Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17951) club1 válasza banderasz77 (#17949) üzenetére


club1
veterán

Tippem szerint két dolog lehet:
1., A Voda - hasonlóan a Telenorhoz - korlátozza a p2p forgalmat. Próbáld meg erőltetve titkosítani a kimenő kapcsolatokat.
2., Túl sok feltöltési szálad van. Csökkentsd.
Amúgy pedig a mobilnet nem torrentezésre való, a nagy késés ugyanis erősen lassítja a visszaosztás sebességét, mert a túlsó oldali kliensek ha gyorsabban jutnak a szeletekhez valahol, akkor azt a forrást fogják használni (nem a lassan válaszoló mobilnetest).

(#17952) Verus válasza Z0C! (#17946) üzenetére


Verus
senior tag

Zocikám :) Zsebneteknél: A lassítás maximális értéke: 32 Kbit/s le- és feltöltés esetén

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#17953) Z0C! válasza Verus (#17952) üzenetére


Z0C!
őstag

ó, bocs. Tényleg.
Én kérek elnézést :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#17954) Ramius


Ramius
őstag

Kéremszépen, más is tapasztalt olyat, hogy az sms küldésre az jön visszajelzésként, hogy sikertelen? Másodikra már elküldi. Általában.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17955) Z0C! válasza Ramius (#17954) üzenetére


Z0C!
őstag

+36709996500 az SMS központ száma?
nincs tele a telefon SMS memóriája?
Másik telefonban próbáltad már, ott is ezt tapasztalod?

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#17956) banderasz77 válasza club1 (#17951) üzenetére


banderasz77
addikt

Egyenlőre csak tesztelem, pár mp3 letöltésre jó lesz ez nekem. 21 Mbites csomag. Hol tudom titkosítani a kimenő kapcsolatokat?

(#17957) Ramius válasza Z0C! (#17955) üzenetére


Ramius
őstag

Igen.
Nincs.
Nem.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17958) Z0C! válasza Ramius (#17957) üzenetére


Z0C!
őstag

milyen telód van?

Egy gyári beállítások visszaállítását kipróbálnám.
Másik telefonban is, hátha nem a teló a bibi.
más 5letem nincs.

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#17959) Ramius válasza Z0C! (#17958) üzenetére


Ramius
őstag

Samsung Galaxy Gio. Milyen beállítást állítsak vissza gyárira? Asszem nem piszkáltam el semmit.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17960) Ramius


Ramius
őstag

Na most restart után elment az üzenet. Remélem nem 8 példányban, mert akkor kicsit feszült leszek.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17961) Verus válasza Ramius (#17960) üzenetére


Verus
senior tag

Pedig Androidnál nem az első lenne, láttunk már ilyet ugyebár :)

Nekem sem megy el néhány üzenet elsőre, ez főként HSDPA hálózatra feljelentkezve fordul elő.

[ Szerkesztve ]

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#17962) Ramius válasza Verus (#17961) üzenetére


Ramius
őstag

Te vagy az én kis mindenesem, oldd meg! :DDD

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17963) Verus válasza Ramius (#17962) üzenetére


Verus
senior tag

A mindenesség kimerül abban, hogy elviszlek magammal strandolni :D

Próbálj esetleg kevesebbet SMS-ezni és többet beszéletni személyesen ;]

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#17964) Z0C! válasza Verus (#17963) üzenetére


Z0C!
őstag

és akkor még én töröm magam...te meg megcsalsz. hátszépvagy. :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#17965) Ramius válasza Verus (#17963) üzenetére


Ramius
őstag

Rendben, szóval mikor megyünk strandolni?

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17966) Verus válasza Ramius (#17965) üzenetére


Verus
senior tag

Passz.

Viszont próbáld ki ezeket: GoSMS vagy a Handcent. Mindkettő üzenetküldő alkalmazás, az utóbbi elvileg okosabb :)

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#17967) Ramius válasza Verus (#17966) üzenetére


Ramius
őstag

Kipróbálom, de javíts ki, ha tévedek. Nem az alkalmazástól függ, hogy elmegy-e az sms, hanem a hálózattól. Nem? :)

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17968) Barthezz2 válasza Ramius (#17967) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Ezt azért 100%-ra nem venném ;)

Everybody lies.

(#17969) Ramius válasza Barthezz2 (#17968) üzenetére


Ramius
őstag

Na, hát ezért mondtam, hogy javítsatok ki, ha tévedek. :D

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#17970) Vamp


Vamp
senior tag

Csúnya verekedés lesz hétfőn a vodafonenál. Vagy lehet csak verés. Picit durva, hogy december óta 400E forintot számláztak aki a PASSPORT miatt külföldi telefonálás keretein belül. A szolgáltatást a kutya se kérte, múlt héten derült ki, hogy aktív. Többször is voltunk benn, arra a kérdésre, hogy hogy a jó istenbe lehet ilyen magas, a tizedik benn ülő, több tréninget átesett robot sem tudott válaszolni. Most olvasok erről a sz*rról....

(#17971) Daffni2 válasza Vamp (#17970) üzenetére


Daffni2
addikt

Nem értem, ha volt külföldi telefonálás, a Passport nélkül nem 400 ezer lett volna hanem minimum a duplája, vagy még több is.

"Aki ad,az nyer"

(#17972) mukibuci válasza Daffni2 (#17971) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

azért HA egymást ingyen hívják ÉS a külföldön lévő fél CSAK fogadja a hívásokat, VALAMINT 1-2 percesek csak a hívások, akkor sokkal olcsóbb passport nélkül :K

Egyébként ilyen hozzáállással biztos gördülékeny lesz az ügyintézés :U

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17973) Hmura válasza mukibuci (#17972) üzenetére


Hmura
tag

Akkor is sokkal olcsóbb, ha:
- másodperc alapú a csomagja
- ha sok rövid indított hívás van

A passport-ot pofátlanul be szokták kérés nélkül kapcsolni, én is
dühöngtem emiatt.
Ha számla valóban a kéretlenül bekapcsolt passport miatt ilyen
magas, akkor irány az NMHH, a T-nek pont most van ilyen ügye
a kértelenül bekapcsolt forgalom alapú mobilnet miatt.

[ Szerkesztve ]

(#17974) mukibuci válasza Hmura (#17973) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

- másodperc alapú a csomagja

Az 1. zónában indított hívások – ha a hívás magyarországi hálózatba vagy egy 1. zónában lévő országba irányul – számlázása a következő módon történik:
- a hívásindításkor 30 másodpercre jutó díj egyben kerül kiszámlázásra
- a 31. Másodperctől másodperc alapú a számlázás.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17975) Agro válasza Hmura (#17973) üzenetére


Agro
senior tag

Egyből NMHH? Számlapanasz szerinted nem jelenthet megoldást?

(#17976) mukibuci válasza Agro (#17975) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Nem, sóval be kell hinteni a vodafone székház helyét is :K

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17977) vendingo


vendingo
veterán

Van valakinek tapasztalata a vodafone-os rendelésekről?
Mennyi idő a kiszállítás?
Konkrétan egy tab 10.1-et szeretnék vásárolni, de nincs készleten egyik boltba se a környékemen, az üzletbe meg 1 hét alatt tudnák meghozni, nekem meg szerdára kellene. :(

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#17978) Verus válasza vendingo (#17977) üzenetére


Verus
senior tag

Ha 29-ére gondolsz, addig biztosan nem ér oda. :(

"A megrendelt termékekre 6 munkanapos kiszállítási határidőt vállalunk, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele."

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#17979) vendingo válasza Verus (#17978) üzenetére


vendingo
veterán

Akkor napolom a tablet témát :(
Bezzeg ebből a smart tab-ból rogyásig van minden üzlet.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#17980) mukibuci válasza vendingo (#17977) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

szerdáig onnan se fogod megkapni :N

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17981) Hmura válasza mukibuci (#17974) üzenetére


Hmura
tag

Akkor kérek számlarészletezőt, mert a múlt hónapban volt
egy Ausztriából indított hívás, és ott 17 mp volt kiszámlázva.

Vagy a számlázás nem volt jó, vagy a mostani infód nem
érvényes az IKEA csomagra.

(#17982) Hmura válasza Agro (#17975) üzenetére


Hmura
tag

Azért egyből NMHH, mert már évek óta csinálják ezt a passport
bekapcsolgatást.

Az a legszebb, amikor nincs bekapcsolva, kéred, hogy ne legyen,
aztán átmész a határon, ott meg jön az SMS, hogy örömmel értesítenek,
bekapcsolták neked.

Neked kell telefonálgatnom meg rabolják az idődet, hogy újra
kikapcsolják.

(#17983) mukibuci válasza Hmura (#17981) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

aktuális ÁSZFből másoltam :U Egyébként az elképzelhető, hogy HA másodperc alapú a számlázásod, akkor az első fél percben is másodperc alapon számláznak, erről nem találtam semmit sem az ÁSZFben :(

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17984) Hmura válasza mukibuci (#17983) üzenetére


Hmura
tag

Köszönöm, utánajárok.

(#17985) mukibuci válasza Hmura (#17984) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Az 1. zónában fogadott hívások számlázása másodperces egységekben történik. A másodperc alapú csomagokról viszont sehol semmi.

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#17986) Agro válasza Hmura (#17982) üzenetére


Agro
senior tag

lehet én látom rosszúl a dolgot, de én mindig elősször az adott személlyel/céggel próbálom meg rendezni a dolgaimat akivel nézet eltérésem van, ha nem jutunk dűlőre jöhet a felettes szerv. Semmivel se jut előrébb, ha egyből az NMHH-hoz megy felesleges köröket fog futni és további időt pazarolni. Feltételezem ott is azt fogják neki mondani, hogy elösszőr tegyen számlapanaszt a szolgáltatónál.

Amúgy meg tudomásom szerint a passport alap szolgáltatás és ha szerződéskötéskor nem nyilatkozol, hogy nem kéred akkor alapértelmezetten aktív (javítsatok ki ha tévedek). Az megint más kérdés, ha emberi mulasztás miatt erről nem kapsz tájékoztatást. Előfordúl hiszen mindenhol emberek dolgoznak még akkor is, ha itt a fórumon "robotoknak" hívják őket.

Az megint más kérdés, ha utólag bekapcsolják tévesen a szolgáltatást.

A második eset egyértelműen alátámasztható és automatikusan jogos a panasz itt felesleges bármiről is beszélni. Az első eset már nehezebben igazolható, de nem emlékszem az egy évben (amióta forumozok), hogy az ilyen eseteket ne jogosként kezelték volna.

Az tény, hogy neked kell utána járnod, hogy kivizsgálják a panaszod és ez időbe kerül, de könyörgöm akinek nincs 5 perce megírni egy e-mailt az ügyfélszolgálatra az vagy lusta vagy túl sokra tartja magát vagy egy hatalmas cég vezetője (itt viszont megírja más helyette a mailt).

(#17987) Daffni2 válasza vendingo (#17979) üzenetére


Daffni2
addikt

Ne nagyon bánd, véleményem szerint a Smart Tab 10 sokkal jobb a Samsung Galaxy Tab 10.1 nél.
Használom/tam mindkettőt.

"Aki ad,az nyer"

(#17988) Hmura válasza Agro (#17986) üzenetére


Hmura
tag

Itt másról van szó. Egy évek óta folytatott sunyi gyakorlatról, amivel
jól megvágják az embereket. Ideje ennek véget vetni, ha a szolgáltató
nem hajlandó magától erre.

Lehet tenni számlapanaszt, de legközelebb újra be fogja kapcsolni
a szolgáltató. Egy 50-100 milliós bírság talán leszoktatná erről.

Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki.

Ez ugyanaz, hogy bemész a Tesco-ba, nem figyelsz oda, az eladó
telepakolja a kosaradat méregdrága konyakkal és cigarettával, a
pénztárnál veszed észre, hogy mi is van a számládon.
Utána meg nem azt mondják, hogy az okozott kellemetlenségért
cserében ingyen elviheti a sunyi módon belepakolt árut, hanem
menjen az ügyfélszolgálathoz, és kérjen számlajóváírást.
Csak annyi a különbség, hogy a telefonálásnál nem tudod megtartani
a drága árut, max. jóváíratni tudsz.

A Tesco esetén még tudod azt tenni, hogy ide többet nem jövök,
ellenben a telefonnál még köt a hűségszerződésed, és újra és
újra be kell menned vásárolni.

A kellemetlenségért milyen kárpótlást kapsz a telefonos cég esetében?
Mondhatod azt, hogy akkor az okozott kellemetlenség miatt nem kívánok
a továbbiakban az Önök ügyfele maradni? IGEN<>NEM

(#17989) vendingo válasza Daffni2 (#17987) üzenetére


vendingo
veterán

Miben jobb nála?
Nekem fontos a szervízháttér, a support, a méret/súly, tartozékok elérhetősége.
A samuba tegra van, vékonyabb, jobb megjelenítő, tartozékokból is nagyobb a választék, nem kell a gagyi voda szervizbe küldeni ahol hetekre eltűnik a készülék.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#17990) RedSix válasza Hmura (#17988) üzenetére


RedSix
tag

Ez azt hiszem már kimeríti az uszítás fogalmát :)

***Live online, love online***

(#17991) Agro válasza Hmura (#17988) üzenetére


Agro
senior tag

Ezt a tescos példát teljesen felesleges folytatni. Már megint olyan dolgokról beszélsz aminek semmi köze az esethez.

"Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki."

De igen azért kell utólag telefonálnia mert rossz a számla... Rossz a számla mert tévesen beaktiváltak neki egy szolgáltatást...

A számlapanaszok amikkel itt találkoztam esetek többségében olyan okból eredt, hogy kéretlenül aktiváltak vagy töröltek szolgáltatást. Mi miatt lehet még szerinted rossz egy számla, ha nem azért mert tévesen vagy rosszúl aktiváltak egy szolgáltatást. Nem értem ezt az ok-okozati összefüggésed. Teljesen mindegy, hogy a passportról vagy más szolgáltatásról beszélünk. Akkor lenne helyes ez az összeesküvés elméleted, ha a gyakorlat nem az lenne, hogy jóvá írják a panaszosoknak a kéretlen passport szolgáltatást.

(#17992) Vamp válasza Hmura (#17988) üzenetére


Vamp
senior tag

Kemény lesz, annyit ígérhetek. Szerződéskötéskor senki nem tájékoztatott minket, hogy ilyen is bekapcsolásra kerül. Azóta 20x kérdeztem meg, hogy miért ilyen magas a számla, erre a válasz az volt, hogy sokat telefonáltam. Mivel Bécsben dolgozom, nincs időm itthon szarakodni egy tetves szolgáltatóval, de most majd kerítek neki időt. Nem hiszem hogy itt kell megtudnom, hogy mi ez a passportos faszság. MIndenesetre ilyenről, hogy ezek bármit is aktiváltak, nem jött se SMS, se a számlában nincs hasonló. Majd példálózok a bennülő droidnak, hogy a té-t épp most szedik elő. Aztán a főnökének példálózok, aztán jön az ügyvéddel való fenyegetőzés, majd ha az se segít, a kanna benzin.

Egy dolgot mondhatok, Ausztriában 10 euró 1000 perc pofázást, bármely hálózatba odakinn. Normálisak ezek?

(#17993) Hmura válasza Agro (#17991) üzenetére


Hmura
tag

A Tesco-s példa analógia, sajnálatos módon eléggé találó.

A helyzet a következő:
1.
kapsz egy kéretlen szolgáltatást, ami számodra a rosszabb választás
anyagilag, a szolgáltatónak egyértelműen előnyös.
2.
A kéretlen szolgáltatás neked kellemetlenséget okoz (felhúzod
magad a számlán, idegeskedsz, megy az időd a telefonálgatással),
neked kell KÉRNED azt, hogy a más hibáját korrigálják.
3.
Semmilyen kompenzációt nem kapsz az okozott kellemetlenségért.
4.
az egyszeri/átmeneti megoldás (jóváírás) nem garantálja, hogy
ismét ne kapcsolják be neked a kéretlen szolgáltatást
5.
kifejezett kérés ellenére is bekapcsolják

Nem összeesküvés-elmélet, hanem tények. A tényekkel nehezebb
vitatkozni.

(#17994) Hmura válasza Vamp (#17992) üzenetére


Hmura
tag

Vegyél Orange előfizetést vagy WoWWW.at oder vecton.at feltöltőkártyát.

A havi számlád nem lesz 6000 forint úgy hogy min 300 percet beszéltél magyar
mobillal.
Csak ötlet....

(#17995) vendingo


vendingo
veterán

Felhívtam 2 megye összes voda üzletét, hogy van-e galaxy tab 10.1, sehol nincs és nem is rendelhető.... Fantasztikus ez a voda honlap.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#17996) Agro válasza Vamp (#17992) üzenetére


Agro
senior tag

"MIndenesetre ilyenről, hogy ezek bármit is aktiváltak, nem jött se SMS, se a számlában nincs hasonló."

Ha a számládban nem látsz Passport kapcsolási díjat akkor ez a magas összeg vagy sima Roaming 1-es zóna lesz de ahhoz tényleg sokat kell telefonálni, vagy amit még eltudok képzelni, hogy internet roaming.

Mielött feleslegesen utazgatsz üzletbe érdemes lenne e-mailben leírni a problémád az ügyfélszolgálatnak vagy ha küldesz egy bescannelt számlát hátha okosabbak leszünk. Azért az adataidat takard ki ha ezt a döntést meghozod :)

Amit még érdemes lehet kérned az egy hívásrészletező.

(#17997) T0rnad0 válasza Hmura (#17994) üzenetére


T0rnad0
addikt

Nem ,vegyen IKEA flottás csomagot...

Z Fold 4

(#17998) Agro válasza Hmura (#17993) üzenetére


Agro
senior tag

1. Ilyen kellemetlen eset bárhol előfordulhat veled nem csak a Vodafonenál. Még se versz ki ekkora balhét
2. Ha valami nem tetszik még szép, hogy neked kell panaszkodnod. Vagy azt várod, hogy más panaszkodjon helyetted?
3. Erre te ne vegyél mérget LOL
4. Azt se garantálja semmi, hogy miután felfújod a biciklid kerekét az nem ereszt le újra... Ezen ismét felesleges vitatkozni
5. Lásd 1. pont

Ja amúgy meg hatalmas facepalm a tescos példádra... jelentkezzen az akinek telepakolták a tescoban a kosarát az eldaók... IKEÁ-ban nekem a multkor beraktak egy egész konyhabútort csak a kocsiban vettem észre mikor elkezdtem pakolni.

[ Szerkesztve ]

(#17999) RedSix válasza Vamp (#17992) üzenetére


RedSix
tag

A szerződésed megvan még? Azon szerepelnie kell az alapból aktív szolgáltatásoknak, ha ott nincs bepipálva, később aktiválódott, ha ügyfélszolgálaton jelzed, kivizsgálják. Kanna benzin nélkül is.

Ha be van pipálva, nincs miről beszélni.

***Live online, love online***

(#18000) Hmura válasza Agro (#17998) üzenetére


Hmura
tag

1.
én speciel mindenhol ekkora balhét csinálok, főleg ha látszik a szándékosság
2.
ha azért kell panaszkodnom, mert kéretlen szolgáltatást kaptam, akkor szerintem
ott nem panaszkodni kell, hanem az asztalra csapni, de keményen
3.
az esetleges nevetséges "2000 Ft-ot jóváírunk a számládon kiskócsag" nem áll
arányban az okozott kellemetlenséggel
4.
de a bicikli nem szándékosan enged le azért, hogy nekem kárt okozzon
5.
kifejezett kérés ellenére történő visszakapcsolás eléggé nehezen nevezhető
egyrészt véletlennek, másrészt annak van felelőse, aki vagy rosszul írta
meg a programot vagy elrendeli a szándékos visszakapcsolást
Esetleg valakit (lehetőleg a felelőst) illene megtalálni ennyi idő után.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.