Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31601) polonic válasza szabogabor10 (#31600) üzenetére


polonic
félisten

Lehet, hogy az a Sony nem tudja a wb-amr codecet.

(#31602) szabogabor10 válasza polonic (#31601) üzenetére


szabogabor10
veterán

De van, mert 3G-n működik a HD hang. Az persze lehet, hogy nem támogatja az AMR-WB-t 2G-n. (Sony Xperia T egyébként, 2012 év végi modell)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#31603) Newyorker


Newyorker
addikt

Van egy Telenoros Simen! Előfizus, most vettem egy iphone 5St és ki szeretném cserélni a simet nanosimre. Ez díjmentes?

★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV

(#31604) Viktor0610 válasza Newyorker (#31603) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A SIM-kártya cseréje két évnél idősebb kártya, meghibásodott vagy nem 4G-képes SIM esetén díjmentes. :)

Samsung Galaxy A54

(#31605) Norbi14 válasza Viktor0610 (#31604) üzenetére


Norbi14
senior tag

Előfizetèst át lehet iratni másra? Barátnőmnek vettem telefont 2èves tarifahűsèges előfizuval, de közben szètmentünk...ès èn nevemem van.

(#31606) Viktor0610 válasza Norbi14 (#31605) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Igen.
A díja 4790 forint, az átVEVŐnek mindenképp' ott kell lennie, te adhatsz meghatalmazást (sima, kéttanús meghatalmazás). Amennyiben részletvétel van a számon, az "kicsit" megbonyolítja az átírást.

Samsung Galaxy A54

(#31607) mexel


mexel
veterán

Másoknál működik a telenor online belépés? Már egy hónapja nem tudok belépni. Kb akkor számhordozással elhoztam a számomat. Ilyenkor megszüntetik a hozzáférést azonnal? Mert írni kellene ott nekik.
Érdekes módon egy számlát viszont küldtek arra az időre is amióta már nem vagyok ügyfelük. Jól működik itt is a rendszer úgy látom.

(#31608) club1 válasza mexel (#31607) üzenetére


club1
veterán

Természetesen azonnal megszüntetik az online elérését az előfizetés megszüntetésekor.

(#31609) mexel válasza club1 (#31608) üzenetére


mexel
veterán

Ez remek. Akkor jó lenne ha csekket sem küldenének miután megszűnt az előfizetésem. Érdekesek ezek a rendszerek, a belépést automatikusan szüntetik, a fizetést nem. Felhívtam őket és a rendszerük nem fogadja el a jelszót sem ami meg volt adva az előfizuhoz, menjek be egy üzletbe. Ott pedig hiába változtatom a jelszót már másodszorra, a rendszerben nem változik. Informatikusként számomra hihetetlen hogy így működnek ezeknek a cégeknek a rendszereik. :(((
Ráadásul a telefonos ügyfélszolgálatos olyan kelletlen volt hogy rossz volt hallgatni.

(#31610) #79335424 válasza mexel (#31609) üzenetére


#79335424
törölt tag

Őket is meg lehet érteni. Rajtuk csapódik le az összes panasz, viszont egy dolgot nem mondhatnak el. Az igazat. Ebből kifolyólag előáll az az anomália, hogy az ügyfélnek igaza van, de nem lehet igaza, mert akkor el kéne ismerni azt, amit nem szabad elismerni. Ezt elég nehéz kezelni.

(#31611) dptrsk válasza mexel (#31609) üzenetére


dptrsk
addikt

1220on jelezd, hogy be szeretnéd fizetni, csak ökrök és nem tudod, s nem áll módodban az üfszre menni fizetni, mert az neked +költség. 1-2 nap alatt nekem visszahozták a számlákat, igaz 3-4 perc amit tölt, de működik.

(#31612) mexel válasza dptrsk (#31611) üzenetére


mexel
veterán

Csak nem én akarok fizetni, hanem ők tartoznak. Megy a levél az NMHH-nak is ismét mejd mert mivel azt mondták hogy személyesen intézzem be is mentem gy boltba. Ott egy óra alatt nem voltak képesek megoldást találni, mert már nem vagyok ügyfél így nem tudják rögzíteni a számlaszámot amire kellene utalni. Írásban nem lehet, mert ott meg a jelszóval nem tudom azonosítani magam, mert már nem vagyok ügyfél. Plusz még ezen kívül küldtek számlát olyan időszakról amikor nem vagyok ügyfél, de szerintük az rendben van mert 1 napig az voltam még és az egész hónapot fizetni kell. De csak azért voltam még 1 napot, mert ők 2 nappal eltolták a számhordozást arra hivatkozva hogy vagy egy perjel nem jó, vagy egy vessző. ( 2 helyen kettő dolgot mondtak pedig előtte bementünk adategyeztetésre hogy ilyen ne legyen)
MAgyarul jár nemkem pénz, csak éppen nincs mód megadni a számlaszámot. Jelszót megadni sem lehet mert nem engedi a gépük. A telefonos küld a boltba, a boltból a telefonoshoz vagy onlin, és körbe és körbe.
Idióta lehúzós szar szemét cég mindegyik, szinte mindnél találkoztam már ilyesmivel. Amíg meg kell kötni egy szerződést, vagy aláírni addig minden jó, de a legkisebb problémánál csődöt mond minden.
A 1220 pedig nem foglalkozik a dologgal mert nincs jelszó, illetve ami van azt nem fogadja el a rendszer ( szerintem azért mert nem vagyok már ügyfél)

[ Szerkesztve ]

(#31613) dptrsk válasza mexel (#31612) üzenetére


dptrsk
addikt

Értem, hát sajnos a Telenor ilyen, a Telekomnál egy telefonhívásba került és 1 hét után utalták a túlfizetést, úgy, hogy meg volt szüntetve a szám.

Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki, ha nem tudja akkor hívjon valakit aki tudja, ne üljön a Te pénzeden a Telenor. Beszéljék meg a központtal, ha ilyen bénák, hogy egy túlfizetést sem tudnak kifizetni. Én biztos addig nem jönnék el, amíg meg nem oldják. Ők vannak érted, nem fordítva...

A számhordozást pedig az NMHHnak jelentsd, mert egy vessző nem indokolja a "az előfizető nem azonosítható egyértelműen" pontot, tehát fizessen csak ezért is a Telenor.

(#31614) zoli62 válasza mexel (#31612) üzenetére


zoli62
addikt

Az egyedi igénykezelési csoportnak tudnál írni, ha lenne email elérhetőségük, de sajnos nincs. Persze normál postai levélben is nyújthatsz be kérvényt. Más kérdés, hogy bírálják el mert az egyedi igénykezelési csoport foglalkozik szinte minden ilyen üggyel, és csökkent már az ügyintézés színvonala. Talán tényleg az Astoria-nál vagy más, hozzád közelebb levő területi kirendeltségen személyesen jobban el tudod intézni. Sajnos a számhordozásnál elég körülményesek, és a túlfizetés visszautalása sokkal körülményesebb, mint a T-Mobile-nál, függetlenül attól, hogy még előfizető valaki vagy nem.Ebből a szempontból még a Vodafone is előrébb tart, mint a Telenor, ezt személyes tapasztalatból is mondom.

[ Szerkesztve ]

(#31615) mexel


mexel
veterán

Köszönöm az infókat, valamit kitalálok, de az NMHH-nak szépen leírom, a vásárlók könyvébe is beírtuk.
Elbírálni nem kell a túlfizetést, mert ez nem is túlfizetés, hanem az előző panaszomra amikor jeleztem hogy írok az NMHH-nak mert jogtalanul aktiválták a netemet ( másnak is érdemes írni ha úhg aktiválnak netet, hogy nem jön sem sms sem más) akkor írtak levelet, hogy kapok vissza pénzt, csak adjam meg a számlaszámot. Na ezt viszont nem zudom megadni sem online, sem telefonon sem személyesen. Szánalmasak.
Helyette inkább küldtek egy csekket ( ami már be is van fizetve a rendszerük szerint! ) arról a hónapról amikor már nem is vagyok náluk. Azt állítják hogy ne fizessem be és kész. Csak érdekes lesz ha 2 év múlva csönget egy behajtó céges levéllel a postás hogy elmaradásom van, mert egy túlbuzgó irodista bent kiadja bahajtásra.
( volt ilyen az upc-nél! )
Milyen rend lehet ezeknél a cégeknél a számlázó programok között? Már 2 hete nem voltam ügyfelük, és 5 számla ment belül ide oda a nevem alatt ( bent megmutatták) -3700, -8100, +3200 stb, mind egy nap alatt., és a végeredmény az lett amit visszafizetnének + egy csekk. Érthetetlen.
Jót tenne az ilyen multiknak pár több tízmilkás büntetés egymás után hogy észbekapjanak és egy kicsit rendet vágjanak a osraik között. A vásárlók könyve is betelt ma, úgy látom van panasz bőven. :(

(#31616) Viktor0610 válasza dptrsk (#31613) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

"Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki," Bemehet, de ez nem így megy.

A boltban max. annyit tudnak segíteni, hogy beállítanak egy olyan jelszót, ami az ő Telenor azonosítójához kapcsolódik, tehát megfelelő lesz a már megszüntetett számához is.
Ezután írásban kérheti a visszautalást a bankszámlaszámának megadásával.

Samsung Galaxy A54

(#31617) dptrsk válasza Viktor0610 (#31616) üzenetére


dptrsk
addikt

És ezt ki találta ki?

Komolyan egy ügyintéző nem látja mennyi a túlfizetés és nem tud felvinni kifizetést 2015-ben?
Ha ez így megy, feleslegesek a Telenor SAJÁT boltok.
Ezek szerint 1-2 dolgot tud megcsinálni a Telenor alkalmazottja, amit egy ügyfél nem.

Mondjuk az érdekelne, hogy miért a számlámban kapom a jóváírásokat mindenhol, s nem hívnak fel és kérik el a számlaszámom vagy küldik ki postán. Persze nekik ez kényelmes, de nekem is kényelmesebb lenne, ha tarthatnék itthon egy borítékot, amit évente vagy esetleg csak megszüntetéskor adok oda a szolgáltatónak.
Mondjuk, az aktív hűséggel rendelkezőknél még csak-csak megértem, hogy magánál tartja, de akit nem köt hűség...

[ Szerkesztve ]

(#31618) Viktor0610 válasza dptrsk (#31617) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Látja, és bemutatóteremben fel tud venni workflow-t a visszafizetésre.
A partner csak telefonos ügyfélszolgálatra irányíthatja az ügyfelet.

Szerencsére NEM feleslegesek a saját boltok, mert igen sok olyan dolog van, amit csak ott tud elintézni az ügyfél. Csak (gondolom) jó fröcsögni, ha van egy-egy olyan dolog, amit mégsem tudnak ott megoldani vagy körülményesebben, mint azt néhányan szeretnék.

Samsung Galaxy A54

(#31619) #79335424 válasza Viktor0610 (#31618) üzenetére


#79335424
törölt tag

Sztem ennek nem így kéne működnie. Azért saját bolt, hogy közvetlen, belső kapcsolat legyen. Egy telekommunikációs cégnél ez alap, hiszen a saját reklámjuk. Hogy tudnának nekem megfelelő szolgáltatást biztosítani, ha cégen belül sem tudnak egy megfelelő kapcsolati rendszert kiépíteni? Ilyen kapcsolattal viszont mi az, amit ne lehetne cégen belül elintézni? Ott az ügyfél, a Telenor beazonosította, indulhat az ügyintézés, akár közvetlenül az intézkedésben illetékes osztály bevonásával. Van technikai akadálya? Sztem nincs. Akkor oldják meg és pont!

(#31620) dptrsk válasza Viktor0610 (#31618) üzenetére


dptrsk
addikt

Azért írtam, hogy NE partnerhez menjen, mert az valamennyire megértem, hogy csak bevételez.
DE az, hogy egy hivatalos Telenor üzletben nem tudnak kifizetni...
Egy ismerős megkért, hogy fizessek be neki valamit, nem kellett a hivatalos üzletben semmi csak egy telefonszám, s már adta is a befizetési bizonylatot...(mint utólag megtudtam az üzletvezető szolgált ki)

Tehát, ha nem tudok semmit csak egy telefonszámot az épp elég, hogy befizessek.
De ha a pénzemet akarom megkapni, amit a Telenor jogtalanul birtokol(mert nem kérdezett meg, hogy jó-e a jóváírás, vagy inkább fizesse ki nekem), ha ott vagyok személyesen, minden adatot rendelkezésre bocsájtok sem adják vissza.

És, ha tartozik nekem a Telenor több tízezres nagyságrendű összeggel(mert ilyen esetre is van példa), s magánál tartja, mert miért ne. Ha közben csődbe megy az a pénz ugrott...

(#31621) tomp válasza Viktor0610 (#31618) üzenetére


tomp
félisten

Azért a saját boltjuk sem teljesen korrekt.
Amikor volt a híres hibám, elküldtek a saját üzletükbe, hogy nézzék meg egy másik lte képes telefonban a kártyát. Á ott nem lehet. Ami van telefon azok közül egyik sem lte képes (csere telefon).
Ellenben partnernél szó nélkül elővettek egy LTE telefont.

Valami pozitív dologja azért legyen a saját üzletnek: 2x jól kinevették a technikus osztályt. Öröm volt hallani az őszinte véleményüket. :D

(#31622) apaszka válasza tomp (#31621) üzenetére


apaszka
veterán

Igen!

Mikor két számot elhoztam fél éve innen, akkor nekem is elkezdett egy nő vetíteni, hogy csak az ünnepek miatt besegít, egyébként hálózati osztályon dolgozik, és perfekt vágja is.

Én kis ember miért akarom elhozni Innen a számokat mert nincs lefedettség és használhatatlan a telefon?
Ő tudja, hogy xy paraméterek alapján kell lenni, én csak beszélek.....
Aztán mikor mondom, hogy itt a partner, lehet beszélni a hálózati dolgokról a fiammal.
Ő szakember, hiszen hálózati kutató-és fejlesztő mérnök, a xy nál.

Azonnal megirt minden papirt, és ment a dolog.....

Szóval ez van. Tudnak vetíteni néha, de a tudás odaát van.

Ez a fehérvári plázában volt, itt móron azért ilyent nem tapasztaltam soha. Ez egy jó kis üzlet, és szerzek oda bemenni. Kedvesek, és segítenek mindig.

A fehérvári példa lehet, hogy egyedi volt nem tudom. Biztosan nem mind olyan....... Bocsánat

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#31623) palee69


palee69
senior tag

Üdv!

Részletesen csak a telefonos alkalmazásban látom,hogy hol tart a havi perc egyenlegem?
MyTelenor-ban nem találom...
My Tariff XS.

[ Szerkesztve ]

(#31624) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Nano-sim váltáskor a csaj, mondta, hogy van kedvezményes csomagjuk, válthatnék, mondom váltottam amint lejárt a 2 évem. Aztán mondom csak ránézek, tetszik ez a mytariff dolog. Mi a csavar átverés? De komolyan!

Szerk: Amint belépek az nem érhető el amit akarok, úgy meg drága amit minimum választhatok/összeállíthatok. Mit is hittem....

[ Szerkesztve ]

(#31625) zseko válasza Kolondrum (#31624) üzenetére


zseko
veterán

Valamint a net abban a pillanatban megáll ahogy elfogy a keret, tiltás van nem lassítás.

HR24.hu

(#31626) Kolondrum válasza zseko (#31625) üzenetére


Kolondrum
félisten

3.2gb net elég lenne bőven, csak nekem nincs 80perc beszélgetés, a 150 a minimum. Úgy meg az ára ~8k. Most 5190 a havim. Lehet, hogy felhivom őket. Ez a tel zabálja a netet. Már Alig van és 2 hét a forduló.

(#31627) palee69


palee69
senior tag

Erre valaki? :F

(#31628) jenei1994


jenei1994
addikt

Sziasztok!

Vettem a mai nap a family frostol egy telenoros Alcatel onetouch 1046g telefont 2200 ft ért.
Az lenne a kérdésem a 2 év telenor garancia akkor is vonatkozik a készülékre ha nem a telenor boltjában veszem?

(#31629) club1 válasza jenei1994 (#31628) üzenetére


club1
veterán

Ha a hozzá adott jótállási jegyen 2 év van, akkor 2 év a jótállás.

(#31630) jenei1994 válasza club1 (#31629) üzenetére


jenei1994
addikt

Csak én sehol nem találom rajta,hogy 1 vagy 2 év. :F

(#31631) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

jenei1994:
A garanciapapír a feltétele a jótállás érvényesítésének. Tehát, ha van telenoros garanciapapírod, van 2 év jótállásod is. Néha előfordul, hogy nem bélyegzik le a jótállási jegyet, ez esetben a készülék blokkja, számlája is elég a kitöltetlen jótállási jeggyel.
Az Alcatel készülékekre két év (1+1 év) jótállás érvényes.

palee69:
A MyTelenor oldalán a "Forgalmi adatok, kedvezmények" oldalon gyanúm szerint mutatja az el(nem)használt perceket, megákat, gigákat. :)
Legalábbis a Smarttarifánál így van, gondolom, a MyTariff csomagokkal is. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#31632) jenei1994 válasza Viktor0610 (#31631) üzenetére


jenei1994
addikt

a jótállási jegy nincs kitöltve.

Köszönöm a segítséget!

számlát meg nem kaptam mert a family frostnál vettem ott meg nem adnak.

Tájékoztatás a szerződéskötésről kaptam egy ilyen lapot.

Elállási vagy felmondási jog ilyesmiket tüntet fel benne.

(#31633) Viktor0610 válasza jenei1994 (#31632) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

De blokkod gondolom van. Az mindenképp' kell.

Samsung Galaxy A54

(#31634) palee69 válasza Viktor0610 (#31631) üzenetére


palee69
senior tag

Köszönöm,most már mutatja. :R
A mai napig azt írta a rendszer,hogy ezzel az előfizetéssel nem láthatom a részletes infókat.
Lehet azért mert (régi) új ügyfél vagyok...

(#31635) Viktor77


Viktor77
titán

Két előfizetésem van. Az egyik most októberben jár le, a másik jövő májusban asszem. Ugye pár hónappal az előfizu lejárta elött lehet új telefont venni.
Olyat lehet, hogy veszek új telefont, de a most lejáró előfizut hagyom megszűnni, és a késöbb lejárót hosszabbíttatom meg a 2 évvel?

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#31636) club1 válasza Viktor77 (#31635) üzenetére


club1
veterán

A készülékkedvezményt adott előfizetéshez veszed igénybe.

(#31637) Tutu7030 válasza jenei1994 (#31628) üzenetére


Tutu7030
veterán

:Y Már ők is árulnak telefont?
Ez a gyári csengőhang? :D [link]

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#31638) Viktor77 válasza club1 (#31636) üzenetére


Viktor77
titán

De ez nekik miért jó? A most lejáró előfizut mindenképp kifuttatom, ergó kevesebbet fogok nekik tejelni.

Jó, mindegy, nem lehet, ok.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#31639) jenei1994 válasza Viktor0610 (#31633) üzenetére


jenei1994
addikt

Nem adnak blokkot sem. :(

Na de mindegy a garancia 2200 ft-ot akkor is megért. Másod telefonak meg tökéletes.

[ Szerkesztve ]

(#31640) asdf_ válasza jenei1994 (#31639) üzenetére


asdf_
veterán

Nem adnak blokkot sem.

Olyan nincs. Szamla, blokk, nyugta, valamelyik kell. Enelkul nem lehet termeket ertekesiteni, mert adocsalas. Jovo heten kapd el a kocsit, vagy hetfon telefonalj be nekik, hogy ezt megis hogyan...

(#31641) cyber86


cyber86
őstag

Valaki tud valami információt, hogy a HTC One M9 telenornál lesz vajon?

Asus Rog Strix Z790-E Gaming Wifi II, 14700K, 2x16 GB Corsair Vengeance 7200Mhz,Artic LF II 420, XFX 6750 XT 12GB, Samsung 980 PRO 1 TB M2 , Asus Rog Strix 850G, Be Quiet Shadow Base 800FX, Acer Predator XB273UNV

(#31642) Kolondrum válasza Kolondrum (#31624) üzenetére


Kolondrum
félisten

Jelentem meggyógyult, na így érdekel. :R

(#31643) Viktor77


Viktor77
titán

Azt lehet tudni, hogy a Mytelenor oldalán belépve, a most októberben lejáró előfizum miért 2017.03.04-ig szól?

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#31644) taip


taip
senior tag

Sziasztok, valaki tudna segíteni?

A friss havi számlán a következőt látom:
Havi díjak
All-In M 7489,99
Forgalmi díjak
Belföldi mobilhívás a T-Mobile hálózatába 8798,30
Forgalmidíj kedvezmények
All-In M -7198,61

Szóval úgy látom, hogy a 7490 Ft-os havidíjból csak 7200 Ft-ot vontak le. Nem egy nagy összeg, meg 290 Ft miatt nem fogok telefonálgatni, csak akkor sem értem.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#31645) dptrsk válasza taip (#31644) üzenetére


dptrsk
addikt

180 perc 40ft/perc díjjal 7200 forint.
Nem írja sehol, hogy a havidíjat lehet lebeszélni, csak azt, hogy 180 bennefoglalt perc.
Szerintem a 7198,61 ez akar lenni, bár érdekelne, hogy 40ft percdíjjal és perc alapú számlázással hogy lett tört...

(#31646) taip válasza dptrsk (#31645) üzenetére


taip
senior tag

Köszi, könnyen lehet, hogy így van. Valamiért én havidíj lebeszélhetőségben gondolkodtam, de logikus, hogy a 180*40-et vonják le.
Az egész számla tele van ilyen nem kerek értékekkel, azzal már nem foglalkoztam. :)

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#31647) zoli62 válasza taip (#31646) üzenetére


zoli62
addikt

Ez ilyen volt már a korábbi olyan Telenoros díjcsomagoknál is, amik bennefoglalt perceket tartalmaztak. Egyszerűen nem tudnak pontosan számlázni.

(#31648) wetomi válasza zoli62 (#31647) üzenetére


wetomi
aktív tag

Alapjában véve nettó értékekkel számol rendszer. Azokat felszorozva a 27%-os áfával lesznek ilyen szép "kerek" számok, majd a végén kerekíti a fizetendő összeget egészre.

(#31649) dptrsk válasza wetomi (#31648) üzenetére


dptrsk
addikt

Ez nem magyarázat, minden szolgáltató nettoban számol, mégis máshol a 180*40 forint az 7200(vagy legalább 7199,99) és nem 7198,61. Ez ügyfelenként 1 forint, a milliós ügyfélkörnél már milliós tétel.

(#31650) asdf_ válasza wetomi (#31648) üzenetére


asdf_
veterán

7198,61 a kiindulasi alapunk. A 40 nettoja az 31,49606299212598.
31.49*1.27*180=7198.614 Ft., tehat igen valoszinuen igy szamoltak ok is, csupan ket tizedessel (a vegeredmenynel is) Ha harom tizedessel, tehat 31.496-tal szamoltak volna, 7 199,9856 lenne a vege.
Az egyetlen apro piciny problema, hogy a 31.496-ot talan nem 31.49-re, hanem 31.5-re kene kerekiteni, mert a hatos felfele viszi, nem? :) Legalabbis nekem az iskolaban igy tanitottak... Programozoilag tehat a kerekitest kene alkalmazni a tizedesjegyek ket szamjegyre vagasa helyett.

De az mondjuk teny, hogy ha fixen csak lecsapjak a tizedeseket, akkor a kedvezmenynel az ugyfel jar szarul, fizetendo osszeg eseten viszont mar a sajat karukra szamolnak rosszul, mert azt ugyanugy rosszul szamoljak.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.