Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#59986) DarkByte válasza Chereiose (#59974) üzenetére


DarkByte
addikt

Én az Scross előtt nézegettem nagyon a Spring-et. Magamnak, úgy hogy nincs család és tipikusan havi max. 400km-eket megyek (azt is impulzus szerűen, van hogy hetekig elő sincs véve), ha sikerült volna megcsípni az állami támogatással 4,5m-ért, sokkal logikusabb választás lehetett volna. De így hogy most idén nincs ilyen, és a teljes ára meg az Scross GLX-el vetekszik, inkább utóbbi. Illetve túró se tudja Spring-ből milyen várósor van mire kapnék is belőle, ha tippelnem kellene csak rosszabb a helyzet.

Remélhetőleg az Scross köv. 5-6 évben is jól tartja az árát és majd szerintem akkor cserélném el valami elektromosra. Kvázi ugródeszkának használni az Scross-t.

Még az itthoni töltést is ki kellene alakítani hozzá, jelenleg közös mérőórás a társasházban az egész garázssor, szóval tippre az is egy már szemmel láthatóbb befektetés lesz, hogy legyen egyedi mérőórám. Hátha addig más valaki kijárja ezt és ez is egyszerűsödik. És hát elektromost szerintem csak úgy szabad venni ha otthon van lehetőség tölteni. Hazaérsz, töltőre fel, el kell indulni akkor csurig tele van, nem kell gondolkodni a töltésen.

Így egyébként még azon is eltűnődtem nem-e lehetne pár napelem táblát a garázsra tenni, akármekkora teljesítményt is tud az leadni, és majd "csepp tölti" a kocsit. Az én használati szokásom mellett valószínűleg bőven ráérne 1-2 napig is töltődni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.