Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39462) Tothgera30 válasza D.Orion (#39461) üzenetére


Tothgera30
Ármester

"A vastag, erős oldalfal miatt alacsony nyomáson használhatóak, ráadásul nincs bennük belső sem, ami becsípődne felütéskor, így a hagyományos felütéses defekt esélye nullára csökken.
Azt azért fontos megjegyezni, hogy a felnit ugyanúgy szét lehet verni, ha nincs elég levegő a gumiban. Mindenkit óva intek attól, hogy extrém alacsony nyomáson használja. A sűrűbb szövetszerkezet miatt a szúrásos defektnek is jobban ellenállnak, mint a belsős rendszerek, sőt ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor nullára csökkenthető a szúrásos defekt esélye.
Az alacsonyabb nyomásnak köszönhetően terepen kisebb gördülési ellenállás, jobb tapadás és nagyobb kényelem jellemzi őket. A hátrányuk egyértelműen a súlyuk, két keréken már minimum 200 g. Ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor az már 300 g súlytöbbletet jelent a belsős rendszerekhez képest, ráadásul ez a súly a kerék kerületén jelentkezik, ami miatt többszörösen számít.
"

Forrás: [link] ;)

"A pokol nem hely, hanem állapot"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.