Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #21697 üzenetére

    Nem a motortól függ ez, hanem a leképezőtől. A hagyományos MSAA nem kompatibilis a Dawn leképezőjével, amin úgy kerekednek felül, hogy minden render targetet 8xMSAA-val képeznek le. A másik megoldás, hogy ezt nem csinálják meg, és akkor nem működik az MSAA a kép 90%-án.

    A Codemasters motorja azért nem jó példa, mert az EGO korábbi változatainál egy pályán volt összesen annyi részletesség, amennyi a Dawn motoron belül egy kis szobányi területen. Egészen másképp kell leképezőt tervezni erre a részletességszintre.

    Warhammer teszt csak ultra presettel. E fölött jönnek a GPUOpen effektek. [link]

    Leírtam, hogy a CHS miért működik így. Semmi köze a LOD-hoz. Kell egy második fázis az árnyékra, ami viszont további számítás lenne. Az, hogy az EGO motorban működött nem jelenti azt, hogy százszoros részletességi szinten bevállalható kétfázisú árnyékolás. Ahhoz előbb optimalizálni kell, hogy gyorsabb legyen.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés