Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1503 üzenetére
Nem csak rossz rugónál rakják be hanem akkor is ha nagy súlyokat visznek benne és még be is ülnek 5-en a kocsiba rendszeresen akkor beleteszik vagy akkor is ha nagy kereket raknak be és még nem férne el rendesen esetleg beleérne a kaszni.
A rugók, telók egyébként teljesen jók szal nem hiszem, hogy ezért rakták be (pénteken műszakin semmivel sem volt gond + gumi nélkül is szépen áll szal nem kell oda, hogy miért volt benne mégis hát passz... ami még lehetne az az utánfutózás de ez is kiesik mert nincs rajta vonóhorog és nem is volt
Szal csak az maradt, hogy vki aki nem értett hozzá berakta a gumikat... sokkal jobb a gumik nélkül, szépen rugózik a hátulja is + A képeken is látszik, hogy nem ül a hátulja mint sok kadettnek, hogy majdnem eltűnik a gumi a kaszniban. Tuti vmi szakbarbár rakta bele... sajnos sok pancser autószerelő van... pl találkoztam már önbeálló súllyal centírozás után valamint fékszervíz után pl nem légtelenítették a féket... az is szép volt főleg menet közben rájönni kereszteződés előtt ahol ott figyelt a STOP tábla nekem én meg csak a gázt nyomtam, hogy gyorsan átírjek majd máv rakodón megálltam és pumpáltam rendesen... igaz a kéziféket meg úgy meghúzta, hogy égett...
Megfelelő ET-vel rendelkező felninél befér gyárilag is de így, hogy nagyobb a hely később nem lesz annyira behatárolva, hogy milyen kerekeket rakjak alá + sokszor még megfelelő ET-s gumi is beleér az ívbe ha nehéz a hátulja, most pedig semmibe sem került megcsinálni...
Köszi
stangli: rajta vagy valamelyik képen?
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1508 üzenetére
Egy elem festése ha metál 15e, csomagtérajtó szárnyal együtt már 2 elem de nem kell két elem árát kifizetni átlagban, ez festőtől függ. Ha pl nem metál festés már csak 10e elemenként.
Nekem még ez a szépség vár festésre:
[link]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #1507 üzenetére
Hali!
Azt hittem a gyári ET az 49. Amúgy meg a 38 és 37 közötti 1mm, szerintem nem oszt-szoroz semmit. Esetleg enyhe kasztni munka? Pár mm-ert lehet símán kifelé nyomással is nyerni! Semmi baja nem lesz és fényezni sem kell. Nálam is ilyenek a hátsó ívek. Vissza van hajtva a perem széle befelé és még egy picit kinyomva a sárvédő lemez. Kb 2-3 cm-ert nyertem vele. Már csak elől kell megcsinálnom. -
Calogero
addikt
válasz Daywalker #1514 üzenetére
Már megtörtént:
Gazdasági és közlekedési miniszter 84/2005. (X.11) GKM rendeletének 3. §-a szerint személygépkocsik esetén, nem csak a hátsó oldalsó ablakok, de a hátsó szélvédő is bármely sötétségű fóliával jogszerűen ellátható, amennyiben a fólia magyarországi minősítéssel (''H'' engedély) rendelkezik, valamint a gépjármű két oldalsó tükörrel van ellátva. Pontosítva:
-A ''B'' oszlop mögötti üvegek (hátsó oldalsó, hátsó szélvédő) csak érvényes ''H'' minősítő jellel rendelkező anyaggal fóliázhatók, a fényáteresztéstől függetlenül.
- A vezető üléssor melletti üvegek is fóliázhatók olyan anyaggal, mely rendelkezik érvényes ''H'' minősítő jellel, de összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 70 %-nál
- Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes ''H'' jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál.
A gyárilag színezett üvegek 85-80% fényáteresztő képességgel rendelkeznek, tehát erre már a szabályos 70 %-osat sem tehetem fel.
[Szerkesztve] -
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1519 üzenetére
Nah akkor majd megnézem alaposan mert eddig nem találtam semmit sem a fényáteresztésről csak az van ráírba, hogy bronz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Wajk
addikt
válasz Daywalker #1590 üzenetére
pontosan, a keményebb gátló a megoldás. nekem is a felnivel 235/45-ös kerekek érkeztek keskenyebbet akartam, de amikor felkerült utána már nem volt szívem levenni ;)
szóval keményítette gátló, így átul nem annyira hintázik nagyobb bukkanónál, de cserébe bele sem riccen ami nekem nagyon fontos, mert utáltam hallgatni a kis reszelést ;)
ja amúgy mivel hibátlan volt a zöldkártyán a gép kapott egy kis polírt meg egy flakon szilikont a belsejére ;)
[link]
[Szerkesztve]iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Peter789
senior tag
válasz Daywalker #1675 üzenetére
na jah, túlzásokba semmiképpen sem akarok esni, de gondolom a vékonyka szívócső vastagabbra cserélését meghálálná a turbónyomás emelése mellett - nyilván pörgősebbé válna... jó lenne, ha lenne itt egy 100 lovas CDTI tulaj, akivel össze lehetne hasonlítani a motorteret...
