- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sirandrish: Dohányzás Vége(!?)
- lovag05: Híradó
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #19709 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond. A Vulkan leképző még nincs kész, kísérleti fázisban van, nem véletlenül van a bazi nagy BETA felirat mellette és nem véletlenül dob fel a játék egy bazi nagy figyelmeztető üzenetet, amikor kiválasztod a Vulkan API-t, hogy ez csak kísérleti jellegű funkció!
Ezen felül nem írják,hogy a teszthez melyik build-et használták, ugyanis a béta branch-ben frissebb build van.#19721 Abu85: "Ezen már nem dolgoznak."
De igen, dolgoznak rajta.#19725 Abu85: "Egyedül az AMD-nek van ebben az API-ban, illetve az elődjében komoly tapasztalata, így az ő segítségük szükséges ahhoz, hogy rövid legyen a tanulási folyamat, de ők annyira sok nagyobb stúdióval dolgoznak, hogy egy Croteam nyilván nem fér bele."
Ez sem igaz. A Croteam az NV-val is kapcsolatban áll és folyamatosan segítenek ők is a leképző fejlesztésében. Egy példa rá.
Az AMD-nek olyannyira nincs a Croteam-re ideje, hogy a Vulkan leképző segítése mellett egy közös projectet is fejlesztenek (Serious Sam VR)."DX12-vel kedvezőbb egyébként a helyzet."
A Croteam azon nagyon kevés fejlesztők közé tartozik, akik nem szeretik szopatni a saját vásárlóikat, így a DX12 szerencsére kilőve.#19722 Ren Hoek: Feljebb leírtam, de röviden összefoglalom neked is:
Abunak abban igaza van, hogy tapasztalat szerzés (az egyik) cél. A horvát csapat jelenleg a Serious Sam 4-en dolgozik, nagyobb pályákat és sokkal több ellenfelet vonultat majd fel, mint bármely eddigi epizód. Ehhez a D3D11 már túl kevés lesz, főleg, hogy már mindent kihoztak belőle. Emiatt szükség van egy jól skálázódó API-ra, amivel el tudják majd érni a kitűzött célokat. A Polaris azért nem remekel, mert ez egy teljesen új architektúra, új termék, nem lehet elvárni a SE4 Vulkan leképzőjének egyetlen kizárólagos fejlesztőjétől, hogy rögtön írjon rá optimalizálást, miközben az egész SE4 struktúráját is át kell írni. Amint lesz rá kapacitása, biztosan arra is lesz, de a Vulkan leképző a Talos-ban egy pilot projekt, itt Dean tapasztalatot gyűjt, hogy a SS4-re már jól ki tudják gyúrni. A SE4 alapjaiban D3D11-re készült, így ahhoz, hogy a Vulkan előnyt jelentsen, az egész motort át kell írni, ami rengeteg idő, főleg úgy, hogy a motor Vulkan leképzőjét egy ember írja. Viszont az átírás nagyon jót fog tenni a sebességnek, főleg, hogy lineárishoz közeli skálázódást ígér az új API. -
Sonja
nagyúr
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #19016 üzenetére
"Mara mar kihalt AIB brand lett nalunk ez is, mint a Powerolcor, Club3D, HIS."
A HIS-nél kizárólagos forgalmazó van, ami a BestMarkt
Club3D kártyákat valóban nem találni itthoni üzletekben (korábban a BestMarkt és a Merlinhardver forgalmazott ilyeneket, de ma már egyiknél sem kapni)
PowerColor-t meg simán lehet kapni, még vidéken is.Szerk.: Club3D-ből 2 db VGA-t találtam az országban
-
Firestormhun
senior tag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #18363 üzenetére
Az SM6.0 önmagában nem egy Polaris exkluzív valami. Az csak egy új shader nyelv. Annak vannak olyan dolgai, amelyeket bármelyik DX12-es hardver képes teljesíteni, és vannak kiterjesztései, amelyekhez speciális hardverek kellenek. Ezeknek a kiterjesztéseknek egy része lehetővé teszi, hogy áthozzák a fejlesztők a konzolos kódot. Például a barycentric, de ez egyébként ma is megtehető a GPUOpen kiterjesztésekkel, csak az ID például mondta, hogy amit erre írnak Vulkan kódot a Doomhoz és innentől minden játékukhoz, az nem lesz szabványos, tehát akkor sem fog futni nem AMD hardveren, ha a hardver esetleg tudja a magát az eljárást. Ezért jön szabványos formában. Emellett lesznek még további kiegészítések, amelyek még a GPUOpennek sem a részei. Például ordered atomics. Bár erre annyira nagy az igény, hogy hoz rá kiterjesztés az AMD még az SM6.0 előtt, de ez sem lesz szabványos.
Az SM6.0 tehát önmagában nem clickbait, csak az teszi azzá, hogy nincs elég tudásotok felfogni, hogy mi van mögötte, így csak rövidítéseket tudtok rugózni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17854 üzenetére
Annyival magasabbra nem lőhették, mint tervezték, emellett a GDC alapján pontosan tudták, hogy mire számíthatnak, hiszen akkor az AMD már megmutatta, hogy miket hoz a GPUOpen-be és az NV-nél is tudják a mérnökök, hogy ezeknek a built-in függvényeknek a hatása eljárástól függően +20-70% közötti boost a végső teljesítményre. Elég csak azt figyelembe venni, hogy Tiago Sousa a PS4-en 3-5 ms-ot nyert a Doomban async és built-in függvényekkel. Szóval elég pontosan ki tudták számolni, hogy a legrosszabb eshetőség mellett is mekkora órajel kell ahhoz, hogy a specifikus kódokkal tarkított RX 480 előtt maradjon a GTX 1080.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17851 üzenetére
Ők részben azért tértek át a GloFo-ra, mert a TSMC-nél csak a sorukra várnának, mert ők sem nagy megrendelők. A GloFo viszont kedvezőbb, mert egyrészt speciális szerződésük van kötelezettséggel, ami alacsonyabb waferárat is jelent, másrészt a legújabb dens libeket csak GloFóra fejlesztik, és ahhoz, hogy a TSMC-nél tudjanak FinFet GPU-t gyártani előbb át kell portolni a HPL-t. Na most ez borzalmasan költséges, mivel a TSMC-nél csak HDL-je van az AMD-nek, de azt már nem akarják GPU-khoz használni. Emiatt sokkal olcsóbb áthozni a gyártást a GloFóhoz, mint HPL-t portolni a TSMC-hez. Ez volt a fő szempont a váltás mögött. A többi járulékos előny csak adalék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17849 üzenetére
Azért annyira nem amatőrök. A 16 nm-es FinFet majdnem másfél éves alap, amit sokan gond nélkül használnak. Nem hiszem, hogy pont az NVIDIA tervezné annyira félre, hogy alacsony legyen a kihozatal. Ahhoz azért általában a bérgyártónak is bénáznia kell, ráadásul a TSMC biztos szólt volna, ha valami idióta dolgot csinálnak. Erre vannak a szakembereik.
Eddig minden lapkából csináltak B verziót, annak nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani. A legtöbb esetben el sem jutott az üzletekbe a B-cucc.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17841 üzenetére
Uh, ez így sokkal rosszabb helyzet, mert nem lehet megoldani két hónapon belül és nem fog javulni a GDDR5X gyártósorok kiépülésével. Még ha a Micron gyártani is fog elegendő mennyiségű GDDR5X-et, a TSMC-nél az NVIDIA csak a sokadik a sorban a sok SoC gyártó mögött. Ebből úgy jó fél évig hiány lesz.
-
-
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #17770 üzenetére
Ha Ti tudnátok távol keleten mennyi okostelefont adtak már el azzal hogy rózsaszínre festik és ilyen helló kitti és társai cuccos témát tesznek rá OMG
Én már rég várom hogy megjelenjenek ilyenek videókártyákon is.
PL Pokemon 480 Edisön , és jobban meg lehet indokolni a 2 kártyás rendszert máris.
-Neked milyen 480 asod van ?
-"Pikacsu" meg "Csarizár "
SZEREZD MEG HÁT MIND !!!
-Apa vehetek még 480 ast?
-De kisfiam csak 4 slot van a gépedbe
-De apaaaa lécíííííí -
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #17698 üzenetére
Lehet még a végén NVvel megtanitja valaki hogy nem 80 százalékos haszonkulccsal kell adni a kártyáit hanem a tiszteségessel
Na de ez egy nagyon jo alkaolom egy korkérdésre
Szerintetek a 260-300 ezerért Magyarországra érkezo 1080 asakon szerintetek mekkora haszonkulcsa van az NV nek -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17535 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mennyi a kereslet. A probléma ugyanaz, mint a Fiji-nél a HBM miatt. Nem fognak tudni annyi memóriát gyártani, hogy kielégítsék az igényeket. Ugyanaz fog lezajlani a megoldás szintjén is. Kell három-négy hónap átfutás, amíg a rendelésekhez igazodik a memóriagyártó.
Teljesen mindegy, hogy a kereslet egy termék esetében többször nagyobb vagy többször kisebb a vártnál. A reakcióidő a hiányra vonatkozó problémára ugyanannyi, mert párhuzamosan is lehet gyártósorokat építeni.
(#17539) vitko: Májusban kezdték meg a tömeggyártást. Ha márciusban megkezdték volna, semmi baj nem lenne, mivel három hónap kell egy gyártósor üzembe állításához.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #17532 üzenetére
Computex. Később bővítik.
Egyébként az okozza a félreértést, hogy a tömeggyártásnál mindenki a nagy mennyiségű gyártásra gondol. Valójában ez nem igaz. A tömeggyártás beindítása azt jelenti, hogy a kísérleti gyártáshoz használt gyártósorokat véglegesítik, és azokon elkezdődik az igazi termelés. Ugyanakkor a gyártósorok kapacitása ettől nem változik meg, csak lehetőség van arra, hogy új gyártósorokat építsenek a lezárt specifikációra. Ez azonban sok időt vesz igénybe.
A probléma annyi, hogy nem éri meg előre kiépíteni sok kísérleti gyártósort, mert ha azok rosszak, akkor mindet le kell bontani. Ezért csinálják úgy, hogy kevés gyártósor készül az elején és a véglegesítés után nő meg ezeknek a száma. -
válasz
rocket #17154 üzenetére
Most pont megnéztem az Overwatch és a Doom árakat. Boltban még mindig meg lehet ezeket venni 40 EUR körüli áron PC-re, viszont az sokkal érdekesebb, hogy míg a standard kiadások vannak készleten, a duplaárú collectors cuccok mind ki vannak fogyva. Ha ennyire magas árakra is van fizetőképes kereslet, akkor lehet türelmesen várni, hogy bármi lefelé mozduljon...
Lehet, hogy a GTX 1180-ból már nem Founders Edition lesz, hanem Collector's Edition, felfújható e-pénisszel és dedikált A2-es Jensen poszterrel
(troll off)
-
stratova
veterán
válasz
rocket #16850 üzenetére
Mea culpa, ez most nekem nem áll össze (hogy e mondatod pontosan mit is takart).
A nagyobbik Polaris lapka a P10 a kisebb a P11. Előbbiből egyelőre a kisebb/csonka verzió látott napvilágot 36 CU-val, a nagyobb/teljes pedig az eddigi sémát követve nagy valószínűséggel 40 CU lesz. P11-ből a legkisebb 16 CU. Mit értelmezek rosszul?Szerk.: lehet félreértetted a korábbi bejegyzésemet, sajnálom ha nem fogalmaztam egyértelműen.
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #16328 üzenetére
Nem csak a Doom-ban vannak belső zárt terek, ezen felül semmivel nem csúnyább, mint más FPS-ek, de a többi FPS zárt tereknél meg sem közelítik ezt a sebességet. Ezen felül Tiago OGL alatt is olyan sebességet ért el szép látvány mellett, amit más meg sem tudott közelíteni (legfeljebb a Croteam).
Nem, nem azért gyors, mert zárt tereket mozgat, hanem mert normálisan van megírva és optimalizálva. Metro 2033-ra emlékszel? Az is zárt szűk tereken játszódott és a sebesség valami borzalom volt, még a 60fps is ritka volt ott, mert a 4A Engine borzalmasan lassú volt. Ez csak egy cím, sok más FPS van, ami szintén zárt tereken mozog, de a Doom sebességének csak a töredékét hozzák. Habár ha jobban belegondolok talán egyedül a Road Hog engine tudná megközelíteni, de ez utóbbi külső tereket is mozgat.
-
válasz
rocket #16329 üzenetére
Mondjuk azért az nem mellékes faktor, hogy a felvetített grafikonok hihetők a műszaki adatok alapján
Továbbra is szűkös lesz a sávszél a kártyákon, a Hitmanban pl. jó eséllyel a 390X még az 1080-tól sem lesz nagyon messze, de ezek extrém esetek. Ahol jó volt a 980, ott jók lesznek ezek is. Meg gondolom tudnak aszinkron kompjútot is, és ez további 3 játékban hoz extra sebességet
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #16323 üzenetére
Eddig még senki nem láthatta a játékot max grafikán, mert az Ultra felett van egy magasabb séma is, ami az Ultra Nightmare nevet viseli. A publikus bétában pedig le volt zárva a grafikai részletességre vonatkozó szekció, de amúgy meg kevés olyan FPS-t van, ami szebb ennél.
"Raadasul megnezed a videot, inkabb a 120-140FPS kozott ugralt, mint 200 korul"
Ki mondta, hogy 200 körül? Addig ment fel a sebesség, de kb 120 és 200 között ugrált, az átlag 140-150 FPS környéke
"most is vannak ujabb jatekok amik tudjak ezt 1080p-ben egy 980Ti-vel DX11 alatt"
Melyek ezek a játékok? Egy olyan AAA címet sem ismerek, amely FullHD alatt max grafikán ki tud préselni 140-150 FPS átlagosan!
Ja és a 140-150-et úgy hozza a tech6, hogy a Vulkan leképző még nincs is igazán optimalizálva:
"The GeForce GTX 1080 should be able to run the game at 4K 60 FPS easily with the Ultra settings enabled. Vulkan API support will be added to the game very soon after its release and is currently being optimized as said by Executive Producer for Id Software, Marty Stratton." -
válasz
rocket #15874 üzenetére
Saját tőkét, készpénzt és a tulajdonosokét nyeli folyamatosan (+ nyilván bankok meg befektetők hitelei)... hát nem lennék egyik "gazdája" sem, várhatnám a csodát, meg hogy majd egyszer viszont látom a pénzem... vagy persze eladom a tőzsdén... csak lehet ott is nagyon buknék.
Nem egyszerű a szitu az már biztos.
Kíváncsi lennék ha mondjuk az elmúlt 5 év veszteségeit összeadnánk mekkora summa jönne ki.
-
Petykemano
veterán
válasz
rocket #15914 üzenetére
Minek örömködnek a részvényesek? Előre isznak?
- Az biztos, hogy a Polaris jobb eresztés lesz, mint a 300+Fury, és az is igaz, hogy utóbbi széria azért kezdi behozni lemaradását a tesztekben, azt még nem tudni, hogy a Polaris hogy fog helytállni a Pascallal szemben.
- Az is biztos, hogy a Bristol Ridge nem fogja növelni a mainstream kategóriában a versenyképességet, mert nem fog kimagasló teljesítményt nyújtani, nem nagy dobás. Sejthető, hogy a mobil pc szegmensben decens teljesítményt fog biztosítani, de csak reménykedhetünk, hogy nem lesz ugyanúgy a "körülmények" áldozata, mint az amúgy ígéretes, de megkésett Carrizo.
- Szerintem az utolsó negyedéves AMD eredményének csökkenése és a hamarosan érkező új MS és s Sony konzolok között lehet összefüggés. S ugyanígy érkezhet bevétel a három új konzol piacra kerüléséből, de ez szerintem önmagában csak az életben maradásra elég. Akkor jelenthet segítséget, ha a más által megfizetett tudást, designt, IP-t saját termékekben / külön termékekként ezúttal is fel tud használni.
- Kína, India, persze mndenki ezekre a piacokra igyekszik betörni, meg a HPC-k piacára. Bár kétségtelen, hogy az AMD számára jó hírek, hogy sikerül ide-oda bejutnia, itt-ott szerződéseket lekötni.
De én összességében akkor is egy picit előre örvendésnek látom. -
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #15914 üzenetére
Rocket ezt csak Te állítod be minden negyedéves jelentés után tragikusnak, és jösz a 10 dolláros részvényárral.
De ez sosem volt több mint Nvidia Flame , mert a részvényeik évek óta 1.6 és 3 között ingadozik.
Ebből is leszűrhető hogy a részvényárfolyamot egyáltalán nem érdekli vagy csak nagyon kicsit hogy egy cég veszteséges vagy nem, jelentés előtt mindig leesik és utána felszökik, a híresztelések sokal jobban befolyásolják a tőzsdét, most épp a Kínai piacból befolyó jogdíjak nyomják fel. De egy értelmes ember akkor vesz részvény amikor olcsó és akkor adja el amikor drága. -
sayinpety
tag
válasz
rocket #15893 üzenetére
A Sony erosebbet kapott. Akkor meg Naughty Dognal dolgoztam. A Thebe-H prototype SoC 1450MHz CPU es 650MHz iGPU volt. Az AMD jelezte belefer a TDPbe a nagyobb orajel. A Sony eredetileg a TDPt akart csokkenteni, am vegul az orejel nott. Microsoftot nem tudom, naluk nem dolgoztam.
-
Malibutomi
nagyúr
-
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #15386 üzenetére
Szavak jelentés boncolgatásába most ne menjünk bele...
Lebecsülöd a Vr-ből egy éven belül befolyni fogó pénzösszegeket, másrészt ahol nem könnyű a portolás konzolról ott megnő a fejlesztési költség, és a kiadók nem a saját ellenségeik.
A Denuvo valóban zseniális fejlesztés legfőképpen az Enigmához tudnám hasonlítani, vannak japán programokban is olyan eljárások amik minden egyes alkalommal megváltoztatják az .exe-t és így feltörhetetlennek látszanak , de két dolgot ebbe nem veszel bele.
A Denuvo pénzbe kerül nem kevésbe, ez megint növeli a kiadást, és szerintem a legtöbben akik eddig torrenteztek sem fogják megvenni, keres mást. Van egy rész aki valóban emiatt megveszi, egyszerűen itt az dönt hogy mi a több a bevételnövekedés vagy a denuvo miatti kiadástöbblet, és ez nem mindenhol éri meg ! -
#45185024
törölt tag
válasz
rocket #15378 üzenetére
Mindig mondogatjátok ezt a 80% ot ami már csak 79
Prohardveren megjelent cikk:
"A piackutató szerint a teljes VR-piac 83%-át fogja uralni az AMD az idei évben, míg az NVIDIA a maradék 17%-ot kaparinthatja meg
Piers Harding-Rolls úgy számol, hogy az év végéig már 56 millió PlayStation 4 konzol lesz a felhasználóknál"
Ehhez tedd hozzá az Xboxokat és megkapod hogy az Nvidia elhanyagolható részét uralja a piacnak GPU szinten.
