Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#91551) zsola400 válasza rob210 (#91550) üzenetére


zsola400
aktív tag

Van egy kormányzár nem old ki hiba is amiatt viszont nem indul.

(#91552) rob210 válasza zsola400 (#91551) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát igen de az is onnan kapja a delejt.
Kéne egy hibakód olvasás , mert addig ez a felismerhetetlen nyelv nekem kínai.

Renault power

(#91553) zsola400 válasza rob210 (#91552) üzenetére


zsola400
aktív tag

Hát nem tudsz "franciául" hogy szerelsz így..... Rönyókat? :D

(#91554) rob210 válasza zsola400 (#91553) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt ne mond, hogy ez francia.
Egyik fordító program sem ismerte fel.
Belgára, vagy Hollandra tippeltem.

Renault power

(#91555) Szoszo94 válasza rob210 (#91554) üzenetére


Szoszo94
őstag

Pedig tényleg francia, nekem is ilyen hablatyokat írogat ki (egyik tpms rossz, illetve a motorolajszint ellenőrzés sem érthető nyelven van :DDD). Lehet ezt egyébként módosítani valahogy?

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#91556) Josi válasza Szoszo94 (#91555) üzenetére


Josi
aktív tag

Igen, diaggal lehet, de magyar nyelv nincs.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#91557) gabor9991 válasza rob210 (#91552) üzenetére


gabor9991
őstag

frein parking desserre->rögzítőfék kioldva

direction non debloquee->kormány nincs kioldva

Francia->magyar fordító szerint

(#91558) szebe válasza Szoszo94 (#91555) üzenetére


szebe
őstag

Ahogy olvasom, a 2-es Megane (/Scenic) esetén csak diaggal lehet állítani.
3-ason szerencsére kicsit egyszerűbb. 10 perc alatt megvoltam a bc/rádió/navi emberi nyelvre állításával

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#91559) norbert1998 válasza szebe (#91558) üzenetére


norbert1998
veterán

Diaggal lehet, kb bármelyik 30 dollár feletti AliExpressessel már. Egyszer atallitottam török nyelvre és betrollkodtam vele a mégane 2 csoportba, senki nem tudta megmondani, mi a baja a kocsinak :P

(#91560) zsola400 válasza rob210 (#91554) üzenetére


zsola400
aktív tag

De francia, használj DeepL-t, eléggé jól fordít.

(#91561) CriticalHit


CriticalHit
őstag

Érdemes megvenni ezt a Lidl-ben kapható olajszűrő leszedőt, 1.5 DCI 2008-as Clio olajszűrőcseréhez? [link] 52-53. oldal.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#91562) troll81


troll81
addikt

Holnaptól csapattag leszek.
Egy 2003 58 ps Twingo val.
Az ára elérte az ingerküszöbom,így megvettem.majd jövök a sok kérdésekkel és remélem beválik mint napi szaladgálós autó :R

(#91563) parkolo35 válasza rob210 (#91552) üzenetére


parkolo35
csendes tag

köszönöm

csak a korrekt üzlet, és a korrekt emberek érdekelnek, a többi kiméljen ui: e-mailben telefonon engem mindig el tudsz érni...

(#91564) parkolo35 válasza zsola400 (#91551) üzenetére


parkolo35
csendes tag

érdekességként ... a hibát kiírja, de közben kioldott állapotban van a kézifék... de miért nem engedi a motort ilyenkor beindítani?

csak a korrekt üzlet, és a korrekt emberek érdekelnek, a többi kiméljen ui: e-mailben telefonon engem mindig el tudsz érni...

(#91565) zsola400 válasza parkolo35 (#91564) üzenetére


zsola400
aktív tag

Mert van egy kormányzár hiba is, nem old ki vagy félig nyitott állapotban ragadt, emiatt már nem indít. Nézd meg, ha indítani próbálsz, gyújtást ráadja, kormányt el tudod tekerni vagy kattogó hangot ad tekerés közben ezek az elektromos kormányzár hibái. De ahogy rob is írta diag kell, így csak találgatunk.

(#91566) parkolo35 válasza zsola400 (#91565) üzenetére


parkolo35
csendes tag

persze, mivel nem megy a motor nincs szervo, de akadásmentesen eltudom tekerni a kormányt, nyitott állapotban maradt.... kézifék szintén nyitott állapotban maradt, nem is lehet behúzni a kéziféket. van egy olcsó obd-m megprobálom kiolvasni a hibát. scenic 2 2004 évj. szerinted melyik free programot használjam, aminek még hasznát is veszem? van olyan ilyen program, amelyik mobilon működik és segíteni tud most nekem?

csak a korrekt üzlet, és a korrekt emberek érdekelnek, a többi kiméljen ui: e-mailben telefonon engem mindig el tudsz érni...

(#91567) kcsa válasza troll81 (#91562) üzenetére


kcsa
veterán

Lassan a fél Ford topic itt lakik már ;]

(#91568) zsola400 válasza parkolo35 (#91566) üzenetére


zsola400
aktív tag

Ha bezárod az autót a kormányzár bereteszel, utána kártya be+indító gomb kireteszel, gyújtást ráadja?
Ezeket a kiolvasókat annyira nem ismerem de ezekkel általában csak motorvezérlőt lehet kiolvasni, itt komfort elektronikát (UCH/UPC) kéziféket kellene kiolvasni. Inkább egy Clip-el kellene kiolvasni.

(#91569) troll81 válasza kcsa (#91567) üzenetére


troll81
addikt

Nem ez közös projekt az asszonyal mindenki viszi szalad vele autó lesz :)
Nem valók meg a két kisautomtol :) maradnak nekem.

(#91570) Szoszo94 válasza Josi (#91556) üzenetére


Szoszo94
őstag

Jó az angol, német, csak ne ez legyen, mert ezt nem értem :D
Renolink van, majd azzal ránézek :)

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#91571) mezis válasza rob210 (#91288) üzenetére


mezis
nagyúr

Volt diagnosztika: EGR szelep vagy szenzor.
Szelepet kiszedtem, szorulása volt. Ugyan nem tudtam leválasztani az elektromágnest, de benzines áztatással, mosással, WD40-el sikerült könnyen mozgóvá varázsolnom.
Néhány napig csodálatosan járt a motor, de aztán ismét kigyulladt a diagnosztika, Check Injection.
Hibakód: DF025, DF027: Cyl 2 CC Min...
Hidegen sokáig teker az önindító mire elindul.

[ Szerkesztve ]

mezis

(#91572) rob210 válasza Szoszo94 (#91555) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen diaggal állítható.

Renault power

(#91573) rob210 válasza CriticalHit (#91561) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez nem szerszám, semmire nem jó!

Renault power

(#91574) mycso válasza Babetta-X (#91545) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia laguna 3-at többféle multimédiával szerelték és igen sajnos a tiéd az egyik legrosszabb variáns ilyen téren.
Térképfrissítésekben sem remekel és BT-on nem tudsz zenét lejátszani és ninccs is rá megoldás.

Amit írsz "telefonálás emulálás" ilyenre még nem is gondoltam, bár nem hiszem, hogy létezik ilyen alkalmazás. :(

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#91575) kcsa válasza Babetta-X (#91545) üzenetére


kcsa
veterán

A hívás (HFP, 12KHz,mono, más codec) és a zene lejátszás (a2dp, sbc) más-más profil, szerintem nem akarsz telefonhívás minőségben zenét hallgatni.

(#91576) norbert1998 válasza kcsa (#91567) üzenetére


norbert1998
veterán

Ez a 3F szabály. Én például Fiattal kezdtem. ;] Mondjuk nagyon olyan Fordot nem tudok mondani, ami megütné az ingerküszöböm. Az ST Line Focus gyenge, az ST meg kegyetlen drága, maradnék Renault vonalon - 2008< RS Megane is drága nekem, meg már elég közel vagyok hozzá fél áron :B.

(#91577) rob210 válasza norbert1998 (#91576) üzenetére


rob210
Topikgazda

San os a futóműve sose lesz rs.
Nem is kapsz hozzá alkatrészt meg nem is tudnád átépíteni. Szerintem ezt te tudod is.
Minden szinte mindent fel lehet az rs szintjére pimpelni, kivéve a futóművet.

Renault power

(#91578) troll81 válasza norbert1998 (#91576) üzenetére


troll81
addikt

Ingerküszöb? :) rsmk2 focus eléggé kívánatos vagy Mk2 facliftest St...
Nem 100 millió S autók.

(#91579) kcsa válasza norbert1998 (#91576) üzenetére


kcsa
veterán

Nekem is megvolt már minden a 3F-ből. ;]

(#91580) norbert1998 válasza rob210 (#91577) üzenetére


norbert1998
veterán

Ez igaz. Amúgy nemrég voltak fent eladó bontott rs futómű elemek, olyan 1000 euró körül. Csonkállvány, féknyereg, stb. A beszerezhető dolgok nem voltak hozzá mondjuk: féltengely, teleszkóp, lengőkar, kormányösszekötő, stb. Azzal át tudtam volna építeni, de igazán nem hsizem, hogy szükségem lenne a futóműre - én vagyok a szűk keresztmetszet vezetési tudásban.

Motorerőre nagyjából megvan az RS (RS250), a hátsó futómű elvileg azonos.
Első futóműre kis javításként a toronymerevítő már múlt héten fel lett próbálva, már csak le kell hegeszteni.
Fékből még van hova menni elől mindenképp, nem vagyok elégedett a Rotinger fékekkel.
Nameg még egy sperr jó lenne. Szerintem ha a kuplung/kettőstömegű feladja a harco a plusz 40% lóerővel, akkor megkockáztatok egy RS váltó/RS difi átalakítást is.

A beltér nekem jobban tetszik nem RS-ként, gondolok itt a műszeregységre a digitális sebességjelzővel, valamint a műszerfalon lévő díszcsíkokra. Mondjuk egy RS kormány nem lenne még rossz.

HÁtul a GT lökhárító most nagyon tetszik, elől pedig a frissen festett gyári kardfogú is egészen elmegy, amíg valaki le nem zúzza róla egy sárgapapíros baleseti bejelentő keretein belül. Akkor GT jön majd.

Nyílt rendszer is úton van de lehet, hogy nem marad bent. Szerencsére az "Undo" kb. fél óra, és anyagilag sem tétel, amit bukok a próbáláson.

(#91581) norbert1998 válasza troll81 (#91578) üzenetére


norbert1998
veterán

Itt nem a 100, de még a 10 milliós autókról sem volt szó. Az enyém 1,9 millió volt, még az árrobbanás előtt, ennek a duplája-triplája egy ezzel egyidős RS Megane.

A Focus még drágább.
A 226 lovas ST Focus meg gyengébb, mint a mostani autóm*. És szerintem sokkal kevésbé szép kívül, belül meg egyenesen ronda. Aztán ezekért is elkérnek akár 3,5 milliót.

*Mondjuk mérés szerint az ST225 az 250 ló, chipszel meg 290, az már több lenne, plusz 5 a henger hang. De akkor is. Az az autó csak oldalról tetszik, meg a hangja. Hahun van egy elég erősen ~Stage 3-nek írja, az 280 ló, 3,5 millióért.

Szóval sajnos most így állok, össze kell törjem a Fordosok lelkét, de szívesebben ülök az alapmodell Megane 3 Coupe-ban ~250 lóerővel, szép beltérrel, utólagos GT farral, mint egy bármilyen Fordban ~2014 előttről. Azok meg 200 ló felett már nagyon közelítenek a 8 számjegyhez.

Ültem 2020 környéki 3 hengeres 1.5 EcoBoost ST Focus kombiban, vezettem is pályán egy 200 km-t, de egyáltalán nem tetszett. Sem a beltér, sem a menése, sem a futóműve. Meglepő, hogy tényleg, a beltér, ami nem tetszett.

(#91582) CriticalHit válasza rob210 (#91573) üzenetére


CriticalHit
őstag

Köszi.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#91583) troll81 válasza norbert1998 (#91581) üzenetére


troll81
addikt

Igazad van.
De én másképp nézem a focust (350+ 610nm .)
A csipszeles meg azért nem annyira csak úgy megy .... tapasztalatok alapján ha valós dolgok kellenek.
A jelen állapotában nem tudom mennyit ér mibe került ki fogom számolni.
A vételár 3000€ körül volt nekem anno Mk2 St.

Otthon el vannak varázsolva sok árral.
Az első Renault ma került haza . Twingo.
Teszteljük napi használósnak.

Speciel nekem a fokusz tetszik belül olyan amilyen
Régi.

Ezt a Megan 3 cupet is most hallom először. :R

Semmi bántot se sértőt nem akartam írni.
Nem olyan drága ma már egy ilyen autó ami 200+ és elfogadható a kulcsiny mellé :R

[ Szerkesztve ]

(#91584) norbert1998 válasza troll81 (#91583) üzenetére


norbert1998
veterán

Nem is vettem bántónak semmit, én is maximum csipkelődtem :K :R

Ahogy fentebb is írtam, az 5 henger hangja - és ezekszerint a nyomatéka - azért egy elég erős érv, amit nálam a személyes ízlésem első körben, majd az árak együttes ereje győz le :B
Igazából játszós autónak - ha a megbízhatósággal egy felső hatalom garantálná, hogy nem lenne több gond, mint akár az enyémmel, és ez a javítások árában is így lenne, nagyon fájna a fogam egy 130+i-re, E80 vagy újabban, vagy akár GT86, stb, mint következő lépcső a Megane után, de ez az első autóm, amit két év után is nemhogy az utódját nézem, hanem hogy hogy lehet minél jobb, szebb, szerethetőbb.

(#91585) n0rbert0


n0rbert0
senior tag

Sziasztok,
2-es Scenichez lehet valahol váltószoknyát és a hozzátartozó keretet venni?

(#91586) Sirus86 válasza norbert1998 (#91581) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Hat nem nagyon lattam meg Megane 3 kupet, de ez tenyleg gyonyoru kivul-belul! :U Es nincs is annyira elszallva az ara! GT Line meg 10k euro korul mar van boseggel valasztek- Nemetben. Jol lattam,hogy 2.0T ami 200 lo korul van, ugye?

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91587) norbert1998 válasza Sirus86 (#91586) üzenetére


norbert1998
veterán

Igen, így van. GT külsővel tényleg nagyon ott van. :B

Igen, a 2.0 tCe 180 (inkább talán 190) ló, sajnos nagy szünetet hagytak az RS250-ig. Persze RS is van erősebb. Sőt, a kombi Mégane 3 GT 224 lóerő, azt hiszem. Vagy 204. Valami ilyesmi.

Az enyém is sima fapados 180 lovas volt, a fekete alsó részű hátsó lökhárítóval. Egy koccanás miatt a hátsó lökhárítót relatív jó áron le tudtam cserélni a GT-re. Van az autón nagyon olcsón vásárolt Dezent TE 17-es felni (szerintem a srác nem tudta, mit árul, mert egy új 59 ezer forint, én a négy új állapotút (kopott Kia kupakkal, Kia felniként hirdetve) 55-ert vettem meg.
Azokat egy kis pittyputty során fényezni kellett, így a két külső tükör és az első lökhárító műanyag betétei is ugyanolyan ezüst színűek lettek, mint amilyen a GT lökhárító hamis diffúzor dísze.
Az autóban most a Mégane 2 RS225 turbója van, szoftverrel okositva, 240 lóerő felett tud valahol, mérés, finomítás márciusban lesz.

Jó, hogy a kupé csak a két zónás klímával jött, és a legbutább rádió nem is volt kapható bele, Zalán csak az, aki nekem van, BT-s kis kijelzős, illetve a TomTom navis, de azon zene nem megy BT-n keresztül. (Most csak ráncfelvarrás előttiről beszélek)

Egy gyári GT tCe azért bőven magasabb érték, mint egy sima, akár ugyanazzal a motorral is.

(#91588) troll81 válasza norbert1998 (#91584) üzenetére


troll81
addikt

Az én saját magam faragom a focust.
Full nem original.
Én egy V50 T5 awd keresek és ott ki is merül a vágyakozás :D egyenlőre.
Kap egy kovácsolt motort egy rs550 turbóval.
Meg nézegetem az RS meganokat ezután sose néztem. :R

(#91589) rob210


rob210
Topikgazda

Amikor rájössz, hogy mindent is megjavítottál, de március 1ig van műszaki a sajátodon.
hát gyorsan mindent is megcsinálsz rajta.
Bal kormányösszekötő még kell az is lóg egy picit.
Két új lengőkar stabpálcák, új olajteknő, szívókosár, meg kap mindent a kis dög. ;)

Renault power

(#91590) norbert1998 válasza rob210 (#91589) üzenetére


norbert1998
veterán

Rob, bocsi a direkt faggatós kérdésért:
Megane 2 első rogóstag készre szerelve normális, hogy csámpásan áll, amíg nincs az autóban?
Tehát a rugó az rendesen rohadtul ki votl hasasodva az egyik irányba, pedig cikk/alvázszám-színkód alapján rendeltem - ráadásul, ha a márkafelirat fejjel lefelé volt, akkor a toronyba és a rugótányérba is szebben ült bele, máris majdnem egyenes volt a rugó.
Ennek ellenére a toronycsapágy elég rendesen be van dőlve a rugótányér magasabbik oldala felé - mert ugye az lejtős.

Mindenesetre, az autóba nem tudtuk bepróbálni, mert emelő nem volt, de az új torony-teló-rugó össze lett rakva mindkét oldalra.

(#91591) t.imi válasza rob210 (#91543) üzenetére


t.imi
addikt

Nincs is semmi bajom a Zimmermannal!
Olyan, mint a Brembo. Első pedál lenyomásnál gyenge, másodiknál kifejeled a szélvédőt :)
Nem tudom mi volt benne mikor vettem a vasat, az brutális volt első fékezéskor is.

norbert1998 #91544
Amiket kollégák szoktak venni, Zimmer + a többi a kategóriában mind F1 minőségűek.

(#91592) troll81


troll81
addikt

Sziasztok Twingo c06 2003 kérek anya lehuzasi nyomaték mennyi?

(#91593) Buszos válasza rob210 (#91522) üzenetére


Buszos
tag

Azt a bitang mindenit! :DD

Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!

(#91594) gixxergabi válasza rob210 (#91589) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Srácok!
Túl sok szabadideje van, már a sajátját szerelgeti!
Most hívjátok!
:DDD

(#91595) CriticalHit válasza rob210 (#91573) üzenetére


CriticalHit
őstag

Van ajánlott vagy esetleg ezek közül valamelyik (nem a 100e forintos)? [link]

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#91596) kcsa válasza gixxergabi (#91594) üzenetére


kcsa
veterán

Hívtam, nincs ideje :DDD

(#91597) rob210 válasza norbert1998 (#91590) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nagyon szar a 2esnél a torony. , ha nem tudod melyik a teteje simán össze tudod rakni fejjel lefelé, akkor hasasodik.

Renault power

(#91598) rob210 válasza troll81 (#91592) üzenetére


rob210
Topikgazda

Max.110Nm
Ha a féltengely anyára gondolsz az 210Nm

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#91599) rob210 válasza CriticalHit (#91595) üzenetére


rob210
Topikgazda

Vegyél egy ilyet ez szerszám ezzel mindent le tudsz venni. Vagy ha csak egy saját kocsi van akkor tányéros leszedő, annál nem létezik jobb.

Renault power

(#91600) troll81 válasza rob210 (#91598) üzenetére


troll81
addikt

Szia kérek anya 100nm húztam le :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.