Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz TaaT #48287 üzenetére

    Szívó gázos motorral járó ismerősök mind 10-15% körüli differenciát tapasztalnak, én meg ~40%-ot - ez bőven túl van a hibahatáron így a turbósságnak tudtam be hogy ennyi kell neki ahhoz hogy ne legyen szegénykeverék - átlag 25% körül még egyértelműen szenvedett a motor és be bedobta a szegénykeverékes hibát, eddig kellett felhangolni hogy stabil legyen. Több órás melóval 2-300km alatt a lamdához lett hangolva, minden tartományban külön optimalizálva. Amíg a 95-ös 50%-áért lehetett kapni a gázt, addig nem érdekelt nagyon, de mostmár hogy a 6x% számít jónak, rosszabb helyeken meg 70% így mégegyszer már nem választanám ezt a motort gázosításra

    101 lovas 1.6 8v octavia-m volt - nem sportkocsi, de azért elég tisztességesen lehetett vele tartani a forgalom tempóját - annál bő 100 kilóval nehezebb egy kombi passat vagy A4, nem tűnik betegágynak az se, és jól behangolt gázzal nem lesz gyengébb mint benzinnel

    (kolléga ugyanilyen 101 lovas A4 szedánja is teljesen vállalható, annál már csak ~50 kilóval több a kombi)

    [ Szerkesztve ]

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés