Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40401) motoflug válasza motoflug (#40374) üzenetére


motoflug
őstag

Valaki esetleg? Vagy egy link is segítene, nem találtam FB csoportot sem. :R

(#40402) Doki16 válasza motoflug (#40374) üzenetére


Doki16
addikt

Melyik Swiftre gondolsz ezek közül hármasként? [link]

Nekünk van egy MK5 automata és nagyon frankó kis gép. Ha jól tudom CVT van benne ami meg egy nagyon megbízható konstrukció. Megvan már lassan 4 éve és semmi gond nem volt vele. (ne is legyen :) )

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40403) motoflug válasza Doki16 (#40402) üzenetére


motoflug
őstag

Akkor lehet rosszul fogalmaztam, elképzelhető, hogy 2-es facelift, vagy nem tudom mi a neve, ami 2010-től van. CVT váltós nem hiszem, hogy tetszene. :(

(#40404) Doki16 válasza motoflug (#40403) üzenetére


Doki16
addikt

Pedig nagyon jó. Nem kell tőle felni, hogy mikor romlik el. Még ami nekünk van az szimulál 4 darab fokozatot.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40405) motoflug válasza Doki16 (#40404) üzenetére


motoflug
őstag

Sosem próbáltam még, meg ahogy olvastam ennek a generációs swiftnek nem szokott baja lenni. Igazából az első gen.-es bakancs swift is jó lenne, de abból nehéz itthon olyat kifogni, aminek volt gazdája.

(#40406) maximilian4


maximilian4
addikt

Valakinel van innen a fórumról a legújabb Swift Sportja? Most szeretnénk venni újonan egyet és leginkább személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. A tesztek alapján többnyire nagyon pozitív a vélemény. Esetleg szériahibáról van valami info? Egyébként elég komoly kis seggrakétának tűnik. Már a HKS-nek is van belőle hivtalos tuning verdája, ami azért sok mindent elárul.

Maxi

(#40407) dnelb válasza maximilian4 (#40406) üzenetére


dnelb
veterán

Nagyon megfogod bánni :D
Kis fék, kis turbo, kis motor, gagyi anyagok. Nézegettem enis anno, de amikor max 4.5ert van 2 éves fiesta st 20-40k futással, akkor nincs jogosultsága a piacon. Oda elég egy chip és máris 220 paci, plusz belső anyagokban, futómű stb is kategóriával magasabban van.
Ctc performance is csak szenved vele, a gyári hűtés is egy f*s, kell alá rendes intercooler. Meg elég sz*r érzés amikor a papa letol a full gyári családi tdi kombival.. Ott azért elgondolkozol mire vertél el 5.5 milliót.

[ Szerkesztve ]

(#40408) maximilian4 válasza dnelb (#40407) üzenetére


maximilian4
addikt

Családi 2 ezres tdi-m van, csak szólok h mindehol otthagyott a swift sport. Hiába a 170 lóerő meg majd 400 nm. Azért 970 kg az mondjuk egy 600-700 kilóval könyebb mint egy családi kombi. kanyarokban meg esélytelen vagyok. Anyaghasználatról nem tudok. Csak kívülről láttam. Viszont tetszik h minden full extrát belepakolnak a sportba. Amúgy téged letoltak egy családi tdi kombival mikor az új swift sporttal mentél? Használt nem jöhet szóba most, elhiszem hogy jobb egy fiesta vagy focus st. De ennyi pénzből kell gazdálkodni.

[ Szerkesztve ]

Maxi

(#40409) dnelb válasza maximilian4 (#40408) üzenetére


dnelb
veterán

ST-k olcsóbbak egy millióval és még garisak. De ok, ha új kell akkor ez van :)

(#40410) Pist@bácsi válasza dnelb (#40407) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

Érdekes vélemény.

Nem tudom mennyi ideig és hány Fordod volt, de a minőség és a szerviz sok kellementlen napot szerezhet a tulajdonosának.
Kell 200 LE egy ekkora kocsiba? Az ST erősen réteg autó és nem mellesleg újonnan két millával drágább a Swift Sportnál, ami szintén nem egy népautó, de azért a hétköznapokban sokkal célszerűbb. Megkockáztatom, hogy a Ford értéktartása is rosszabb.

(#40411) dnelb válasza Pist@bácsi (#40410) üzenetére


dnelb
veterán

Miről beszélsz? Egy kategória típusban vannak, warm hatch és hot hatch. Ugyanannyira réteg mind2. Az ss mindig is azért volt csak warm mert gyenge a motorja, a többi kb rendben volt. Szervizes dolgot remélem nem gondoltad komolyan, ez már nem m16a motor, ugyanannyi esélye van a szétesésre mint az ecoboostnak. Nem tudunk róla semmit. Az STben lévő alapvetően egy jobb motor, nincs annyira szetfaragva, több a tartalék.. Suzuki lusta volt kifejleszteni egy normális motort, könnyebb volt a vitara swap, de így meg egész egyszerűen nem ér ennyi pénzt. Én imádtam a sportom de ez most nem jött össze. Kb 4.5m körül kéne adniuk. Vitara 400m 16.3s sport meg 15.8s? :) Legjobb úgy promózták instan hogy mostmar belép ezzel a hot hatch kategóriába.. Erre 0.3 s-el megy jobb időt mint a szívó előző ss. Nevetséges.

[ Szerkesztve ]

(#40412) maximilian4 válasza dnelb (#40411) üzenetére


maximilian4
addikt

Én meg úgy látom kifejlesztett egy normális motort, amit nagyon jól tett hogy átemelt a swift-be. Azt ne felejtsük el, hogy a vitara is egy nagyon jó kis autó a szaksajtó véleménye alapján és az is alig több mint egy tonna. Egyébként elég megnézni laptiming-be mit ment. Kicsit csodálkozott csak mindenki: (téligumival, kis felnivel) Nesze neked octavia rs tdi vagy focus st 1 századdal megy jobbat mint egy vitara 1,4-es turbo motorral?
[link]
Ráadásul ahogy mondják is mérőpadokon 150 lovak körül mérik a teljesítményt, papíron hiába 140.
Én továbbra is személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.

[ Szerkesztve ]

Maxi

(#40413) Pist@bácsi válasza dnelb (#40411) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

Ezek szerint nem volt Fordod. Vegyél egyet! Próbáld ki a szervizt is! Amikor gariban hengerfejet cserélnek és két hónapig áll ott a kocsid. Nem egyedi eset. Persze az nem ez a motor, személyes tapasztalatom ezzel nem is lesz, de nincs ok feltételezni, hogy pont ez sikerült jobban, egy olyan gyártó esetében, ahol ennyi a hiba. Ne kelts olyan látszatot, hogy a Ford prémiumot gyárt. A Mustangba is azt a világításkapcsolót rakja amit a Transitba. A plusz lóerőkért pedig jócskán megkéri a felárat is.
Mivel elegánsan elsiklottál a két millás árkülönbözet felett, így nem reagálok arra mennyivel van kevesebb értelme egy ST-nek. Szerintem a kérdezőt nem izgatja a 400m -es gyorsulás, az a hétköznapokban értelmetlen.
Ezzel az erővel ajállhattál volna S3 -at is, az legalább tényleg prémium, meg quattro is csak éppen köze nincs a kérdéshez.

(#40414) dnelb válasza Pist@bácsi (#40413) üzenetére


dnelb
veterán

Nem keltettem prémium látszatot, annyit írtam beltér, futómű stb kategóriával feljebb van, amit nem tudsz cáfolni, ez tény.
Nem siklottam át semmin, én írtam 2 éves ST 4.5m még garival, 20-40k km-el. Te jöttél az új árak nézegetesevel, nem én.
Látszik nem volt hot hatched, nem írnál ilyen hülyeségeket. Ilyet azért veszel hogy járjál pályanapra, gyorsulni, szerpentinezni. Kutyát nem érdekli a hétköznap. Kompromisszum van, lemondasz a kényelemrol, zajosabb stb, ezért élvezhető. Az a baj te autó szempontból közelíted meg, én meg onnan amire tervezték. Ezért nem érted mi a gondom vele.

(#40415) dnelb válasza maximilian4 (#40412) üzenetére


dnelb
veterán

Ez gokart pálya, nyilván jót megy a kis súlyú autó. 80-180ba meg ad neki 17 másodpercet a fóka :D

[ Szerkesztve ]

(#40416) maximilian4 válasza dnelb (#40415) üzenetére


maximilian4
addikt

Akkor nézd meg az x5M mit ment pl. A vitara meg egy suv, a focus st mégis 1 századdal ment jobbat? X5M meg valami 3-4 másodpercet ver rá az 1km-es gokart pályán... Itt valami nem stimmel. Szerintem fogalmad sincs milyen a legújabb swift sport. Én minden esetre körbenézek a kereskedésekben, hátha valéamelyikben ki lehet próbálni.

[ Szerkesztve ]

Maxi

(#40417) rongyi


rongyi
aktív tag

Sziasztok! 2006os 1.3as Swiftem most volt generátor cserén és rákérdeztem a szerelőnél, hogy vezérlés csere mennyibe kerülne? Azt mondta, hogy ez láncos és nem nagyon kell benne cserélni. Mennyire igaz ez? Jelenleg 263 ezer km van benne és sajnos nem tudom, hogy ez idő alatt nyúltak-e a vezérléshez.

(#40418) tboldi válasza rongyi (#40417) üzenetére


tboldi
nagyúr

Valóban láncos, és csak akkor kell cserélni, ha már hozzáér a burkolatához egy "csörgő" hang kíséretében. Kis túlzással előbb fog elporladni a kasztni, minthogy ez bekövetkezzen.

szerk.: Amúgy elég komoly lánc van benne, nem úgy mint egyes náciwagenekben. ;]

[ Szerkesztve ]

(#40419) rongyi válasza tboldi (#40418) üzenetére


rongyi
aktív tag

Köszi a gyors választ. Valamit még érdemes átnézetni, ami cserés lehet (az ABS kockán kívül)?

(#40420) dnelb válasza maximilian4 (#40416) üzenetére


dnelb
veterán

focus st 48.7et ment. Látom már eldöntötted, leld sok örömed benne.

[ Szerkesztve ]

(#40421) maximilian4 válasza dnelb (#40420) üzenetére


maximilian4
addikt

Nem döntöttem el, csak olyan véleményére lettem volna kíváncsi aki valóban használja az autót.

Maxi

(#40422) dnelb válasza maximilian4 (#40421) üzenetére


dnelb
veterán

Inkább facebookon próbálkozz, myswiftteam pl egyik legnagyobb itthon. Ha beltér érdekel akkor szalonban sima swiftet nézd meg, ugyanaz, és az mindig van kirakva.

(#40423) Brogyi válasza dnelb (#40422) üzenetére


Brogyi
senior tag

Na-na! Akkor már a GLX-t nézze, mert az van közelebb. :D

(#40424) Pist@bácsi válasza dnelb (#40414) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

A 20-40 ezret nyilván pályanapon rakták bele ezekbe. Hétköznap egy métert sem mentek vele. Esetleg csak a pályáig. Ami biztos vagy ezer kilométerre van, így jött össze a 40 ezer. Abban egyetértek a megközelítéssel, hogy a forgalomban nincs helye a 400-on gyorsulásnak, de a hülyéket ez sosem tartotta vissza.
Ez a hot hatch kategorizálás kicsit becsípődött neked. Ha meg szerpentin, akkor a kanyarban a mínusz egy mázsa előbb érezhető, mint 5 tized százon az egyenesben. Már ha vezetési élményt keresünk. Feszesebb futómű, jobb fékek, direktebb kormányzás, több paci mint egy "sima" utcai verziónál. Van aki ezért vesz ilyet, letojja mi a hot hatch lényege.
Nem tudom te mit látsz, mert most is van egy itthon, tudom miről beszélek.
Az új árakat pedig azért hoztam fel, mert értékvesztett használt kocsik mellett hoztad fel érvként, hogy olcsóbbak, mint egy 0 kilométeres új. És ha belegondolsz, a gyors értékvesztés sem lehet véletlen a Fordnál.

(#40425) Dark Archon válasza blakey (#40365) üzenetére


Dark Archon
addikt

Köszi, működik :)

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#40426) Dark Archon válasza dethroner (#40380) üzenetére


Dark Archon
addikt

Annyira nem fura, gondolom nem kompatibilis vele. A fejegységgel együtt ki akarták cserélni a tolatókamerát is.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#40427) Hego válasza Pist@bácsi (#40424) üzenetére


Hego
tag

Swift Sport se tartja jobban az árát. Ez rétegautó, szerintem elég nehéz eladni. Am 4,59M-ért van swift sport használtan. 1.4T fél éves.. 2000km..

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#40428) HKorn válasza Hego (#40427) üzenetére


HKorn
addikt

Sportra is jár a 3+7 év gari? :D

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#40429) maximilian4


maximilian4
addikt

Én meg még jóhiszeműen azt hittem, hogy egy suzukis topikban suzukisok lesznek. :)

Maxi

(#40430) dethroner válasza Dark Archon (#40426) üzenetére


dethroner
veterán

Vettem kínai fejegységet az előző autóba és vettem kamerás rendszámkeretet hozzá, de végül csak a fej lett beépítve. És másik autóhoz vettem tolatókamerát és kijelzőt szettben, szóval láttam már ilyesmit nemcsak beépítve is. Minden kamera kap egy kábelen keresztül áramot a tolatólámpáról, és amikor ez megtörténik, automatikusan beindul a működése, egy komponens sárga csatlakozós kábelen videó jelet küld a fejegységre. Nincs ez másként a gyárilag beépített esetében sem szerintem.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40431) realist válasza maximilian4 (#40412) üzenetére


realist
őstag

Ez a 150 ló és felette városi legenda.
S-cross face csoportban van fent több mérés is. Pad függően kb. 138-142 ló között mozognak.

Ez egy teljesen jó és reális érték. Nekem is ilyen van, de erősebből ültem át és azért lehet érezni a különbséget.

Menet közben nagyon jó a rugalmassága az alacsony súlya miatt. Erőteljesebb indulásnál - talán az első futómű miatt - nem az igazi, de bőven elegendő a kasznihoz/hajtáslánchoz ez a motor.

[ Szerkesztve ]

(#40432) blokad válasza realist (#40431) üzenetére


blokad
senior tag

(#40433) eami válasza blokad (#40432) üzenetére


eami
addikt

sőt ha a tetejére kötünk egy Falcon 9-es rakétát akkor többezerszeresét is lehetne mérni :DDD ;]
chiptuning nélkül volt a téma ;)

(#40434) Doki16 válasza eami (#40433) üzenetére


Doki16
addikt

Ott írja szürkén az original értéket. Mondjuk én is sokallom azt a 163 lóerőt gyárilag.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40435) eami válasza Doki16 (#40434) üzenetére


eami
addikt

sőt, bevallom őszintén az nem is figyeltem hogy swiftről szól az ábra, azt hittem s-cross :B

(#40436) dnelb válasza blokad (#40432) üzenetére


dnelb
veterán

Kamu mérés, kamu eredmények. Minden autót rendszeresen erősebbnek mér a padjuk. Mazda mps körökben nevetség tárgya a cég
Korbel meg köztük 30 ló difi volt :)
Érdekes ők valahogy kihoznak 201 lovat csak chippel, a nagy múltú suzuki tuningos ctc performance meg intake teljes kipufogó rendszerrel és intercoolerrel, remappal is csak 190 lovat tud hozni.. Persze persze :)

[ Szerkesztve ]

(#40437) dnelb válasza dnelb (#40436) üzenetére


dnelb
veterán

jah és katalizátor is cserélve van. A gyári turbó pedig 190-195 lóra képes, többre nem.

(#40438) realist válasza blokad (#40432) üzenetére


realist
őstag

Ez egy reklám, nem mérés.

Olyat is írnak az oldalon, hogy 5500 fordulatnál tilt a motor. Ez pl eleve nem így van. Szóval nem korrekt.

Rendes padon végzett mérés van a face csoportban. Ott mérték ahol a totalcar műsorban is szoktak (emlékeim szerint). Hozzá a gyári értéket, sok márkához képest már ez is szép eredmény.
A plusz 20-30 ló és 40-60nm egy jó chip esetén talán hozható, de ilyen gyakorlati tapasztalatot megosztó user-t én még nem találtam...

(#40439) szabonagyur


szabonagyur
félisten

2006-s vasaló Swiftben is megtalálható automata váltótól mennyire kell félni?

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#40440) dethroner


dethroner
veterán

Ez a Suzuki Toyota egymásra találás mivel fog járni idehaza?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40441) Napfénysüti válasza dethroner (#40440) üzenetére

Az a gyanúm hogy a Toyota rendes hibrid technológiát fog adni a Suzukinak hogy tartani tudják az egyre szigorúbb emissziós normákat. Mondjuk ez viszont tuti drágulást hoz ha kijönnek a rendes hibrid Suzukik.

Més que un club!

(#40442) Doki16 válasza dethroner (#40440) üzenetére


Doki16
addikt

Szerintem itthon nem sok mindent. Inkább az indiai piacra fognak koncentrálni. Magyarországon/Európában hülye lenne a Toyota, Suzuki néven olcsóbban árulni egy Corolla hibridet.
Bár örülnék neki ha pár millával olcsóbban kapnék egy ugyanilyen minőségű Toyotát csak más címkével :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40443) tm5 válasza Doki16 (#40442) üzenetére


tm5
tag

Hát itt pedig az írják, hogy az angoloknál fogják gyártani, márpedig akkor hülyék lennének, ha nem Európában árulnák őket.
Nem nagyon hallottam még olyanról, hogy valaki az indiai piacra Angliában gyártat, mert akkor olcsóbban jön ki. :)

(#40444) Doki16 válasza tm5 (#40443) üzenetére


Doki16
addikt

Biztos jön ide is, de elsősorban tuti, hogy a Maruti/Suzuki fogja megkapni a hibrid technológiát az ázsiai térségben. Ott fogja ezzel erősíteni a részesedését a Toyota.

Itt is írja. [link]

Amúgy ez egy nagyon jó döntés szerintem. Nagyon kíváncsi leszek a Suzuki Corolla TS-re és a Suzuki RAV4-re :)
A Suzuki meg a jó motorjai mellé kap egy még jobbat.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#40445) motoflug válasza szabonagyur (#40439) üzenetére


motoflug
őstag

Engem is érdekelne.

(#40446) Tom1939 válasza Doki16 (#40444) üzenetére


Tom1939
őstag

Ja egy suzuki RAV4 hibrid, az fincsi lenne. Olcsóbban persze... Kár hogy szerintem a JBL hifi nem lesz benne ami engem érdekelne. A "suzuki" Rav4 ha jól néztem törököknél lenne összerakva. Kíváncsi leszek az árkülönbségre.

(#40447) maximilian4 válasza realist (#40431) üzenetére


maximilian4
addikt

El kell vinni egyet a totalcar erőmérőbe. Hátha lesz majd. Mondjuk én tuti nem fogom. Szégyenlős vagyok. :D

[ Szerkesztve ]

Maxi

(#40448) eami válasza Tom1939 (#40446) üzenetére


eami
addikt

kitudja, júniusban állítólag megint leáll az esztergomi gyár és állnak át kitudja mire :)

(#40449) Tom1939 válasza eami (#40448) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát az itthoni rav4 gyártás túl szép lenne :) De ahogy olvasom a Corolla kombit Angliában, a rav4-et Törökországban gyártja majd a Suzuki.

(#40450) szabonagyur válasza szabonagyur (#40439) üzenetére


szabonagyur
félisten

Ennyire nem ismeri senki?

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.