Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ZolkoW
őstag
Ott sántít az elméletem, hogy valóban, a legtöbb trekking nem annyival könnyebb, mint lehetne, mert akkor hasonlóan jó anyagokat kéne használni a vázhoz, az meg ugye drága De nem csak a súlyról van szó. a zenészek is a szemükkel hallanak, szóval ha valami azt sugallja, hogy az aszfalton mennyivel jobban megy, akkor az jobban megy Márpedig én sem vennék 29er vázat két centi sárférőhellyel, ha biztosan tudnám, hogy kizárólag aszfalton akarok csapatni. Szóval nem értem a fennakadást
Volt crossbicóm, és az egyik bajom az volt vele, hogy a 47-es gumi már nem fért el benne. A másik, hogy akkor még nem csinálták a trekkingeket is olyan hosszúra, mint az XC gépeket... most pont örülnék annak a váznak a koskormányos projekthez, de a gumi akkor is szűk keresztmetszet lenne.
De biztos qrvasokan nem akarnak 40-esnél szélesebb gumit belerakni, és hasalni sem akarnak.
Állítható kormányszár, rugós nyeregcső, valszeg böszme nehéz hajtómű: mínusz fél kilót megint találtunk...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786