Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ma rászántam magam, kicsit rendbe raktam a kocsit, hiányzó, törött fülek, patentek, bolhák, stb. Kiderült, sajnos az első lökhárítóm nem eredeti, ettől meg rosszul vagyok. Ha tudtok ezüst Vectra C lökhárítót, sikítsatok. Csak eredeti érdekel.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Csak az ajtóban levő kell. A többi általában elő van fűzve, mert egyben van a műszerfal kábelkötegével. Meg tudod nézni, ha a lábtérnél leveszed a burkolatot. A kettőért 5 K jó ár lenne, többért nem éri meg.
Kapcsolóid vannak?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Henk
veterán
válasz Jim Tonic #13288 üzenetére
Beszéltem egy bontóval ahol lenne kábel de 5k/oldal áron adják csak azt ami az ajtóban van. A komplett kötegre azt mondta az ember, hogy az komolyabb dolog kibontani mert a biztosítéktábláig menő rész a nagy kábelkötegben megy el. Azt javasolta, hogy egyszerűbb ha én bekábelezem.
-
tzsolesz
nagyúr
Ennek örülök.
OPEL POWA. -
fero02
nagyúr
Tnap hallottátok, h milyen fejlesztésekbe fog kezdeni az Opel?
-
nagyúr
Csomó online bontó van. Írsz nekik levelet, kiszedik neked. Nem ajánlom, hogy magad csináld. Keresni kellene neki tápellátást, biztosítékokat beépíteni, stb. Megoldható, de én nem ezt választanám. A két kábellel tized annyi munka van, és talán pénzben sem több.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Henk
veterán
válasz Jim Tonic #13285 üzenetére
Tehát elképzelhető, hogy a műszer adta meg magát és keressek másikat? Amúgy az izzó cserét egyik ismerősöm csinálta.
Még ablakemelőt is alig tudtam szerezni, itt a környéken nincs a bontókban ilyesmi, ezért gondoltam, hogy megoldom a vezetékelést én. Az Opel szervízben csak van egy leírásuk hozzá, legfeljebb megkérdem ott vagy megnézem egy másik Corsa-ban mivel gyári gondolom a színkiosztása egyforma. -
Henk
veterán
válasz Daywalker #13280 üzenetére
Ez remek, akkor keresek is egy másik órát hozzá. Tekerést szerintem én sem úszom meg mert 93 van a kocsiban, valószínű ennél több km-es órát fogok csak találni.
A hőmérséklet mérős kérdésemre esetleg ötlet? Meg még egy hamár így belejöttem.
Le akarom cserélni a mechanikus ablakemelőt elektromosra, meg is vettem hozzá egy gyári bontottat de a csatikat úgy vágták le róla. A vezetékek színjelölését nem tudja valaki honnan lehetne kideríteni? Nem akartam villamosságszerelőhöz vinni ezért és valahogy ki kéne derítenem mit hova. -
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #13281 üzenetére
Ezen nem "kő" csodálkozni. Az enyémben 110 ezer körül volt, az "újban" 240 ezer. Hülye leszek úgy hagyni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A zöld tuti...megnéztem a kapcsolási rajzon is. Így legalább a vezetékelést megúsztad. Természetesen a lábak kiosztása tök ugyanaz az óráknál és minden menni fog, csak simán cseréld ki (előtte teszteld az izzókat, mert ha ki van égve, akkor ki kell venni megint). A fordulatszámmérős órán ott lesz érintkező, no para.
Viszont, ha be akarod állítani a pontos össz km-t, akkor egy picit hackelni kell. Kicsavarozod az órából a KM óra részt a számlappal együtt. Egy vékony szöggel óvatosan kiütöd a fogaskerekeket tartó tengelyt, majd beforgatod a számokat és egyenként felfűzöd vissza a tengelyre a fogaskerekeket. Ennyi. Jó barkácsolást
btw, itt a képek között (saját képeim, saját autó) láthatod a fogaskerekes mókát: [link][ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13278 üzenetére
Hát ha már itthon nem tudtam megoldani..
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13276 üzenetére
A kocsi céges, szóval én nem fogok rá költeni. Majd ha megy nagyszervízbe akkor beállíttatom.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
#TOTTI
őstag
Az öreg Astra teherautó, gond nélkül átment ma a műszakin..
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13273 üzenetére
Két éves a kocsi, szerintem én vagyok az első aki tekergette. Ettől függetlenül nem lennék meglepődve ha szét lenne menve...
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
csaresz002
senior tag
válasz Ramius #13272 üzenetére
azt így hirtelen nem tom
de ha erősen figyeled,akkor lehet látni hogy fel vagy le tekered....kivéve ha szét van menve benne a menet...mert akkor tekergetheted órákigha jól emlékszek,akkor úgy van hogy ha 5méterre állsz a faltól,akkor a lámpának 25centire kell világítania a földtől...utána ha hátrébb álsz méterenként 1centivel csökken ..de ehhez meg kell mérni hogy milyen magasan van a lámpa.... kb 4éve állítottam a Kadetton,elég jó lett...azóta inkább beviszem a kocsit egy gyors szervízbe, 5perc alatt beállítják 1-2ezerért
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13271 üzenetére
Akkor merre tekerjem és mennyit?
Falnál álltam egyébként.gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
csaresz002
senior tag
-
Ramius
őstag
Üdv. Tudja valaki, hogy C combonál hogyan lehet manuálisan állítani a fényszórókat? Kicsit össze-vissza világítanak. Találtam a lámpatest tetején egy kis fehér műanyag csavart egy fogaskerékkel, azt elkezdtem vadul tekerni, de semmi változást nem láttam.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Na megnéztem. Egy zöld vezetéket találtam a csati felső sorában balról az 5, a bejelölt. (jó kis teflonos kép)
Az órában ott pont egy üres láb van, íme. Elképzelhető, hogy ez a fordulatszámmérő vezetéke és ha berakom a másik órát menni is fog?
más: elképzelhető, hogy a középkonzol kijelzőjén azért nem mutat a hőmérséklet kijelző mert maga a műszer ment tönre? Izzó lett benne cserélve és azóta csal vízszintes vonalat mutat. Megnéztem de rendesen rajt van a csatija. A külső hőmérséklet érzékelőt meg rádugtam egy másik kocsira de azon működött így arra a következtetésre jutottam, hogy a műszer nem jó. Lehetséges ez? -
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Spirálos az óra mert szedtem már ki és azt megnéztem. Akkor ha kiveszem az órát és az óra ellendarabjában a műszerfalban a csatiban valamelyik szál zöld akkor az garantálja, hogy el van hozva az óráig a megfelelő szál? Mert kikapom akkor ma az órát és megnézem. A másik kérdésem, hogy a csati lábkiosztása egyforma a 2 óránál? Tehát minden visszajelző működni fog megfelelően? Mert ennél 4 láb üres (bár ez elektromos de gondolom ez a bowdenesnél is ilyen) a fordulatszámosnál meg minden lábon van érintkező.
-
Daywalker
addikt
Én megcsináltam a cserét. A lényeg: nézd meg, hogy a sebesség jeladó elektromos vagy spirálos. Ehhez nem kell szétszedni, csak meg kell nézni az órán, hogy a Km/h jelzés alatt mi van írva. Ha W= az spirálos, ha K=, akkor elektromos. A lényeg, hogy a cseredarab ez alapján teljesen megegyezzen (figyelj rá, mert K= típusból kétféle van, ha nem egyezik akkor csalni fog).
Illetve még egy dolog kell: a zöld szál el legyen vezetve a km óráig. Ezt meg tudod nézni, ha behajolsz a lábtérbe és megkeresed a műszerfal alatt futó kábelkorbácsot. Ha nincs zöld szál, akkor az ECU 13-as lábára kell rákötni egy vezetéket és elvinni az óráig (ott pedig most fejből nem tudom megmondani hova kell kötni, de ha ez a helyzet akkor meg tudom nézni)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13253 üzenetére
Én is igy vélekednék, de hát a pénz. Szal ugyértem, nekem ez lenne az első kocsi. Akármi is lenne feltehetően 2-3 évnél tovább nem használnám. Illetve ha igen, akkor olyan szintűnek kell lennie. Tehát az a lényeg, hogy én a suli melletti munkámból fenn tudjam tartani. Ez pedig egy vectra-nál nem férne bele. Sajnos.
-
KrAt
veterán
Valaki nem jár véletlen mostanság Balatonfüreden, és utána Pest?
-
nagyúr
Ignis. Az sem egy nagy vaszisztdasz, de elmegy. Én inkább vennék autót, legyen inkább öregebb, de ne szarjak benne. Majdnem meghaltam egy Clioban, aminek négycsillagos tesztje volt. Többet kis autót soha.
Vectra alatt én többet semmit. Astra sem érdekel. Kis autó nekem nem. Nekem megér 2-3 év plusz kort a nagyobb osztály. Inkább vettem 5 éves Vectrat, mint kisebbet, fiatalabbat. Arról nem is beszélve, hogy legalább megy is.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13251 üzenetére
A nagyobb gumikat mások is mondták, hogy esetleg érdemes rá.
Neten láttam egy wagon töréstesztet-asszem indiai verzió, de lényegében ugyanaz- és nem tört nagyon vészesen. Az orra persze eltünt, de az utascella ép maradt.
Nekem egyébként alapvetően arra kellene, hogy be a fősulira, haza a fösuliból, max 2-3 hetente egyszer le a telekre az autópályán-az még elviselhető-. Másra nem annyira. Persze a nyár az más tészta, akkor nyaralás is lenne vele, de azon kivül inkább város. -
nagyúr
Valahol igazad van, de az Agila annyira kicsi autó, hogy nincsen semmi gyűrődési zónája.
Én mászkáltam egy évet egy Wagon R+-szal, ideiglenesen ezt kaptam céges autónak. Első autópályázásom után vettem rá Liana felniket, arra 165 helyett 185-ös gumikat. Így már úton lehetett tartani, nem akart az első oldalszélnél az árokban kikötni.
Egyszerűen borzalom. És ez még 15x keményebb, mint egy régi swift.
Városba tök jó. Inkább ez, mint Smart.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13249 üzenetére
Igazából csak azt nem értem, hogy sok embernek itt a fórumon 16-20 év körüli kocsija van, mondjuk neked pont nem. Miért gondoljátok, hogy egy olyan autó biztonságosabb mint egy Agila, ami fiatalabb konstrukció? Persze lehet jönni a vékony lemezekkel, de láttam már nem egy videót, ahol a nagy v8as amcsi dög hülyére tört, szemben a modern mai autoval-negyed olyan vastag lemezekkel- ami meg fele annyira. Persze nem egy Insignia szintű biztonságot várok el az Agilától sem, de azért nemhiszem hogy teszemazt egy F astránál sokkal rosszabb lenne a töréstesztje.
Az hogy ronda az tény, de ez már más téma. -
k.
őstag
Oda. Apa dobta ki
Az egész dolog úgy kezdött hogy mult év májusában megállt a kocsi. Akkor mindenféle hibát kijelzett kocsi, hogy ez az nemjó. Akkor átkötöttek valamit-ahogy tudom- és igy megoldották. Aztán ezév juniusában elment a klima és szintugy megállt a kocsi. Akkor mondták azt, hogy akkor ez csere. És tényleg, azóta ilyen téren semmi baja a kocsinak. -
TasiA
senior tag
Én ilyenről még nem is hallottam, hogy 100-150K között beszarik a vezérlő. Az 1.7 DTI-nek szokott a szívósor mögötti kis "dobozga" behalni, de magamnak ingyen megcsinálom, ha nem égett szénné, bontóban meg max 80-100-ezer, csere ha más javítja, 40-50 ezer, de ez dízel. Benzinesnek baja nem szokott lenni.
NA ezt találtam neked [link] Ez öreg, "sokat" eszik, biztos kell majd rá költeni is, de menő, meg feltűnő és van 2 légzsák is
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Igazad van egyébként teljesen
Gből pedig megfogadtam, hogy 150k fölöttit csak és kizárólag ,mert 100-150k között szarik be a vezérlő elektronika az pedig nem 2 fillér. Nálunk is most kellett cserélni, és hát nem mentünk el este bulizni, hogy de olcsón megúsztuk.
Fből pedig ha úgy alakul és csak arra futja, akkor egy 2002es utcsó szériás, klimásat vennék.
De ez még a jövő zenéje -
TasiA
senior tag
Nem kell régi autót venni, sem nagy fogyasztásút. A régi Vectrára meg pláne nem akarlak rábeszélni (bár nekem az van), mert abból normálisat nem nagyon kapsz, inkább széthajtott, lelakott, rozsdakupacot valami jóképű roma keze alól "óccsójé főnök". Rengeteg idős autóban van 2 légzsák (nekem is pl). B Vectrából az 1.6-os amúgy nem eszik sokat. NA de hagyjuk is. Ha minden áron Suzuki, akkor az új Swift, vagy Ignis (bár szerintem az se komolyabb mint a Wagon R/Agila, de laglább néz ki valahogy. Azért attól a 2/4 légzsáktól ne érezd magad biztonságban, mert attól még beépül a kasztni a testedbe, csak légzsákkal együtt. HA meg Opel, F-ből komolyat kapsz, de G-ből se roszatt 700 körül.
Használt autón csak beütöd, hogy 600-700 ezerig, meg az extrákat és kidob egy csomó féle autót, bírsz szemezgetni, házha megtetszik valami!
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
A kinézettel egyébként egyetértek, nem a világ legszebbje, sőőt Ismerösömet is mindig piszkálom ezzel.
De a helyzet az, hogy 4 légzsák és tsaival azért már egész korrekt autó vált belőle. 2 légzsákkal minden nélkül énsem venném meg. Ha azon múlna akkor szívem szerint a G astrából a bertone coupet venném cabrio helyett, de az drága.
A másik pedig a fenntartás. Tök jó vehetnék vectra-t(B-t minimum, régebbit nemigazán), aztán költhetnék a többletfogyasztásra, a drágább alkatrészekre ésatöbbi. Egy ilyen Agila aztán tényleg a legalja sokmindennek, de legalább a pénztárcámba sem szólna bele.
Azért is néztem azt az Astra Cabrio-t, mert sokmindenben ugye sima F astra-motor és tsai- azt meg ismerem jól, a családban is van pár, csak a tető spéci, tehát nem menne rá a gatyám. A G astra is tetszik, bár ingatag vagyok, mert apának 1 év alatt 3-400k körül volt most a szervíz annyit meg a büdös életben ki nem fizetnék egyetemistaként. De ha már a bertone coupe-t ki tudnám fizetniakkor persze másként közeliteném a dolgot, simán jöhetne G. De nekem 7-800kból nehéz választani ugyebár. Mert 15-16 éves öregecskébb autót sem szeretnék-pl abban hol a 2 légzsák?-, nagyfogyasztásút sem, szóval elég behatárolt
Ezért is tetszett az a Cabrio, csakhát nem akarom hogy itt köbányán meg piszkálják."és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
"
Bááázd[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
Ezen behaltamMondjuk tényleg kell egy "életérzés" ahhoz, hogy valaki ilyen dobozt vegyen.
-
TasiA
senior tag
Üdv!
"Persze lehet nem lesz ilyen, csak inkább járok F astrával, de spécibbel, mint egy sima G-vel(ami apukámnak egyébként van, és tökjó is de azért mégis)."
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13235 üzenetére
Csak azért néztem, mert egy jóbarátom egy WagonR+-al jár ami ugye ugyanez csak suzuki logóval. Namost ő mondta, hogy érdemesebb dízelt nézni, mert azok jobban felszereltek. És tényleg, a kárpit a drágább-nem a sima fekete, bár ez végülis mindegy-, 4 légzsák, komolyabb fedélzeti számítógép(Astrákon van ilyen kb ha jóltudom), és persze a klíma ami a benzineseknél sokból hiányzik. Tehát gyakorlatilag ha én felszereltséghez kötöm a vásárlást-a 4 légzsák jó lenne!- akkor igyis-úgyis dízelt kell venni.
Pl itt egy benzines fapad:
[link]
Olcsobb saccra 300k-val cserébe semmi sincs benne. Tudom első autó, de azért ha ott a lehetőség akkor inkább a komolyabbat. Meghát ennek aztán még főleg esik majd az ára, és 800k körül tuti vétel lesz szerintem. -
nagyúr
Ilyet meg benzinest vennék, fele ennyiért. Sosem fogja behozni az árát a dízel egy ilyen autóban. Ha meg valami besz@rik rajta, rámegy a gatyád is.
Egy ekkora autónál 1 liter van különbségben fogyasztásban. Én nem venném.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Ivan15
senior tag
olyat vegyel inkabb, ha nincs garazs amin van tetöablak nyaron nagyra ki lehet majd nyitni -ad bizonyos kabrioerzest is ha nyitva van az oldalablakokkal együtt...
-meg soha nem lattam olyat aki telen reggel havat kapart volna kabrio vaszontetöröl, valoszinüleg mert legalabb este- mindegyik garazsban van- telen egyebkent pedig marha hideg lehet benne -
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13232 üzenetére
Hát igen, ezen gondolkodtam én is. Plusz ne felejtsük el, hogy sokan nem értenek hozzá, azthiszik hülye gazdag kis izé vagyok, és irigységból pár gyöngyszem még bánthatná is. Az meg nem hiányzik.
Agila
Akkor inkább ez. Klimás, dízel, felszerelt-bár a km órát cserélném fordulatszám mérősre-, és a kutya észre sem veszi. -
k.
őstag
-
-
k.
őstag
Gondolkodóba estem
Szóval jelenleg az a helyzet, hogy 1-2 éven belül összejöhet egy kocsira.
Namost tul sok pénzem nem lesz, de szeretnék valami extrábbat. Opelt természetesen
Namost:
Bertone Cabrio
Ő nagyon tetszik
The same
Ő is.
Namost. Én köbányán lakom, nem a világ legszebb környéke ugye. Szerintetek bevállaljak-e egy ilyet vagy kerüljem a "feltünést"? Ugyértem, félek attól, hogy valaki feltépi a tetőt, vagy megkarcolják, hogy büdös cabrio-s és tsai. Namost a másik félemem a tél. Mi van akkor, ha erre ráesik egy 30 centi hó? Beszakad?
Persze lehet nem lesz ilyen, csak inkább járok F astrával, de spécibbel, mint egy sima G-vel(ami apukámnak egyébként van, és tökjó is de azért mégis).
Szóval szeretnék valami spécibbet, amivel nyáron lehet jókat kirándulni, meg a haverokkal elmenni valamerre -meg persze a lelkemet örvendeztetni- de nem túl drágán. Ez pont jó is lenne, föleg a 2. mert az baromi szép(bár a bőr ülés meg az elsőnél csábító). Viszont ha egy ilyet vennék, azt is időszakosan, tehát klimát raknék bele, elmennék vele 2 évet kb, aztán eladnám egy másikra. Szóval szerintetek érdemes ilyenről álmodozni ide köbányára, vagy fejeltsem el rögtön? -
Calogero
addikt
6000 HUF volt maga fedél, amit elhagytam.
Festéket én vittem. 0 HUFAmikor megnézték csak azt nézték hogy milyen fedél kell, de azt már nem hogy miért esett le.
Végül is egy tartó fül/pöcök (ami tartja a fedelet) anyagfáradás miatt eltört, így komplett fényszoró mosót kellett vennem.
ui: ilyen kis mütyürökre nem vonatkozik a kiterjesztett garancia.........
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
az USA Rabbitok 1,7-esek és 97le-sek voltak
136le-s 1-es az Oettingernek volt 1,6 16V
elektronika az erős túlzás, maradjunk a mechanikus benzin befecskendezőnél, na jó a két AC tényleg elektronyos, viszont túl sok gond nincs a K-jettel ha értenek hozzá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aXXon
őstag
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
TasiA
senior tag
válasz csaresz002 #13208 üzenetére
Amúgy bekötöttem a jobbos ablaktörlő kart, már megy a BC onnan is, az indexhez meg kell a relé, de ami késik nem múlik. Amúgy csináltam fotókat a bőrös belsőről, csak nincs még saját gépem, amire felrakjam. Nagy alkudozások árán kicsikatam egy 50-est az emberből, az ülések+ ajtókárpitok kombóért. Az jónak számít?
-
TasiA
senior tag
válasz csaresz002 #13208 üzenetére
én már 2x elmentem, szal elfogyott
-
csaresz002
senior tag
kérek egy papírtörlőt ..... 0:49nél kicsordult a nyálam
én először (sokáig) ilyen autót akartam venni,csak 3 éve eléggé fent voltak az árak...aztán meg láttam az Omegámat és bele szerettem....szerelem volt első látásra
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
TasiA
senior tag
válasz #TOTTI #13202 üzenetére
Ha nem tilos, akkor 1 kis OFF [link] Bár imádom az autómat, de sajnos, vagy szerencsémre nem vagyok "korlátolt" Opel "homokszexuális"
A sajátommal meg EZT művelném, szolíd gyári kinézettel Az se baj, ha 5.-ben vagyok, padló, kis türelem és elkapar 100-nál isÉn pl nagyon bírnék egy csinos I-es Golfot valami 1.8 USA mocival, ami valami 130 ló körül mozgott!! Sajna azon is valami ősbuta elekronika van, na azt viszont okosítni kéne.
Aztán ez mellé valami brutalliti Manta, a régebbi stílusból ILYET NIMeg valami Japó, amit 9-10ezerig forgatok, pl S2000
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #TOTTI #13202 üzenetére
G3 VR6 jó igazi élmény autó csak min vedd a vétel ár ár 2X de inkább 2,5X-esét.
G2 GTI cabrio nincs, csak G1 cabrio van abból is a GTI a face lift előtt.
tuti nem turbos volt, azt azért nem tudtam volna megfogni még nehezen se
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TasiA
senior tag
HA valaki erősítené az 1.4-1.6-osát Központi befecskendezéses autóknak jót tesz. (C14NZ, C16NZ,) Főtengely jeladó kelleni fog hozzá!!!
-
őstag
Tegnap meg lett a 298.000 km, lassan érik a szerviz...
már ráfér, szegénynek olyan hangja van, mint egy varrógépnek, amikor leveszem a lábam a gázról, voltam vele a szervizbe, valami levegőleömlős részt említettek, hogy ott rezegtet valamit , de azt mondták, hogy mehetek vele a 300 ezres szervizig, és egybe megnézik...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
#TOTTI
őstag
válasz VR6-Fan #13200 üzenetére
Van turbo-s 192LE-vel is.. 1135kg száraz tömeggel..
Amúgy gondolkodom egy VR6-os III Golfon.. Vagy egy II GTI cabrion ha van olyan jövő nyárra.. De én már annyi mindenen gondolkodom.. Az biztos hogy egy fehér GTC-t valahogy meg kell bizniszelnem..
Manitou: 143 lovas dízellel 5 sec. felett. 325Nm-el..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Parfüm topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Spórolós topik
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest