- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
válasz
stickermajom #97008 üzenetére
Bocs, két régi hozzászólásra reagálok. Más is válaszolhat persze.
Szóval ez a 2018 április biztos, hogy az a "határ" LSPI ügyben? A korábbiaknál van valamilyen mód meggyőződni arról, hogy felmerült-e LSPI vagy sem?
#90806 stickermajom
"0 km-esen kopogó futóművel, a reggelre random lehúzott ablakokkal, vagy nyitott csomagtartóval"
Ezekről a gondokról hol lehet olvasni? Nem találtam ilyeneket. Valami fb-csoportban? -
JanR
addikt
válasz
stickermajom #97040 üzenetére
Nem is a felhajtas, mert szepen lassan felgyorsul 140-ig, meg akar meg tovabb. De a dinamika az ebben a motorban nem letezik. Hiaba valt vissza az embert, nem indul meg! Porog a motor, de ugyan ugy, erotlenul vonszolja a kasznit. Hatalmas csalodas volt szamomra. Emlekszem, konkretan megkerdeztem a flottas emberunket, hogy le van-e korlatozva/tiltva ez a motor, hogy ennyire nem megy? Pedig nem vagyok egy loero bu*i, de hatalmas csalodas volt nekem.
Apam szivo egynegyes Focusa ehhez kepest raketa!
-
_seth_
veterán
válasz
stickermajom #95056 üzenetére
Írj priviben alvazszamot
-
bazsimano
őstag
válasz
stickermajom #94515 üzenetére
Nem értem, hogy miért ilyen alacsony összeget sikerült csak kiszedni belőlük...
na mindegy. ami kérdésem lenne, hogy itt adott el már valaki autót magánszemélynek? szerződést ki "adja" van valakinek valami jó mintája?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #94384 üzenetére
Nekem a jobbot cserélték tavaly, de a bal is csupa pára.
Remélem, pénteken a kamera párásodását meg tudják oldani, mert ha nem, akkor valamivel én szigetelem körbe.
(#94386) JanR
Nekem a kanyarfények lesznek tőle használhatatlanul sötétek és zebracsíkosak.
Ahova viszed, ott a távfénnyel tudnának vajon mit csinálni? Egyrészt amióta kicserélték a jobb lámpát, azóta nem ugyanoda vetít a két oldal magasságban, másrészt a szegmensek is eléggé össze-vissza állnak. Kezdetektől fogva ráadásul elég alacsonynak érzem a távfény tetejét, szóval jó lenne az egészet magasabbra, és egy szintbe hozni. -
ntomka
nagyúr
válasz
stickermajom #94382 üzenetére
A nyomaték tényleg kevés. Nem is lódul meg gázadásra olyan hirtelen, de azért az sem igaz, hogy nem lehet vele menni. Na meg mivel faék szívó, pörgetni kell azért a nyomatékért is, amit tud. Sokan ezért nem tudják (már) kezelni, mert hozzászoknak vagy a dieselekhez, vagy az újabb csoda turbókhoz.
-
bul07
nagyúr
válasz
stickermajom #94375 üzenetére
Akkor te régi időkbe nem előztél volna
Kétütemű Wartburg-al is előztem kamiont sőt volt hogy nem is egyet egyszerreSőt volt olyan Peugeot 305 1.8 dízel kocsink hogy akárhogy tapostad egyszerűen 115-nél nem ment többet, de tényleg hiába volt 3-5Km egyenes tövig nyomot gázpedál mellet nem ment többet
És azzal is előztem és mentem sok kilométertNa de mindegy
Olyan ez mint lehet olvasni egyes fórumokon hogy ami film már nem HD felbontású az gagyi, ne de én még hogy örültem a narrátoros(alámondós) szinkronnak is
Változnak az időkAkik most születnek már nem is igen fogják megtudni milyen is volt szocialista kocsikat vezetni, még mutatóba se igen fognak maradni
(#94377) FoLey-v
És akkor meg is tanultál rendesen előzni
Persze egy erősebb kocsival könnyebb előzni, de sokan még azzal se tudnak
Annyi még hozzátartozik hogy így majd 40 évesen már nem száguldozok, inkább indulok vagy érkezett 10 perccel később, na meg mára már léptem nyomon traffi van, és én meg aztán nem fizetek nekik hogy a gázosnak több jusson
Régen passzióból versenyeztem magammal, Szolnok-Berettyóújfalu 52perc volt a csúcsom ha jól emlékszek, olyan 110Km táv és akkor még nem is volt ennyi elkerülő mint most (Törökszentmiklósi már megvolt)Csak azt akartam kihozni hogy gyenge autóval is lehet normálisan előzni, csak nem kocsi erejéből hanem a sofőr tudásából
És aki gyenge kocsival tudott előzni az erősebbe ülve tudja értékelni és nem fogja fikázni a 110-120 lovas kocsikat hogy azok aztán egy gyenge vackok
A mostani kocsim is csak 90lovas és elvagyok vele, pont megfelel hogy autópálya tempó mellet 6l eszik
Ha meg 90-el szaladgálok közelebb az 5-hözAmúgy édesapám Merivája várja a sorát a KPM vizsgára (75lovas)
Remélem átmegy gond nélkül, mindenfajta kedvezménnyel 110e Ft-nyi alkatrész lett beleépítve a fékbe futóműbe, (hátsó hangtompító dob 12e Ft volt hozzá ez volt egymagába a legdrágább téttel) -
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #94367 üzenetére
Pontosan azért menti meg a pálya a kisebb motorokat, mert ott már pörgés van. Ez az 1.4 szívó 2800rpm alatt konkrétan semmi. Onnantól viszont megvan a nyomaték 80%-as majdnem a piros környékig. Ezért van az, hogy a fogyasztást leszámítva baromira meglepődtem amikor pályáztam a kocsival, klímával, még 3 fővel és csomaggal. Itt már nincs hova kapcsolgatni meg reszelni a dolgokat, úgy megy a kocsi, ahogy menne egy turbós autó. Alulról.
-
bul07
nagyúr
válasz
stickermajom #94367 üzenetére
Vagy csak tudni kell vezetni és nem mindent erőből megoldani
Én a 60lóerós F-el is úgy előztem mint az állat (két ember meg egy nyerőgép)
Mindenek megvan a technikája -
JanR
addikt
válasz
stickermajom #94328 üzenetére
Egyebkent egyaltalan nem veszes, csak akkor csinalja, ha kint nagyon hideg van. Es ilyenkor is alul egy vekony csikon latszik.
-
válasz
stickermajom #94267 üzenetére
Elvileg a H-ban is felugrál már hiába okézod, most megvárom míg kifogy aztán meglesem szól-e.
-
válasz
stickermajom #94267 üzenetére
Jaja nálam is, a tervezővel 7/24-ben nézetném. A reggeli téli útviszonyok figyelmeztetést is külön le kell okézni hog megértettem.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #94157 üzenetére
Android apk-s eddig nekem is működött, de ez elvileg hivatalból van már a telefonon.
Kicsit át van írva, így ha a telefonon akarod elindítani, ahhoz már külön alkalmazás kell, amit szintén csak apk-ból telepíthetsz, mint a korábbi AA-t. -
betyar1974
senior tag
válasz
stickermajom #93933 üzenetére
Hella fényszórót emlegették, azért az elég horror áron kapható
-
farkas-j
őstag
válasz
stickermajom #93933 üzenetére
Én a Merivámban a ködlámpa izzókat lecseréltem azonos teljesítményű aranysárgára, és ég és föld a különbség esős vagy ködös időben a régi fehérhez képest.
-
zolnagy
őstag
válasz
stickermajom #93743 üzenetére
Valószínűleg ott volt a márkaszervízben is, csak nem szúrta ki a szemem
Nyilván a 30e olajcsereperiódus egy vicc (nem csak ennél a márkánál, hanem mindegyiknél). 10-15e ként biztos cserélem benne. -
hódmaci
senior tag
válasz
stickermajom #93513 üzenetére
Szia!
Kicsit régebbi de most oldódott meg.
A megoldás:
Márkaszerviz, Kamera-szoftver frissítés.Most várom az estét, és kiderül a vallatásnál.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
stickermajom #93714 üzenetére
Kéretik visszavinni, megreklamálni.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93716 üzenetére
Plexit kétlem, nekem a belső test a kérdéses, abból mit kell átmenteni ilyenkor. Várj rá, ha nem melegedik majd ki és ugyanúgy párásodik, akkor verd szét a fényszóróval a munkapultot. Azt tutira megértik
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93714 üzenetére
Nem tudom mennyire kell szétkapni szegényt mikor cserélik, ködlámpával voltam úgy, hogy nagy takarítás és szerelés után egy hétig volt még benne pára, azóta semmi. Igaz, itt konkrétan zubogott a víz benne mielőtt beraktam őket.
-
pityaa23
senior tag
válasz
stickermajom #93505 üzenetére
-
válasz
stickermajom #93600 üzenetére
van úgy hogy akár 3 évig is bírja, ne keltsd rossz hírét
(nekem pár hete kotlott meg)
-
n0rbert0
senior tag
válasz
stickermajom #93600 üzenetére
Köszi. Létezik robusztusabb nem gyári megoldás, amit mondjuk a gyári kapcsolókkal tudok működtetni?
-
athomi
veterán
válasz
stickermajom #93513 üzenetére
Ahogy elnézem a tavalyihoz képest elég kevés szerviz vesz részt benne.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93494 üzenetére
My fault, elcsúsztam a táblázattal, vissza minden
Első viszont marad: ezt az autót szívó motorral megmozgatni, főleg ha ülnek benne netán klímáznak, életveszélyes.
Bakker, az konkrétan olyan lenne, mint mikor én hordtam az építőanyagot a G-vel. 15 zsák vakoló, plusz én és a fuga meg a díszlécek és minden más. Bakker, ott csak padlógáz volt és F1 üzemmódban váltogatás. Nem is értem miért léteznek ilyenek. -
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93492 üzenetére
És hol van az a 200Nm? Mert az tényleg elég nyomaték, csak nem mindegy, hogy a turbós motor kihozza 1800-tól vagy éppen 4300-nál startol el a kocsi nonstop a dugóban, mert megmozdulni nem bír.
Élhető meg. Okés, én aztán nem vagy nagy száguldozó. Mert hova és minek. De rajtad kívül beszáll 2-3 ember és beraktok 2 bőröndöt lesz az autó 1,7 tonna. Fogyasztási adatokat is elhiszek mindig mindenkinek. De egy ekkora ólomdarabhoz ha már tényleg ilyet kell valamiért venni, dízellel venném.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
stickermajom #93311 üzenetére
Az idézett jogszabályok az "utólagosan beépített DRL ről rendelkeznek"
Az újaknál már kötelező, ha nincs, akkor nincs tipusjóváhagyás, azaz, forgalomba nem helyezhető.[kép]
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93311 üzenetére
Ez a hogyan megy át a CO-n a budapesti buszok többsége kérdés. Átmegy és kész
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #93307 üzenetére
Azokkal meg főleg mit kezdenének?
Kisbaltával kivernék belőle?
Van itthon Trabi, 2 ütem. Hadd ne soroljam, hogy az idő közben átalakítgatott és tákolt jogszabályok miatt hány helyen kellene szerencsétlent átrugdosni okosba' egy sima műszakin is.
Aki emlékszik még a harmadik féklámpa miatt büntikre a nyugati verdák beköszöntése után nem sokkal -
FoLey-v
addikt
válasz
stickermajom #93219 üzenetére
Még várat magára lehet J Astra felé is kaccsintgatok bár a K jobban bejön az eleje miatt.
-
Gergőke88
addikt
válasz
stickermajom #93163 üzenetére
Pontosan.
Van tapasztalatom bőven J Astrával és K-val is.
A szívó rövid távokon feleségemnek elmegy 8,5 körül városban.K pedig 1,4 t 150le automata simán 7,5l. Pedig csak városban megy, igaz használva is van a startstop.
Lényeg, hogy kutya legyek ha az 1,4 J automata 8 alatt elmegy városban (nem kisváros!).
-
adalbert1
veterán
válasz
stickermajom #92992 üzenetére
Fúú, ezek fel sem tűntek, igaz nem is ezeket néztem.
Úgy látszik, hogy ott spóroltak, amit nem egyből szúr ki az ember, maga a beltér egész korrektnek tűnt, illetve halkabbnak tűnt az utastér is, mint a saját H Astrámban (igaz abban 12 év alatt ki tudja, hogy mennyit romlott a helyzet, lehet, hogy újkorában nem volt ekkora különbség).
Mindenesetre ezek tényleg fájdalmas dolgok, gyártói szinten filléres tétel lehet a teleszkóp és a világítás is.Tikakukac: szerintem nagyon nehezen lehetne olyan 750k-s H Astrát találni, amire nem kellene kapásból ehhez hasonló összeget rálocsolni (oké, lehet, hogy nem erre, de valami úgyis lenne rajta, amit lassan cserélni kellene).
Dyrtyho: én pillanatragasztóval ragasztottam vissza mindkét oldalon, az egyik már több mint 1 éve tart (a második csak idén tavasszal esett le, de az is jó azóta is) - én letakarítottam a lapot és a helyét is, majd mikor minden száraz volt, akkor a tükör hátlapjának a szélén körbehúztam 1 csíkot a pillanatragasztóból, majd a belsejére is össze-vissza húztam mintát, odanyomtam, tartottam egy rövid ideig, és kész.
-
Jofi81
őstag
válasz
stickermajom #92992 üzenetére
Most ez komoly? Kesztyűtartó-világítás meg állítható öv a G Astrámban is van...
-
F_Gergely
őstag
válasz
stickermajom #92992 üzenetére
Ez a fajta fillerb@szas megvolt a C vectranal is: kitamasztos motorhazteto, nem zarhato a kesztyutarto, komfortmodul hianya, stb. A facelift es az utolso szeriak, nagyon hianyosak lettek.
-
JanR
addikt
válasz
stickermajom #92981 üzenetére
Én úgy tudom, egy Opelostól, hogy hátulról egy ici-picit meghúzzák a rendszámtáblatartót, pont emiatt.
A vevő ezt nem veszi észre. Bár nem tudom ebből mi igaz.Engem tulajdonképpen nem érdekel, ne jelezzen be és boldog leszek
-
stickermajom
addikt
válasz
stickermajom #92901 üzenetére
Na visszakerestem, 65k/darabot mondtak az acélre decemberben, Hankook W452-vel, TMPS-sel, mint kihagyhatatlan ajánlat. És még ingyen fel is szerelték volna!
-
JanR
addikt
válasz
stickermajom #92896 üzenetére
Koszi! Megvarom azert mit mondanak, aztan ha nem tetszik, rendelek mashonban. November 10-ig 99%, hogy megjon
-
JanR
addikt
válasz
stickermajom #92893 üzenetére
Jovoheten megyek be a kereskesbe ujra, meghallhatom Oket. Akitol rendeltuk a kocsit, mondta, hogy szeptemberbe keressem meg ezzel kapcsolatban, akkor tud majd mit mondani.
Mar nezegettem felniket, gumikat. Igazsag szerint telre is alu-t szeretnek, mert az nez ki jol. Egyelore a szenzorral vagyok bajba. Annak kell utanajarnom, hogy pontosan milyen van a Kastraba, illetve egy gumiszerviz is feltudja-e tanitani az autohoz. Na meg bizom benne, hogy novemberbe, mikor megjon a kocsi, nem lesz felmeter ho, mert akkor elegge necces egy gumiszervizbe elmenni nyaripapucsokkal.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #92879 üzenetére
Érdemit nem is. Az, ami érdemi hangot és hőt megfog, nos, meg lehet nézni azokat a szigeteléseket. Az nem ez a szint. De valóban, ha valakinek 1-2 fok meg 1 decibel kintről érdemi, akkor jogos.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #92877 üzenetére
Számít, de ismétlem, az alap kérdés vagyis probléma biztosan nem emiatt volt.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #92874 üzenetére
60-100kW körüli teljesítményű motorokról beszélgetünk. Az teljesen igaz, hogy a fagyott rétegnél szépen látod mikor és merre kezd olvadni, viszont a jég felolvadása és egy ekkora hőtermelésű rendszer határainak kilépése között akkora szakadék van, amire nincs megfelelő hasonlatom. Amit írsz, igaz. De az alap felvetésen ez nem változtat. Emiatt ha megfő egy motor vagy jelez a vízszintmérő(?) akkor régen nagy a baj.
-
F_Gergely
őstag
válasz
stickermajom #92772 üzenetére
Ez jó kérdés, fogalmam sincs, sajnos nincs op-com-om. De csoportban a srácok többen azt mondták nincs rá orvosság.
Azt tudom, hogy a tompítottnál szoktak mókolni, hogy átállítják xenonra a halogént és akkor nincs vele gond, de nekem gyárilag xenon-os. -
M3aN
senior tag
válasz
stickermajom #92526 üzenetére
Ez az érték kb 11 000km eredménye. Inkább több város van ebben (tankolások közötti átlagsebességem 50-60km/h között van szinte mindig), és vezetési stílustól függ. Régebben ugyanaz az autó nálam és édesanyámnál 1-1,5l különbséggel üzemelt.
Pár hete 21-M3-M31-M0-Bp út, oda-vissza háromszor, 5 fővel, klímázva valami 6,6l volt, igaz, OMV 100Plus-al, de km-re vetítve drágábbra jött ki, mintha sima 95-öt tankoltam volna. Bár ezzel az üzemanyaggal 5 fővel, klímával is dinamikusan gyorsult és előzni lehetett. Előzésnél egy megoldás van: szívómotor, vissza kell kapcsolni, 3000-től indul meg igazán. -
válasz
stickermajom #92499 üzenetére
Visszapillantó mechanikájában van egy műanyag fogaskerék, az van elkopva. Ez előfordul.
-
Poiro7
senior tag
válasz
stickermajom #92426 üzenetére
Végül is a klíma kompresszor alatti vákumcső volt
-
M3aN
senior tag
válasz
stickermajom #92398 üzenetére
15-ig fedez általában, esetleg üzletkötőn keresztül próbáld meg még, hátha tud egyedi ajánlatot adni, ha olyan idős autóval mennél.
-
válasz
stickermajom #92398 üzenetére
van ami 15-ig fedez, érdemes futni velük pár kört. 15 év felett viszont nem lesz
-
válasz
stickermajom #92323 üzenetére
Akár virágnyelven is, vagy privátban de megkérdezhetem, hogy melyik az a három budapesti? Köszönöm
-
adalbert1
veterán
válasz
stickermajom #92278 üzenetére
Igen, és az egészben az a zavaró, hogy az ilyenek sokkal jobban leírják, hogy milyen is egy termék és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások összessége - és ezek után bennem már pl. hiába próbálnak pozitív képet kialakítani azzal, hogy a baromi jó hangulatú cikkeket író Csikós Zsoltot utaztatják Corsa próbára/premierre (aki utána tényleg ír egy tök jó cikket róla).
Tikakukac: próbálom elengedni a dolgot, szerencsére Budapesten azért vannak szervizelési lehetőségek (persze akkor valószínűleg több a kontár is), következő olajcserére/átnézésre nézek valami független Opel szervizt. Arra jutottam, hogy nem éri meg ott személyesen olyan emberekkel vitáznom, akik vagy nem is értik mi a problémám (hiszen így a 10W40-el olcsóbb volt a szervizelés - mintha ha vagyok olyan hülye, hogy kifizetem a márkaszerviz árát, akkor számítana, hogy 6k-val olcsóbb az olajcsere - de azt már nem érti, hogy ez nem teljesíti a Dexos2 szabványt, és elméletileg bele se lehetne rakniuk), vagy lesz.rják az egészet.
Viszont attól félek, hogy ez a probléma tökre nem márkaspecifikus (Totalcaron volt pár cikk Toyota szervizről is, ahol úgy benézték az ajánlott olajat, hogy valamilyen motorhiba lett a vége), szóval lehet, hogy tényleg biciklivel kellene járni
.
-
válasz
stickermajom #92280 üzenetére
Oké
-
válasz
stickermajom #92278 üzenetére
“Slepp”?
-
norrberth
addikt
válasz
stickermajom #92240 üzenetére
Hmmm annyira nem.
Én elvagdostam az összest, tettem be közé 10cm plusz vezetéket. Megforrasztottam
Leszigetelószalagoztam.
És megkentem zsírral
Kész.
Vékony az a szar gumi amibe van a vezeték, és szó szerint letépi a szigetelést a vezetékről.
És elszakad.
Szerintem amin nincs még elszakadva a vezeték.
Bekeni zsírral nem szakadna el.Lehet profibban is javítani. [link] [link]
de mivel nem a saját autóm.
Nem ástam bele jobban magam -
ntomka
nagyúr
válasz
stickermajom #92240 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz
stickermajom #92184 üzenetére
mondom ez a vevőnek alkualap, hogy egyáltalán kell-e neki! De hogy értsd a példát, egyedi rózsaszín autó, szép-szép, de ha addig elmegy, hogy megnézze, tudja hogy ez a szín is mivel jár!
Egy szürke nem úgy fakul, mint ez a sárga volt nekem ilyen színű autóm, az alja és a teteje sem volt gyári színnel sem azonos, a nap nagyon szívja, kinyitott ajtónál az oszlogok sötétebbek, olyat szív rajta a nap, míg a szürkén nincs ekkora kontraszt!
Ezzel magyarán nem az eladó képébe kell vágni, hogy -100e, mert ez a színe, hanem mindenki döntse el maga, hogy ezzel a nyűggel ér-e ennyit neki az autó!Amúgy ha ennyiért kibasznál mint érdeklődő, akkor az olyan barmokhoz mit szólnál akik nálam jártak pár hete, jöttek, körbemérték, átnézték a 2,17m-ért hirdetett autót, mondták, hogy tényleg szép és törésmentes, tényleg jó, de 1,9m-t tudnak érte adni! Hát akkor mennyit tudnának, ha még szar is volna? Az árat mindenki durván rugalmasan kikiáltási árnak tartja, amit már megnézés előtt 1-200ezerrel már alacsonyabbra is tesz fejben, ha még szar is, akkor a felezőt is benyögheti.....
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #92184 üzenetére
Ezt tudják 20-30-40-50 millióért is. Merci GTS meg M6 volt olyan, amire nagy okosság nem kellett, verte a szerkesztőség szemét, hogy más árnyalat a lökös vagy éppen lökös-géptető-ív. Ami mondjuk... nanorobotoknál járunk lassan, de ez még nem megy.
-
diablo1984
veterán
válasz
stickermajom #92170 üzenetére
nézze meg élőben azt az első lökös színét a többi elemhez, utána döntse el, hogy neki kellhet-e egy 15 éves gép ami jó seéllyel pár éven belül javítandó lesz. Ha ezt így nem érted, mint "alkualapot", akkor én kérek elnézést, nem az eladónak alkualap, hanem a vevőnek, hogy egyáltalán kell-e neki.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #91912 üzenetére
Kérdés, hogy hol van az infotainment lelke, amit hűvösen kéne tartani?
Tolatókamera működött.
Sávtartó, távolság figyelő kamera működött
Úgy általában a vezetői információs kijelző működött -
hdanesz
őstag
válasz
stickermajom #91912 üzenetére
Uhh, ezt nem tudtam. De pár perc keresgélés a guglin elég volt belőle.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #91903 üzenetére
Tavaly Gödöllő-Budapest M3-mon távolság kellett, hogy magához térjen.
Ma Kelenföldtől Gödöllőig be sem lehetett kapcsolni.
És amúgy igen, egész nap napon áll. Maximum letakarni tudnám, más árnyék lehetőség nincs. -
ricsi8800gt
addikt
válasz
stickermajom #91894 üzenetére
Hát ja le terheli az biztos de már kínos nagyon ez hogy ilyen lomha sajnos,Nehezebb a J ? mind a H ? az még rá tesz akkor.Pedig azt hittem hogy valamivel dinamikusabb a motor és jobban bírja
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
stickermajom #91892 üzenetére
Tehát akkor nem sokat lépett előre az Opel ilyen téren hogy lomha a kocsi ha klíma is megy,
-
válasz
stickermajom #91662 üzenetére
Egyszer vezettem K-t , de nem rémlik hogy olyan rossz lett volna, az is lehet hogy a sok újdonság elvonta a figyelmemet.
Petyyyyy
Nincs egyforma két autó. -
SPeti1984
senior tag
válasz
stickermajom #91416 üzenetére
Sajnos rámenősnek kell lenni mert úgy aránylag sokat lehet nyerni. Én pl a C-max esetében a tényleges ár 6.485.000 lett volna és nem elírás, de kedvezménnyel + alkuval 4.855.000 lett a vége. Persze itt ebben van alapból kedvezmény, de úgyis csak 5.225.000 lett volna és abból mentem le 4.855.000-re, tehát 370.000 Ft-tal kevesebb mint amennyiért alapból ha valaki nem alkudik megkaptam. Azért az összegért meg sokat kell azért dolgozni az embernek.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
stickermajom #91411 üzenetére
Igaz még december legvégén karácsony és szilveszter között segítettem keresztapumnak egy S-Cross vásárlásban, de neki akkor egy komplett szett 4db Yokohama téligumi+felni+TPMS szenzorokat alkudtam még bele az árba ez azért jóval 200 feletti ár. Legtöbb helyen olyan 130-ig simán elmennek vagyis akár ez lehet az üzembehelyezés is ingyen.
Nekem Meriva B 1.4 Turbo volt 2 hete adtam el, de valahogy Opelnál most nem találtam megfelelő alternatívát. Crossland annyira nem tetszett, Mokka X tetszett de kicsi a hely hátul. Grandland meg drága lett volna már, így maradt a Ford C-max.
-
albiosz
őstag
válasz
stickermajom #91390 üzenetére
Mondjuk ár-értékben nem tudom olcsó-e, csak úgy látom ez a legolcsóbb Mokka X, a következő már 4,4.
Sima Mokka is ajánlott 1.6-ban? 130 km/h fölé szerintem még életében nem ment.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #91114 üzenetére
Es tisztan is tartom
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
stickermajom #91106 üzenetére
De te pályán használod 80%-ban aza kicsi kopás a 20% város
-
diegho
nagyúr
válasz
stickermajom #90942 üzenetére
Én is nyomoztam. Tartály volt elrepedve nálam.
-
válasz
stickermajom #90942 üzenetére
Szép… És ez mennyi idő alatt?
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #90839 üzenetére
Fogyitársadalom van, ha nem akarod nonstop cserélgetni az eszközeidet, akkor kénytelen vagy megtanulni mindent. Vagy kifizetni azt az embert, aki mindent karban tart.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #90835 üzenetére
Anyukam videken van a Corsaval. Hosszu utakra hasznalja, DE magatol is tudja, hogy 15k km-kent olajcsere
mondjuk apam es en is autokedvelok vagyunk. Ennyi ragadt ra.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #90833 üzenetére
Ott sasol a taxi és rendőr is példaként. Tehát 1:1 eladják így? Nem. Kevés a példa és bőven ki kéne fejteni még? Igen.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #90830 üzenetére
Te magad idézted be ennek a cáfolatát
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #90822 üzenetére
Pedig sajnos az, az. Meg a 300m-re lévő munkahelyre járás. Meg amikor az út másik felén van a bolt a postához képest, 10 deka sajt és egy öblítő miatt már át kell állni a másik oldalra.
Ezt saját körömből szedtem elő.De amúgy nem hibáztatom az Opelt sem. Profitorientált vállalkozás, nekik az a lényeg 5 év múlva is legkésőbb vegyél másik autót. És ha GTK-s lesz a verda, fogsz is
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #90812 üzenetére
Azt kéne már végre beverni a buksiba, hogy sehol senki sem írt csak ennyit, hogy 10k/15k/30k/35k. Ilyen sehol soha sincs. Rugalmas csereperiódus van, ergo lehet 30k az olajcseréd, ha te mondjuk havonta ingázol Budapest-Stockholm között pályán, 2 seggel letolva. Akkor simán lehet. Ha meg mondjuk családi boltos rohanós, mindent elvivős a kocsi akkor 10k legyen a plafon. Ha még apróbetűs részben sincs benne sehol a 30k km mellett, hogy tezsvérem, ez nem a mindig és minden körülmények közötti csereidő, akkor bátran tessék tollal kiegészíteni, mert úgy valid.
-
válasz
stickermajom #90717 üzenetére
Így van,cikkszám : 1106013
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #89528 üzenetére
Na így már más. A fentebbi mondat picit másképp nézett ki.
Ford külön élmény, még attól függetlenül is, hogy ugye régiókóddal rengeteg ilyen okosságot át tudsz állítgatni. Céges kocsik egy ideje Fordok fateréknak és csak lesek miket művelnek.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #89526 üzenetére
Szerintem a manuális megoldás nem okay, de majd kitúrom. Van egy szép paksaméta a cucchoz, Lumenet ad mellé egy NKH-s meg ég tudja milyen külön állásfoglalást is. Nagyon ki van maxolva, pontosan az értetlenek meg agyas zsaruk miatt.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
stickermajom #89506 üzenetére
Ezek szerint az autódba gyárilag olyan nappali menetfény van beépítve, ami automatice teszi a dolgát, azaz sötétedéskor átvált éjszakai üzemmódba, és van refi, tompított, komplett hátsó világítás.(ezért nem nyúlsz kapcsolóhoz)
Az utólagosan beépített cuccosok egyike se tudja az automata átváltást, ezért szerintem az egész rendszer működése alapvetően nem megfelelő. -
ricsi8800gt
addikt
válasz
stickermajom #89428 üzenetére
Nekem ugyan ilyen van csak 1.6 benzinbe ès fogyaztásilag kellene mert sokat eszik az 1.6 meg sokat mászkálós napi 170km,Nem tudom a keteskedö csarèben benne e lenne vagy valahogy meg oldani
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #89039 üzenetére
Az elég érdekes. Akkor passzolok sajnos.
odorgg: Ez annyira semmi anyag, hogy ezt nem szabadna hallanod odabentről.
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #89029 üzenetére
Mert milyen csomitartó az?
Saint_: Felső ütköző bak, hátsó.
odorgg: Passz, sok cucc hátul nincs. Hídszilent, 2 bak, rugó, gátló és csók
-
Tikakukac
titán
válasz
stickermajom #88978 üzenetére
Vízcsőre húzható szigetelő csőbe kell rakni a keresztrudakat. Senki többet meg nem mondja, hogy fent van-e a tartó vagy sem. Plusz nem vered le a festéket. Nekünk kb. nonstop fent van egész évben
-
Petyyyyy
addikt
válasz
stickermajom #88638 üzenetére
Sőt, egy kört a Cromax is megér cikkszámokkal. Ők időnként a webes áraknak is alá tudnak szaladni, ha sikerül jobb beszállítót találniuk.
-
trassher
addikt
válasz
stickermajom #88625 üzenetére
-
Petyyyyy
addikt
válasz
stickermajom #88625 üzenetére
Kérdezd meg a Csergőt nincs-e rendezőjük elfekvőben - kimondottan így kérdezd meg, mert az elfekvő/kifutó/kallódó darabokat gombokért adják. Hátránya, hogy néha a szomszéd országokból hozzák meg, de annyit megér. Illetve FB csoportban árulnak ritkább cuccokat is.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #88577 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
stickermajom #88488 üzenetére
Tulajdonképpen a 98 is tudja a 100-at, csak az a kérdés, mennyire adalékolt
-
athomi
veterán
válasz
stickermajom #88493 üzenetére
Na a 100-ast is külön mítoszok szokták belengeni, ott 1 literrel is kevesebbet szoktak fogyasztani tizenéves 1.4 meg 1.6 szívókkal, meg sokkal jobban is harap vele a (régi) gép.
Egyelőre még hitelesen senkinek nem sikerült ezeket bizonyítania, szóval maradnék a 95-ösnél, és ha a Mol-oshoz jutok 17,-Ft/l-rel olcsóbban, mint az OMV-shez, akkor annál. Placebora nem locsolom a pénzem.Ha mondjuk valami modern dízelesem vagy benzinesem lenne valószínűleg én is inkább OMV Maxxmotion-t tolnék bele, de így hogy egy 2009-es Z16XER Astrám van csak hosszabb távok megtételekor szoktam ilyennel betankolni. Olyankor is a maxxmotion 95-öt és nem a 100-asát.
-
Sanki
addikt
válasz
stickermajom #88488 üzenetére
Nem is mondtam, hogy 100%-ban a benzin miatt jelez hibát, nyilván a szonda sem jó már, ezért is lesz cserélve, csupán erre lettem figyelmes. Tudom (gondolom), hogy sok minden közre játszik még a hibajelzésben.
(#88481) molnarpeter: mely kutakhoz lehet kedvezményt szerezni? Vagy hol indult el ez a téma?
(#88489) athomi: nem tudom, eddig ismerősi körben mindenki azt mondta, hogy a MOL nem jó, inkább érdemes kerülni. Én az István úti OMV-n szoktam tankolni.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #88455 üzenetére
Tartsd meg az aprót
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #88453 üzenetére
911 oldalanként 84 leddel? Rá fogok keresni
Mondjuk ezek szerint nem az Osram korábban emlegetett kilopixeles ledjét használják
Az orrom előtt túl világos dolog amúgy úgy nézem, hogy a nagy márkáknál is meglenne, szóval ez általános probléma lesz. Fura, hogy egy bringalámpát gyártó cég ezt meg tudta oldani(Busch + Müller lámpái)
Nekem nyáron hisztizett be, mikor pár hetet állt a nagy melegben
A Gödöllő - Ázsia center távon épp csak hogy ment az autó, meg volt rádió, de semmi más nem működött
Aztán szépen összeszedte magát.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #88451 üzenetére
Nem mondták. Akkor fogok örülni, ha rendesen belövik a fényét (most már tuti, hogy van valami állítási lehetőség rajta, mert ilyen szarul tuti nem csinálja meg az Opel), meg kicserélik a krumpli alatti részt, hogy ne párásodjon (kamera).
Még fogom fotózgatni (meg akarom mutatni a szerviznek, mit nem akarok látni, csak elbaxtam a beállításokat előzőleg
), de annyi problémám még van vele, hogy (amit mindig is írtam) túl erős a tompított fénye az orrom előtt míg messze túl gyenge, a mátrix meg csak kb 9+2 részre osztja az utat (belső szegmensek + a két széle, van egy csomó átfedés a 16 led között), így elég nagy ráhagyással számol. Kicsit látszik sajna, hogy első próbálkozás, viszont már én is utálom kapcsolgatni a távfényt, ha éppen olyan autót vezetek. (meg felkapcsolni induláskor a fényeket, kiengedni a kéziféket...
)
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #88447 üzenetére
A Škodámat kellett polírozni
Az Opel előtt Škoda Fábiám volt, GE-s izzót is abban használtam
Az intelliluxot cserélni kellett, mert magyarázott a számítógép
Beépítés után meg kancsal lett
Szóval lassan éves szerviz, akkor lesz dolga a szerelőknek.
-
zolee3000
tag
válasz
stickermajom #88401 üzenetére
Köszi, ez a szememben pozitívum, még ha önmagában nem is garancia a tartósságra. (Nyilván a vezérműláncok minősége sem azonos az egyes gyártóknál/motor sorozatoknál - voltak példák silányakra is.) Az Opelt, mint márkát nem ismerem, és bár mintha azt olvastam volna pár helyen, hogy sosem a motorjaik minősége miatt szerették őket, azért így még mindig szimpatikusabbak, mint a szíjas vezérlésűek. Persze ennek nyilván nincs akkora jelentősége a gyakorlatban, inkább csak pszichológiailag, hogy megnyugtassam magam...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #87661 üzenetére
Lehet, hogy láttam már ilyet, de ha igen, azt még a Fábiámban
A Trabantnál szürreálisabbal mondjuk még nem találkoztam. Folyik le a szélvédő közepén egy vízcsepp, az ablaktörlő nem viszi. WTF?! Ez belül van. Visszakövettem, és a szigetelőgumi úgy összemet, hogy valami 2mm-es résen ki lehetett látni rajta -
-=RelakS=-
veterán
válasz
stickermajom #87659 üzenetére
Lehet, hogy rosszul értelmezem, de az ablak belső oldala lejegesedik?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Radon Cragger 29" L Trail Hardtail MTB
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest