Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pug

    veterán

    válasz gbors #21775 üzenetére

    Hát lehet csak én vagyok így, de nekem a Temporal AA-s képek messze jobban tetszenek, mint az MSAA-sok... :U

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz gbors #21775 üzenetére

    tegnap egyebkent vegre sikerult jatek adatokat is kiszedni belule (afterburnertol meg mindig CTDzik indulasnal nalam). CPUterheles 60-75% kozott egy i7-3820al, multiGPU nagyon ugy nez ki megy viszont a benchmark alatt se volt GPU limit, neha HWinfo kijelzes alapjan mindket kartya henyelt mikozben a jatek lassu (oke, 1080p mediumon kinomban). os, steam kulon ssdn, gepben 32GB DDR3-2133 van (quad channelben). pciE3.0 x16on ulnek a kartyak. kikapcsolt multiGPU sem segitett. hutes, tap oke (custom viz, hofokokat monitoroztam es a viz nem ment 42 fok fole).

    a CPU elvileg az ajanlott szinten van (I7-3770 kb hibahataron belul van, 8350nel egy szalon sokkal gyorsabb, embarassingly parallel esetben tippre legalabb hasonlo), mem duplaja, GPU duplaja. lehet le kene meg egyszer gyalulni a drivert es ujrarakni, egyszeruen nem ertem mi az ami belimitalja. ertsd 1080p medium kb 35 avg, 1080ultra 30 avg, 5760high 29.5avg.

    threadlimites helyzetekben lattam meg ilyet, illetve amikor a Crysis FSBlimites volt, de figyelembe veve, hogy DX11 renderernel threadlimitet meg nem lattam es figyelembe veve a HEDT platform sajatossagait (quad channel memoria), ezt kb szinten kizarnam.

    Time Spy alatt 6416 pontot kapott a rendszer (7749 graphics, 3249 CPU), szoval ugy, hogy megy a CF (marpedig megy) ezek a szamok katasztrofalisan alacsonyak. ugy, hogy nem megy a CF, ugy meg a tavalyi/idei eroforrasigenyes cimek (Doom, Just Cause 3) meg mindig 40-70fpseket tudtak.

    utolso patch fent, beallitasokkal kb mindent vegigprobaltam medium-high-very high-ultra / shadow on / off / soft OFF / MSAA off, AA altalaban off, AO off vonalon. ha valakinek van jobb otlete a driver gyalulasnal persze szivesen fogadom. kizarasos fullscreen ok.

    tippre driver lehet es a DX12nek is meg kene oldania (eltero bottleneckek), de igy kicsit ideges vagyok, hogy ha mar fel evet csusztattak a starton meg ugy is eddig katasztrofa szoval tudnam jellemezni amit csinal.

Új hozzászólás Aktív témák