Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Őskoczka
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
Vegul ugy alakult iden megsem lesz lecserelve a kocsi, igy viszont at kell regisztralnom kulfoldre, kell masik rendszamtablal.
Hogy lehet ezt a keretet kinyitni? [link] A felszo szeles peremet siman erovel felfele ki lehet pattintani? -
Predator2
addikt
Helló
2003-as Clio2-be (1.4 16V )
Előre, illetve hátra is milyen spirálrugót ajánlotok? (megint eltört öcsémnek az első rugó)
THX
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
rob210 #79491 üzenetére
Sziasztok,
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Kicseréltem az ugrándozó ellenállású trafót plusz a párját. Eljöttem vele, út közbe semmi gond nem volt. Talán még dinamikusabbnak is éreztem a kocsit, de lehet csak mért rég nem ültem benne
Lényeg a lényeg most jó. Jöv héten még veszek két beru-t bele, és akkor mind ki van cserélve, a régiek meg tarcsiba jók lesznek.
Berto, hol érdemes venni trafót, írtad h bárdiba arany áron van.. és tényleg.... de sajna szűk volt az idő most sos-be kelett. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #79490 üzenetére
Pl.
De elmondás alapján most szépek voltak a gyertyák. -
lsebestyen
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #79487 üzenetére
Amelyiken ugrál az ellenállás az a beteg.
Meg is van a hiba néha megugrik kimarad pár ütem.
Ezek viszont már nem a gyári trafók ebben már cseréltek egyszer. A vicc az, hogy mitől ment tönkre? Mert a beru nagyon nem jellemző, hogy eldurran. -
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79487 üzenetére
A kínai pár $-os Bluetooth-os és akármilyen OBDII olvasókkal kapcsolatba erre is felhívom a figyelmed:[link]
Bátor voltam.
Különben is,
aki mer, az nyer,
aki merít, az nyerít. -
sesomaru1989
aktív tag
Veszek vmi ilyesmit...
Amit most neztem, h az egyik trafonal hol 0.06 hol 0.08 az ellen allas, hol 1. Azt meg a parjat kicserelem. 2-3 es meglatjuk.Az meg hab a tortan h a 3 as trafo rugoja kieset ahogy kiszedtem a kocsibol , gondolom az se szabvany :)
Remeljuk nem lesz vele gond, mindenestre kap meg 2 uj berut, es akk mind a 4 le lesz cserelve..
Azt nem tom h gyari volt e benne v sem....
-
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79485 üzenetére
-
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79468 üzenetére
Motormosás nem volt mostanában?
Az egyik Megane-nál nem tömítenek rendesen a trafók, ebben még nem cseréltem,
és motormosásnál befolyik a víz.
Vagy esetleg más valahonnan kevés víz került bele? -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #79481 üzenetére
Nagyon nem abban egy dupla tengelyes 1.6 duruzsol változó vezérléssel és 133 csikóval ;)
Az teljesen más motor.
Az erős elpusztíthatatlan, ha olajból és gyertyából jót jókor kap.Laikusnak lehet az is tce, csak amikor tce és tce között megoszlik a vélemény akkor sokszor kiderül, ja hogy neked egy turbós 1.2 16v-s autód van na figyi akkor ez a tce ez meg a tiéd.
Nagyon sok vita és félreértés volt már ebből.
A tce az h4 vagy h5 ennyi f4 sose volt tce.
Ebből nem engedek. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #79478 üzenetére
Azt csak az hívta TCE-nek aki nem tudja, mitől TCE a TCE
Egyébként azokkal nincs is baj, azoknál a motorknál, nem reped el a hengerfej a 2es 3as henger között, mert még van bennük anyag. Ezek a BR0P, CR0P típusok.DE AZ NEM TCE!!! A vezérlése sem láncos.
101 és 103 Le verzióban készült.De így már értem miért elégedett a TCE motoros autójával
Ha H4B vagy H5F lenne nem írna ilyeneket -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #79471 üzenetére
hol vetted?
44e a 4 db szettben, ezt elbaszkurálta uramIgen 1-4/2-3
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #79468 üzenetére
Egy diagot rá kell akasztani.
Ha fojtószelep szarakszik az is tud ilyen lefulladást okozni.
De a villogo check lámpa egyértelműen gyújtáskimaradás valamelyik hengerben.
-
imibogyo
veterán
válasz
Somatom #79470 üzenetére
Röviden: lövésem sincs.
De meg kell nézni, hogy milyen transzponder van benne és milyen kódolású, utána tudok okosabbat mondani. A kütyüm a lehető legolcsóbb a legolcsóbbak között, szóval kódolt csipekkel nem igazán tud megbirkózni, másolni azokat. Viszont olvasni a legtöbbet tudja...
Én direkt csak ahhoz vettem, hogy egy ilyen "gagyi" kulcsot, mint a Twingoé le tudjak másolni. De ha útba esem neked, akkor szívesen megpróbálom, hogy egyáltalán olvasni tudja-e a kütyü a kártyádat. Ha kiolvasni ki tudja belőle az adatokat, akkor jó eséllyel a pontos transzponder típust is kiköpi.
Természetesen ingyen és bérmentve segítek bárkinek, ha tudok, mielőtt hirdetésért kapok az arcomra.
-
Somatom
veterán
válasz
sesomaru1989 #79471 üzenetére
A gyújtási sorrendből lehet tudni. Két hengerre egyszerre ad szikrát, de a másik épp kipuffogási felső holtponton van. Ebből következik, hogy egymás után gyújtó hengerek nem lehetnek ugyanazon a trafón.
-
sesomaru1989
aktív tag
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
rob210 #79465 üzenetére
Nem volt rantas v ilyesmi, megaltam es helyrejott, reggel parkolobol valo kiallaskor volt furcsa, mert lefulladt, nem volt alapjarat 20 masodperxig, mentem vele 5 km t , majd elkezdett villogni az a szutyok...
Megnezem holnap a gyertyat.
Meg jo h mennem kene vele holnap egy 120km ert...
-
Skyhigh
aktív tag
válasz
DinkaDanka #79450 üzenetére
1.2-es TCe motorból 4 féle biztosan létezik (TCe100) 103, 106, (TCe115) 118 és végül (TCe130) 128 lóval (ez utóbbit szerintem Clio nem kapta meg itthon, de lehet tévedek) .
Én most írtam népítéletbe is, de 8 év és 71.000 km alatt semmi bajom nem volt a D4F motorral, sőt most is úgy megy mint a mérgezett egér. Féktárcsa, fékbetét, 5 db H7 izzó, aksi és váltó olaj csere a gyári előírásokon felül. -
Skyhigh
aktív tag
válasz
sesomaru1989 #79463 üzenetére
Fék folyadék szint nincs véletlenül minimum alatt?
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #79463 üzenetére
rántott egyet a motoron és helyrejött a kontakt?
-
rob210
Topikgazda
válasz
DinkaDanka #79461 üzenetére
van igen én 2 ről tudok ami 230ezer felett van mind a kettő meganeban.
De olyanról sajnos többről tudok ami 180 nál gátrpedt és kuka a motor. -
imibogyo
veterán
válasz
gixxergabi #79457 üzenetére
Hát ha engedné a szabályzat, de nem...
-
DinkaDanka
tag
válasz
rob210 #79458 üzenetére
Köszönöm, én is így gondolom, ráment most durván 250eft, akkor már használnám is
Elkezdtem írni az olajszintet, ezrenként méregetem.
Tudtok esetleg olyan 1.2 tce motort ami neadj isten megélte a 200e km-t ? Jó hogy nem idős motorok, de valaki csak beleautózott már annyit. Se Hahun se mobile-n nem látok ennyi kilóméterrel, és az az igazán ilyesztő nekem... -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #79457 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #79451 üzenetére
Gyújtás kimaradás valamelyik hengerben.
Diag trafó gyertya csere. -
rob210
Topikgazda
válasz
DinkaDanka #79450 üzenetére
Efektív akkor már lehet akár autó is.
Ha kijavították a típushibákat akkor ne most akarj megszabadulni tőle.
A vezcsere amúgy se volt olcsó akkor autózd ki belőle amit lehet.
De az olajra valóban figyelj 10ezrenként dobd le alóla, szűrővel együtt. -
-
lsebestyen
addikt
Kiíratni az immot amúgy mennyi kb?
-
imibogyo
veterán
2000-es évjáratú Twingomba sikerült megoldanom az IMMO mizériámat.
Hol felismerte az egyik gyári kulcsot az autó hol nem, a másikat pedig már egyáltalán nem... Vettem egy olcsó kínai másolókütyüt és a gyári kulcsról csináltam egy új másolatot egy T5-ös csipre. Amikor ezt betettem abba a kulcsba, amit már egyáltalán nem ismert fel az autó (a riasztót/központit sem kapcsolta elemcsere után sem ez a kulcs (LED sem világít, szóval valami elfáradt benne)), akkor egyszeriben indítható lett vele az autó, szóval sikeres volt a "műtét".
Ezen felbuzdulva, megpróbálkoztam azzal, amit egyáltalán nem ajánl senki sem, nevezetesen újramásoltam az első gyári kulcsomat (önmagára). Ezt ha jól olvastam azért nem "szabad", mert vannak csak egyszer "írható" csipek és ilyenkor letilthat a kulcs, vagy valami ilyesmi. Mindegy gondoltam egy működő kulccsal a kezemben lehetek bátor ezért elvégeztem a folyamatot. Azóta az elsődleges gyári kulcsunk is 10-ből 10-szer indítja az autót. Azért majd csinálok még egy másolatot (2 csipet vettem) és akkor egyúttal a kulcs tollát is lemásoltatom, vagyis 3 teljes kulcsom lesz majd az autóhoz.
Harmadik adalék, hogy most már legalább tudom az autó PIN-kódját is (eddig nem tudtam), mert a gyári transzponder tartalmazta ezt is.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Járt-e már valaki úgy Megane II 1.6 benzines autonál, hogy a motor ellenörző lámpa a műszerfalon menet közbe elkezdett villogni. Nem kigyullad villogott.
Megálltam, kézi fék be majd ki, és elmúlt a villogás.
Vmi kontakt lehet szerintem, de az ütő megállt bennem hirtelen, vagy van olyan hiba mikor csak villog a visszajelző?
Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest