Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#45997568
#33808
üzenetére
Igaz, félreérthető voltam nagyon! Amikor a linuxos támogatást ígérték, akkor azt mondták, lesz Vulkan és linuxos támogatás is, de előbb a DX12; majd jöttek azzal, hogy only Vulkan, hagyjuk a DX12-t, a linuxos támogatásról viszont már nem sok szó esett, noha elvileg ez a DX12 -> Vulkan változtatás a lehető legjobb linuxos szempontból.
-
válasz
huskydog17
#33802
üzenetére
Ez állat jó! Remélem, a Star Citizen, ami alapból Vulkan-t kap, menni fog majd hasonló teljesítménnyel linuxon is; ígértek anno támogatást, csak úgy, hogy az nem elsődleges prioritású, a linux változat ráér még, előbb a DX12 legyen kész. Remélem, a jövőben többen gondolnak majd a játékuk linuxos támogatásra, ha már ott a Vulkan!
-
válasz
core i7
#33515
üzenetére
Tudtommal jó hatásfokkal használják fizikai szimulációk gyorsítására, vagyis szerintem az AVX felhasználható lenne játékokban is arra, hogy jobb fizikát kapjunk, különösen az AVX512. Írta valaki hozzáértő talán egy éve, hogy nem nagyon akarják a fejlesztők rendesen kiaknázni a benne lévő lehetőségeket játékokhoz, így egyelőre nem is ér sokat, ha egyáltalán valamelyik játék támogatja. Talán ilyen 1% gyorsulást hozott egy autós játékban, ha jól emlékszem; de ez lehetne sokkal több is.
Abu85: Jobb lenne, ha egyszerűen nem törődnének azzal az egyre csökkenő táborral, akiknek ez problémát jelentene!

-
A mélyen integrált fizikai motor azért biztosan átírható kicsit, ha van rá akarat. Az AVX2 pedig már a legtöbb prociban benne van, jövőre pedig az Ice Lake -ha minden igaz- már AVX-512-vel jön. Meg ott az egyre több mag is. Az extra effektek nekem már nem olyan ütősek évek óta, mint amilyen egy sokkal jobb fizika lehetne.
-
válasz
rambustibi
#33413
üzenetére
Itt megint GeForce GTX 2070 & 2080 van, másutt meg 1170 és 1180. Most már nagyon kíváncsi vagyok, ki fog nyerni!

Far Cry 5 by TECHSPOT -ez talán még kimaradt.
-
válasz
huskydog17
#31095
üzenetére
-
Köszi, tényleg így lehet, és mintha az Eidos Montreal már segített volna a TR-ekben korábban! Viszont ha motort váltanak, a szuper hó gondolom ugrott. A Foundation Engine havánál jobbat még sehol se láttam. Remélem, meg tudják majd oldani ezt a minőséget a Dawn alatt is valahogy!
A másik meg, amit nem tudom, mennyire tudna megvalósítani a Dawn, az a messzire, bármilyen szögben kilőhető, és később a karakter által mászható -utat csináló- köteles nyílvessző, amit még arra is lehet használni, hogy magunkhoz húzzunk vele dolgokat. Ezt is tudja a Dawn? Csak mert bár remek ötlet és megoldás, a Mankind Divided hasonlót nem mutatott, bár talán csak azért, mert a problémák megoldása másként is kivitelezhető volt benne a futurisztikus körítés miatt.
Néztem egyébként draw limites helyen is, és sehol nem verte a DX11-et a DX12, bár nem követtem végig az egész játékot így összehasonlítgatva mindenütt. Talán legjobb esetben 1x-2x a DX12 pontosan elérte a DX11 alatt kapott fps-számot, de egyszer sem haladta meg. Általában pedig 2-3% előnye volt a DX11-nek, néha több is. Mondjuk ha Dawn lesz, akkor talán már jó lesz a DX12.
-
Lehet tudni, milyen engine-t használ a jövendő Shadow of the Tomb Raider? DX11, DX12, Vulkan? Mintha korábban arról lett volna szó, hogy a Square Enix csökkenteni akarja a használt motorjaik számát. Lehet, hogy ki.asznak a Crystal Dynamics csapatával, és dobniuk kell a Foundation-t? Furcsa lenne nagyon, de talán nem elképzelhetetlen.
Kivel van esetleg partneri szerződésük, nem lehet tudni? Mintha NVIDIA szponzorált játék lett volna a korábbi. Gondolom, bármilyen motort használnak, jobb lesz a végeredmény DX12 alatt már, mint a RotTR esetében; ott jellemzően 2-3%-ot ver a DX11 a DX12-re.
Félig OFF, tudom.

-
válasz
#52588800
#32168
üzenetére
Az én kedvenc játékaimmal pont ez a helyzet. Ha nagy a látótávolság, sok npc útkeresését ki kell számolnia a procinak. Szóval nagy, nyílt világú játék esetén kell az erős proci. Van egy olyan érzésem, többek között ez a cpu-igény akadályozza meg a normális AI-írást is; nem feltétlenül a programozókkal van baj, hanem nem lenne erőforrás arra, hogy a proci kiszámolja a tőled messze lévő npc-k összetett viselkedését. Tehát marad az, hogy ha nagy a nyílt tér, messzire el lehet látni, akkor hülyék az npc-k, és/vagy a számuk is erősen korlátozott. Ha nem annyira hülyék, akkor meg szaggat néha kicsit a játék i7-tel is.

-
válasz
Petykemano
#32163
üzenetére
A renderelési távolság növeléséhez is rengeteg proci kell.
-
-
Adtak már magyarázatot az AC: Origins alatti AMD karikon jelentkező mikroszaggatásra? Esetleg kijavították már driverrel? Talán nem jó topik, mert nem a vs miatt kérdezem, csak érdekel az ok.
-
válasz
Crytek
#31130
üzenetére
Tegnap olvastam valahol, hogy állítólag az Origins csapata megvizsgálta a DX12 lehetőségét, és arra jutottak, nem éri meg foglalkozni vele, mert rengeteg munka lenne, és csak valami minimális gyorsulásra számíthatnának. Sajnos elfelejtettem a forrást, és a pontos számokat is, de mintha ilyen 5-10-15%-ról lett volna szó maximum, amiért meg inkább nem fogtak munkába.
Szerintem amúgy ez az AnvilNext egy szuper motor, biztosan lehetne jobb is, de nálam mégis benne van a Top3 játékmotorban.
-
válasz
FollowTheORI
#31088
üzenetére
-
válasz
cskamacska
#31024
üzenetére
Én általában szeretek a jövőbe nézni, de persze tény, hogy a legtöbb változás fájdalmakkal jár. A Win7-8-on kívül érdemes például linuxokra is gondolni: ha lesz DX12, onnan csak egy kis lépés a Vulkan, és vele a linux gaming. Paradox, de a Windows 10 terjedése most jól jönne a sok kis pingvinnek!

Abu85: Akkor mégis látszik az NV és az AMD támogatása is, nem csak az Intel partnersége.
Remélem, nem lesz annyira durva azért a helyzet, pénteken majd kiderül, mennyi az annyi!Köszi a linket, már olvasom is!
-
"Szóval ez a DX11 igazából senkinek sem jó."
"Az Intel volt a legfőbb fejlesztési partnere erre a címre az Ubisoftnak."Amiket elmondtál, abból az jön nekem le, hogy bár a DX11 tényleg nem jó senkinek, többet veszít vele az, akinek több szálon működő procijai vannak, aki alacsonyabb ipc-t és órajelet tud elérni. Vagyis a partneri viszony láthatóan kifizetődött. Jobban fog futni a játék 7700k-val, mint 1600X mellett, de még ennyire se kell messze menni: i3 7100 verni fogja az R3 1200-at, de szerintem az R3 1300X-et is.
-
válasz
Crytek
#31015
üzenetére
Ezt most találtam, lehet, csak egy régebbi változatot próbáltak, bár nem lehetett túl idős az se:
Botrányos lenne, ha az Unity "sikere" ismétlődne meg, mondjuk ebben a mostani csapatban több bizalmam van, talán a 27-én megjelenő változat már nem fog dadogni. Nagyon remélem. Kíváncsian várom az első CPU és VGA teszteket is, van egy olyan érzésem, hogy az NV ezzel a játékkal szeretne majd bevinni egy ütést az AMD gyomrába. Talán az egyik utolsó DX11-es cím lesz, ami még számít, tehát a helyükben sz@rrá optimalizálnám a hozzá való drivert.
Jövőre lesz vajon még nagyobb DX11-es cím? -
-
AC: Origins esetében várható egx DX12-es patch majd, vagy azt elfelejthetjük? Ha marad kizárólag a DX11, akkor vegyen NVIDIA-t, aki főként ezért a játékért venne új VGA-t? Igaz még, hogy DX11 alatt jelentősen több rajzolási parancsot bírnak a zöldek?
-
válasz
Raggie
#29126
üzenetére
Majd a rendes driverrel sokkal jobb lesz? Nem hinném, de javítsatok ki nyugodtan! Ki mit vár a későbbi drivertől? Én nem sokat. Mintha teljesítményben lemaradt volna az AMD a VGA-k piacán, a VEGA sem lett hipermegaűberbrutkó.
Pedig a szívemnek kedves gyártó nálam nem az NV. Ha lenne keretem erre a karira, kifejezetten mérges lennék; még jó, hogy nincs.

-
"Szerintem mindenképpen a Vulkan lesz az elterjedtebb"
Én örülnék neki, csak egyelőre nem ezt tapasztalom. Chris Roberts, a Star Citizen főnöke is meg lett kérdezve többször is, mi a véleménye a DX12-ről és a Vulkan-ról, azt mondta, DX12 biztosan lesz, idővel talán Vulkan is, de a fő prioritás a DX12. A CryEngine-ből forkolt Amazon Lumberyard-ot használja a játékuk, egyelőre DX11 alatt, a motor egy régebbi változata a CryEngine-nek, DX12 egyáltalán nincs is hozzá, de lesz. Vulkan meg... -majd kiderül, de nem vagyok túl optimista, pedig az Amazon érdeke pont az lenne szerintem, hogy ez a játék Vulkan-t is kapjon.
-
Köszi, ez így viszont nagyon cikinek tűnik! A jelentős stúdióknak sok éven át írt játékmotoruk van, és ha a régi köztes rétegüket nem egyszerű a modernebb köztes rétegre fordítani, el is utasíthatják végleg a Vulkan-t -hiszen ki garantálja, hogy lesz jó HLSL->SPIR-V fordító a közeljövőben?!
Talán még a legújabb "menő" motorok is 4-5 évesek, ki kezd el mostanában 0-ról motort írni, hogy azzal simán használhassa a SPIR-V-t? Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Microsoft sikerrel röghöz kötötte a stúdiókat, illetve érdekelne, hogy a Khronos Group-on belül kik találták ki ezt a csak a SPIR-V megoldást, de ez itt már talán nagyon off.
-
válasz
->Raizen<-
#26424
üzenetére
Meglepett az eredmény, komolyan! Mondjuk egy frame time-os videónak jobban örültem volna, egy kép azért elég kevés önmagában.
Abu85: Köszi a magyarázatot! Ezek szerint az is sokat számíthat, mikori feltöltést néz az ember youtube-on.
-
válasz
->Raizen<-
#26417
üzenetére
Egy kép nem lenne elég hiteles, de egy 2-3 perces videó már igen! Kicsivel arrébb állsz, kicsit másfelé nézel, vagy egyszerűen vársz az ingadozó fps-ek közepette, és simán többed lesz screenshot-on egy kicsivel. (Valszeg így is kevesebb, mint egy 6/12-es rendszernél.) Sok videó alapján szerintem nagy bizonyossággal állítható, hogy 4/8 vagy 6/12 esetén a minimum fps-ek sokkal jobbak, mint sima 4 maggal, ilyen videókat Te is kereshetsz, van pár tucat!

-
válasz
Yutani
#23183
üzenetére
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy még mindig jellemzőbb -e, hogy az NVIDIA GPU-i terhelik kevésbé a procit? Illetve ha az elmúlt néhány év architektúráit nézzük mindkét oldalról, miféle sorrendet lehetne felállítani CPU-terhelés tekintetében? Változtat ezen valamit pl. a Catalyst -> Crimson átállás?
-
Szerintetek az RX 460 hol fog nyitni? 40-45k?
-
Lassan a topic címébe be lehetne venni az Intel-t is. Nem tudom, meg fogja -e nekik valamikor érni dedikált kártyát kiadni, de az IGP-ik csúcsa már GTX 750 szintű; ezzel pedig már játékosként is lehet számolni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3685 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IIL: i5-10GEN I 8GB I 256-512SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293, 100% Akksi
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung UE55TU7102KXXH 139 cm / 55 4K UHD Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




Ezek szerint akinek ez a játék fontos, ne váltson egyelőre AMD-re. Egyébként meglepett, hogy pont az RX 580 szerepelt a példában, azt hittem, kevesebb esély van annál az ilyen hibára, mint a 200-as és 300-as szériánál.



