- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- MFM HDD beüzemelése 25 év után
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Hány éves a kocsid?
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
Folytószeleppel kapcsolatos kérdésem lenne, A6 2.5 V6 TDI, AKN.
Amióta megvan az autó ilyen, a kelleténél keményebben áll le. Először folytószelep hibára gyanakodtam, de ma teszteltük, működik. Ha kézzel állítjuk le a motort a szelepnél, akkor szépen áll le, teszi a dolgát a szelep.
Viszont ha rendesen kulccsal, akkor keményen, rántva áll le, viszont attól még behúz a szelep, csak nem időben.
Késik. Kb. egy fél mp.-es késés, így amikor behúzna, addigra a motor már kezd leállni és emiatt rázva áll le. Ha én nyomom meg a szelepet, akkor tökéletesen sima a leállás.
Kérdés, mi vezérli a folytószelepet? Mi mondja meg neki, hogy mikor húzzon be és mi okozhatja a késést? Van vmi relé, vagy bármi más, ahol el lehetne indulni?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anime filmek és sorozatok
- Path of Exile 2
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest