 szintje
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #9682 üzenetére
A 460 gyorsabb mint a 780?Hol látod te ezt?
(#9684) Mr.Jerk
Hát nem én hamisítottam... ki tudja... ám az biztos nVt szereti... nekem 4K-n kimaxolva egy TitanX-el megvolt a 60fps stabilan...(#9685) hpeter10
Ugyan csinálj már róla egy képet,mert a 460 nálam sehol sem gyorsabb mint a 780 se 1080ban se 1440ben, se 4Kban.
(#9687) hpeter10
GTA V az nem nagyon fekszik GCNnek... ami érdekes az nV bérenc Far Cry4 meg igen,csak ilyenkor mindenki amnéziás lesz,pfuj gameworks stb... -
wjbhbdux
veterán
válasz
#Morcosmedve #9680 üzenetére
a lenti kartyakkal nem mertek semmit, csak ki lehet valasztani mert mas tesztekben van.
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #9680 üzenetére
A Fury X avg. teljesítménye a 100%...amúgy meg... [link]
-
TTomax
félisten
válasz
#Morcosmedve #9678 üzenetére
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain – GPU-Benchmarks
-
Yllgrim
őstag
válasz
Ren Hoek #9671 üzenetére
Ezt meg nem sokan tudjak igy megmagyarazni, nagyon keves szereplo tudhat errol konkretat, raadasul nem hiszem hogy sokan ki is akarnanak jonni vele.
Oxide-l az a gond, hogy MS es a ket GPU gyarto is azt mondta, az o tesztjuk lesz a tuti elozetes, aztan ahogy megjelent a teszt, NV elkezdte haritani a dolgot es gondolom Oxide beleallt mereszen ebbe, nem nagyon vannak lekotelezve nekik, AMD meg tudhat valamit, mert ok is kezdenek egyre inkabb beleallni a hirek alapjan.
Hogy mi az igazsan hamarosan kiderul, valami biztos nem stimmel ha ennyien raugrottak a temara.
-
válasz
FollowTheORI #9659 üzenetére
Egy időben több ezer feladat fut egy GPU-n. Abban szinte biztos vagyok, hogy nem a 31+1 a probléma a Maxwellnél, mert az Oxide "mérsékeltként" aposztrofálta a saját a-c használatát. De amúgy csak az a biztos, hogy az AOTS csinált valamit, amire a Maxwell + driver kombó nincs felkészülve. A jelenségből én olyan problémára gyanakszom, ami vagy driver oldali hiba, vagy driver oldalon kezelhető - ha az előbbi, akkor vihar a biliben, ha az utóbbi, akkor az lehet komolyabb gondok előfutára is.
Nem volna rossz, ha sayinpety kolléga erre járna, mert ő már programozott ilyesmit, és ha jól rémlik, volt valami szívás náluk is...
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy szerinted ez az Async "botrány" nem pontosan az amit előre megjósoltál pár hónapja? Hogy a Maxwell2 durva async mellett negyedére lassulhat? Ezért én nem is csodálkoztam ezen most.
Szerintem aranyközépúton vagyunk... több cikkből nekem az jön le, hogy teljesen jó az async Maxwell2-őn is, csak nem ennyire extrém módon mint AOTS-ban. Vagy jelenleg az a helyzet, hogy még egy konzol szintű 1 graf 2 compute se megy rajta elméletben? (Csak NV "blöff"-ként?)
Remélem már sercegnek a billentyűk nálatok és készül egy jó kis tudományos magyarázó cikk
Ipon már hozott egyet, de csak átvéve.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Laja333 #9667 üzenetére
Várjuk már meg legalább az első néhány DX12-es játékot az ilyen következtetések előtt.
Nem hiszem, hogy egy alfa játék benchmarkja lenne mérvadó ami köztudottan a fejlesztés első pillanatától a konkurencia hardveréhez lett tervezve. Sőt, nemhogy a játék de maga a motor is (egyébként az eddigi tesztek alapján az AMD-nek sincs miért örülni ha az ő eredményeik már bekapcsolt AC-val ilyenek...)
Majd ha itt lesznek a játékok és nV-n keményen lassulni fog az AMD-hez képest akkor lehet aggódni/örülni kinek mihez lesz kedve.
A szomorú valóság meg az, hogy jelenleg egyik gyártónál sincs olyan kártya a drágább régióban amire azt lehetne mondani, hogy igen, ezt nyugodtan megveheted nem fogod megbánni. -
-Solt-
veterán
-
-
Laja333
őstag
AMD: There is no such thing as full support for DX12 today
Rengeteget számít, mit kommunikál a cég a vásárlók felé. AMD sosem mondta azt, hogy teljesen támogatja a DX12-t. Mindenki benyelte, hogy NV-t kell venni, mert az támogatja, sőt még extra feature level-t is. Aztán kiderül, hogy még az alapok se mennek...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem függ a CPU-magok számától. Maga a multi-engine sem függ össze a többszálú parancskreálással. Aranyszabály erre nincs, de jelenleg egy compute, egy grafikai és egy copy motor az ajánlott, vagy elterjedt. Később a compute motorok száma kettőre nőhet, de csak akkor, ha több regiszter lesz a GPU-kban, vagy a jobb IR-ek alapján (pl.: SPIR-V) ezek allokációja javul. De ma biztos nincs olyan program, ami egynél több compute motort használ.
Azt hiszem, hogy a PS4-es Dreams lesz az első, de az full compute, hiszen signed distance fields ray tracinget használ. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A Nano is Fiji. Valójában egyik GCN3-as GPU-ban sincs nyolc ACE. Négy ACE van két HWS-sel. Az a lényeg, hogy egy HWS pontosan arra képes, mint két ACE, tehát lehet jelezni 8 ACE-nek vagy 4 ACE-nek és 2 HWS-nek is. A HWS extra képességei, mint a finomszemcsés preempció kezelése vagy a Quality of Services támogatása HSA, illetve LiquidVR alatt használhatók ki. Később ezekre majd lesz a szabványos API-kban is támogatás, hiszen a VR-hez kell a finomszemcsés preempció.
Technikailag csupán a DX12, Vulkan és OpenCL API-kre levetítve teljesen mindegy a blokkdiagramm. A 8 ACE és a 4 ACE+2 HWS is ugyanúgy 8 OOO logikás compute motort ad motoronként 16 parancslistával.
-
Loha
veterán
válasz
Malibutomi #9654 üzenetére
SZVSZ annyi szállal érdemes párhuzamosan etetni a GPU-t, ahány szálon az alatta lévő CPU párhuzamos etetésre képes.
-
h1mpi
félisten
És még így is gyorsabb lesz az nV
-
Yllgrim
őstag
válasz
#Morcosmedve #9658 üzenetére
Csak vettel egy Fury X-et
-
Szerintem azért mert túl sok párhuzamos feladatot kapott amit már nem tudott lekezelni elég gyosan (fel akarta pl mindet sorba fűzni, de ugye az több időt vett el a végrehajtástól), vagy olyan sok compute kerül a grafikus "időszeletek közé" a soros átrendezéssel, hogy a grafika túlságosan lassan végzett.
De túl keveset tudunk arról az nVidia driver meg hw tulajdonképpen mit is csinál párhuzamosan kapott feladatoknál.Legalábbis async problémakörben csak ezt tudom elképzelni.
Ideális esetben csak annyi a gond, hogy tényleg a jelenlegi driver csak soros feladatokat vár, és azt utána max belül ők szétdobálják párhuzamos csomagokra végrehajtás előtt (ez ugye jó DX11 és DX12 alatt is). És csak ezt kell úgy átírni hogy mostmár maga a program megtehesse ezt.
Rosszabb esetben az van hogy tényleg hw korlát van, amit spéci módon sorban kell etetni, elég korlátos módon/limitek között és azon belül tud csak párhuzamosítani valamennyire az egész rendszer. Pl egyszere ilyen 31+1-es csomagokat tud csak megenni, és a feladatot ilyen 32-es csomagokban kell sorban adni neki... nem pedig ráengedni mittomén 300-at egyszerre.Majd kiderül.
-
#Morcosmedve
veterán
Koszi, neked is Malibutomi, mar nem tudom hol irtad a driver rev. listat, de nem gyakori az uj, ez teny.
Itt a videoban egyszer egyik maskor a masik driver jobb, akarhogy is nezem.
A forumos hsz t nem tudom hova tenni. Majd hetvegen lesz 15.8 teszt nalam, ha minden jol megy. -
válasz
tibcsi0407 #9649 üzenetére
Igazából bármennyi is lehet - ha előtte sorosan hajtott végre a GPU, és utána ők megerőszakolták a kódot, hogy mindenképpen sorosan hajtson végre nVidia GPU-n, akkor nem kellene nagyon különbségnek lenni...
-
Malibutomi
nagyúr
Kerdes az hogy mennyi parancsot akar egy benchmark vagy jatek lenyomin egyszerre a GPU torkan?
Ezt lehet valahol tudni? Mert ha nem 31-et hanem mondjuk 3000-et, akkor ugye kalap kabat van. -
xxxxxxxxx
tag
Nem igazán értek hozzá de DX11 nél is le voltak maradva. Így gondolom nincs jártasság a témába. Mhz eket kifele tologatva csak kis felbontáson értek el javulásokat. 4K megfogja enni a 970est memória miatt is DX ről meg nem is beszélve. Már pedig ez lesz a jövő. Az AMD már mikor elkezdet foglalkozni a DX témával.
-
válasz
tibcsi0407 #9641 üzenetére
Azért érdekes ez a műsor, mert ha az nVidia valóban csak sorosan képes végrehajtani, az nem magyarázza, hogy miért ment le a teljesítmény a béka segge alá az Oxide-nál.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407 #9635 üzenetére
az nv oldalon én azt látom hogy az async sor gyakorlatilag a compute és a graphics összeadása ami azt jelenti hogy nem átlapolva, párhuzamosan futnak a feladatok hanem egymás után, azaz nem működik az async
persze hogy tudja, de csak driverből úgymond emulátva (context switch) amivel sok esetben csak sebességet veszít, ezért kapcsolták ki az AOTS benchmarkban a funkciót
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #9635 üzenetére
Pedig pont ez lenne az async lényege, hogy a compute és a graphics nem összeadódik, hiszen az a soros végrehajtás.
Jól működő Async módnál gyorsabbnak kellene lennie ennél a végrehajtásnak.
Szerk.: a kép alapján éppen hogy nem működőnek tűnik Nv-n, míg AMD meg igen. Az más kérdés, hogy a kisebb compute munkákkal úgy tűnik, hamarabb végez az Nv, de az egy egészen más téma.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
UnSkilleD #9633 üzenetére
Persze, hogy nem benchmark.
A képet elnézve én azt látom, hogy az asyncnál pontosan olyan, mintha összeadta a grafikonokat és úgy nőtt a késleltetés arányosan, mert együtt ment a compute és a graphics. Számomra ez működőnek tűnik.(#9634) HSM
De akkor ezek szerint még sem igaz az állítás, hogy nem tudja. A többi is kiderül hamarosan. Bízom benne. Nekem a meló miatt nincs más lehetőség, csak NV-t használni, éppen ezért bízom benne, hogy ezek a dolgok tisztázódnak. -
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #9627 üzenetére
Van egy kis bibi a fő állítással:
"NVIDIA GPUs are programmed as a sequence of kernels. Typically, each kernel completes execution before the next kernel begins, with an implicit barrier synchronization between kernels. Kepler has support for multiple, independent kernels to execute simultaneously, but many kernels are large enough to fill the entire machine. As mentioned, the multiprocessors execute in parallel, asynchronously."Az, hogy ez nem zárja ki a feltételezett problémát, miszerint bizonyos grafikai állapotok esetén csak kontextusváltással tudnak futni az "async" shaderek. Tehát tényleg tudja, csaképpen nem feltétlen lesz tőle gyorsulás, hiszen éppen az lenne a kívánatos, hogy amíg bizonyos grafikai műveletekkel foglalatoskodik a GPU, addig futhassanak más dolgok is rajta.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
szerintem olvasd tovább a fórumot, vannak az eredeti programnak hibái/hiányosságai amire a többi programozó rá is mutatott, emellett a program nem a sebességek összehasonlítására szolgál (nem benchmark) hanem csak az async képesség bizonyítására
egyébként a képet elnézve az amdn működik az async, nvn meg nem
-
Ren Hoek
veterán
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
Szerintem hozzá kell szokni a fejlesztőknek és úgy mindenkinek, hogy különbözőek az architektúrák, és külön-külön kell fejleszteni, optimalizálni (970 3.5 memóját figyelembe venni, bár eddig az az álláspont, hogy sima ügy, csak pár sor)... ezt csak tetézni fogja, ha megjelenik mondjuk a Pascal, később pedig AMD-nek új arch.
Kíváncsian várom a folytatást... mindig azt mondom, hogy bármikor ki lehet szállni, csak figyelni kell a használtpiaci árakat. Ha nagyon beijednek az NV userek és elkezdik szórni kifelé a kártyákat, akkor lehet csatlakozni. Addig felesleges parázni, mert egy AOTS demo nem jelent semmit.
-
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
nem igazán. a játékmotorok azért szeretik tömve tartani a gpu parancslistáját.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
MiklosSaS #9628 üzenetére
Amit én linkeltem, az annak a következménye, amit Te linkeltél.
Miután a hír elterjedt, elkezdték a Beyond3D fórumon vizsgálni az NV kártyákat, hogy valóban nem tudja-e az Async compute-ot.
Egy dev. írt egy egyszerű kis programot, ami külön veszi a compute, a graphics feladatokat, majd egyszerre futtatja.
Az NV kártyák is le tudták futtatni, ráadásul nagyon is jó sebességgel.On the Maxwell architecture, up to 31 simultaneous command lists (the limit of Maxwell in graphics/compute workload) run at nearly the exact same speed - indicating Async Shader capability. Every 32 lists added would cause increasing render times, indicating the scheduler was being overloaded.
On the GCN architecture, 128 simultaneous command lists ran roughly the same, with very minor increased speeds past 64 command lists (GCN's limit) - indicating Async Shader capability. This shows the strength of AMD's ACE architecture and their scheduler.Interestingly enough, the GTX 960 ended up having higher compute capability in this homebrew benchmark than both the R9 390x and the Fury X - but only when it was under 31 simultaneous command lists. The 980 TI had double the compute performance of either, yet only below 31 command lists. It performed roughly equal to the Fury X at up to 128 command lists.
Ebből nekem az jön le, hogy az Oxide hírnek nagyobb a füstje, mint a lángja.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #9627 üzenetére
-
tibcsi0407
félisten
-
MiklosSaS
nagyúr
En csak ma reggel olvastam amin csamcsog a fel forum / a fel net egy ideje.
A jo qrva edes anyjukat az ilyen mocskos piszkos lehuzasokert....ebben az evben vettem egy 980-at boltbol, aztan most nemreg egy 980Ti-t, ugyancsak boltbol. Tehat 9 honap alatt ketszer tamogattam oket penzel...most pedig rohadt hulyenek erzem magamat.
Inkabb a pirosakat szeretnem a kozeljovoben tamogatni...megha 10-15 %-al gyengebben is teljesitenek par tesztben. De mar azokban sem bizom...lehet hogy azokat is megvasarolta ez a rohadt mocskos NV! -
válasz
Dr. Bubó #9621 üzenetére
Lehetne kicsit visszaolvasni
Jelenleg senki nem tudja megmondani, mennyi az igazságtartalma a clickbaiter híreknek. Egyelőre annyi biztos, hogy jelenleg van probléma, és nincs rá kapásból válasza az nVidiának (ha lenne, akkor nem így festene a kommunikációjuk). A probléma mértéke terjedhet egy szar drivertől egészen bizonyos hardware-képességek hiányáig, és azért jó, hogy ez felszínre került, mert számos lelkes (és valamennyire hozzáértő) programozó most azt kutatja, mi is a helyzet, ill. az nVidia sem ülhet a babérokon, muszáj cselekedniük.
Egyébként az nVidia simán van annyira "szar" cég, hogy egy ilyen scamet előadjanak, de ettől még egyáltalán nem biztos, hogy ez a helyzet. A következő 2 hónapban sok popcorn fog fogyni
-
tibcsi0407
félisten
Azért érdemes ezt is elolvasni, mielőtt ítélkezünk az NV felett.
Figyelemmel fogom kísérni ezt a Beyond3D fórumot, mert egyre érdekesebb, ami itt megy.
Ami pedig megint igaz, hogy nem szabad egy fajta benchmark alapján megítélni a jelenlegi helyzetet, szerintem lesz itt még adok-kapok mindkét oldalról. -
Laja333
őstag
válasz
Dr. Bubó #9621 üzenetére
Jó reggelt!
Sok oldal lehozta ezt a cikket, többet között Guru3D vagy Techpowerup.
Ha Geforce-ra rákapcsolták az Asyncet, összeszrta magát...
Felmerült az a kérdés is, hogy ezek után egyáltalán képesek-e a 12_1 feature levelre, és hogy még milyen támogatott specifikációban hazudtak. Ez majd később derül ki.
