- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak nem sok köze van hozzá. Az a gond, hogy az XDMA a teljes PCI Express sávszélt felhasználhatja interframe kommunikációra, míg az SLI hídja csak 500 MB/s. Egyszerűen ez kevés. Nem lehet vele mit csinálni. Ugyanúgy kevés lenne az AMD CF hídja is. Azon is látszik, hogy egyszerűen olyan limites lesz 4K-ban, mint az SLI. Még akkor is, ha 900 MB/s-ot tud. Sajna ez van.
-
#85552128
törölt tag
-
TTomax
félisten
Számomra meg az látszik,hogy single 1200MHz helyett 1000-en ment SLIben,és aki nem csinál a ref 980Ti SLInek egy custom venti profilt,nem tolja ki a temp limitet,meg a power limitet az így jár .Meseszépen látszik a fogyasztási táblázaton ahol majd 300W-al kevesebbet kér a 980TI SLI...köze nincs ennek az XDMA-hoz meg a hídhoz mint ahogy te ezt levezetted.Egy nagy fail ez a teszt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyira azért nem érdekes. Korábban is kiderült, hogy 4K-hoz a hidas technológia korlátozó. Megfogja a skálázódást és rontja az egyenletességet. Radeonnál szimplán az XDMA előnye látszik. Jobb lesz tőle a skálázódás és kevesebb lesz az akadás. Majd a DX12-nél a híd úgyis elveszik.
-
Fury X CF vs 980Ti SLI - igencsak érdekes eredményekkel...
(google translate elég jól megbirkózik vele, ha angolra fordítunk) -
Abu85
HÁZIGAZDA
A dedikált GPU-k jövője egyértelműen az Inteltől függ. Nekik lejár az FTC-vel kényszerítése idén szeptemberben, amely arra kötelezte őket, hogy a dedikált GPU-knak x16-os PCI Express csatolót kell biztosítani. Nyilván ez nem kedvezett az Intel terveinek, de a hatóság szava döntött. Ez 2010 augusztusa óta ismert volt. A piac szereplői 5 évet kaptak a saját lábra állásra. Szeptembertől kezdve az Intel jóakaratától függ, hogy létezhetnek-e vagy sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nincs értelme kivásárolni, mert akkor csak dedikált GPU-ként használható. A dedikált GPU-k eladásai éves szinten folyamatosan esnek, és ez már öngerjesztő, mert azért emelkednek az árak és lassul a generációváltás, hogy a visszaesést kompenzálják, ami újabb visszaeséshez vezet, ami újabb áremelést von maga után kompenzálás céljából, és így megy majd tovább addig, amikor már nem éri meg fejleszteni sem erre a piacra. Senki sem fog egy olyan piacra vásárolni, amelyiknek a jövője gyakorlatilag borítékolhatóan borús.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha fel akarják vásárolni az AMD-t, akkor az ellen az Intel kardoskodni fog, mert gyakorlatilag az arra irányulna, hogy a Microsoft kitegyen mindenkit a platformjából, és saját hardvert tervezzenek. Akkor az Intelnek tényleg a bérgyártás marad. Nyilván ez nem túl kedvező számukra, így egy tényleges ajánlat esetén ahol lehet megtámadják a lehetséges akvizíciót.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha ilyen megtörténik, akkor az MS konkrétan egy második Apple lenne. Itt nem csak a konzolról lenne szó, mert az Xbox One-ért tök felesleges vásárolni, ha megveheted magát a kész hardvert, ráadásul kiszámíthatóan, hiszen előre rögzítve vannak a feltételek, és így a kockázat alacsony.
Csak úgy van értelme kiadni egy csomó pénzt, ha utána minden Windows platform alá saját hardvert raknak, de ez nagyobb váltás lenne, mint amennyit önmagában megér. Jórészt azért, mert lapkákat most is tudnak vásárolni, illetve a Qualcomm a jövőben sem fogja nekik azt mondani, hogy nem szállítanak WP-be platformot, és az AMD is bármikor készít nekik újabb egyedi megrendelésre egyedi lapkát.A Sony MIPS+Imaginationre építene a jövőben, ha megtörténik. De az aktuális szerződést nem lehet felbontani.
-
Egon
nagyúr
válasz
Locutus #7584 üzenetére
No, az érdekes helyzetet teremtene.
Az MS saját berkein belül csinálhatna magának konzolprocit, de kérdés, hogy mi lenne a Sony konzoljaiban? Intel proci dVGA-val, vagy vennének a konkurenciától hardvert?Szerk.: LOL, nem olvastam végig a cikket, látom ez a gondolat az íróban is felmerült...
-
Asbee
veterán
válasz
rambustibi #7571 üzenetére
Ezt a videót neeee, kész vagyok tőle így sokadszorra is.
-
#35434496
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #7576 üzenetére
Itt.[link]
-
Yllgrim
őstag
válasz
#35434496 #7573 üzenetére
Lattam, azt neztem minel hamarabb erkezik annal dragabb, most 649£, 3-an az 599£, ami utana az meg 509£, 500 ert mar eleg jo valasztas lehet ha helyrepofozzak a drivereket meg a tobbi szoftvert, fogunk meg pislogni mint hal a zacsiban
De nem baj, kell a verseny meg a sok beta teszter, forrja ki magat aztan majd meglassuk
-
Yllgrim
őstag
válasz
#Morcosmedve #7570 üzenetére
Ahh, ertelek
Hat majd idovel kiderul mennyire hasitanak a Fury-k, most rendesen le lett huzva AMD, nem alltak rajtra keszen sajnos, ugyhogy meglassuk. Win10-el azert illik majd rendesen indulniuk.
Forradalmi a cucc, en szurkolok nekik, jelen pillanatban Ti egyelore, de a jovo elegge kodos ...
(#7571) rambustibi: koszonjuk emese
-
Yllgrim
őstag
válasz
#Morcosmedve #7568 üzenetére
Valogass
En biztos annyiert nem vennek ref-et, G1 629£ es mar mas kategoria, hogy mennyire este kiderul.
It a Fury is, ha majd lesz ez az ara.
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk mihez képest "halk" ? Mert félpasszív táp mellett még az 1500 rpm körüli Strix ventikre is azt mondom, hogy hangos és csak kettő van rajta... Még a 4 házventi meg a CPU venti mellett is az a leghangosabb terhelés alatt. Bár legalább elnyomja a coil whine-t
-
Yllgrim
őstag
Ne kiabalj velem mert hazamegyek!
Remelem megcsinaljak a Fury-t, OC-t is elerhetove teszik, akkor lesz egy eleg jo kartyajuk, a hutes meg majd kiderul meg a hangja, egy arban vannak itt a ref Fury-980 Ti-k 509£, nagyon ugy nez ki, ha megoldodnak a problemak meg komoly meglepetesek is lehetnek
-
Asbee
veterán
válasz
Yllgrim #7564 üzenetére
Nem mondtam ilyet. Másnak nem lehet személyes tapasztalata? Amit más leír az nem személyes tapasztalat? Egy ekkora venti ilyen fordulaton nekem halk nem lesz. És ebben több teszt és user személyes tapasztalat is megerősített. Leírom még egyszer. Elhiszem, hogy Malibutominak halk viszont általánosságban és a többségnek nem az, nagyon úgy néz ki. Örültem, hogy megint agyon kellett egy semmi dolgot magyarázni.
-
Asbee
veterán
válasz
Yllgrim #7562 üzenetére
Ezt a kérdést magadnak kellene feltenni. Leírtam eltérő kinek mi a hangos és a körülmény, ház-annak hűtése, sem mindegy. Általánosságban viszont elmondható egy ilyen venti ilyen fordulaton, főleg, hogy az a venti amúgy sem a nagy halkságról híres, minden csak nem halk. Én elhiszem neki, hogy neki nem hangos, másnak meg hangos és az is tapasztalat. Talán megengeded, hogy a tesztelőnek elhiggyem, meg más usernek más fórumon.
Tudod mi ami igazán halk? Ez:
[link] (MSI) -
Yllgrim
őstag
Ember, te olvasol masok hozzaszolasabol MT meg olmondja o mit tapasztalt, erzed a kulonbseget vagy rajzoljuk is le?
Nekem is hangosnak tunt az MSI Twin Frozr mert nekem csak az volt, a ref utan csendesnek tartana meg 90C-on is
de ha akarod, elmegyek MT-hez es meghallgatom en is, par merfoldre lakik tolem...
Akarmilyen kartyaja is van most...
-
Asbee
veterán
válasz
Malibutomi #7560 üzenetére
Érdekes tesztekben is mindenhol mind idle és mind load hangosan írják... Tudom, hogy volt neked, írtam is változó kinek mi a hangos, de pusztán már ekkora venti méret és 2800-as fordulat halk nem lesz, tök mindegy mi a kártya... Mondjuk nálad általában más hőmérsékletek és zajok vannak mint mindenhol máshol. Rendben lezárva, sajnálom, hogy már ennyit sem lehet megvitatni.
-
Asbee
veterán
válasz
Malibutomi #7557 üzenetére
Aminek 2100 rpm-en ilyen hangja van open becnhen, az házban sem lesz halk 2800-on. Persze kinek mi a halk ez tény.
-
Asbee
veterán
válasz
Malibutomi #7550 üzenetére
[link] Ebből kiindulva minden csak nem halk, főleg majdnem 2800-as fordulaton, viszont hűt szépen.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
Whysperer #7552 üzenetére
Melegedesel nem volt semmi baj. Egy kartyaval is meg voltam elegedve, ment rendesen nem volt vele baj. Altalaban azok rugnak bele a Radeonba akiknek eletebe nem volt meg a kezukben sem, vagy az elmult 3-4 evben.
Nem kell mindenki szavat figyelembe venni, hasznalhatoak a kartyak...az meg hogy melyik gyorsabb 5-10 %-al az szemely szerint engem hidegen hagy. Jatekban par FPS, bench-ekben meg grafikonon latszik.
Visszont ami engem zavar az az hogy a kedves AMD meg most sem tud egy rendes drivert megirni. Fizikailag megvan a faCCa hardver.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #7548 üzenetére
SystemInfo Version 4.34
"Added additional system configuration checks to improve online result validation"
A tiéd még a régebbi verzióval készült ezek 4.39-es eredmények.
-
Asbee
veterán
válasz
Malibutomi #7546 üzenetére
Halk sem lehetett ilyen fordulaton.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #7543 üzenetére
1080 az amúgy sem stock, de ha már 3DMarkot nézünk akkor linkelhetnék olyan eredményeket is ahol, jó ha 10%-ot gyorsul 29%-os (9% GPU, 20% MEM) tuninggal... Ezért is mondtam már az elején, hogy nem mérvadó.
-
#35434496
törölt tag
válasz
Malibutomi #7543 üzenetére
Ezért kell a legfrissebb gpu-z-t használni. Az megmutatja a pontos órajelet.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #7540 üzenetére
Miért is ? nV-nél írhat kevesebbet mint amilyenre valójában boostol, de AMD-nél fix. az utolsó Pstate.
Az átlag egy dolog, de 17k-t elértek gyárival is nem egyszer, hanem ezen kívül van még vagy 2 eredmény.
Itt egy 17.3 más usertől: [link] -
Asbee
veterán
válasz
Whysperer #7537 üzenetére
Vs topik nem óvoda írtam már párszor. Ha olyat írsz linkelsz arra reagálni fognak. Aki ennyin megsértődik, bár te itt mindenen, őt csak sajnálni tudom.
(#7538) Laja333: Nem feltétlen kell 100%-on tekernie annak a ventinek, persze halk nem lesz egy ilyen OC-val. Customnál simán javulhat még ez. Jobb hűtés-jobb vrm, akár alapból fesz állítás, magasabb tdp limit. Szerintem meglesz ott soknál az 1500+ kicsivel.
-
Malibutomi
nagyúr
Ne ezert raktam en ezt a mem tuningot a sajat topicjaba, nem ide, mert egybol megy a veszekedes...
-
Whysperer
addikt
Nem tudom feltünt-e,hogy nem a figyelmeztetéseden reagáltam ,hanem a stílusodra, de folytasd csak az oktatást. --- 1xübb ,ha skippeljük egymást... ---- azt köszönöm ,hogy figyelmembe ajánlottad a dátumot ---- azt meg ne várd ,hogy a tisztelet legcsekélyebb mivoltát is mutassam személyed felé. Köszönöm.
players111 igazad lehet. -- Fury-t szerettem volna,de lehet inkább szerzek egy sima 390-t ennek fejében. Nem merek 200+ körül adni ezért.
-
Asbee
veterán
válasz
Whysperer #7532 üzenetére
Azért megmagyarázod látom... Tök mindegy ki hozza le, ezeket mindig fenntartásokkal kell kezelni. Látsz pontos tesztet arról a grafikonról? Konfigot? Mérés technikát bármi bizonyítékot, ki, mi hol, hogyan csinálta? Érted már miért írtam, hogy óvatosan ezekkel?
Van 10féle rendes teszt a neten megjelenés óta. Érthetetlen számomra miért nem abból említesz, hanem megjelenés előttről valamit. Aztán meg a rinyálás megint, ha ezt szóvá teszik. -
-
#85552128
törölt tag
-
Laja333
őstag
válasz
#35434496 #7524 üzenetére
Ööö, miért is?
Egy 100%-os venti-vel járatott ref Ti (jó halk lehet) +240 Mhz gpu clockkal és +150 Mhz memmel hoz 21k-t. Ezzel szemben egy +100 Mhz-es gpu és +100-as memória tuningra hozott a Fury X 19k-t, valószínűleg ugyan olyan halkan mint tuning nélkül. Feloldott feszültséggel szerintem nem lesz gond megugrania a Radeonnak szvsz alacsonyabb hőmérsékletek mellett.
-
#35434496
törölt tag
válasz
Malibutomi #7520 üzenetére
-
#85552128
törölt tag
Sávszélesség alapján elégnek kéne lennie (+45% shader de ugyanannyi ROP, +60% sávszél, GCN3), de kitudja mi más befolyásolhat még a HBM-nél...
És ugye elvileg ezek csak a "gyenge" DX11-es játékok amelyek alig használnak sávszélt... Ha már itt az limitálja akkor mi lesz a DX12--es AC alatt ? -
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #7520 üzenetére
Attól, hogy pár chip nem bírja nem tiltják globálisan az OC-t. Mi értelme lenne ? Mindenki tudja, hogy az nem garantált.
Érdemes lenne megnézniük mennyit gyorsul játékban. -
driver bug miatt mégiscsak tuningolható a HBM a Furyn
Ráadásul nem is annyira értelmetlen, mint ahogy azt az AMD szerette volna elhitetni. -
Yllgrim
őstag
Ez a srac csinalt par videot TX, 980 TI es Fury-val is 1080-4K felbontason, erdemes megnezni hogy is mennek a kulonbozo kartyakon ugyanazon beallitas mellett ugyanazon jatekok, a konfigot is irja (majdnem) minden egyes tesztjenel.
Hozzavetoleges viszonyitasi alapnak jo.
-
Ezek nyilván ideális eset számok, de hihetőek - nyilván azzal a feltétellel, hogy van annyi compute pipeline-od, amivel fel tudod tölteni a kapacitást.
