Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105583) eddie1978 válasza jjeahh (#105581) üzenetére


eddie1978
aktív tag

A CX bringán nekem Mavic Aksium Disc kerekek vannak, amik nem tublessesek. Erre raktam DT felniszalagot kúpos gumis szeleppel. A gumi Mitas X-Field. Stan's folyadékkal. Perfekt.
Összerakáshoz Schwalbe boostert használtam. A szelepet ki kellett vennem, mert akkor elsőre felpattant a gumi a felnire. Először mindig szárazon raktam össze.
Egy két tizedet ereszt egy két nap alatt.

Van még egy TL ready DT R24 DB kerékszettem is. Azon Mitas X-Road gumi van. Az eresztett orrán száján keresztül. Felniperemnél mindkét oldalon. Sőt emellett még maga a gumi oldalfalán is vagy 20 helyen. Ezzel még csak egyszer mentem. Ez is jó a fentiek ellenére. A Stans folyadék elfogyott a két szettre. Vettem Mitas folyadékot. Azt még ki kell majd próbálnom.

Milyen? Belső után azt vettem észre hogy könnyebb hajtani. Km óra szerint is. Nem hiszem hogy pont aznapra erősödtem meg hirtelen. Kényelmesebb ugyanazon a nyomáson. Sokszor azt hiszem eresztett, de hazaérve megmérve ugyanaz a nyomás mint induláskor.
Defekt eddig egy volt. Egy szép kb 25mm hosszú és 2-3mm átmérőjű tüske volt. Kihúztam, megforgattam a kereket. Pár fordulat után tömített. A 3.5bar nyomásról 2.6-ig engedett le. Ezután még volt vissza 30km. Nem volt vele semmi gondom. Azóta is ok.
Mindig van nálam 2 belső, 2 patron és egy tublesses javító kit a kis kukacokkal.
Ezzel a bringával belsővel volt 2 felütéses defektem. Most már ezzel sem lesz gond

Tubeless eddig ok.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.