Witcher 3 megvalósítható lett volna csak az PC-s Nvidia kártyák bevételével ?
Persze falovon ült volna és lobogott volna a 64 szeres tesszelált haja, abban a 2 városban ami lett volna a játékban kb. Mégis úgy álítják be hogy Nvidia supported játék és ő miattuk ilyen...
A fejlesztési költségeket ma már úgy számolják ki hogy a bevételeket mind a három érából befolyó összegek fogják segíteni. Csak PC-s bevétellel aminek a 80% át elviszi a torrent a hajadra kenheted.
Nem kell felszállni a Direct x 12 vonatra senki nem mondta, de majd amikor jönnek Direct x 12 exsclusive címek és a kedvenc játékaik nem futnak sokan felteszik maguknak a kérdést hogy hogy is van ez jó vonatra szálltam én egyáltalán ??? -
mlinus
őstag
válasz
rocket #15153 üzenetére
úrjaindítottam a gépet és most már jó...mondjuk a vicc az hogy nem a gépemmel volt a gond mert gyorsan betöltöttem egy másik játék és az úgy ment ahogy kell.
ahogy a steam fórumot elnézem mindenesetre eléggé jellemző a dx12 kifagyás..
szerk.: dx11 lefutott rendben 60-140 fps. Kipróbáltam dx12-ben megint, fagyás. Aztán megint dx11 és újra 20 fps.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #15039 üzenetére
Szerencsére nem. Annyira nem, hogy memóriával is rendelkeznek, így felismerhetnek, ha gyanús vagy. Mindenestre a lényeg, hogy ennek a játéknak nem az akció a megterhelő része, hanem a tömegjelenetek. A béta alapján megnézheted a Digital Foundry-n, hogy mi történik a sebességgel, ha sok ember van a jelenetben.
Ettől függetlenül a PCGH valóban nem a top. De hát ez az ára, ha valaki első akar lenni.
-
rocket
nagyúr
válasz
rocket #15037 üzenetére
Rosszul neztem 5-10%-kal gyorsabb a DX12 kod, de az is messze van az igertektol
#15038: Szerinted, a karakterek nagy resze semmilyen AI-val nem rendelkezik a jatekban, csak "nezo".
Sajnos nem fordit egyik oldal se kello figyelmet ezekre a teljesitmeny tesztekre, PCGH-nal allandoan olyan scenek vannak ahol alig tortenik valami, es ~40 masdopercesek, frame timeot meg fenyevente mernek az oldalak, pedig az is fontos lenne. -
#85552128
törölt tag
válasz
rocket #14996 üzenetére
Hétfőn lesz két hónapja, hogy második alkalommal ismét jelentettem egy DXVA-val kapcsolatos bugot, azóta vagy 5+ driver volt, de se javítva nem lett, se az ismert hibákhoz nincs besorolva és a mellékelt 10 megás sample videofájlt azóta sem töltötték le. Ha ilyen apró bugok le vannak szarva (a 8 hónapja tartó csíkozást ne is említsük) simán elképzelhető annyira nincs ember semmire, hogy ilyen hibák megtörténhetnek...
Ami csak reportolva van és nem kelt nagy visszhangot az ignorálva van. -
daveoff
veterán
válasz
rocket #14990 üzenetére
A 0 day support most az NV-nek se sikerült a Division-nel, gondolom hallottátok. Nekem igazából nem volt gond az őj driverrel, de a biztonság kedvéért leszedtem, és visszament az előző WHQL.
om Clancy's The Division - komoly problémákat okozhat az új Nvidia driver
Vissza is vonták a drivert, itt is valami venti vezérlési gondok voltak, aztán túlmelegedtek a kártyák. Szóval NV is tud hibázni.... -
-
válasz
rocket #12626 üzenetére
az eddig kiszivárgott infók alapján ez az amdnél filozófiai döntés, hogy legyen elég a gpunak a 2 kernel szál, nem pedig képességbeli probléma.
