Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Fasza kis belépő kategóriás cucc. Minden lehetne jobb, de akkor nem ennyibe kerülne, illetve ezek is márteljesen rendben vannak kezdésnek. Asszonynak hasonló Orbeája van, csak az Alma.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Tin
veterán
Ahogy írták, bike fitting. De én se mentem el egyelőre, mert a netes videók és egy adag próbálkozással is beállítható. Csak az ökölszabályokat kell tudni, meg persze kell türelem és próbálkozás. Mondjuk egy profira szívesen rábíznám magam, csak az a gondom, hogy nem bízom benne, hogy megkapnám a szükséges figyelmet - és türelmet
kuntics
aktív tag
Jópár videót megnéztem youtube-on bikefittinggel kapcsolatban. Aztán az egyiknél olvastam a kommentet, hogy a csávó 4 helyen volt, mindenhol különböző eredménnyel. Azóta kicsit máshogy nézek a dologra
Hasaggymeg
Topikgazda
+1
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Tin
veterán
Az alapok attól alapok, és az érzések érzések. Szerintem megfelelően elindulva magadra lehet szabni egy beállítást. A bike fitting meg arra jó, hogy tudd, hogyan lehet ezt finomítani.
szimpláncsak
tag
Ennyiért lehet inkább a radon zr team 8.0-t venném a rock shox judy teló miatt ,
andrisbandi
őstag
A legtöbb ember szerintem nincs tisztában vele mennyire gyenge. Főleg a hát van elsatnyulva. Sok mai bicót előredőlősnek álmodnak meg, sportosabbak a modernebb geósok, montin mindenképp.
- Lehet a fittingesek csak segíteni próbálnak, de lehetetlen a küldetés, ugyanis a pilóta nem elég edzett a geóhoz. Ez lehet még, de már is.
BMXesítettem az egyik montim még újonan nagy emelkedésű kormánnyal. Könnyebb legyen felkapni. Meglátta a szerelő; kép wtf Alig tudta abbahagyni a röhögést. Árul bicókat, ő is teker, harminvalahány éves. Eredeti kormánnyal (most) ilyen a vas.
- Aztán kipróbálta, és rájött hogy le kell cserélnie az egyenes kormányát, valami normálisabb, kisebb raiser-esre. Ennyit gyengült, ráfanyalodik.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#261808) andrisbandi válasza Hasaggymeg (#261764) üzenetére
andrisbandi
őstag
Ha van kedved újat tanulni a fékbeállításhoz;
#246177
Ez a yt-os Garage 31 jókat mutat.
A féknyereg középre húzásához, a dugattyúk átpozicionálása is kell.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#261809) Hasaggymeg válasza andrisbandi (#261808) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Mindig lehet újat tanulni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
mauimagic
aktív tag
"sziasztok, a páromnak kéne egy cross tudtok valamit ajánlani? " aha persze, ő lenne az, pont jó a méret bla bla.. "aha jó lesz, akkor ezt kérném"
Ha minden bringa kiválasztása egy hónapokig tartó projekt lenne, mint egyeseknek, akkor összeomlana a kerékpáripar
mauimagic
aktív tag
Normális kínai gyártónak van alkatrésze, kazettateste az agyaihoz, vállalható áron.
Mondjuk én montin pont megszívtam a Ryet hátsó aggyal, de küldtek cserealkatrészt hamar, azóta jó.
Nekem kínai karbon kerékre 4-500 usd lenne a lélektani határ, mert beleszámolom, hogy a gyári csapágyakat nagy eséllyel hamar kell cserélni, meg akár a komplett hátsó agyat is.
Mondjuk ezeket megoldom magamnak, ha valaki nem szeret mókolni, annak más a matek.
Resale value meg kb nulla
Hasaggymeg
Topikgazda
Pedig itt keleten inkább a néhány hetes, hónapos projekt az életszerűbb, ami szerintem a vásárlóerővel függ össze. Van ahol autót is a kolléga által leírt módon vásárolnak, de mikor a kerékpár 2-3-4, vagy még több hónapos átlagbér ára bizony nem a beugrunkésveszünkegyetazasszonynakmemegérdemli esete a kerékpárvásárlás sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ZolkoW
őstag
Ha mindenki 1 hónapot vár, és agyalással tölt, attól még lehet ugyanannyi az eladott bicikli, matematikailag.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
dom1n0
senior tag
Kerek 2 hónap kihagyás után végre felengedtek a bicóra, igaz csak görgőre tesztelni, mennyire van oda a test
2 hónap alatt a kajálásra szó-szó probáltam odafigyelni, nyomattam a kollagént a gyorsabb regeneráció miatt, de bőven ment a fagyi-grill kombó.
Óvatos 30W terheléssel kezdtem, megnézni a csontok (főleg a szeméremcsont, ami 2 helyen tört, és elég kritikus helyen van az ülés szempontjából..).
Meglepődtem, de nem kicsit. 0 fájdalom, de még a combközelítő izom se fájt, ami azért néha még sajnos alaphelyzetben is szokott...
20 percet tekertem, nagy unalmamban 2x belesprinteltem, 350+W kijött arra a 15-20 másodpercre, pozitív csalódás, de ez a gyógytornász előtt titok marad
Mindent összegezve eddig nagyon biztató a szitu, egyedül sajnos a könyököm, alkarom fáj (az sajnos rendesen..), az is tört 2 helyen, reméljük hamar magázhoz tér az is.
Mezga Aladár
veterán
Nem figyeltem. Mi történt veled?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
dom1n0
senior tag
Defekt miatt borultam egyet, 2x szeméremcsont törés és alkar-könyök is 2 helyen tört, és minden valószínűség szerint a csukló is repedt, csak arról nem csináltak röntgent...
De már hálistennek alakul a dolog, most azért nagy kő esett le a szívemről, hogy nem vert oda a bicónak a jövőt tekintve, ezzel riogattak sokan, hogy szeméremcsonttöréssel már nem biztos hogy bícóra ülök.
Ringman
nagyúr
a 830€-ba kerülő zipp 303s az csalogató, elvileg gariban cserélik/javítják, ha valami baj van, de nem akarok outi gumival hooklesst használni.
a "noname" zweirados kerékszettben lévő agyakhoz - aivee - is vannak cserealkatrészek és rendesnek tűnő gari: [link]
itt annyi még a kis bökkenő, hogy 26 mm belső szélességű a felni (de rendes, nem hookless), a continál elvileg 25 mm a max belső szélesség, ez a +1 mm nem tudom mennyire problémás a való életben.
Fall-N
veterán
Az ilyen kocabringások jó ha egy hónapban ráülnek a hétvégén. Oda nem is kell számolni a Wattokat. A túlagyalás meg igaz, hibába szenved Fulton hónapok óta még mindig ugyanott van, hogy ki kell próbálni hosszabb távon.
Mezga Aladár
veterán
Olvasni is rossz. De legalább már gyógyulófélben!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Friczy
senior tag
A raiseres nem feltétlenül amiatt kell, hogy magasabb legyen a komány, hanem azért, mert az valamennyire hajlított is.
A bringáim többsége országúti kormányos, volt, hogy csak az volt. Az ebike viszont hajlított, de úgy volt állítva, hogy a kormánymarkolat nagyjából úgy állt, mint az egyenes kormányon, és hosszú távon (>80 km) már fájt a csuklóm, ami részben azért volt, mert ez full alu (szemben a gravellel, ami karbonvillás, az országúti meg fullkarbon), másrészt viszont azért, mert az egyenes kormány fogásához szinte ki kell tekerni a csuklót, és ez kényelmetlen. A kormány döntésével viszont állítható a markolat szöge is, így lehet jobb pozíciót találni a kéznek.
Toobee
veterán
4000 szint után azt kell mondanom, hogy jó kis bicaj ez a Ghost. A fara túl merev nekem, azt ma már sokkal ügyesebben csinálják a gyártók, de ezen kívül nem igazán tudok belekötni. Szerintem nem hirdetem meg, jó is, hogy itt van, így végre le tudtam adni a TREK-et egy szervizre
https://barbieripnk.hu/
A túlagyalást is csak azok bagatellizálják el, akik konfekcióméretek, és nincs semmi EÜ bajuk. Vagy, ha van pénz lóvéra, ilyen bemegyek és megveszem az első gépet, amit meglátok típus, nem számítanak a milliók.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
jjeahh
nagyúr
A Berg milyen?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Ringman
nagyúr
Főleg a hát van elsatnyulva
ez nálam is így van, a múlt heti 70 km-es körön is az állt be, abban volt izomlázam, meg a nyakamban. a lábam persze kész volt a tekerés végére, de másnap már nem volt problémás.
Toobee
veterán
Nagyon király, pont azt a rugalmasságot és kényelmet adja, amire vártam. Szemezek a nyeregcsővel is, használtan jó lenne egyet levadászni. Az új ára kicsit durva.
https://barbieripnk.hu/
Fall-N
veterán
Nem azzal van a gond, hogy valaki utánanéz a dolgoknak, hanem ő rendesen túlaggódik mindent.
Természetesen csak a személyes próba, ami ad támpontot, ezért nem lehet otthon a fotelből eldönteni melyik a jó. Ha kellene vennem outit vagy gravelt, én sem tudnám melyik lenne a jó, mert más a geometria mint egy montinál, ott nagyjából tisztában vagyok vele. Utána kell járni, tesztelni, mert tényleg nem szabad elhamarkodottan megvenni, mert utána csak bukik az ember rajta, ha el kell adni. Az sem könnyíti meg a dolgokat, hogy nagyon szabadon értelmezik a gyártók a méretet, és amelyik például XS-es méret, az lehet hogy a Meridánál S. Az üléscső mérete, meg semmit sem mond régóta, szerencsére kezd kikopni, bár outinál még 51, 54 stb méret van.
A végén még ha megvette az ember akkor meg lehet tesztelgetni, hogy mit kell átállítani, jó-e a kormány magassága, elég hosszú vagy rövidebb stucni kell stb.
Más: Tegnap esett az eső munkába menet és kicsúszott a bicikli oldalt alólam (víz + macskakő). Természetesen az ESI Chunky kapta az ívet (a kormányvég dugót ledarálta a beton) és le is szakadt. 😭 Semmi más nem lett a biciklivel, még egy karcolás sem. A láncot leadobta a hajtómű, azt csak vissza kellett tennem.
Vettem ma egy szintén szilikon markolatot, sajnos nem volt már helyben ESI, így teszt lesz belőle. Ha nem válik be rendelek újra Chunkyt, addig egy KTM Prime Silicon Air Grip lett narancs színben [link] , nem is volt túl olcsó (8ezres). Mellé vettem egy BBB Screwton BHT-96 csavaros kormányvég-dugót. [link]
Remélem beválik, akkor legalább lesz egy vélemény róla. Eddig fogásra hasonló az ESI-hez. Volt még BBB szilikon markokat is, kiköpött Chunky, még fogásra is, de 11ezer Forintért kenjék a hajukra.
[ Szerkesztve ]
Fall-N
veterán
Na ha bevált a Berg lehet egyszer bevállalok egyet. Külföldi boltokban láttam amikor nézegettem karbon kormányokat. Itthon nem nagyon kapni, igaz eleve nem nagyon van karbon kormány a nagyobb webshopokban.
Toobee
veterán
Csámpa Tibor forgalmazza itthon, BTS.
https://barbieripnk.hu/
andrisbandi
őstag
Más kategóriába váltáskor ezért szokták ajánlani a használtat. Mint neki is itt mindenki
Ha újat vesz az ember és nem jön be, az a legnagyobb bukta.
Használtnál ez minden értelemben töredék veszteség lesz. Következőre már nyugodtan vehet újat, tud mindent.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Sordoran
addikt
Van esetleg valakinak tapasztalata a Lidl-s nyereggel és sisakkal kapcsolatban? A gyári KTM elég kemény és keskeny, bár az 1 órás napi tekeréseket kibírom rajta, de a hétvégi nagyobb tekerés alatt és után sajog a hátsóm. Unokatesóm egy ilyen nyereggel tekerte körbe a Balatont 3 nap alatt, és erre pont nem panaszkodott. Mivel mindkettő elég jó áron van, próbát megérhetnek, de ha valakinak van valós tapasztalata róluk azt szívesen venném.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
De legalább már eljutott oda, hogy ténylegesen felül bringákra Meg aztán nem tudom, mióta kapja az ívet, hogy kicsi kerékpáron ül, gondolom, nem akar megint így járni. Én meg úgy nem akarok járni, hogy túl kicsit veszek: 2XS-nek már a kerekei is 650b-sek. Más gyártó meg nem nagyon foglalkozik ezzel, mindenbe 700c-t rak. Fene tudja, mi lenne jobb, leginkább hosszú távon derül ki.
Én EZT fogom megnézni, ha minden jól megy.
Szigorúan elméleti alapon egyébként inkább kisebb bringát vegyen az ember, nem? Abból lehet stucni cserével hosszabb fogást csinálni, de fordítva erősen limites a dolog.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
(#261832) andrisbandi válasza Dark Archon (#261831) üzenetére
andrisbandi
őstag
https://www.canyon.com/en-hu/productpdf/geometry/?pid=2733
Ha nem elírás, még a kormánymagasságal is mákod lenne.
"D"
Elvileg a nagyobb méreteken a kormány is magasabban van, én úgy értettem.
Ha kisebb vázon jobban föl kell húzni az ülést, nagyobb a drop, nagyobbat kell hajolni.
Emiatt van aki mérethatáron a nagyobb vázat ajánja kényelmesebbnek, kisebb lesz a szintkülönbség a nyereg és a kormány között.
Aztán volt már olyan outis is itt aki az ellenkezőjét vallja. Mint montin, a kisebb kényelmesebb, próbálta is, nem csak fotelszakértés.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#261833) Dark Archon válasza andrisbandi (#261832) üzenetére
A középcsapágyhoz képest ugyanoda kell húzni az ülést szvsz. Hogy ahhoz képest hova esik a kormány, más kérdés. Kisebb váznál ugye hátrébb - lejjebb kerül, ha nem figyelnek arra, hogy "vízszintesen" tolják el.
Chateltem a Canyonnal, 2XS-t ajánlják. De úgyis az dönt, ha ráülök végre.
Találtam már 1-2 elírást PDF-eken, szóval nem lehetetlen, eléggé kilóg a sorból az a 139 mm. Mondjuk a holnapon is ez van.
Ringman: 17°-ot azért csak nem lehet tévedni, meg ritka hülyén nézne ki outin. Inkább akkor egy riser koskormány.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Ringman
nagyúr
Szigorúan elméleti alapon egyébként inkább kisebb bringát vegyen az ember, nem? Abból lehet stucni cserével hosszabb fogást csinálni, de fordítva erősen limites a dolog.
szerintem igen, kivéve, ha úgy túl alacsony a stack, azon nem igazán tudsz változtatni (jó, lehet +17 fokos stucnit rátenni)
[ Szerkesztve ]
jjeahh
nagyúr
Nem tom használtan mennyi esélyed van ilyesmit találni, de a Gemini sem lehet rossz. Bergnél készül az új váz, arra kíváncsi leszek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Fall-N
veterán
Azt szokták általában ajánlani, hogy inkább kisebb legyen, akkor komfortosabb, ha nagyobb akkor sportosabb. Outinál a fene tudja, mert bezavar a koskormány, ott nem lehet szabadon variálni a stucni hosszával, mint montinál. Simán lehet 35-110 mm között variálni, főleg a mostani széles 700+ mm-es kormányok korában. Outinál ha rövidebb a stucni akkor ideges lesz a kormányzás és nagyobb váznál az játszik kompenzálni.
Azért is nehéz kérdés, mert outinál nem annyira lenne jó az egyenes(ebb) hát. Tényleg a próba dönti inkább el, én magam részéről a nagyobb vázat venném, de nekem hosszabbak a végtagjaim az átlagnál.
Toobee
veterán
Bergnél csak minimálisan drágább a Darimo, nekem az szimpibb. Gelu még (Combo K), ami iszonyat jó lehet, de ez meg már bringa árban megy. Mondjuk a 30,9 mm-es 350 hosszal pont akciós, ha esetleg valaki nézegette
Berg első szériás nyeregcsöve egyébként kicsit félrement, de már az újat árulják. Úgy néz ki a dolog, hogy elkészülnek a nyeregcsövek, aztán mennek németországba anyagvizsgálatra, majd vissza belgiumba. Ott került még rá utólag a logó, amit hőlégfúvóval tettek fel. Az összes nyeregcső, ami eltört, az ugyanott tört el, ezeket gariban cserélték és most már valami másik módszerrel kerül rá.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
Fall-N
veterán
Nemhogy inkább lézerrel gravírozták volna bele a logót.
Szerk.: Tegnap végre el tudtam adni a jó állapotú Suntour XCM telót. Két hónapig volt fent a hirdetve, 25 pénzért vitték + postaköltség. Ma utalta a Posta a pénzt is.
[ Szerkesztve ]
bardi
aktív tag
Magasabb embereknél szerintem nincs ezzel semmi gond. Volt itt a topikban nem egy bringáról kép, ami alacsony emberé volt, és a kormány ránézésre vagy 10 centivel volt az ülés felett, hiába monti. Tudom ott más opció nincsen, de akkor nagy váznál magas embernek miért lenne gond.
Én rájöttem, hogy nekem valami jobban hátrahajló kormány kéne. Motoron mentem mostanában többet, amin a csutka kormány eléggé hátrahajlik, de mégis nagyon kényelmes a szög, amiben áll, és utána bringán azt éreztem, hogy túlzottan ki kell tekernem a csuklóm, hogy jó legyen. Főleg síkon rossz, lejtőn veretve, vagy emelkedőn felfelé tekerve nem vészes.
Egy karbon kormányt szeretnék, de marhára nincs kedvem végigpróbálni egy rakás kormányt, hogy megtudjam melyik méret a jó.
'92 Honda VFR 750
Toobee
veterán
A lézer is éget, azaz átalakítja az anyagszerkezetet karbonnál - szerintem -, de nem vagyok anyagvizsgáló, bár párszor megbuktam anyagszerkezettan 1-2 vizsgákon, szóval néhány alkalommal átolvastam ezt azt
https://barbieripnk.hu/
fulton
addikt
Mihamarabbi gyógyulást!!
mi történt pontosan?
dom1n0
senior tag
Megpörgettem a lúzerszámlálót 2 hónapja
Elmentem a Jászságba tekerni egyet, már nagyon közel voltam a célhoz amikor éreztem hogy defektes a hátsó, de hát jampinak éreztem magam a maradék 3km-re a kocsiig..
Párszáz méterrel utána keresztbeállt alattam a bringa én meg nekivertem magam a betonnak.
De már hálég lassan teljesen rendben vagyok, mostmár elkezdhetem nézegetni a bringákat őszre
csurgoi
aktív tag
Mennyire macerás egy Acera hátsó váltósor beállítása.
Egy ideje átugrál a lánc a kerekekről és 30-35 km körzetben nincs szervíz.
A váltókarnál próbáltam állítani a bowden feszességén de semmi sem változott, sőt talán elq..tam .
https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
semmiho
tag
Darimo kormánya és nyeregcső egyaránt akad 1-2 ismerősnél, ilyen tömeg mellett már-már hihetetlen, hogy lehet ennyire megbízható.
Csak érdekességképpen, ez a fully (Trek Supercaliber) magyar építés és 8.8 kg, Darimo és Schmolke cuccok, Gemini kormány, stb. https://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=163462
Toobee
veterán
Köszönöm szépen, ez igazán jól hangzik! Darimo madzagos nem tudom mennyire macerás. Végülis egyszer kell jól beállítani, utána nem kell piszkálni. Brutál, hogy mennyire ki van húzva ez a nyeregcső, egyáltalán milyen hosszú ez, 500-as? Igényes build, gyönyörű lett! Szívesen nézegetném, használni nem merném
https://barbieripnk.hu/
haiduo82
aktív tag
És Parandroid
Köszönöm szépen a segítséget
"Együtt vagyunk senkik"
andrisbandi
őstag
Kerékpár hátsó váltó állítás
https://www.youtube.com/watch?v=WwDyEiUlja0
Az elv ugyan az ezeknél.
A legegyszerűbb hiba ilyenkor a bowden pici nyúlása.
Típusfüggő; a fékkarnál, van amelyiknél a váltón is, a ki-be menő dróton, van egy müa tekerhető hordócska. Ezzel lehet állítani a feszességen, szétszedés nélkül.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Fall-N
veterán
Nem semmi az a Trek amúgy sem. Kíváncsi lennék arra a karbon nyeregre.
flash-
veterán
tegnapi burgost amin Atiék mentek hogy lehetne visszanézni teljes egészében?
eurosport előfizm nincs..
torrent esetleg v egyéb?
tvgo-n en nem találtam
dom1n0:ó basszus jobbulást!azert az nagyon durva
én csak már 4-ik hete kulcscsonttöréssel ,és azóta még mozdulatlan kézzel fekszem(azt hittem ebből hamar fel lehet gyógyulni de igy haladok, ebből karcsonyra se lesz semmi) nem értem mások hogy épülnek fel ebből pár hét alatt..gondolom a szteroid ebben is "segit" nekik... lehet szerzek valamit én is
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
dom1n0
senior tag
Köszi mindenkinek.
flash: nálam sokat hozott a gyógytorna, és szerintem a kollagén + vitaminok is tettek a gyors felépülésért.
fájdalmak is vannak, vagy egy csak előírt ágynyugalom? Gyógytornász jár ki?