A Maxwell szám kicsit alacsonynak tűnik, szerintem simán benne van, hogy a példaprogram kicsit rájátszik valamelyik gyengéjére, másrészt a GCN 1.1/1.2-től el fog maradni nyilván.A sávszél téma: nyilván több munka több mem accesst jelent, de nem biztos, hogy ez észrevehető mértékű. Attól függ, mire használod a compute csöveket, mekkora adatstruktúrákat manipulálsz.
-
#85552128
törölt tag
Nagyon hamar felejtesz, az AMD tesztekben szinte mindenhol a Ti előtt volt a Fury is egy héttel ezelőttig, a függetlenekben meg...
Másrészt nem gondolom, hogy arra törekedtek, hogy a sajátjukon kívül maximálisan optimalizálják a (példa)programot a konkurens gyártók architektúráira is.
Harmadrészt ezeket a dolgokat legjobb esetben is egy béta OS-en, béta API-val és béta driverekkel mérték ahol kismillió dolog befolyásolhatja hogyan működik az a bizonyos "példaprogram".
Szóval bocs ha kissé kétkedve fogadom az AMD saját programjával mért eredményeit a konkurens architektúrát illetően... Torzítanak ők is ahol lehet főleg az ilyen %-okat illetően... -
HSM
félisten
válasz
#85552128 #7510 üzenetére
Értem, akkor biztos direkt butították vissza a példaprogramban (aminél látod a kódon, mit csinál, ellentétben pl. az Nv-s GW-el) a Maxwell-eket, meg a saját GCN1-jüket, és ezek a direkt butított GPU-k biztos tengert tesszelálnak a város alatt, amíg a GCN2/3 meg nem.
Ja, és ezt senki nem fedezi fel a példaprogram forráskódjában.
-
HSM
félisten
Még azért ott is van hova fejlődni. Szoftveresen, és programok terén is.
(#7507) daveoff: Én nem tudok Mantle-re fejlesztett, boltban kapható játékot. Csak olyat, ami kapott egy kiegészítést hozzá, de alapvetően DX11-re fejlesztett motor. Nem is fog senki kiadni ilyesmit, amíg az Nv-vel nincs DX12 vagy Vulcan mód.
A DX12-nek állatira nem lesz olyan hosszú felfutása, mint a korábbi API-knak, mivel ahogy nemrég írta a fórumtárs, már a Mantle-vel másfél éve folyik a felszín kapargatása, így sokkal hamarabb érkezni fognak a valódi DX12 alkalmazások, mint a korábbi API-k esetében tapasztalható volt.(#7508) Milka 78:Mindketten pontatlanul emlékeztünk: "Vannak egyébként erről DX12-es tesztek már, mert az AMD készített rá az SDK-ba egy példaprogramot. Ott a GCN1 nagyjából +15-25%-ot hoz. A GCN2/3 +35-45%-ot. A Maxwell 2 +5-15%-ot. "[link]
-
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #7504 üzenetére
Lényegében ezt írtam én is, ez volt a mondandóm második fele, csak lehet kicsit máshogy fogalmaztam....
Szóval az előny az, hogy a konzolokban is GCN van, ha jobban rámennek a fejlesztők, hogy kihasználják a konzolokban lévő hardvert, akkor a PC-s portok jobbak lehetnek AMD-n...
(#7503) HSM: Ugyanígy lesz a DX12-vel is, eleinte csak kapargatni fogja az API tudását, aztán ha kiismerik a fejlesztők egyre jobb lesz. Én csak arra próbáltam célozni, hogy a BF4-be ugye egy patchel került be a Mantle(de egyébként már pletykáltak róla a játék megjelenése előtt is, hogy támogatni fogja), és vannak játékok, amiket már úgy írtak, hogy adott volt a Mantle. Még sincs nagy különbség közöttük.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #7504 üzenetére
Lehet rosszul tudom de konzolokon is csak a BF4 Ps4 verziója használja az async-et.
Ha valami könyörög az optimalizálásért az a konzolok hardvere.Ha ott ennyire terjed akkor azért nem olyan egyszerű megcsinálni.Pedig ott aztán full fix a hardver. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
daveoff #7502 üzenetére
Szerintem ha az idezett mondathoz hozzarakod az utanuk levot, akkor maris mas az ertelme.
"Minden multi-platform next-gen engine design a GCNnek kedvez. "
Ezt azert meg megvarnam tenyleg igy lesz-e, de ha igaz, es a multiplatform motorokat ugy irjak meg hogy kihasznaljak pl az async compute-ot a konzolokon es az async amugy minden gpu-n gyorsit csak a merteke eltero, akkor szerintem hasznalni fogjak.
-
HSM
félisten
válasz
daveoff #7502 üzenetére
Igen, csak azok a játékok alapvetően még masszívan DX11-re íródtak. Persze, ott is gyorsulás volt a gyorsabb API révén, jobb multiprocesszor támogatás is megvolt, de ez csak a legtetejének a kapargatása az API tudásának.
Mint minden új API, az ilyen programokkal kezdődik, aztán majd szépen jönnek az API-t egyre jobban kihasználó alkalmazások. -
daveoff
veterán
Akkor minek került bele? Az olyan játékoknál, ahol már az alap kódba is bekerült a Mantle, ott sem jelent semmivel többet, mint BF4-ben........szerintem, vagy legalábbis nekem ez a tapasztalatom, mert megvan szinte az összes Mantle támogatott játék, és majdnem mindet ki is próbáltam a 290X-el.
Akkor most vagy én vagyok a hülye, vagy nem tudom, de én teljesen máshogy értelmezem sayinpety hozzászólását. Még egyszer....
API nem ad IHV elonyt. GCN valoban jobb microarch asynchronous computetal, am ez hardware feature. APInak semmi koze hozza.
Ebből Te hogy jutottál odáig, amit korcsinak válaszoltál?
-
HSM
félisten
Nem legenda, logikus gondolkozás a saját eddigi tapasztalataim alapján.
Ennek nem a motorhoz van köze, hanem egyszerűen ha több mindent csinál egyszerre a GPU, akkor egyszerre több adat fog kelleni, azaz nagyobb sávszélesség.(#7463) daveoff: Nem érted az egészet. Alapvetően DX11-re készült a BF4. A Mantle csak kiegészítésként került bele, és a töredékét használja ki annak, amit tud az API. Nincs benne streamelés, nincs benne aszinkron compute, és nincs benne semmi, amit ne bírna el a DX11 is.
(#7477) sayinpety: Végre egy reális hozzászólás.
(#7489) imi123: Véletlenül se zavarjon, hogy mindeközben mindkét konzolban GCN-es AMD APU van...
(#7490) Ghoula: Annyival jobban reagált rá, hogy DX11 azonos sebességből másfélszeres előny lett DX12-ben a GTX980 és a 290X között....
(#7492) korcsi: Pontosan. Jól érted.
Mindenképpen ki fogják használni, mivel Nv-n is gyorsul tőle a kód, és egy fontos újítása a DX12/Mantle/Vulcan-nak.
(#7498) imi123: Azt írta Abu, hogy a jelenlegi DX12 példaprogramok alapján a GCN1 10-15%-ot gyorsul tőle, akárcsak a Maxwell2, szóval ezzel sokan jól járnak. A GCN2-3, ami viszont jóval nagyobb mértékben gyorsul, ha jól emlékszem, 35-45%-ot írt, de aki tutit akar, keressen vissza.
(#7496) tailor74: Igen, DX11-ben nincs, a többiben pedig opcionális lesz. Pl. a BF4 még nem használta a Mantle kódban sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Corsair 750D Airflow Thermaltake 750W
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3462 96% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest