Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92051) Mezga Aladár válasza Matefon (#92044) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Volt ilyen autóm ezzel a problémával..
99%, hogy az FHP jeladó vagy a csatlakozójának a hibája.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#92052) zaskar válasza zaskar (#92047) üzenetére


zaskar
senior tag

Közben keresgéltem még a topikban, és olyan véleményeket találtam, hogy nincs különösebb gond ezzel a motorral. Egyébként se menne a kollégámnál évi 10 ezernél többet, szóval gondolom, nyugodtan megveheti (hacsak nem dönt mégis a Suzuki mellett).

(#92053) South Velen


South Velen
addikt

Sziasztok,
Laguna III ph2

úgy néz ki stab pálcát kell cserélni. Ez mekkora munka? Valamit olvastam, hogy ha stab szilentet kell cserélni, az bölcső levevős irdatlan szívás történet. Ugye a pálcánál nincs még ilyen?

Meyle HD jó választás?

Illetve a két hátsó gátló is több mint csereérett. Ebből KYB jó?

Esetleg szívesen veszek ajánlásokat hozzáértő futóművesre is Kelet-Pest - Gödöllő, esetleg Nyíregyen. :R

[ Szerkesztve ]

(#92054) rob210 válasza Matefon (#92044) üzenetére


rob210
Topikgazda

Takarítsd ki a fojtószelepet.

Renault power

(#92055) rob210 válasza troll81 (#92046) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen és toronyból SNR-t vegyél semmi mást.

Renault power

(#92056) rob210 válasza zaskar (#92047) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az az 1.33tce elektromos rásegítéssel.
Teljesen vállalható, azt hiszem valakinek van is itt a topiklakók közt egy .

Renault power

(#92057) rob210 válasza South Velen (#92053) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meyle HD stabrúd jó. 2-2 anya oldalanként, 10 perc cserélni.
A szilent az über cumi valóban.
Kyb sajnos mostanában sz@r lett.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#92058) vzsryl


vzsryl
nagyúr

Akinek van Megane 4 kombi vagy Talisman kombija, meg tudná nekem mérni becsukott hátsó ajtók között a legkisebb távolságot? Elvileg könyöklőtől könyöklőig.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#92059) South Velen válasza rob210 (#92057) üzenetére


South Velen
addikt

Köszi. :R

Már a kayabában se lehet bízni?

Akkor gátlóból is Meyle? Csak abból nem találok HD-t.

(#92060) gabor9991 válasza rob210 (#92057) üzenetére


gabor9991
őstag

Annyit azért írjunk még oda hogy ajánlott egyszerre megemelni mindkét oldalán hogy ne feszüljön a stabrúd, mert egyébként ha nincs megemelve mindkét oldalán akkor nem 10 perc lesz a csere :)

(#92061) MasterMark válasza rob210 (#92057) üzenetére


MasterMark
titán

Hogy lett szar a KYB? Sok megy vissza, hogy valami elromlott? Vagy mi rosszabb mint volt?

Switch Tax

(#92062) molnarpeter válasza gabor9991 (#92060) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Dehogynem 10 perc, csak 2 emelő kell ha egy oldalon emeled akkor is ;)

(#92063) rob210 válasza gabor9991 (#92060) üzenetére


rob210
Topikgazda

Fogadunk?

Renault power

(#92064) rob210 válasza MasterMark (#92061) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sok helyen kezdett el gyártatni ez minden "nagy" márka hanyatlása.
Conti románia
Ina románia
Kyb törökök

Most is van német conti meg ina az továbbra is jó.
Meg a kyb ből is van jó, de az nem a turkis
:R

Renault power

(#92065) angyalpc2 válasza rob210 (#92064) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Hát ez Cseh kivételesen...legalább is az van belepréselve

Olyan sportos masszív lett, mintha túl lenne fújva a gumi vagy alufelni került volna rá
Csillapít, csak rossz úton minden ütődés érződik, a kapatartó beremeg ami eddig nem volt. Gondoltam már rá, hogy Tháliához lenne csak jó, de az se sokkal nehezebb hátul
Majd áprilisban megy műszakira.
Most megtankoltam, hogy legyen rajta súly hátul, de sokat nem javult.
Vagy be kell járatni a rugót? pl 1000km?

(#92066) troll81 válasza rob210 (#92055) üzenetére


troll81
addikt

[link] szia ez lesz az ha jol sejtem. :R

(#92067) mycso válasza vzsryl (#92058) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia, a talismant délután megmérem.
Ha a csomagtaróból szeretnél valamit betenni, akkor szerintem nem a könyöklők távolsága lesz a legkisebb, hanem az a szélesség, ahonnan az ülések lecsukódnak, de megmérem azt is.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#92068) mezis válasza rob210 (#91288) üzenetére


mezis
nagyúr

EGR lehetett a ludas. Valamennyire tudott mozdulni, aztán valamilyen állapotban beszorulhatott. Lakkbenzinnel, WD40-el kitisztítottam és azóta csak megy, megy,..., mint a Duracell nyuszi. 700km és semmi probléma. Előtte, amikor csak a hibatároló lett kitörölve, már 100km után minden baja volt.
Köszönöm az iránymutatást! :R

mezis

(#92069) vzsryl válasza mycso (#92067) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Szia!
Gyerekülések miatt érdekel. :R

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#92070) rob210 válasza troll81 (#92066) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem tudom németül kvartyog a link.
I don't speak Deutsch!

Renault power

(#92071) troll81 válasza rob210 (#92070) üzenetére


troll81
addikt

Sajnos csak így ferek hozzá :) de kép alapján az lehet :R
Ezt a nyelvet tanulóm 2012 óta :R

(#92072) gabor9991 válasza rob210 (#92063) üzenetére


gabor9991
őstag

Én próbáltam, nekem nem ment :B
De miután megemeltem mindkét oldalt és nem feszült a stabilizátor rúd már ment is minden mint a karikacsapás, de ezek szerint én másképp próbáltam mint ahogy kellett volna.

Szerk:Én offos fordon cseréltem ott még az is lehet hogy nem is olyan a stabilizátor mint a rönón.

[ Szerkesztve ]

(#92073) mycso válasza vzsryl (#92069) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

132cm a könyöklők között.

Úgy már utaztunk benne, hogy egyik oldalt 9-18kg-os gyerekülés, másik oldalt 15-36-os,közte párom. Egy bő 100km-es utunk volt így, elvoltunk.
Megane 4 (5 ajtós) jóval szűkebb belül.

Amúgy csomagtér nyílás alul és a csomagtartó az ablakvonal körül 106cm, az alja 109cm széles.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#92074) vzsryl válasza mycso (#92073) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Köszönöm! :R
Abba pont 3db fér el a legkeskenyebb ülések közül (44cm). Egyelőre marad a Lagesz, abban 136cm van. Cserébe oldalütközésnél nem véd annyit.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#92075) South Velen


South Velen
addikt

Továbbra is 3-as lagesz (dci 2.0).
Tegnap voltam olajcserén, enyém motorkód alapján 8,2 liter olajat is elnyelne. 814-es viszonylag ritka motorkodos, ebbe kell a legtöbb.

Ehhez képest 7 litert tudtak beletölteni és így volt maxon a nívó. Azóta mentem 50 km-t és egy szintet csökkent a szint a palcan.
Az elkövetkező napokban esélyes hogy igényelni fogja még azt az 1 litert vagy nem is tudna belemenni a 8.2 liter? Vagy nem csöpögött ki rendesen a fáradt olaj?

[ Szerkesztve ]

(#92076) rob210 válasza gabor9991 (#92072) üzenetére


rob210
Topikgazda

Renaultnál zsír egyszerű.
Megemeled a kocsit, leveszed a kereket. Letekered a két anyát, mivel feszül így géppel sitty sutty vagy lejön, vagy letépi a fejét, csere esetén ugyan úgy jó nekünk. :)
Aztán feszítővas, lengőkar stabrúd közé, meghúz kivesz betesz visszaenged és lehúzod 60Nm re a két anyát.
Másik oldal ugyan ez.
Ha minde a két felét emeled tehermentesedik és játszani kell a torx vagy imbusz ellentartással, ami rendszerint már ki van rohadva és elforog.
Sokkal macerásabb szvsz.
:R

Renault power

(#92077) rob210 válasza South Velen (#92075) üzenetére


rob210
Topikgazda

8.2 sose fog belemenni, olyan max. 7.7lter szokott.

Renault power

(#92078) domper2015


domper2015
senior tag

A Renault vonza a vadakat, szombaton egy fácán, ma egy nyúl akart beülni hozzám.
A Megane 3 Limited a mai nyulas akciónál bekapcsolta vészvillogót fékezésnél, ilyet még nem csinált. Volt nagyobb fékezésem, de még ezt nem tapasztaltam.
Mitől függ ez a villogó bekapcsolás?

(#92079) zsola400 válasza domper2015 (#92078) üzenetére


zsola400
aktív tag

Vészfékezés/erőteljes lassításkor kapcsolja be a vészvillogót.

(#92080) vendingo


vendingo
veterán

Sziasztok
Gondolkodok logan mcv, clio grandtour vételén.
Amire kellene 2x8km meló, heti 2 vásárlás, havi 1-2 alkalommal 2x100km vidék, összeségében havi 300-900km. Városi használat nem lenne. (nyáron motorozok, ezért van hogy 200-at se megyek)
Jól gondolom, hogy erre az 1.0 sce kellene. 0.9 tce-be érdemes gondolkodnom?
Mennyire tartósak ezek az autók? Gondolok itt a szervizekre, rohadásokra. Hosszú időre 10-15 évre terveznék vele.
Tetszik a stepway, de kicsit tartok a turbos motortól.
Egy nagy autóra van szükségem kutyák, kerti szerszámok, cipekedés miatt. Extrák, anyaghasználat, zaj, luxus totál nem érdekel, közlekedni kellene egy olcsó, fiatal, keveset futott autó. Erre elég lenne szerintem egy dacia is. 3m-ig nézelődök, dacia van bőven, clio már kevésbé.
Hogyan követik egymást a dacia felszereltségek? access, arctic...

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#92081) tycon


tycon
tag

Nekem az egyik Lagunám bekapcsolta a vészvillogót, a mostani sose. lehet, hogy nem szoktam eleget fékezni?
A légzsák jelzőm meg hol hibázik, hol meg abbahagyja. Azt mondja, a jobb oldali ütközésérzékelő táp hiba. Az hol van? Hol van hiba, hol meg elmúlik. Nem függ az ülés előrehúzástól, próbáltam. Aztán a Cliphez miért kel akkutöltő? És mekkora töltő, mert hiába teszem rá (10A orosz) 14.2V ot mutat a gyújtásra, de az ECU-nál csak 13.2V-ot mutat. És nem törli az ECU hibát. A többit igen, mert járó motornál is törli. Nyilván ECU-hibát nem lehet törölni járó motornál. Különben magam is kivenném a porlasztót, meg átírnám a kódját. Mert ilyen előtt vagyok. Check Injection. Meg egy regent kellene csinálnom.

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#92082) Sirus86 válasza vendingo (#92080) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Szia! Szerintem a harom kozul (tudod, mint a komuveseknel) egyet felejts el olcso, keveset futott es uj auto nincsen mar, foleg az olcso. En nem mennek az 1 sce es 0.9 tce oldalra. Mennek vagy 1.33 tce, 1.5 dci (ha megvan tenyleg a hosszu tav) vagy vissza az idobe es 1.6 benzin vagy . Esetleg az uj hibrid jogger, mert forumtarsak irtak, hogy az 1.6 szivo benzines vagy 1.2 D4f-es Turbos Grand Clio/Grand Modus vagy 1.2 sima szivo. Renault nem nagyon rohad (nekem 19 es 15 evesek vannak nemetben), pont errol hiresek. Hacsak nem Ausztriabol, vagy Bajoroktol behozott rosdahalmaz, vagy a tulaj tojt lemosni alulrol az autot. En vennek a Kangoot, abba aztan belefer minden. Nekem az 1.6-ba 8 borond belefer vagy egy Ikea pax kombisitva. Baromi olcso uzemeltetni, a hatso fektarcsa draga hozza, amugy meg faek egyszeru.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#92083) molnarpeter válasza vendingo (#92080) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Megbízhatóság szempontból 1.2 szívó. 0.9-1.2 TCe semmiképp, 1.0-1.33 motorok már jók az eddigi tapasztalatok alapján.

(#92084) zsola400 válasza tycon (#92081) üzenetére


zsola400
aktív tag

Az a Clip hibája, gyenge minőségű klón.

(#92085) vendingo válasza Sirus86 (#92082) üzenetére


vendingo
veterán

Nem új autó kell, hanem 5-6 év körüli, keveset futott (max. 80k km) és 3 milla a keret. Ennyi pénzért mcv-ből elég jó merítés van.
Dci nem hiszem, hogy opció lenne év 5-8k futásra. Jó időbe mindenhova kismotorral megyek, melóba járni, kertezni (fűkasza, szerszámok), kutyázni, nagybevásárolni kell az autó.
Teljesítmény nagyon nem érdekel, kresszt betartva közlekedek.
Új autóra nincs pénzem, így próbálok minél fiatalabb egyszerű ”olcsó” autót venni. Eddig mindig 10-20-30 éves járműveim voltak.
Találataim alapján a 0.9 tce és 1.0 sce jött ki hahun, egyéb motorral nem találtam semmit, max többet futott dci-t, ami nem opció a rövid távok miatt.
A kérdés továbbra is adott, hogy a fenti paraméterekkel egy 1.0 mcv jó autó, ami ajánlott is, vagy számíthatok meglepetésre?