Még egy rókabőr lehúzva a vásárlókról. -
Dr. Bubó
tag
Valaki hozzáértő mondja már el, hogy a hír tartalma igaz-e?
[link]"Az Oxide Games fejlesztői rájöttek, hogy az Nvidia Maxwell architektúrája köré épülő grafikus processzorai nem támogatják megfelelően a Direct3D 12 három nagy újítása közül az egyiket, nevezetesen az Async Compute funkciót. A dolog azért érdekes, mert a GeForce driver alapján az említett funkció támogatása látszólag rendelkezésre áll a Maxwell alapú grafikus processzoroknál, ám ez a valóságban mégsem használható."
Mert ha igaz, akkor az nvidia szarabb cég mint eddig tapasztaltam.
-
bozont
veterán
válasz
#Morcosmedve #9600 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Laja333 #9606 üzenetére
Az Intel a gen8-tól kezdve több compute parancslistát kezel, illetve a gen9 a Skylake-ben már képes mixált módra is, így képes egyszerre fogadni egy grafikai is több compute parancsot. Viszont az Intel ezt a képességét a driverben letiltja. Valószínűleg nem bíznak annyira a fejlesztőknek, mint az NV, hogy a hardverük miatt több path-ot írnak. Nem véletlenül olyan a DX12 amilyen. Ha a hardverben nem jó a multi-engine, akkor a driver ne jelezze vissza rá a hardveres támogatást, és akkor minden parancs a grafikai listába kerül. Ez pont azért van így felépítve, hogy a fejlesztőknek ne legyen szükséges architektúrákra butított kódot írni. Mondjuk egy Oxide megteszi, mert pénzesek, de szerintem lesz olyan, aki nem fogja extra munkában verni magát. Mondom ezt úgy, hogy szerintem az Oxide hozzáállása tényleg példás és követendő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
rocket
nagyúr
válasz
Laja333 #9606 üzenetére
Lassan mar csak APU-t kapni CPU-k helyett, igy kisse torz kepet fest, az, hogy no az APU eladas, ez nem jelenti azt, hogy tobben hasznaljak PC-n játékra az integralt GPU-t.
Ismerosi koromben mindenkinek BIOS-ban tiltva van, nem hiszem nagyot tevedek ha azt mondom, hogy a nagy tobbseg hasonloan tesz, de megis beleszamitodik az eladasokba.Aztan majd lehet aktivalni, ha lesz jatek ami mondjuk fizikara hasznalja a DVGA mellett
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #9600 üzenetére
15.5 majus 29
15.6 junius 23
15.7 julius 8
15.7.1 julius 29
15.8 augusztus 31 -
Laja333
őstag
Persze, ma egy belépőszintet képviselnek. DX11 api overheaddel, async nélkül.
Most akkor képzeld el ugyanezt overhead nélkül (majdnem) és acync-el. Egy kiadó nem azt fogja mondani, hogy "PC mustard race, játékot csak dgpu-val". Neki az célja, hogy bővítse a piacot. A játékot ebbe az irányba fogja fejleszteni/tetni. Ha van rá lehetősége, hogy kibővítse a piacát az APU-kra is, akkor meg fogja tenni. Ezt most meg is teheti a DX12-vel. dGPU piac csökkent, míg az APU eladás 25%-al nőtt. Méghogy nem kell belevenni... cöhJó, hogy mondod az Intelt. Bár nem tudom az ő APU-jaik mennyire dx12, async barátak. Gondolok itt főként az újakra. Ha azok, akkor még egy ok az Async felé tolódásra. Senkit sem fog érdekelni az NV 80%-a, ha attól egy nagyobb piac áll rendelkezésre.
-
rocket
nagyúr
válasz
Laja333 #9593 üzenetére
Egyatalan nem kell belevenni a PC jatek piacba (meg) az APU-kat, egyelore beleposzintu grafikai teljesitmenyre kepesek, ha belevennek akkor meg az Intel lenne a kiraly ~65%-os piaci reszesedessel, nem hiszem sok ember lenne aki mondjuk egy Fable Legendset DX12 alatt APU-val akarna jatszani PC-n.
Akinek APU kell ott vannak a konzolok, aztan lehet valogatni 900-1080P-ig, 30-40-50-60 (ez valami bug, automatikusan alahuzta
) FPS-ek kozott.
Alig van a jelenlegi konzol generacion jatek ami 1080P-ben kepes stabil 60FPS-re.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3162, 100% Akkumulátor
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest