Nem szeretnék rendelni, ezért adtam meg paraméternek a tesco bárdi duót.
De köszönöm az ajánlást.
Azt elfelejtettem, hogy 2006 swift 1.3
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Nem szeretnék rendelni, ezért adtam meg paraméternek a tesco bárdi duót.
De köszönöm az ajánlást.
Azt elfelejtettem, hogy 2006 swift 1.3
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Van bótjuk is Győrben.
Ma voltam a 2 éves szervizen. Mint már írtam a Gusztávnál vásároltam és tavaly ott is voltam vele, azonban nem voltam megelégedve, így ebben az évben másik Suzuki szervizt kerestem. Tafák mellett döntöttem és meg kell mondjam nem bántam meg. Rosszat nem tudok róla mondani. Gyorsan és precízen dolgoztak, végig a kocsi mellett voltam.
Gondoltam leírom, hátha valaki keres egy jó szervizt Budapesten.
Bökjél rá a radar érzékelőre. Csak nem a Suzuki logó az?
Az emblémától balra van egy kocka a hűtőrácsban, a mögött van a radar.
"Less but better" - Dieter Rams
Tényleg.Igazad van. Neked is ilyen van?
Nincs, mivel a Swift Sportba nem választható automata váltó.
"Less but better" - Dieter Rams
Le tudnád írni miért a GLX-t választottad? A legtöbb ember GL+-t vesz. Érdekelne mi döntött a GLX mellett. Milyen funkció varázsolt el? Majd a fogyasztási adat is érdekelne, de nem amit a műszerfalon látsz. Az nem igaz.
Leginkább a ledes lámpa, emelett minden más olyan, mintha gyertyával világítanék. A felára a gl+-hoz képest 500.000 Ft, amiért már önmagában a led lámpa megéri, emelett az adaptiv tempomat, ami nekem nagyon kellett, az előző 2016-os Fabiamban csak sima volt, valamint ami még hasznos az a tolatókamera. Talán ez a három, amiért sokkal többet is fizettem volna, mint az 500.000 forint.
Plusz nyilván apróságok, a méhsejtes hűtőrács jobban tetszik, a polírozott felni jobban tetszik, a színes lcd instrument jobban tetszik
Egyelőre 200 km van benne, majd kicsit bejáratódik és mindenképp hozok fogyasztási adatot is.
[ Szerkesztve ]
Üdv Suzukisok!
Van egy 2006-os Swiftem. Mostanában olyat prudukál a kocsi, hogy nagyobb tempóról majdnem padlóféket kell nyomni a megfelelő lassulás érdekében, álló motornál jó helyen van a fék fogáspontja.
Jól sejtem, hogy belefutottam a hírhedt ABS kocka hibába?
Köszi. Érdekelne még az, hogy az első sebességi fokozatot néha nem veszi be. Tipikus fogaskerék szembe állás, de akkor is ne már. Ilyen primitív hiba azért gáz.
Többieknek nem ismerős ez a hiba?
Jól, de, azért lehet más is.
A WagonR-ünk is ilyen volt, majd a km-ek múlásával jobb lesz.
Mire gondolsz más alatt?
Fékfolyadék mikor volt cserélve utoljára? A szintje rendben van? Nem levegős a rendszer?
Hétfő délután még akadoztak kicsit a fokozatok, de a hétfői, illetve keddig budapesti csúcs után ma már mindent vesz simán elsőre
Szeptember óta van nálam, az előző tulaj állítása szerint volt cserélve. Folyadékszint rendben.
A szerelőm is az abs-re gyanakszik.
Megérné egy légtelenítést megpróbálni először?
[ Szerkesztve ]
ABS működik egyébként? Nedves, csúszós aszfalton lekattog, ha nyomsz egy satut, vagy csúszik blokkolt kerekekkel? Szerintem akár lehet az is.
Nemrég jött elő a probléma, azóta nem jártam csúszósabb úton, elég száraz idő van most.
De keresek egy porosabb utat és ott kipróbálom.
Akkor elvileg az ABS-nek nem is kéne működni, ha az a hiba amire gyanakszom?
[ Szerkesztve ]
A kulcs nélküli ajtó nyitás is elég pöpec extra. Ha sokat mászkál az ember városban és gyakran száll ki-be, akkor szerintem nagyon hasznos és legfőképp kényelmes, ha csak a zsebedben van a kulcs és nem kell elővenni, főleg, ha még a kezeid is foglaltak. Én is GLX-et vennék már, ha új swift lenne kilátásban.
Váltó nekem is darabos volt az elején, kb 3-400km és beállt. Azóta nem volt gond.
"szerintem nagyon hasznos és legfőképp kényelmes"
Láttál youtube videót? A tolvajnak is kényelmes.
elkopott a tárcsa
Hagyjuk már ezt a hisztit, hogy tolvajok, a kulcsos autót szerintem kopp ugyanennyi idő ellopni, soha nem is értettem, miért extra probléma ez. No offense, de remélem a paypasses bankkártyád is valami alufóliában hordod
#40170
Én is nagyon szeretem, zseniális találmány!
Nincs fém dobozba.
Ja az a ilyen kb annyira mérvadó, mint amikor egy bicikli lakatnál írták és videózták, hogy milyen szar, mert flexszel szét lehet vágni.
Igen, el lehet lopni, mint ahogy a kulcsos autót is még kulcs se kell hozzá
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Köszönöm! Ezen témában érdeklődtem pont pár napja. Az ezres szervizre kipróbálom majd őket.
Egy ilyen 2 éves szerviz, hogy alakul az s-crossra (50-60e)?
Hordós olaj volt vagy esetleg tudtál kérni flakonosat?
[ Szerkesztve ]
Tavaly nyári összegekre egy példa.
És erre még rájön a bruttó rezsióradíj, vagy az már bele van kalkulálva?
Nálunk is most jött elő hasonló gond a 2005-ös Swiften. Elvittem Suzuki szervizbe diagnosztikára ahol azt mondták tényleg az ABS-szel van gond. Viszont a maszek szerelőnk erre azt mondta, lehet nem az ABS kocka a ludas hanem az első tengelynél van egy ilyen fogaskerekes gyűrű ami ha eltörik akkor fals adatokat küld az ABS-nek. Na az egyik valóban el volt már törve és a másik oldali se volt jó állapotban, így ezeket kicserélte a szerelő plusz a fékolajat is. Épp a héten tesztelgetem és úgy tűnik most jó a fék.
Més que un club!
Azért akkor a te esetedben is az ABS-szel volt a gond, nem? Úgy, ahogy a márkaszerviz mondta.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Alufelnit szeretném átfújni, hogy a karcolásokat eltüntessem. Pl. ez a festék jó, vagy van ajánlott márka?
Igen csak nem a vezérlőegységgel hanem a keréknél az ABS gyűrűvel: [link]
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Köszi a tippet! Mondom majd a szerelőmnek, hogy nézze meg. Nektek is ez volt a tünet?
BigBlackDog kérdezte, hogy működik-e az ABS, kipróbáltam poros úton satufékkel és darál az ABS.
Suzuki világ Esztergom kötelező szerviz. Korrektek voltak 40 perc alatt megcsináltak mindent ebben már benne van a felvétel és a fizetés is. Maguktól mondták, hogy ha szeretném menjek be nyugodtan nézzem végig. Ár 50k volt - minden cserélve lett ez talán kicsit több mint kéne de legalább láttam, hogy mindent kicserélt - még a gumiba is fújt
Gondoltam megosztom mert nemrég pont téma volt.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Igen az volt a tünet amit írtál korábban.
Més que un club!
Sziasztok.olyan kerdesem.lenne hogy 2000 es evjaratu swift 1.3 kozponti injektorosnal ki mit mond mi lehet a baj hogy egyik nap elkezdett szaggatni leallt majd nehezen beindult aztan megy utana mintha leallitanam megtorpan.ma meg mar bese indul es az injektor sprickara aki megy vezetek ket szalas abba nincs aram egyaltana.mi lehet az oka? Szivattyu jo.ha beontok benzin egybol indul.
Hány km-es szervíz volt?
Megjött a félévi gépjárműadóm 1.3-as Swift 8880 Ft a csekk a papíron 6290. Nem sok egy picit másnak is ennyi kb?
Nagyságrendileg nekem is ennyi a 61 kW-os Jazz-re. Az M13A Swift sem nagyon erősebb, úgyhogy szerintem stimmel.
Bárcsak nekem is ennyi lenne, enyém 30e.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Ugyanennyi, 6290.- HUF - 2005 1.3 Swift GLX M13A
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Mi az, hogy csekken ennyi, papíron annyi? Hogy érted, hogy sok?
Törvényileg szabályzott, hogy mennyi a gépjárműadó. Bármikor, bármely autóra forintra pontosan meghatározható. Nincs itt semmi bizonytalanság, vagy szubjektívitás.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Ma sikerült elhoznom az új gépet ( S-Cross GL+ 1,4 6MT ) de van egy kis üröm az örömben. Nem jelzi ki a sebesség fokozatokat. A nyíl fel-le megjelenik csak a szám nem. A Vitaránál nem kellett semmit külön beállítani gondolom itt sem. Szombaton viszem egy Suziki szervizbe
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Azt azért érdemes megjegyezni, hogy ez nem dízelüzemű motor, lényegesen kevesebb a korom-kibocsátása. A kipufogógáz hőmérséklete lényegesen magasabb, az oxidációs katalizátor utáni hőmérséklet is magasabb, így a szűrő passzív regenerációja biztosított.
realist: milyen gázreakció?
[ Szerkesztve ]
Na ez gyors volt, milyen az 1.4T az 1.6 után?
A sebességkijelzés meg váltássegéd az, amit egyáltalán nem használok.
Run&Ride
A vitaránál a facelifttel együtt szűnt meg ez a funkció.
Ha az aktuális scrossban is a színes-szagos óracsoport van, akkor ez nem hiba, hanem feature.
2018 végén jött egy szoftver frissítés azóta nem jelzi ki hogy hányasban van épp. de ha már így felhoztad, akkor kíváncsi lennék hogy mi a bánatnak az? én mindig tudom hova raktam be, ha véletlenül rossz helyre menne, azt biztos nem a kijelzőről venném észre elsőnek
[ Szerkesztve ]
Nem hibáról van szó, nem mutatja már csak a nyilakat.
Hát igen gyakorlatilag egy hét alatt lement az eladás és az új átvétele.
Nem tudok még sokat mondani róla ismerkedek a technikával nagyon nem is akarom még nyomni a szemét de az első 100 km. után jónak tűnik.
(#40198) eami (#40199) dReFiX
Nem is a használata miatt hanem most egy nagy üres fekete négyzet van a bal alsó sarokban feleslegesen.
(#40197) PeterPH Nem ebben még a sima kijelző van mint az 1.6 Vitarában.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....