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#92086) rob210 válasza vendingo (#92080) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha a 2010es évek gyártmánya megfelel akkor clio3 grandtour. 1.2 tce 103le

Dácsiától 🤣 (direkt írtam így) csak a karosszéria miatt féltelek.

A stepway amúgy jópofa, de annak nincs csomagtartója.
A logan mcv meg a 73lovassal gyenge, de inkább a 73lovas 1.2 mint az 1.0 sce, a 0.9tce meg 3 henger és vegyesek az érzelmek.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#92087) vendingo válasza rob210 (#92086) üzenetére


vendingo
veterán

Miért féltesz a karosszériától? Hajlamos rozsdásodni?
Nem szeretnék 2010 körüli autót, 20 éves golf4-et cserélnék.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#92088) tycon válasza zsola400 (#92084) üzenetére


tycon
tag

Volt hogy ment. Kínai. Azért vettem, 15 éve, 35 ezerért, mert annyit már kifizettem a szelepkód átírásért, amíg nem volt meg a téli-nyári felnis szettem. Azt átírta. Az 5 voltos USB a ludas benne, vagy milyen a Jó (de olcsó) Clip?

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#92089) szebe válasza vendingo (#92085) üzenetére


szebe
őstag

5-6 év körüli, keveset futott (max. 80k km) és 3 milla a keret.

Ez még mindig a "válassz kettőt a háromból" játék.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#92090) rob210 válasza vendingo (#92087) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt az egyik fórumlakó kolléga is meg tudja neked mondani. Egy lodgy -t tulajdonol az apukája, nem rég állt a kocsi nálam jó pár napot amíg a bölcsőt leszinterezték a srácok.
Mindegyiknek ez a baja.

Renault power

(#92091) rob210 válasza tycon (#92088) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem mindegy melyik chip van a nyákon!
Meg melyik nyák van a dobozban.
Egy legális olcsóbb lunch jobban kiszolgálna, vagy egy thinkcar, de az 200e nél kezdődik.

Renault power

(#92092) vendingo válasza szebe (#92089) üzenetére


vendingo
veterán

Ezt a 3 paramétert választva ~15 mcv-t dobott ki a hahu kereső, ezért is kezdtem nézni ezt a típust. Minek tágítsam a kört?
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy milyenek a logan-ek, melyik motorral járnék jobban, mik az esetleges hibák, mennyire lenne tartós konstrukció. Ha ezeknél a dolgoknál nagy negatívum lenne, akkor elengedem a márkát, és emelek a kereten, vagy engedek az igényekből. Amíg nem tisztázódott minden a logan körül és van a paramétereimnek megfelelő találat, addig nem szeretnék se drágábbat, se idősebbet, se többet futottat.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#92093) LamerGyuri válasza rob210 (#92091) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Na meg a Clip szoftver egy bizonyos verziószám felett nem csinál semmit, csak olvas, ha nincs ráakasztva az akkura egy spec töltő, ami 13.2V felett tartja az akkufeszültséget :K

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#92094) rob210 válasza LamerGyuri (#92093) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gondolom, hogy nem a legfrissebb van neki.

Renault power

(#92095) rob210 válasza vendingo (#92092) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor logan mcv 1.2 73le de kezd azzal, hogy bölcső le szinterezés, futómű állítás és 10 évig nincs bajod vele.
A motor szög egyszerű elpusztíthatatlan, a vezérlése olcsó. A gyújtótrafó 20ezer körül van azt 6-7 évente cserélni kell.

Renault power

(#92096) tycon válasza LamerGyuri (#92093) üzenetére


tycon
tag

Kösz. Értem. Régi verzió, és jó töltő. Igazából kondis táp lenne jó.

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#92097) vendingo válasza rob210 (#92095) üzenetére


vendingo
veterán

Ez a motor van az 1.2 clio-ba is?
Elkezdtem azokat is nézegetni, ha engedek az évjáratból és a futásból egy keveset, akkor ezek is elérhetőek.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#92098) zsola400 válasza tycon (#92088) üzenetére


zsola400
aktív tag

Egy jó klón 250$ körül van még az Alin is.

(#92099) rob210 válasza vendingo (#92097) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen.
De 1.2 ből a tce eszedbe se jusson a 4es clio esetén! Az a motor egy betegágy.

Renault power

(#92100) Sirus86 válasza vendingo (#92097) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Szerintem Rob A D4Fx kivetelevel mindent elkerulni 1.2 turbo eseten:
H5Ft https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
Ezek tenyleg nem jo motorok.
Amik meg jok, pl a 3-as Clio Grand Tour/Grand Modus eseten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_D-Type_engine

Rob kerlek korrigald, ha hulyeseget irtam!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.