Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40451) domojko válasza szabonagyur (#40450) üzenetére


domojko
senior tag

2006-ban gyártottak még vasaló swift-et?
Nem volt szerencsém még automatához.

(#40452) szabonagyur válasza domojko (#40451) üzenetére


szabonagyur
félisten

Hogyne gyártottak volna.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#40453) domojko válasza szabonagyur (#40452) üzenetére


domojko
senior tag

Én úgy tudom hogy 2005-ben volt váltás. 2005-től van a gombóc swift.

(#40454) pető bá' válasza domojko (#40453) üzenetére


pető bá'
őstag

gombóc = vasaló

"... and I hope you have a great day!"

(#40455) domojko válasza pető bá' (#40454) üzenetére


domojko
senior tag

Igaz. Valamiért a regebbi swiftre asszociáltam. Egy kis rövidzár az agyamban.

(#40456) szabonagyur válasza pető bá' (#40454) üzenetére


szabonagyur
félisten

:R

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#40457) motoflug válasza szabonagyur (#40450) üzenetére


motoflug
őstag

Ennek a típusnak meg az újabbnak sem láttam FB csoportot. Ott lehetne tapasztalatokat megosztani.

(#40458) szabonagyur válasza motoflug (#40457) üzenetére


szabonagyur
félisten

Annyira nem uj pedig.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#40459) pető bá' válasza szabonagyur (#40458) üzenetére


pető bá'
őstag

adok-veszek csoportja van a 2005-2010-nek, mondjuk sok automatát ott sem láttam belőle..

"... and I hope you have a great day!"

(#40460) a_tesz válasza szabonagyur (#40439) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Szia, amennyire tudom, az 1.3-asokban egy robotizált kézi váltó volt elérhető (köznyelvben bohócváltónak hívják, elsősorban a franciák szerették/szeretik ilyennel kínálni az autóikat, ami egy kicsit kevésbé komfortos váltásérzetet ad), ami a lemez alatt lényegében egy sima kézi váltó. A kézi váltó választókarja helyett egy elektromotor rakosgatja a sebességet, a kuplungot is ő kezeli, ezért aztán kicsit kevésbé kulturált élmény, mint egy hagyományos automata. Betegségeiről nem tudok nyilatkozni, de amennyire tudom, nem is nagyon volt utána se elérhető ilyen, szóval nem hinném, hogy a legjobban sikerült váltó a világon.

Az 1.5 motorhoz adták a hagyományos automata váltót, az egy nagyságrenddel kényelmesebb, és nagyon nem tudok semmi kirívó bajáról. Ha az előírt olajcserét megkapta, akkor nem szokott gondjuk lenni.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#40461) ElGatto


ElGatto
aktív tag

Helló

2005 - ös swift bal első és hátsó ajtózár rettenetesen kerreg nyitáskor és záráskor is. Lehet ezt a hibát javítani, vagy külön a motort cserélni benne? Az egész zárszerkezetet horror áron adják. Érdemes szétszedni esetleg tisztítani?

üdv

(#40462) ludsimon


ludsimon
veterán

Sziasztok!

Milyen kipu rendszer van ezalatt a Suzuki Swift Sport ZC31S alatt?

Ha jól hallom turbó is süvít rajta, de gondolom nem az adja ezt a mély, "Subaru"-s kipu hangot.
Segítsetek légyszi!

Nem olyasmit keresek mint a Remus, mert a Remus 5500 rpm-től elmagasodik és nem marad mély.
Ez valami más, végig mély hangja marad.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#40463) dnelb válasza ludsimon (#40462) üzenetére


dnelb
veterán

Ez max 5ig van forgatva és szerintem
turbós, azért ilyen a hangja. Tippre full nyitott cat nélkül, max egy vegdobbal.

(#40464) ludsimon válasza dnelb (#40463) üzenetére


ludsimon
veterán

Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.

Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni. :D

undefined

(#40465) realist válasza ludsimon (#40464) üzenetére


realist
őstag

írj nekik. Majd oszd meg az eredményt :D

[link]

[link]

Esetleg kérdezd meg a váltó gombot is:) S-cross -ra tennék valami alu "gömböt", ha lenne :B

[ Szerkesztve ]

(#40466) ludsimon válasza realist (#40465) üzenetére


ludsimon
veterán

Tökéletes ötlet!
Írtam mindkettejüknek FB-n.
Remény hal meg utoljára! :D
Az a hang, orgazmus közeli állapot lehet élőben. :B

Mindenképpen megírom ha válaszolnak. :K

[ Szerkesztve ]

undefined

(#40467) Tamoo válasza ludsimon (#40462) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Amúgy ilyen hang játszós autóra kell vagy napi használatra? Napi használatra én nem tudnám elviselni, főleg teszem azt egy több száz km-es út alatt.

(#40468) ludsimon válasza Tamoo (#40467) üzenetére


ludsimon
veterán

"hülyegyerek" autónak kell. :D

undefined

(#40469) ludsimon


ludsimon
veterán

FYI

undefined

(#40470) dnelb válasza ludsimon (#40469) üzenetére


dnelb
veterán

akkor jól mondtam. Viszont hiába csinálod meg ilyenre, turbo nélkül érces hang lesz, nem mély. Nekem volt kat(onnan cső) de már úgyis visított.

[ Szerkesztve ]

(#40471) ludsimon válasza dnelb (#40470) üzenetére


ludsimon
veterán

:(

Akkor nem bömböltetem fölöslegesen, mert nyaralni is ezzel mennék és hát akkor fölösleges is, ha nem marad mély. :(

undefined

(#40472) dethroner válasza ludsimon (#40466) üzenetére


dethroner
veterán

Jesszum pepi :U Tényleg magömlést okoz egy kipufogó hang? Én meg kifejezetten büntetnék mindenféle utólagos módosítást, ami a gyári hanghoz képest módosítja a hangerőt (és) vagy frekvenciát. :(((

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40473) dnelb válasza dethroner (#40472) üzenetére


dnelb
veterán

blabla

(#40474) ludsimon válasza dethroner (#40472) üzenetére


ludsimon
veterán

Nem vagy autóbuzi, ha nem a jó gumi, a felni és a kipufogócsere az első lépések között van.

undefined

(#40475) tboldi válasza ludsimon (#40474) üzenetére


tboldi
nagyúr

Szerintem nem a kipufogón múlik, hogy valaki autóbuzi-e vagy sem. :N

(#40476) dnelb válasza tboldi (#40475) üzenetére


dnelb
veterán

Nyilván egy jazzre ez nem vonatkozik.. </troll> ;]

[ Szerkesztve ]

(#40477) tboldi válasza dnelb (#40476) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt. :)

szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné. :D
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.

szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele. :N

szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel! ;]

[ Szerkesztve ]

(#40478) dnelb válasza tboldi (#40477) üzenetére


dnelb
veterán

Semmi, durrog ahogy kell. Pillanatnyi elmezavar volt szerintem. Vagy a hideg.
:D Lassan kap egy nyitott rendszert meg egy crackle mapot(jelenleg csak sima stage 2), addig kell élvezni ezeket amíg vannak. Elektromos vinnyogasban nem lesz élvezet
:D

[ Szerkesztve ]

(#40479) ludsimon válasza dnelb (#40478) üzenetére


ludsimon
veterán

Ennyi.
A fiaink mar nem fogjak tudni mit jelent az igazi autozas feeling. Az a 0 rol jovo nyomatek teljesen elrontja az autozasi elmenyt. Na meg a nulla belsoegesu motor hang.
Varosban tok jo a villany, de csak arra.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#40485) HKorn


HKorn
addikt

Azért egy gyári sportmodell alá rakott durrogó kipuff rendszer, ami mögött teljesítmény is van kevésbé megmosolyogtató, mint egy 1.3-as 90LE-s alá rakott nyitott rendszer, ami kb csak arra jó, hogy minenkit idegesítsen az utcában. Eleve komolytalan.

Run&Ride

(#40486) Tamoo válasza HKorn (#40485) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Ne is mondd. :D Amikor végre alszik a gyerek és jönnek az utcában a lyukas kipufogós boyracerek. Össze tudnám őket hajtogatni. :D

(#40487) HKorn válasza Tamoo (#40486) üzenetére


HKorn
addikt

Főleg ha előtte megnézett egy Fast&Furious részt, akkor aztán nagyon megy a gép. Majd kinőnek belőle ám. :D

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#40488) ludsimon válasza HKorn (#40487) üzenetére


ludsimon
veterán

Milyen kis álszent itt mindenki.
Mintha soha nem lett volna fiatal és nem voltak hülyeségei. :)

undefined

(#40489) dnelb válasza HKorn (#40485) üzenetére


dnelb
veterán

Akkor még jó hogy egy min 200le körüli autóról volt szó a videóban:) :D

[ Szerkesztve ]

(#40490) HKorn válasza dnelb (#40489) üzenetére


HKorn
addikt

Most nem is konkrétan arra az autóra értettem, hanem a hazai boyracerek autóira, azért sok tuning kimerül annyiban, hogy Monster matrica meg nyitott kipuff, esetleg levágott rugó kis ültetés miatt, aztán ordítva pörgetjük a 90 lovat és ezt most nem is feltétlen csak Suzukira értem, lehet bármilyen autó.

Nem vagyok álszent, én is voltam 20 éves, rajongtam a sportos autókért én is és volt hogy a sajátomra még matricát is tettem, meg felnit, meg teszkós kipufogóvéget, de nem közlekedtem vele úgy mintha 200 lovas lenne. Amúgy tök gáz volt, szerencsére kinőttem belőle :D

Most is szeretem a sportos modelleket, főleg a jó kis hot hatcheket, de szigorúan csak a gyári dolgokat, nekem egyáltalán nem tetszenek a szénné tuningolt autók.

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#40491) Brogyi


Brogyi
senior tag

Beszéljünk valami komolyabbról. A vitara/scross milyen automatát használ? Robotizált gagyit, ahogy írtátok?
Az 1.0-s swift-nél is megjelent valami hasonló. Az milyen ( a kapcsolgatós)?

(#40492) eami válasza Tamoo (#40486) üzenetére


eami
addikt

(#40493) ludsimon válasza eami (#40492) üzenetére


ludsimon
veterán

és elképzeltem ahogy minket fog majd a fiaink le 'ódivatúzni', hogy ez a menő. :O

undefined

(#40494) HKorn válasza Brogyi (#40491) üzenetére


HKorn
addikt

Ha jól tudom AISIN gyártmány, ami elég megbízható és a tapasztalatok is jók velük. Nem a robotizáltat.

Run&Ride

(#40495) Napfénysüti válasza HKorn (#40490) üzenetére

Ja, az mindig mókás mikor ilyen romokra amiknél a bringám kétszer többet ér rárakják a koppány kipuffot a 70 Le mellé. Menni nem mennek de üvölt a tragacsuk. :D

Nekem is volt anno a Hondán (B16A2,1.6, 160 Le, VTI) amikor megvettem de én később cseréltem egy gyárira dobot ami mellett még utazni is lehetett vele.

Més que un club!

(#40496) gyenesmartin válasza Brogyi (#40491) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Vitara, scrossnál én nem gondolkodnék az 1.0-on. Alig drágább az 1.4. Cserébe a motor sincs visszafogva, mert a váltóból is egy jóval masszívabb van benne, valamint szebben, gyorsabban is vált.

[ Szerkesztve ]

(#40497) Napfénysüti válasza gyenesmartin (#40496) üzenetére

Mennyivel kerül többe az 1.4 mint az 1.0?

Més que un club!

(#40498) Doki16 válasza Napfénysüti (#40497) üzenetére


Doki16
addikt

300k Ft a felár. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40499) Napfénysüti válasza Doki16 (#40498) üzenetére

Az tényleg nem olyan vészes, annyit én is inkább rááldoznék a nagyobb motorra.

Més que un club!

(#40500) ElGatto válasza ElGatto (#40461) üzenetére


ElGatto
aktív tag

Hi!

Na az ajtózárak mellé most tönkrement a motorháztető zárja is...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.