Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Tothgera30
Ármester
"A vastag, erős oldalfal miatt alacsony nyomáson használhatóak, ráadásul nincs bennük belső sem, ami becsípődne felütéskor, így a hagyományos felütéses defekt esélye nullára csökken.
Azt azért fontos megjegyezni, hogy a felnit ugyanúgy szét lehet verni, ha nincs elég levegő a gumiban. Mindenkit óva intek attól, hogy extrém alacsony nyomáson használja. A sűrűbb szövetszerkezet miatt a szúrásos defektnek is jobban ellenállnak, mint a belsős rendszerek, sőt ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor nullára csökkenthető a szúrásos defekt esélye.
Az alacsonyabb nyomásnak köszönhetően terepen kisebb gördülési ellenállás, jobb tapadás és nagyobb kényelem jellemzi őket. A hátrányuk egyértelműen a súlyuk, két keréken már minimum 200 g. Ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor az már 300 g súlytöbbletet jelent a belsős rendszerekhez képest, ráadásul ez a súly a kerék kerületén jelentkezik, ami miatt többszörösen számít."
Forrás: [link]
"A pokol nem hely, hanem állapot"