mondjuk pont a just causenál látszik az eredménye. a cpu-n futó waveworks a legmagasabb beállításokkal arányaiban kétszer annyira vámolja meg a 980ti-t, mint a fury xet. -
válasz
rocket #12623 üzenetére
mert más a hardver, és mások a beállítások is. cb igyekszik olyan közös platformon tesztelni, ahol egyik kártyának sincs ismert hibája a grafikai beállításokkal. pl. a cod: bo3nál a 970 lassú memóriarészét is használt az játék az ultra high beállításokon, durván lehúzta volna vele a kártyát. a shadow map highnál feljebb tolása pedig a fijiket végezte volna ki. kompromisszumos megoldásként highon hagyták mindkettőt.
amdnél pedig kimérték, hogy a kártyák folyamatosan visszavesznek az órajelből, mert valószínűleg a proci nem tudja őket rendesen etetni. ezen vagy tudnak segíteni driverből, vagy nem, és akkor így marad.
-
válasz
rocket #12618 üzenetére
pont most nézem a teszteket. fhdban hozza. 1440pben a 390x a 980nal meccsel. a 980 nagyot bukik a felbontás növelésével, fhdban még a fury xet is megverte, 1440pben meg kikapott tőle 15%kal, és a 390xszel meccsel (átnevezett haiti, megvan még?), 4kban meg le is maradozik tőle.
-
daveoff
veterán
válasz
rocket #12294 üzenetére
Akkor itthon nagyjából ~100k lesz? Na ezt szerintem annyira nem várja a piac, abban a szegmensben pont van egy csomó lehetőség. Végül is ha a 960-nál gyorsabb, akkor elmegy ennyiért, mondjuk 80-90k sokkal barátibb lenne, és vinnék is. Erre biztos jön majd a válasz 960Ti formájában, vagy nem, mit gondolsz?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #12283 üzenetére
Ezért nem fog 220 wattot fogyasztani.
(#12289) rocket: A driverek nem jelentettek sokat, mert csak az AMD változtatott a Batman AO profilon, aminek meglátszik az eredménye a Nano esetében, de ennyi. A többi játéknál nem lenne hatása a frissebb drivereknek. Persze jó lenne újramérni, de időre kell dolgozni.
A játékok modernizálásán dolgozunk, de az összes megjelent új játék egy optimalizálatlan bughalmaz PC-n, amelyeknek ezernyi problémájuk van. Például kikapcsolhatatlan V-sync. A váltásokat kidolgozzuk, de ami rossz port az nem fog bekerülni, mert nem akarjuk azt mutatni, hogy a PC egy olyan szar piac, ahol nincs optimalizálás. -
Milka 78
nagyúr
válasz
rocket #12257 üzenetére
Nem úgy volt,hogy a BF a húzócím és itt biza a FuryX szorongatja a ref 980ti-?Mintha láttam volna ilyen bencheket a neten.
tailor74 : Mondjuk Player&jómagam honosítottuk a Dzsihad fogalmát erre felé
Viccet félretérve ez nem beállás a sorba,ez sajnos a felismerés,hogy mennyi is a lemaradás a másik oldalon,mert a mostani az első krim életemben amit csak azért oc-zok,mert máskülönben kiröhögnénekFélelemetes ez a mostani,mindent erőből old meg.
Látod Ttomax?Ilyen teszteket kell linkelni,ebben van minden friss AMD kari és ebből következik,hogy nem részre hajló (by cl.aci)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- The Legend of Zelda - Megvan a film két főszereplője
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motoros topic
- Nintendo Switch 2
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- További aktív témák...
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- Nvidia RTX 4070 Gainward ghost Video Kártya
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- IPhone 15 128GB Zöld ÚJ! 12 Hó Jótállás!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest