Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
SzlobiG
félisten
Tótgera tudna róla mondani.
De ez a motor nem eladó csak hirdeti.
[ Szerkesztve ]
Smani
senior tag
Gondolom nem ment az 1 kerék
Nézegettem ám a Leo-kat is. Láttam hogy neked az van, mennyire vagy vele megelégedve? Volt bármiféle gondod vele?
iPhone 13 Pro Max
dJ Peer
aktív tag
Guminyomás megfelelő?
Nekem sokszor leenged a hátulja, és akkor veszélyes a kanyarokban, mintha ki akarna csúszni.
[ Szerkesztve ]
Bling95
őstag
későn vettem észre egy pirost ( fránya napsütés....) , aztán satufék, elcsuszás, gyalogos elsodor...
egy hónapja volt, motor kész, gyalogos jól van ( agyrázkódása volt ) , rendőrségtől még nemjött papír, de szabálysértési eljárás
SzlobiG
félisten
A variátor cserét leszámítva nincs gondom vele, de ez akármelyik gépnél előjöhet. Az hogy jó vagy nem az majd később fog kiderülni huzamosabb használat után. De ez 125-s geráé meg 50.
zsolt19900
őstag
vagy kerékcsapágy, de tényleg le-le szokott ereszteni a hátsó kerék, és olyankor olyan mintha homokon mennél
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Igen azt tudom, nézegetek 100ccm fölöttieket is. Amúgy mióta van meg neked? Illetve hány km-t tettél már bele?
iPhone 13 Pro Max
Criton
veterán
De veled akkor ezek szerint semmi gondolom a gyalogos miatt estel te is,nem a fek miatt.
golyani
addikt
Grimeca tárcsa: nagyon jól pontosan passzol a gépre, lyuggatása mint a gyárié, belső élek ha jól látom valami fekete cuccal festve, nem csak úgy puritánul hagyva.
Ferodo Argento betétek: pofás darabok az elsőn a ferodol réteg picit alacsonyabb, mint a korábbi szinteres Goldfrenen S3, a teteje a tárcsa szélétől 0,5mm-re lehet (az előző pont a szélénél volta régi tárcsának).
motorozgattam is ma egy pár kilométert összevasalás címszóval, már egészen használható, de még folyamatosan növekszik a fékerő. az első kezd is visítani egy adott fékerőnél, elfelejtettem letörni picit a betét sarkát( mondjuk eddig a gyári brembo és a goldfren is sikított elöl).
Bling95
őstag
én nyélfék melett próbáltam még oldalra húzni, ebből lett az esés, és a földön csúszó motor sodorta el a gyalogost.
sajnos abszolut az én hibám , részben figyelmetlenség, a csúszás része pedig rutintalanság viszont ha nem csuszik el a motor sztem fékkel se állok meg addigra, akkor viszont nem sodrom hanem telebiütöm.... fene se tudja mi a jó döntés ilyenkor
hál istennek senkinek nem esett komoly baja. nekem csak egy folt a lábamon ( soha többet rövidgatya, tényleg , senki, baromira tud fájni)
más: ha 8 napon belül gyógyuló az "áldozat", akkor is vesznek el jogosítványt vagy csak pénzbírság?
[ Szerkesztve ]
Criton
veterán
Ha 8napon belul akkor csak szabalysertes,bar ez nagyon sok mindentol fugg,sajnos ezt onnan tudom ,hogy kocsival sajnos mar sodortam el gyalogost...
[ Szerkesztve ]
latyak17
tag
erről mi a véleményetek? apukámnak lenne munkába járásra kb 20 km oda 20 vissza + néha városi vásárlás posta..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
SzlobiG
félisten
Másfél hónapja kb, még mivel nincs rendszám meg még jogsi se így alig használom nem mentem el vele még 200km-t szal addig marad az autó, de jövőhónapba meg lesz.
Bling95
őstag
igen ezt a rendőr is mondta... kiváncsi vagyok mennyibe fog fájni a vége
a motortól próbálok megszabadulni... elvan átkozva... aztán utána majd kérem a segítségetek és veszed egy olyat ami tényleg maximálisan rendben van és nem egy pénztemető
Criton
veterán
Én a kocsival vagyok igy,ezert lett most robogo.
3eve van meg a kocsi,es most van harmadszor szervizben totalkar miatt,mindezt ugy,hogy nem en voltam a hibas...1honapja szervizben a kocsi es meg sehol,koszonhetoen a biztositonak :p
A motor meg a penz nem szamit most szerintem,a lenyeg hogy te is meg a gyalogos is meguszta!!! Na meg a jogsid!!! Ha beveszik sincs semmi,de arra figyelni kell ha az lesz,de remelem nem akkor 5honapnal hosszabb idore ne vonjak be!!!
Bling95
őstag
Jogsim miatt fosok enis , raadasul pont most kezdem a B-t, miert pont 5 honap?
Motorral meg tenyleg azagaz hogy mindig volt vmi baja , vmit megjavitunk elromlik vmi mas...
Raadasul derbi hunter tipus , szoval 0 alkatreszallatas kb ... ( derbi blokk...)
Na mindegy gilera runnerbol csak kapom majd 200 kornyeken valami megbizhatot
Lenyeg a lenyeg , rohadtul figyelni kell mert lassu temponal is lehet nagybaj , es mindig ! Feloltozni
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Köszi! Valszeg jövő hónapban én is benevezek az általam korábban linkeltre.
A szerelőm azóta sem hívott, hogy tud-e beszerezni 20K környékén: jó lesz ez.
Bling95: biztos, hogy olyan lassú volt a tempód, hogy a vas is megborult, és a
bábut is ütötted? Nekem kollégám mesélt egyszer egy hajmeresztő sztorit arra
példaként, hogy mindig fel kell öltözni, stb. De a lényege az volt, hogy túl gyors
volt egy adott szituban: elsőbbséget kellett volna adnia, de nem tudott lefékezni.
(Szóval azért az ilyen eséseket általában megelőzi valami komoly vezetői hiba.)
Amúgy teljesen egyetértek: nagyon kell figyelni! Fokozottan veszélyes üzem!
[ Szerkesztve ]
Criton
veterán
Igy azert mas a szitu,hogy meg nincs meg a B.
5honap utan mindent ujra kell csinalni,szigoritva es dupla annyi penzert...
Bling95
őstag
Kb 30 :S komoly vezetoi hiba a piros lampa nem eszrevetele volt... Mire feltunt h fuba+ addigra mar keso volt
Criton
veterán
Na, ma sikerült elázás nélkül beérni. GPS szerint 57 volt a max sebességem, fojtással.
Bár nem tudom, ennek mennyire lehet hinni...
Criton
veterán
Egyvalamire rájöttem még, a buszsáv annyira nem is jó, a sok olajnak köszönhetően
latyak17
tag
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
DigitXT
félisten
Meg a nyomvályúk: nagyon alattomosak tudnak lenni, főleg a megállók
környékén életveszélyesen huplis az aszfalt. A GPS-szel mért max.
sebességnek lehet hinni, ha rendben látta a műholdakat az egész úton.
Azt meg úgy lehet megnézni, hogy mekkora távot mért. Ha reálisat, jó
lesz a max. sebesség is. Ha rossz volt a jel / ugrált, akkor lehet rossz.
Bling95: hát az az. Azt hittem, legalább benne volt kb. 60-as tempó is:
30-ról tényleg nagyon későn vehetted észre, hogy mi történik, mert az
még tényleg nem nagy sebesség - onnan elég gyorsan meg kéne állni.
Persze a második vezetői hiba a fék rossz kezelése volt (a pánikszerű
rámarkolás). Nem tudom mióta motorozol, de szerintem nem hülyeség
egy kis forgalommentes helyet keresni, s ott különböző sebességekről
vészfékezést gyakorolni, rendesen progresszívan. Persze pánikhelyzet
esetén még mindig bejöhet az ösztönös satu, de ha sokat gyakoroltad,
akkor talán beugrik valami a helyes technikából is - rengeteget segít.
Messze többre képes a fékrendszer, csak nem egyszerű kihozni belőle.
Tuti, hogy amint megcsúszott a gumi, máris romlott a lassulás, ha meg
fel is borult a gép és az idomokon csúszott akkor meg "de pláne". Az a
motor, ami így (éppen?!) elvitte a gyalogot, valószínűleg simán megáll a
zebra előtt a segged alatt, HA lábon tartod. Nagy pech, hogy pont jött a
gyalogos, és satu közben akartál kitérni. Kitérni egyébként nagyon jó
ötlet motorosként: nagy fék, amíg lehet - majd menekülési útvonalon el.
(Nem a reklám helye, de ide érdemes lehet benézni: safety-hungary.hu)
Persze a figyelmet semmi nem helyettesíti...! Takarásból kiugró gyalog
bármikor jöhet, de piros lámpák azért nem szoktak csak úgy előugrani.
Pech, hogy ott volt a gyalogos, mert ha csak rácsúszol a vonalra, vagy
megcsíped a zebra elejét, még nincs belőle zakó. Ha meg mégis, nem
hívsz magadra rendőrt az eset miatt. Viszont annyiban szerencse, hogy
legalább az utolsó (utáni?) pillanatban észrevetted, és nem verted telibe,
meg mondjuk nem egy kamion jött keresztbe, vagy vmi más jármű.
(Szerk: tudom, gyalogátkelőn ezek nem szoktak jönni, de lehetett akár
kereszteződés is, ott is szokott lenni lámpa, meg zebra - meg minden.)
[ Szerkesztve ]
g@bo
nagyúr
jah, még képet se küld róla..
Criton
veterán
A nyomvályúkkal eddig szerencsére nem volt gondom, de nem is 80al mentem rá.
Láncot most ilyet tudtam rárakni : Tonyon , a hátsó kerékre raktam fel, de sajnos viszont kötni nem tudtam sehova sem
[ Szerkesztve ]
Nem tudom ki kérdezte a társasház vs. motort, tegnap láttam egy ilyet. Oszlop,előtte a motor letakarva hozzáláncolva,kifújt!
Az nem egy eletbiztositas.
ki kell költözni a városbol.
Smani
senior tag
jaja. ott könnyebb a tolvajok dolga
SzlobiG
félisten
Főleg ha garázsban tartod.
Criton
veterán
nekem most az a szerencsém, hogy a hátsó kereken rajta van a lánc+a cég biztonsági emberke meg 10percenként kint cigizik, így nem fogják a robogót "bántani"
egyébként visszatérve a köszönés dologra, itt beljebb a városban már rohadtul nem köszön a motoros a motorosnak, de a nagyok sem egymásnak...
DigitXT
félisten
Én mostanában csak határozottan bólintani szoktam a szembejövő
motorosnak. Integetni nemigen szeretek, mert első a biztonság...
Bling95
őstag
Teljesen igaz minden amit írsz , tenyleg full tapasztalatlansagbol adodott a dolog ( meghat a figyelmetlenseg) , de így hog senki nem serult meg ug allok hozza hogy egy pofonnak tokeletes volt a kesobbi kozlekedeshez
Ez a fekezes probalgatas nem jo otlet, ez a ramarkolas ez tenyleg egy irtani valo reflex ...
Pechemre varos legforgalmasabb helye , rendor igazandibol a mentovel egyutt jot ( mivel a fejet utotte a csaj ezert ink kihivtuk biztos ami biztos)
De hat tudjatok kepzelni a 70 eves nenikeket , nem ám mentot akartak hivni a csajhoz hanem ram a rendoroket... ( merthogy buszpalyaudvarnal volt, szekesfehervar)
Na midegy , lassan egy honapja tortent , rendorsegi papir meg nemjott , de szerintem 1 heten belul megkell jonnie
Criton
veterán
Én pont ezért lassan megyek, vagy is amennyi a megengedett, legyen az autóval vagy motorral.
Robogónál is szép fokozatosan fékezek, nem kergetem a sorsom, egyszer majd úgy is megtalál. Egyébként nagyon látni a közlekedőkben ki az akinek már volt balesete és kinek nem. Ma reggel egy öreg néni jött mögöttem, én a buszsávban, persze ő is! (persze nem vagyok azzal mentve, hogy ő ott nem is mehetne, ha a nyakamon már átment) és szerintem nagyon nem volt meg mögöttünk a követési távolság, olyan közel volt, hogy szinte láttam a ráncait a visszapillantó tükörben. Na ekkor egy kicsit átfutott rajtam mi van ha gyorsan meg kell állnom, akkor keresztül megy rajtam, vagy ha taknyolok egyet egy jó kis olajfolton...
Ez Budapest....Magyarország...
[ Szerkesztve ]
g@bo
nagyúr
no, rászántam magam, és feldobtam a női puccfuvarozót, szvsz igy elmegy a hirdetés? /urak?/
Killing
addikt
Sziasztok!
Ha egyel feljebb emelem a súrbertűt akkor mennyi többletfogyasztásra számíthatok egy 150-es ETZ-nél?
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
Tothgera30
Ármester
Jó áron van, ha ugyan ilyen állapotban 2T lenne és Liberty, adnám érte az NRG-t . Amúgy nekem nagyon tetszik, csak hát nagy/magas vagyok ehhez a géphez, és pici a kereke. A melóhelyen az egyik csaj jár ilyennel (160cm/45kg), egy piros kis 4T, valami nyitott dobbal, elég durva hangja van, bár mondta hogy neki nem megy 65-70km/h-tól többet, viszont látszik hogy ki van égetve rendesen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
g@bo
nagyúr
349k az akciós új ára most, ez is még garis. reális igy az ár? ( egy fax már hivott, alkudozott... )
látható hogy én megyek vele rendesen 9 hó 3700 km... más is mondta, nekem kicsi a motor ( 100 kg a koffer ) olyan vagyok rajta -ülök-, mint majom a köszörűkövön.
ha netán elmegy, nagykerekű erősebb gép lesz.
Fogyasztása 2.5L/100km
De szep kis motor.
amugy 320 akciosan.
[ Szerkesztve ]
g@bo
nagyúr
egyedül megküldted a szekeret.. mennyi volt a max sebessége? jó a terep, a fénygép nem annyira.
Lauda
kb annyi, az én súlyom mellett, és hogy általában tempósan megyek 3L.
[ Szerkesztve ]
A grafikonon a kiugrás csak egy teszt volt, a kb 60-at tartottam főúton.
Felfelé nagyon sokat zabálhatott a gép, olyan 40-el felfelé és néha megálltam. Van még hova menni, csak el kéne cipelni a motort a szerelőhöz, félek, hogy drága azért nem merem.
SzlobiG
félisten
g@bo
nagyúr
ááá, már néztem a hengert variátort. halásztelken van egy alkatrészbót, 47k volt a hengerszett ősszel és 12k a sport variátor, irtam nekik, de -meglepetésemre- lebeszélt a faxi, hogy +10-15km végsebességért nem érdemes ráfejelni a 60 ropit + szerelő kb 20k, mert alapvetően kiskerekű, háztól-boltig gép. amúgy -emlitette- erősebb, gyorsulósabb lenne a verda, de az alapvető hibák maradnak. ( kistestű gép - nem oké egy létra manónak, kis kerék - derékrohasztó, nem a legjobb futómű és fékek - egyértelmű, etc ) szóval, béka lábára patkó.
SzlobiG
félisten
Hát igen így ezeket olvasva jobban meg kellett volna gondolnod ennek a gépnek a vételét. Alapból egy nagy testű embernek ilyen kis gépet hiba volt venni, de már belátod.
SzlobiG
félisten
dual.
[ Szerkesztve ]
g@bo
nagyúr
hiba? mikor megvettem, úgy ültem a motorra mint szűzlány a ..... hazajöttem vele 30km-et, és leadtam 5 kilót, bódog voltam. most, hogy télen megfagyasztottam a térdem, elmentem 3700 km-et a városi forgalomban, belejöttem /?/, kitapasztaltam a dolog izét, igy vált egyértelművé, hogy nem volt teljesen hibátlan a döntés. de új motort is szerettem volna, a 300k árával ez volt a legolcsóbb... ami nem keeway és tesói.
motorozni jó... de ezt nem tudod addig, mig nem tolod egy ideig. persze jó motorral jó... de mi a jó? utólag kiderül mindig.
és megint jön a cumás, hogy egy erősebb 50-es /vizes/ és már nézve a használt piacot is, mert újonnan 5-600k kissé meredek, vagy jogsi, és irány a 125 ccm.
SzlobiG
félisten
Ja hogy első motor volt ezt nem tudtam. Annak viszont tökéletes volt, de jó hamar kinőtted, én a helyedbe letenném a B125-t már ha van B-s jogsid és inkább egy 125-s gépet vennék. 50-es 2T-vel se fogsz sokkal gyorsabban repeszteni max ha tuningolod, de azzal meg ugye nő a fogyasztás előbb kopik...haver MC3-asa 5-6 litert eszik 70-es hengerrel igaz padlón jár.