tudom, hogy a kipuff oldalon fontos a kialakuló rezonancia, illetve szívó motornál a szívó oldalon is, de feltételezem turbós motornál a szívócsőben abszolút semmiféle jótékony rezgés nem alakul ki... ott csak az a lényeg, hogy a rendesen megszűrt levegőt minél könnyebben tudja nyakalni a csiga... vagy nem?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
dokar
addikt
válasz Daywalker #1680 üzenetére
sem ér sokat, mert sokkal kisebb a felülete, mint a papírszűrőnek
tipp: áteresztőképesség
szívóoldal tuning semmit sem ér a kipufogó oldali tuning nélkül
tipp: a levegő beszívását nem akadályozza a kipufogóban lévő fojtást
Több levegőhöz több üzemanyag
tipp: az injektor annyi üzemanyagot fecskendez be, amennyivel a beállítja a megfelelő sz. arányt (ameddig a pumpa bírja)extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
válasz Daywalker #2461 üzenetére
Az oka 99%-ban már megvan. A gyújtás elosztó hagy ki, vagy a rotor törött vagy a törött gyújtókábel ütött vissza valamelyik alkatrésznek egy kis túlfesszel. Ezzel az egyetlen baj, hogy a gyújtás oldaláról a komputer nem kap visszajelzést, tehát a motorhibajelző lámpa nem éghetne, ezzel ellentétben nálam megteszi... Mert a menetközbeni kivillanás annak a számlájára írható, hogy nincs gyújtás és áll a motor.
-
bambano
titán
válasz Daywalker #6631 üzenetére
A lengőkarban a talpas szilentje is meg szokta adni magát, ami okozhat remegést, illetve a féltengelyek belső csuklója ha bemaródott, akkor az is szétrázza a kasztnit.
Van, hogy a féltengelyek felcserélése olcsón megoldja a problémát. Nekem egy fél évembe telt találni egy szervizt, ahol megoldják, de azóta rezzenéstelen a kormányom.
A keréktől induló remegést triviálisan ki lehet zárni az első-hátsó kerekek felcserélésével.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Daywalker #7267 üzenetére
A General Motorsnak volt egy leányvállalata, Opel Powertrain néven, amelyet később, amíg vitatkoztak arról, hogy esetleg egyesül a gm meg a fiat, fiat-gm powertrain néven neveztek és a két cég közös leányvállalata volt. Az egyesülés kútbaesése után is létezik, a gm cégcsoportnak gyárt motorokat és erőátvitelt.
Az 1.9-es cdti motort és társait ez a cég tervezte, a 2 litereseket már fiat nélkül.
Én biztosan nem hívnám azokat a motorokat fiat motornak még akkor sem, ha jelentős fiat szaktudás is van bennük. De ne keseredj el.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #7320 üzenetére
Patent a gép!!
Figyu mán, ezek a betétek miben jobbak?? Sokszor agyaltam már én is fék erősítésén, d a sport betétekkel az a bajom, hogy normál körülmények között szarabbak, mint a sima, fel kell melegíteni őket izomból. Az ANGEl-el meg óvatosan, szerintem mind gagyi szar. Még, ha sikerül is olyat kifogni ami nem ázik, fázik be, akkor a vagy a tompított egy nulla, vagy a refi szar. Esteleg a síküvegesen nem gondolkodtál?? Az is nagyon baba.
Tényleg szép a gép!! -
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #7322 üzenetére
Köszi a fék témát. Igazából az a bajom, érzem, hogy nagyobb tempóról a 2. nagyobb fékezésnél már elmelegszik, pedig fékfolyadék normális, de idén cserélem. Angellal csak annyit tudok, hogy sokan panaszkodnak. Ami saját tapasztalat az meg 206-os ba FK ANGEL. A tompított mint 2 gyertya normál halogén izzóval. Később xenonnal jó lett. Tökéletesen be tudtuk állítani a tompított vetítési képét, de együtt mozog a 2 lencse (tompi+refi) és a refi meg xar lett. Gyenge is volt, meg egyik egyenesen kicsit felfelé, a másik meg jobbra fel. Szóval nem volt az igazi. A másik meg új Swift, angel, ott is a tompi jó xenonnal, de refi nagyon balra, meg jobbra fel. Gagyi! Haveromnak volt a B Corsájában ez a sík üveges, azt mondta nagyon jó volt, márkát nem tudok, de megkérdezem, ha fontos. Ilyen bordázott volt a foncsor, a külső részek pedig matt fekete.
-
TasiA
senior tag
-
-
marsu
addikt
válasz Daywalker #7977 üzenetére
Na jah, de a kérdés a műszaki vizsga volt.
Persze ha az Opel épen 4 éves, akkor aktuális lehet az éves szerviz is, akkor már hivatalos márkaszervizbe érdemes vinni, ha a szervizfüzetbe is be akarja bélyegeztetni. Opel autóknál 6 éves korig lehet hosszabbítani az Assistance szolgáltatást is. Ennek is feltétele a szakszervizben történő kötelező átvizsgálás, de műszaki hiba esetén, esetleg baleset esetén jól jöhet az ingyenes segítség, nem csak Magyarországon, hanem egész Európában. Ingyen jön a szerelő a helyszínre, ingyenes a beszállítás a legközelebbi szervizbe, ingyenes a szállás, vagy csereautó .... stb.
De ha csak a műszaki vizsgáról van szó, akkor akárhova mehet, akár egy autóklubos műszaki vizsgabázisra is ....
Press any key to continue ...
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #8115 üzenetére
Ott a pont!
Nem akartam hozzászólni a gyerekes témához, de csak nem bírtam ki!
Miért ne lehetne legyorsulni 1 BMW-t, főleg amiben 2,0-2,5-ös motor van. Az 5-ös kasztniban az minden, csak nem virgonc. Engem hányszor legyorsulnak, kis (számomra) jellemtelen vackokkal, oszt még sem megyek a falnak, meg nem sérül az önérzetem. Mindíg van akinek jobban megy az utója, el kell fogadni, tök mind1 miben ülsz![ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Daywalker #8115 üzenetére
A videót egy opeles topiktag linkelte be, én csak erre reagáltam. Tehát az offot nem én kezdtem, és nem beleszartam, hanem objektíven, számokkal támasztottam alá mondandómat. A videón vagy nem 45i volt, vagy nem nyomta a gázt. Ezt szerintem mindenki el is fogadta, mert nem láttam ellenkező véleményt.
Én úgy látom, hogy senki sem szarozta az opelt, senki sem nagyképűsködött, senki sem jött hülyegyerekes szöveggel rajtad kívül.
Üdv:
SpeedR egy "szakadt BMW-s"[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Daywalker #8122 üzenetére
Egyáltalán nem gyenge az OPC Astra, ezt nem is mondta senki. 20i-t, 25i-t nagyon otthagyja ez nem is vitás, az 530i foghatja be először.
Egyébként 2007 óta a 30i motorja van a 25i-ben is, csak visszafojtott teljesítménnyel. (218le és 270Nm a 272le ill. a 320Nm helyett))
187 lovas 25i nincs, nem is volt. -
tibi666
senior tag
válasz Daywalker #8122 üzenetére
ok, én se lenézem az opeleket, csak linkeltek egy videót, amitől azért nem kell elájulni, mert nem egy kategória a két autó.
nem bmw-s vagyok. vannak bmw-k a baráti körömben, vezettem őket eleget, de én maradok a mercedesnél. amúgy az enyémet is lenyomná egy opc astra szerintem. 200 lovas dízel, de megtankolva, velem együtt már 1900 kiló körül van.
és elnézést, ha valakit esetleg megsértettem, nem állt szándékomban.
[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
válasz Daywalker #8908 üzenetére
Nekem LIP-et rakott bele az a szerelő anno...jól meg is cumiztam vele.
Szóval ezt én sem ajánlom senkinek. Messziről kerülje el ezt a gagyit mindenki.
Ti is tudjátok, hogy úgy vezetek néha mint egy nyugdíjas, kivéve ha nem Winner/Pityuval vagyokA Lavina nem is forgalmazza a LIP gátlókat, mert annyi panasz van rájuk...ha én ezt akkor tudom, biztos elhajtom az emberünket. De ugye akciós volt és elcsábultam.
Most már én is tudom a lengéscsillapító akkor Boge, Monroe, Bilstein, Sachs.
Mondjuk most kicsit pattog(ott) még az enyém a BOGE-al...kicsit eresztettem a gumibólOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #9391 üzenetére
Igen, jól mondod, igazad van!
Az 1.8, az már teljesen jó szerintem, azzal nem égsz mindenhol. Legalább is én úgy gondolom, egy olyan jellegű formához, stílushoz, minimum 10 seces gyorsulás 100-ra, meg azért az se baj, ha utánna is azért érzékelhető valamit nyújt, ez ilyen alap , h amár "sportos" kupét vesz az ember. Semmi bajom a kis motorokkal, félre ne érts! Teljesen jól el autókázok anyám 1.4-esével, csak jelen esetben a kollega egy erős autóból fog átülni másikba.Nem rossz az a tuningolt 1.4-es sem a videón, de már a videón is látszik, hogy 100-után már rendesen harmatos az a gyorsulás, főleg mikor 4.-be vált.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen