2006-ban gyártottak még vasaló swift-et?
Nem volt szerencsém még automatához.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
domojko
senior tag
szabonagyur
félisten
Hogyne gyártottak volna.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
domojko
senior tag
Én úgy tudom hogy 2005-ben volt váltás. 2005-től van a gombóc swift.
gombóc = vasaló
"... and I hope you have a great day!"
domojko
senior tag
Igaz. Valamiért a regebbi swiftre asszociáltam. Egy kis rövidzár az agyamban.
szabonagyur
félisten
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
motoflug
őstag
Ennek a típusnak meg az újabbnak sem láttam FB csoportot. Ott lehetne tapasztalatokat megosztani.
szabonagyur
félisten
Annyira nem uj pedig.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
adok-veszek csoportja van a 2005-2010-nek, mondjuk sok automatát ott sem láttam belőle..
"... and I hope you have a great day!"
a_tesz
Korrektor
Szia, amennyire tudom, az 1.3-asokban egy robotizált kézi váltó volt elérhető (köznyelvben bohócváltónak hívják, elsősorban a franciák szerették/szeretik ilyennel kínálni az autóikat, ami egy kicsit kevésbé komfortos váltásérzetet ad), ami a lemez alatt lényegében egy sima kézi váltó. A kézi váltó választókarja helyett egy elektromotor rakosgatja a sebességet, a kuplungot is ő kezeli, ezért aztán kicsit kevésbé kulturált élmény, mint egy hagyományos automata. Betegségeiről nem tudok nyilatkozni, de amennyire tudom, nem is nagyon volt utána se elérhető ilyen, szóval nem hinném, hogy a legjobban sikerült váltó a világon.
Az 1.5 motorhoz adták a hagyományos automata váltót, az egy nagyságrenddel kényelmesebb, és nagyon nem tudok semmi kirívó bajáról. Ha az előírt olajcserét megkapta, akkor nem szokott gondjuk lenni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
ElGatto
aktív tag
Helló
2005 - ös swift bal első és hátsó ajtózár rettenetesen kerreg nyitáskor és záráskor is. Lehet ezt a hibát javítani, vagy külön a motort cserélni benne? Az egész zárszerkezetet horror áron adják. Érdemes szétszedni esetleg tisztítani?
üdv
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Milyen kipu rendszer van ezalatt a Suzuki Swift Sport ZC31S alatt?
Ha jól hallom turbó is süvít rajta, de gondolom nem az adja ezt a mély, "Subaru"-s kipu hangot.
Segítsetek légyszi!
Nem olyasmit keresek mint a Remus, mert a Remus 5500 rpm-től elmagasodik és nem marad mély.
Ez valami más, végig mély hangja marad.
[ Szerkesztve ]
undefined
dnelb
veterán
Ez max 5ig van forgatva és szerintem
turbós, azért ilyen a hangja. Tippre full nyitott cat nélkül, max egy vegdobbal.
ludsimon
veterán
Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.
Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni.
undefined
realist
őstag
ludsimon
veterán
Tökéletes ötlet!
Írtam mindkettejüknek FB-n.
Remény hal meg utoljára!
Az a hang, orgazmus közeli állapot lehet élőben.
Mindenképpen megírom ha válaszolnak.
[ Szerkesztve ]
undefined
Tamoo
MODERÁTOR
Amúgy ilyen hang játszós autóra kell vagy napi használatra? Napi használatra én nem tudnám elviselni, főleg teszem azt egy több száz km-es út alatt.
ludsimon
veterán
"hülyegyerek" autónak kell.
undefined
dnelb
veterán
akkor jól mondtam. Viszont hiába csinálod meg ilyenre, turbo nélkül érces hang lesz, nem mély. Nekem volt kat(onnan cső) de már úgyis visított.
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
Akkor nem bömböltetem fölöslegesen, mert nyaralni is ezzel mennék és hát akkor fölösleges is, ha nem marad mély.
undefined
dethroner
veterán
Jesszum pepi Tényleg magömlést okoz egy kipufogó hang? Én meg kifejezetten büntetnék mindenféle utólagos módosítást, ami a gyári hanghoz képest módosítja a hangerőt (és) vagy frekvenciát.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
dnelb
veterán
blabla
ludsimon
veterán
Nem vagy autóbuzi, ha nem a jó gumi, a felni és a kipufogócsere az első lépések között van.
undefined
tboldi
nagyúr
Szerintem nem a kipufogón múlik, hogy valaki autóbuzi-e vagy sem.
dnelb
veterán
Nyilván egy jazzre ez nem vonatkozik.. </troll>
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt.
szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné.
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.
szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele.
szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel!
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
Semmi, durrog ahogy kell. Pillanatnyi elmezavar volt szerintem. Vagy a hideg.
Lassan kap egy nyitott rendszert meg egy crackle mapot(jelenleg csak sima stage 2), addig kell élvezni ezeket amíg vannak. Elektromos vinnyogasban nem lesz élvezet
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
Ennyi.
A fiaink mar nem fogjak tudni mit jelent az igazi autozas feeling. Az a 0 rol jovo nyomatek teljesen elrontja az autozasi elmenyt. Na meg a nulla belsoegesu motor hang.
Varosban tok jo a villany, de csak arra.
[ Szerkesztve ]
undefined
HKorn
addikt
Azért egy gyári sportmodell alá rakott durrogó kipuff rendszer, ami mögött teljesítmény is van kevésbé megmosolyogtató, mint egy 1.3-as 90LE-s alá rakott nyitott rendszer, ami kb csak arra jó, hogy minenkit idegesítsen az utcában. Eleve komolytalan.
Run&Ride
Tamoo
MODERÁTOR
Ne is mondd. Amikor végre alszik a gyerek és jönnek az utcában a lyukas kipufogós boyracerek. Össze tudnám őket hajtogatni.
HKorn
addikt
Főleg ha előtte megnézett egy Fast&Furious részt, akkor aztán nagyon megy a gép. Majd kinőnek belőle ám.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
ludsimon
veterán
Milyen kis álszent itt mindenki.
Mintha soha nem lett volna fiatal és nem voltak hülyeségei.
undefined
dnelb
veterán
Akkor még jó hogy egy min 200le körüli autóról volt szó a videóban
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Most nem is konkrétan arra az autóra értettem, hanem a hazai boyracerek autóira, azért sok tuning kimerül annyiban, hogy Monster matrica meg nyitott kipuff, esetleg levágott rugó kis ültetés miatt, aztán ordítva pörgetjük a 90 lovat és ezt most nem is feltétlen csak Suzukira értem, lehet bármilyen autó.
Nem vagyok álszent, én is voltam 20 éves, rajongtam a sportos autókért én is és volt hogy a sajátomra még matricát is tettem, meg felnit, meg teszkós kipufogóvéget, de nem közlekedtem vele úgy mintha 200 lovas lenne. Amúgy tök gáz volt, szerencsére kinőttem belőle
Most is szeretem a sportos modelleket, főleg a jó kis hot hatcheket, de szigorúan csak a gyári dolgokat, nekem egyáltalán nem tetszenek a szénné tuningolt autók.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Brogyi
senior tag
Beszéljünk valami komolyabbról. A vitara/scross milyen automatát használ? Robotizált gagyit, ahogy írtátok?
Az 1.0-s swift-nél is megjelent valami hasonló. Az milyen ( a kapcsolgatós)?
eami
addikt
ne aggódj, elektromos autóknál is gondoltak már rájuk
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
és elképzeltem ahogy minket fog majd a fiaink le 'ódivatúzni', hogy ez a menő.
undefined
HKorn
addikt
Ha jól tudom AISIN gyártmány, ami elég megbízható és a tapasztalatok is jók velük. Nem a robotizáltat.
Run&Ride
Ja, az mindig mókás mikor ilyen romokra amiknél a bringám kétszer többet ér rárakják a koppány kipuffot a 70 Le mellé. Menni nem mennek de üvölt a tragacsuk.
Nekem is volt anno a Hondán (B16A2,1.6, 160 Le, VTI) amikor megvettem de én később cseréltem egy gyárira dobot ami mellett még utazni is lehetett vele.
Més que un club!
gyenesmartin
őstag
Vitara, scrossnál én nem gondolkodnék az 1.0-on. Alig drágább az 1.4. Cserébe a motor sincs visszafogva, mert a váltóból is egy jóval masszívabb van benne, valamint szebben, gyorsabban is vált.
[ Szerkesztve ]
(#40497) Napfénysüti válasza gyenesmartin (#40496) üzenetére
Mennyivel kerül többe az 1.4 mint az 1.0?
Més que un club!
Doki16
addikt
300k Ft a felár. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Az tényleg nem olyan vészes, annyit én is inkább rááldoznék a nagyobb motorra.
Més que un club!