Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [atila4:] Maserati Granturismo modellezés tutoriál
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m36.gif)
Gabesz87
veterán
Nekem is megfordult a fejemben hogy az 1.5 110 lóval kevés lehet 1.5 tonnahoz. Habár nem vagyok versenyző szellem, de nem szeretném pl egy elozesnel a kormomet leragni. 1.6 viszont semmikep nem érdekel, legalább is a 160 lovas. Miután hallottam a Totalcar videó cikkében hogy a 2 turbo 160.000km környéken búcsút inthet és 600k-ba fáj csak az új, munkadíj nélkül.
3-as nem érdekel, nem szeretnék a meganomnal régebbi (2016), korszerutlenebb autót. Meg nem is tetszik. Gumit néztem amúgy, 30e körül van. Nem olcsó, de úgy 4 évre belefér. Meganomnal most kukaztam az eredeti nyárit, 90k km-nel (ebben persze a téli menet is benne van).
Hát jó, akkor azt hiszem maradok a C4 vonalon, és várok, amíg akad egy jó, magas felszereltségű, xenonos, teló tukrozeses.