Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #23140 üzenetére
Jó is az a szilikon.
Amúgy tényleg nagyon szép.
Erről a sisakról valami vélemény? Nem igen találok róla infókat.
Mer berendeltem ezt az Airoht, de szeptemberre érkezik nekik....
Egyszerűen alig találok normális webshopokat ahol lenne ilyen airoh ahol meg talán van 40K.
Tudtok valami jó webshopot ahol van is választék? Moto investnél nincs mielőtt linkelnétek.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #23140 üzenetére
respect 0km van benne
-
Criton
veterán
válasz Tothgera30 #23148 üzenetére
a városban tényleg sok robogós nyelez ma vagy 15robogóst hallottam úgy menni, hogy szerintem maxi gázon
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #23154 üzenetére
Városban, hát hogyne, lámpától-lámpáig nyelezik. Nekem viszont nem fekszi az hogy állandóan 8 és 9,5 ezer között mutat a fordulatszámmérő. Nem szoktam pörgetni, inkább csak 7 ezer fordulaton gyorsulok, persze ha kell egy kis kakao, akkor odahúzom neki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dJ Peer
aktív tag
Nos, mától nekem is jogom van 125 ccm-es motorok vezetésére. Sikerült az A1!
A rossz hír az, hogy mivel nem vagyok 21 éves, nem tehetek idén különbözeti vizsgát "nagy A-ra". Jövőre pedig megint megváltozik az egész motoros oktatás: 24 év lesz a minimum életkor. (én január 3.-án leszek 21.) Azt az oktató sem tudta megmondani, hogy, aki még idén beiratkozik, annak engedni fogják-e, a különbözeti vizsgát.Csepel mizéria: Bementem az NKH-hoz, hogy rendszámoztatni szeretnék, bla, bla: telefon ide, telefon oda. Eredmény: Menjek az okmányirodába, ott mindent el fognak intézni és egyből mehetünk eredetiségre....
Köszönöm a figyelmet!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz golyani #23146 üzenetére
Szilikon. Műanyagokra első osztályú, ugyanis a zsírtartalma miatt a kiszáradt műanyagot életre kelti. Akármennyire nepper szokás (nem véletlenül) én évek óta azzal kezelem a műanyagokat autón, motoron. Autó beltérben nem a legjobb alternatíva, mivel ugye kicsit ragad, illetve nem mindenki szereti, ha csillog, de kivülre nincs jobb. Legalábbis én már kipróbáltam nem egy "műanyagápolót", egyik sem vált be úgy, mint a sima Mol kúton kapható szilikon. Egy ezres egy flakonnal. 2 kocsira és a motorra elég egy.
Smani
Neked is köszi, igyekszem.
Tothgera30
Te sem panaszkodhatsz a tiédre.
..nem értem a kérdést, kb. 1-2 hónapja pont veled tárgyaltuk itt, h sima szilikont. Még meg is jegyezted, h szilikont a nepperek meg a plasztikai sebészek használnak.
(Meg én. )
Egyenletesen vidd fel a tisztára mosott műanyagra, majd egy száraz, minél puhább ronggyal körkörös mozdulatokkal "dörzsöld bele".SzlobiG
Hjah, én nem titkolom.
..de, amúgy is, szarból várat mindig nehéz volt építeni. Azért ehhez hozzájárul a patika állapot is.
Köszi.Criton
Köszi.
2003-ban 0 volt benne, azóta azért eltelt 9 év.
Tényleg no offense, de ezt a Runner-t annyiért vettem, mint Te az 50-est. Ha, csinálnál jogsit, simán vehetnél hasonló kategóriát és akkor nem kellene fojtáson, meg olyanon gondolkodni, h melyik dombon megy fel, melyiken nem. 21 lóerő robogóban már nagyon zsír.golyani
Szép az Aerox-od, meg kell hagyni. Ráadásul aminek még jobban örülök, h _gyári_.
dJ Peer
Gratula!
Jöhet akkor valami faxa nyolcad literes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #23168 üzenetére
Hol lehet beszerezni olyat? régen rengeteg volt itthon a simson miatt, de elfogytak.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
-
félisten
válasz runner 125 #23170 üzenetére
Réges régen fekete flakona volt kék betűkkel. Hétvégén rákérdezek a kedvenc benzinkutamnál. Most WD-40-et kap a motor, de nem jó mert kis idő után belepi a por ami meglátszik.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #23168 üzenetére
Ezt mar kitargyaltuk ,hogy a robogo arabol mennyivell jobb 50es vagy 125t lehetett volna venni.A fojtasrol meg mar tenyleg ne beszeljunk
Most remelem par evig ez az 50es jo szolgalatot fog nekem tenni,megcsinalom majd idokozben a jogsit es gyujtok egy nagyobb uj mocira.Nem csak 125re.Persze 50es utan majd kell egy 125os es igy feljebb.
Kocsira is sikerult.Hasznalt nekem lutri,ez van ilyen vagyok.
Remelem muszaki dolgokkal majd fordulhatok hozzatok,most Baboeknal marad a moci mert holnaptol egy rovid nyari szunetem lesz,aztan hetfon elhozom. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #23168 üzenetére
Csak kacérkodom a gondolattal . Nem igazán akarok szilikonozni, megnézem milyen alternatívák vannak még, csak most nyárra a műanyagokat átfújnám vele, had csillogjon, mnt 2006-ban, mikor legyártották !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #23173 üzenetére
Há mé nem? Nem jó néha odamenni és áttörölni?
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
jaktib
tag
válasz Tothgera30 #23173 üzenetére
Én az fényezett részekre azt vaxot használtam amit az autómra szoktam. Szerintem teljesen jó, mert az színtelen, és védi a napfénytől, és vízlepergető hatása is van. A megtisztított felületre fel kell kenni, azután egy száraz ronggyal fényesre törölni. Nagyon szép utána a felület, megújítja a fényezést és szépen csillog. A deknit, meg ahol fekete műanyagok vannak fújtam szilikont. Az is nagyon szépen csillogott. De mikor belepte a por azok nem voltak a legszebbek. A por sokkal könnyebben beleragad a szilikonba ahogy megfigyeltem.
-
golyani
őstag
runner 125: szilikonnal állítólag az a baj, hogy ha megsüti a nap akkor egy idő után kifehéredik. nem igazán akarom én ezt pimpelni, anno volt benne kék led meg pijos neon amikor még sokat bandáztunk helyben süldő tacskó koromban:
[link]illetve találtam még egy újkori képet:
[link]sajna az első matricákat meg kéne csináltatni, a régiek megvannak a félbetört idomon amit direkt elraktam ilyen célra. illetve az első két idomot lehet le kéne fúvatni még egyszer, mert 1-2 helyen nem a legszebb (de ismerős fújta aprópénzért színkód alapján úgyhogy tökéletes ),de mivel ezüst így nem látszik csak ha figyelem. meg a két hátsót is lehet meg kéne ködöltetni mert néha szűk az ajtó ahol kihozom ,de inkább lehet teszek rá valami matricát.
néha még egy Leovince ZX-en és egy variátoron agyalok, de ez utóbbi hamarabb bekövetkezik, mert előbb-utóbb el fog kopni. A kipufogót meg le kellesz festenem, mert egyes helyeken elkezd lepattogzani a hőálló róla, mivel egyszer már festettem, mert a gyári kifakult szürke nem volt szép, csak találnom kell valami brutál hőállót.
eddig csak a vízpumpám halálozott el valamikor 18000 környékén,akkor kapott új hűtőlötyit is, illetve most volt kopáshatáron a fék. ezenkívül csak olajat légszűrőt illetve fényszóróban izzót kellett cserélni, meg egyszer fékbetétet. Féklötyit cserélem 2 évente kb.
eddig egy balesetem volt, amiben szerencsére csak műanyag +első lámpa tört illetve a hűtőtartót megnyomta picit de azt visszahajtogattuk.
én ezt a Turtle Metallic Waxot használom, de el fog fogyni, m-es termékekre szeretnék átállni csak drágák. néha lekenem a bukót is.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
lejárt a limit szal 3M-es termékekre akarok átállni.
-
Smani
senior tag
válasz Kolondrum #23180 üzenetére
Persze!
Ahol golyani-nak volt a első lámpa alatt abba a 2lyukba oda kéne valami led.
Symbi te nem tudsz valamit?Neon-t hanyagolom. Rendbe szedem a motort. Apróbb hibákat javítom rajta. Apropó. Ha picit lehet látni sötétben, hogy izzik tárcsa és kb semennyire nem fog a fék hiába van behúzva tökik az mennyire gáz? Normafától a déliig jöttem le ma este és csak a hátsóval fékeztem.
golyani:
Nekem még ilyen "konverterem" is van a neonhoz csak annyi a baj, hogy 3színű.
kék,piros,zöldA moddingos pc éveimből maradt meg 2003 tájékáról
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #23180 üzenetére
úgy volt. kimatekoztam, hogy mekkora előtét kell neki rádugtam az akkura egy kapcsolóval és kész. anno én volt a "zelektronikai zseni", mert tudtam előtét számolni meg tudtam duncs nélkül forrasztani én csináltam majdnem mindenkinek a haveri körben az ilyesmit. olyan 600-700 ohm körüli ellenállás kell /led.
izzó tárcsa az azért már elég meredek, főleg h ezek az organikus betétek kb 450 fokig működnek jól.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz golyani #23177 üzenetére
Kb. 10 éve használom, nekem nem fehéredett ki egyetlen egy műanyag sem tőle.
Egyetlen hátránya talán az, h kezdetben meglátszik rajta a por."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
golyani
őstag
gondoltam. de a betéteknek is van egy határuk amit bírnak, amikor a vas meg izzani kezd az nem 200 fok. a látható vörösizzás 700 fok körül jelentkezik, ott már régen túlléptük a fékfolyadék forráspontját is. a szinteres betétek szoktak bírni ilyen max 700-800 fok körül, ugye fékerejük is melegen nagyobb mint hidegen, ellenben kajálják a tárcsát. ezek az organikusok kb 450-500 fokot szoktak bírni.
én első körben javasolnék egy betét kiszedést, átvizsgálást. ha menthető akkor féktisztító+ smirglivel megdolgozni és visszarakni, ha nem akkor új betéteket ( ferodo, goldfren, ebc, galfer teljesség igénye nélkül). illetve én cserélnék féklét. én kúton vettem Shell Donax YB-t fél literes flaska, 4 cserére (első+hátsó) átmosással is bőven elég.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
most vettem Grimecát (DR106) + Ferodo Argento (FDB680 vagy 889 előre nekem az előbbi van, hátra meg 2062) betéteket. fogni fog semmi gond vele, ellenben az első szeret hangosan sikítani, gondolom még vannak sugárirányú barázdák a tárcsán és amíg azok nem kopnak le addig csinálja. a hátsó csak alkalomadtán követi el ezt a hibát, akkor is halkan. volt még Goldfren S3 jól fogott néha hangoskodott csak. a gyári betétek kibírtak kb 8-9000km-t, akkor tárcsa még bőven jó állapotban volt, utána tettem bele a goldfreneket. nah a betétek fele még 10000km után meg van de a tárcsa kopáshatárra illetve néhol az alá kopott, így én szinteres betétet utcára nem ajánlom. egy pár betét egy pár tárcsa, nekem ez a tapasznyalatom, másnál lehet máshogy van, nagyban függ a tárcsa anyagától is, habár a roxon a gyári tárcsa is rozsdamentes acél. Ferodo van akinél csendben végzi a dolgát, van akinél visít, én egyelőre nem akarok elhamarkodott lenni várok még hogy kopjanak.
ha rázza a fékkart, akkor valószínű hullámos. ki kell órázni. én kióráztam az első kerekemet valamék nap 0,05 van benne, gyári megengedett érték 0,15mm.
most nézem, hogy goldfrenből csak szinteresek vannak. a stage6 = galfer.
a betéteket nekem Egü ajánlotta. amit nem értek az pedig a következő: az FDB680 és 889 betétek tök egyformák, annyi különbséggel, hogy az egyiknek nagyobb a pucuja amibe a csapot dugod, de a luk ugyanott van rajta. egyiket az 50 másikat a 100-as roxhoz írja, holott mindkettőn ugyanaz a fék van . természeten a 680-as (amit a katalógus a 100-ashoz ír) tökéletesen passzol az 50-esbe is(tapasznyalat, mert beletettem és belement ).
így hirtelen ennyi remélem kielégítő választ kaptál
-
AndrewTdi
addikt
Egy kis érdekesség.
-
golyani
őstag
-
SirKero
őstag
Mértem Én is egy fogyasztást. 220 Km. alatt evett 7,35 L. Ez ha jó számolom 3,35 L / 100 Km.
Ebben volt kb. 140-150 Km. ami helyben ment le és volt egy 50-60 Km. ami vidéki kiruccanás.
Szerintem ezt lehetne még egy kicsit lejjebb is vinni ha jobban odafigyelnék a vezetésre de ez is elég jónak tűnik szerintem a 150 cm3 -is motorhoz.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #23189 üzenetére
Ez az Aerox egy mohácsi srácé volt, őt (Olivért) ismerem személyesen is. Ő csinálta az egészet, ezek szerint eladta, de most újra árulják.
Tényleg csak érdekesség, ennyi kp.-t beleölni egy kis robogóba..SirKero
Persze, ha nem mész 70 fölé, lassan gyorsítasz ki és nem fékezel (kigurulod alapjáraton pl. a körforgókat), akkor 3 alá lehet vinni bőven. De, átlagos használattal ez az érték teljesen jó, pláne egy akkora robogótól.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #23194 üzenetére
Ezért hívják divatrobogónak... Persze több rajta a gitt mint a többi, én félnék ráülni, mert egy részről nagyon megy, más részről meg nem látok benne valami nagy merevítést. Ennyi pénzből meg már kis szerencsével 200/300ccm-es maxit lehet venni, ami nagyobb, idtállóbb, és mindennapi használatra jobb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #23194 üzenetére
Szerintem is teljesen elfogadható. Főleg ha azt nézem,hogy az előző ötvenesem kb. ugyan ennyit evett és azért van egy kis különbség a kettő között teljesítményre
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest