Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [patomi:] Alufelni felujítás amatőr módon.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
HollyBoni
veterán
Jobbak az autók mint a sár.
-=RelakS=-
veterán
Sár ellen esetleg az itt említett kefe? Leszedi a ganét, mielőtt a váz szedi le.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
(#12453) ---Lasali--- válasza superecneB (#12449) üzenetére
---Lasali---
Közösségépítő
Pontosan le is írtad hogy mi a hátránya a motor lánckenő sprayeknek biciklis felhasználásba, tehát fogalmam nincs hogy a grafitos motor kenő is olyan ragacs, vagy sem.
Cathfaern
nagyúr
Nekem grafitos van/volt, 100-120km-enként ráfér a láncra egy pucolás vele (normális időben, nem trutyiban).
Muton
addikt
a hátsó rácsa viszont szép tiszta maradt
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
#90933760
törölt tag
[link]
Kefe helyett sokkal jobb is van, látható itt a keréknél.
Hasaggymeg
Topikgazda
Biztos sokat fékezett nehogy összesározza a bringát.(gondolom rácsa=tárcsa)...ha valaha így nézne ki a bringám,komolyan elgondolkodnék megmossam-e vagy inkább vegyek újat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Zola007
veterán
ha így néz ki a bringa, hogy nézhetett ki a rider?
mondjuk szerintem erre egy kicsit rájátszottak még a végén gratisz sár formájában
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Hasaggymeg
Topikgazda
Gyanúsan sáros a pedál taposó része is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Zola007
veterán
Megmondaná nekem valaki hogy mi a f.sz fene kerül 175.000 ft-ba egy hajtóművön?
esetleg látott már ilyet valaki élőben is?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Muton
addikt
ja, tárcsa akart lenni
az elsőn meg van elkenve dzsuva rendesen. viszont, h a küllők is ilyen sárosak, az durva. vagy beleesett vele valaki egy 2m mély sárkupacba, vagy ahogy írták, rájátszottak
Zola007: jöhetne egy rezsicsökkentés az alkatrészekre is. egy minimum pölö 55%-os
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
hoffman_
nagyúr
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Hasaggymeg
Topikgazda
Iszapos arcpakolás?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Zola007
veterán
Megvárom, mikor tudunk majd állami támogatással bringát venni...
mondjuk sporteszközökre is adhatnának valami áfa-csökkentést, ösztönözve a népet a mozgásra, mert edzetlenség és túlsúly terén bizonyára nem állunk rossz helyen európai viszonylatban
egyébként mely nagyobb boltok fogadnak el egészségpénztári kártyát?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
---Lasali---
Közösségépítő
Bukósisak helytelen felrakásának egyik példája.
(#12460) Zola007
Láttam, a bikexpo-n volt egy csomó.
Egyik legdrágábban legyártható bicikli alkatrész. Olvass utána.
Van egyébként ennél sokkal drágább hajtás is.
[ Szerkesztve ]
Zola007
veterán
erről meg kellene kérdezni egy 3D maróst, hogy mennyire a viharba nincs egy hajtómű az igazán problémás - nem kerékpár - alkatrészekhez képest
persze bonyibb mint hidroforminggal kinyomni egy csövet vagy amilyen gyorsan peregnek le az agyak az esztergáról, de az összes költség a kiskerig ennek az árnak csupán töredéke
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
HollyBoni
veterán
hoffman_
nagyúr
persze, azért raktam be.
amúgy fel sem tűnt, amíg nem mondtad. ne légy ilyen gonosz, szerintem csak a hosszú verseny után lazította meg így amúgy tényleg semmi értelme nem lenne, ha így hordaná
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Zola007
veterán
haggyá' lógva ...
más ennyiből autót vesz
egyébként ebben az erőátvitelmérő kütyü, bluetooth, karbon meg miegymás nyomja az árat rendesen
az xtr meg tényleg csak egy darab fém
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
fpeter07
veterán
Van még egy speciális hajtómű is, ami egyben váltó is. Sajnos a neve nem jut az eszembe. Annak sem emberi ára van.
hoffman_
nagyúr
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
HollyBoni
veterán
Truvativ Hammerschmidt.
Zola007
veterán
Tudom mire gondolsz, de az valóban egy marha strapabíró, speciális anyagokból és nagyon durva felhasználásra tervezett cucc. Ott még meg is értem az árat:
[link]
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
hoffman_
nagyúr
pinion gearbox, as i said nincs két hónapja, hogy linkeltem a vázat és az alkatrészlistát, ami cimbora műhelyében van, egy ilyennel a szívében.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
cekkk
veterán
Nem tudom mennyire tudtok segíteni benne, de akarok venni egy szoba biciklit
Mire figyeljek oda? Ha mondjuk 5 kilós a lendkereke és mágnes fékes az mennyire használható?
Görgőt nem akarok venni, mert barátnőm is használná és tuti nem tanulná meg, hogy hogyan kell összerakni
Tippeket köszönöm!
hoffman_
nagyúr
Görgőt nem akarok venni, mert barátnőm is használná és tuti nem tanulná meg, hogy hogyan kell összerakni
nemááár
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
fi:zi'k
nagyúr
Pedig faék egyszerűségű.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kis segítséget kérnék. Van a szomszédnak valami 1000 éves országúti biciklije, kicsit helyre kellene pofoznom. Más alkatrészek mellett a hátsó felni is valószínűleg kukás, mert egy marha nagy felütés van benne, kb 20 centi hosszan. Viszont a mérete 28 x 1 5/8" x 1 1/8" 700c, ilyet pedig sehol nem találok. Mivel tudom ezt pótolni ha cserélni kell?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-=RelakS=-
veterán
Uhh, ez a pinion nagyon durva... Majd ha fel lehet rakni hagyományos vázra, akkor kell
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
cekkk
veterán
Akkor sem
Nem fog vele kínlódni, ismerem. Felesleges ezen vitatkozni Meg én sem akarok ezen vitatkozni, lehet addig mást is csinálni
Szóval lenne egy ilyen, ez jó vagy rossz?
[ Szerkesztve ]
Zola007
veterán
céltól és pénzmagtól függ.
ha csak tekergetés, zsírégetés a cél, akkor elég lehet egy 5-6 kilós lendkerék, de ha kardio vagy erőedzés, akkor 8-10kiló körül vegyél.
tesómnak egy 8 kilós lendkerékkel szerelt 15 fokozatú Kettlert vettünk, ő leginkább 8-10 fokozat körül használja, én tartósan kihajtom belőle a 13-14-ees fokozatot, de az már eléggé hegymenet.
hosszú távra érdemes venni, rengetegen megveszik és megbánják.
sok gépnek nincs elég állítási lehetősége a pozíciót illetően vagy pl nem cserélhető a hajtókar és ilyen hulladék 155-160mm-el adják ami arra jó hogy a térded megfájdul tőle.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
cekkk
veterán
Mind a kettő a cél lenne Bár most elsőnek a fogyás, valamint a futóedzések kiegészítése a télre
De olcsón nem találok olyat amibe ilyen nagy lendkerék van
Egy kettler lenne 100-1150 kerül, de annyit nem akartam érte adni
[ Szerkesztve ]
Zola007
veterán
olcsón nem is fogsz találni, ezért kérdeztem hogy mennyi a keret
esetleg nézz szét használtan, olyat amit háztól adnak el
elég masszív alkatrészekből vannak a jobbfajták, szinte lehetetlen őket legyilkolni otthoni használattal.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
cekkk
veterán
Használtban is 110 egy kettler mx1
Óh én nem nézek újat Tökéletes nekem a használt Meg alkudozni is szeretek Külön öröm ez nekem
Zola007
veterán
annyi sajnos
mi 170ért vettük újonnan a Kettler Giro R-t
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
cekkk
veterán
Akkor nem lesz ilyenem mostanában
Majd remélem, hogy hátha kifogok valami jó vételt.
Zola007
veterán
spinning bringák között nézz szét!
szinte mindegyik 11-12 kiló feletti lendkerékkel készül és elég jó áron hozzá lehet jutni
jobban beállítható, cserélhető nyereg és pedál, kialakításából adódóan strapabíró vázzal szerelt
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
fpeter07
veterán
Azaz, a másik gearboxról még nem is hallottam.
TripleB
senior tag
Hasonló cuccom volt mint EZ.
Tudsz rá saját nyerget szerelni és saját pedált is.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
hoffman_
nagyúr
82 nap kihagyás után... végre megyünk! ő kicsit köhög, nekem kicsit fáj, de végre van ma megjöttek(persze, hogy nem időben, egy hét alatt, a zh-k előtt) a cuccok, szóval végre összedobtam a kerekem előre! nem kellett volna, mert nincs erre időm, de nem bírtam ki. üröm az örömben, hogy sz*r lett a kerék, erre mindjárt kitérek, cserébe centírozni bizony már tényleg faszán tudok.
egy rehabilitációs próbatekerésnek se tudtam ellenállni, kijöttek a hibák, de végre tekertem.
kérdésem a szakikhoz:
alap dt rozsdamentes küllőkkel és réz anyákkal fűztem. nagyon elégedett vagyok, mert a küllőhosszt pont jól éreztem, gyakorlatilag tökéletes a kerék. tökéletes lenne... ha nem lenne egy alap hibája. azt leszámítva, ahogy a nagykönyvben meg van írva, alig kellett hozzányúlnom, miután helyükre tekertem teljesen az anyákat.
bikemag leírás alapján tanultam meg fűzni, de most visszanézve az előző kerekem, ugyanez a hiba áll fenn. a bikemag szerint és az általam látott, jól fűzött kerekeknél is, a szelepnek egy nagyobb lyukba kell esnie, két nagyjából párhuzamos küllő közé. a képen látszik, hogy nekem nagyon nem így van, el van csúszva pár lyukkal az egész fűzés. ez bosszant, mert ma 2x fűztem újra, és ugyanoda jutottam, tehát ha a leírás alapján csinálom*, akkor nem lesz jó. kérdéseim:
1. ez igazából csak komfort okán kellemetlen a pumpa miatt, ugye?
2. ettől függetlenül szeretnék makulátlanul fűzni, és nem tudom, hogy mi a hiba, valaki tudna ötletet adni?
*ha pl a jobb oldali agyperembe kezdek fűzni, akkor a felnin a szelep mellett kezdem, abban a lyukban, amelyik közelebb van hozzám, vagyis a felni széléhez.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
cekkk
veterán
ÉS neked is TripleB
Köszönöm a tippet
Elég furán mutatna a lakásban, de ha tényleg jó árban kapok használtan akkor jó lesz ez
Ezeknek is lehet állítani az ellenállásukat vagy nem?
[ Szerkesztve ]
cekkk
veterán
Ennek vajon mennyi lenne a reális ára? 50 körül?
(#12493) Szakbarbár válasza Szakbarbár (#12478) üzenetére
Szakbarbár
aktív tag
Ez a kerék esetleg jó lehet helyettesíteni ezt a méretet: 28 x 1 5/8" x 1 1/8" 700c ? A szélességet nem tudom, hogy a gumira vagy a felnire értette a 23 mm-t, ami nálam van kerék, az 28 mm széles, ha átmérőre jó, akkor betehetem az 5 mm-rel keskenyebb felnit?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Zola007
veterán
ez paraméterek alapján egy elég jó gépnek tűnik, nem lennék meglepődve, ha nem engedne az árából
esetleg erre nézz rá: [link]
ez helyben van nektek
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
cekkk
veterán
Ment egy privi
---Lasali---
Közösségépítő
A szelep mellett kezd el befűzni mindig, úgy hogy ne a szelep felé forgatsd el a fűzést mikor elkezdenél keresztezni, hanem ellentétes irányba, és akkor biztos úgy kell kijönnie a végén, hogy a szelepnél szétáll kicsit vagy párhuzamosan jön el mellette a két küllő. Mert lesz a kerékben olyan rész, ahol meg szétáll, de azt nem lehet előre kiszámolni hogy hova fog esni, vagyis hát biztos ki lehet, de én még nem gondolkodtam rajta.
Neked sikerült a legjobban keresztbe álló küllőket tenni a szelephez ahogy látom.
Mechanikai oka nincs, csak a pumpálás megkönnyítését szolgálja. Gyári fűzéseknél, "készre" szerelt bicikliknél is látom ezt a hibát sokszor..
Van egyébként aki azt mondja, hogy őt nem érdekli hogy a szelepnél hogy van, de a felni illesztésnél csinálja úgy, hogy ott úgy legyenek keresztbe a küllők, ahogy most nálad szelepnél, hogy összehúzza a felnit. Én mondjuk ezt az elméletet kétkedve fogadtam, mert ha megnézed, hajtáskor az egyik ilyen küllő ellentétes a húzó küllőkkel, tehát nem hiszem hogy az ott sok mindent összehúzna olyankor. Minden esetre hajtás és tárcsa fékezés mentes keréknél lehet jogosultsága.
Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll?
[ Szerkesztve ]
hoffman_
nagyúr
köszönöm a leírásod!
akkor azt hiszem itt csúszott félre. nekem az agyak már voltak fűzve, úgyhogy mindig ugyanarra kell forgassam, hogy az eddigi anyagszerkezet felé legyenek a küllők, ezért nem jön ki soha akkor gondolom, nem véletlenül van így mind két agynál.
van itt viszont egy szűz szett is cimborának, annál nem kell semmire figyelnem, na akkor majd ott ugrik a majom a vízbe. köszi viszont ezeket hagyom akkor így, pumpálni tudok így is, nem ér meg annyi szenvedést és agyalást, hogy a szelep szép helyen legyen.
Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll?
teljesen jogos a kérdés, elbizonytalanodtam, hogy tökéletes-e a fűzésem. ez a hajtás oldal - húzott - nyomott küllő nem volt teljesen tiszta, szóval ezt nem tudom - mit kell pontosan néznem, hogy kiderüljön? amúgy ez első kerék, szóval hajtás amúgy itt nincs. mit számít ez amúgy?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
---Lasali---
Közösségépítő
Szívesen.
Kérdés sorozatoddal az a problémám, hogy az utolsó kérdésre nem tudom a pontos választ, ami értelmet adna az egésznek. Beszéltem már szerelő ismerősökkel, de ők se tudtak rá értelmes választ adni.
Úgy kell, hogy amelyik küllőt húzza az agy hajtáskor, szóval amik hátra fele néznek, azoknak a fejeinek kell befele nézniük. Tehát amit az agy belső feléből kifele fűzöl be, aminek bent van a feje.
Én a tárcsafékes kerekeimet úgy fűztem be, hogy hátul ugye így a hajtásnak megfelelően, elől pedig ahogy mondod, felni féknél értelmét veszti a szabály, ott én meg pont fordítva fűztem be a tárcsaféknek megfelelően. Tehát a hátsó keréknek pont ellentétes van elforgatva a fűzés.
De ez is olyan szabály, hogy szerintem 10 szerelőből ha 1 betartja, már jót mondtam, mert fordítva is működnek a kerekek, vagy nem is hallottak róla.
Igen, ha már be volt fűzve meg használva is volt ráadásul az agy, akkor sok lehetőséged nincs a fűzésnél. Ilyen miatt szerintem már én is jártam így, ahogy te, hogy nem jött ki a szelepre.
Egyébként gyári komplett bicikliknél olyanokat lehet látni.. csepelnél is rendszeres volt hogy a szelepre véletlenül se figyeltek.. de komoly külföldi márkák olcsóbb biciklijeinél előfordul hogy akár 2 mérettel is rossz küllővel van befűzve..
Egy műkedvelő úriember hozott egyszer egy kereket, az volt a csúcs. Szerintem azt valami ügyes hobbista csinálta.. Első kerékről volt szó, Campa Record pálya agyra hasonlító agy volt benne, magas küllő peremmel, könnyített elvékonyodó küllőkkel. És olyan felnivel, ami nem szimmetrikus felni volt, tehát hátra való! Szakadtak benne küllők is, és aki javította, nem tette vissza az anyákra az alátéteket, mert ez még olyan felni volt, aminek nem volt vastagabb az anyaga a küllő furatoknál, és adtak hozzá egy alátét készletet, ami elossza az erőt, hogy ne húzza ki a luk körül az anyagot a nipli.
Azt mondta akárhogy rakta be a villába, hát nincs középen a kerék.. aha .. megnéztem 3 centivel nem volt csak középen. Iszonyat nagy hekkentés áldozata lett a kerék.. sikerült behúzni nagyjából középre, az aláteket pótoltam, dehát ilyeneket nem lehet már külön kapni, ezért került rá sima 4 es alátét. Csakhogy volt olyan küllő furat is, amit már kihúzott az anya.. oda hosszú anya került egy 4 es majd egy 5 ös alátéttel.
[ Szerkesztve ]
Zola007
veterán
megnéztem már én is a Madmanen, azon gyári fűzéssel vannak tárcsás kerekek és ahogy írod:
a belülről eredő küllők hátsó keréknél hátrafele néznek, első keréknél viszont előre
feltételezem ezekre gondolunk
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
---Lasali---
Közösségépítő
Valahogy nem értem amit mondasz. Úgy van befűzve ez a kerék ahogy én mondtam, ha a hátsó meg ehhez képest van fordítva, akkor meg az is ugyan úgy ahogy én fűzök.
Te rossz küllőt jelöltél be, a másikat kellene, ha megfogod az agyat a tárcsával, akkor az óra mutató járásával ellentétes irányba "előre" akar elforogni a felni az agyhoz képest, tehát pont az ellentétes küllőket húzza, mint amit te bejelöltél a képen.
[ Szerkesztve ]