Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#52601) Catman válasza Pano (#52600) üzenetére


Catman
aktív tag

Azért ahhoz nem kellene nagy minőségellenőrzés, hogy megnézzék, egyáltalán bootol-e a gép. :) Konkrétan 10-ből 7-8-szor nem akart elindulni a gép...

(#52602) MATEO6600 válasza Pano (#52598) üzenetére


MATEO6600
őstag

:D
Ennek azért örülök, hogy lehet komplett cserét igényelni.
Egyébként nem értem a minőség ellenőrzést. Azt gondolnám, hogy gyártás után lefuttatják a BIOS system diagnostics tesztjét. Nem arra van? :)

(#52603) SeniorTilla válasza MATEO6600 (#52602) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Nem, ettől azért komolyabb a teszt. Hibák ott is, és azután is előfordulhatnak, a kár a kereskedelmi láncba eltöltött idő alatt...

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52604) MATEO6600 válasza SeniorTilla (#52603) üzenetére


MATEO6600
őstag

A szervíz javítani akarja, én pedig komplett cserét. Jogomban áll ilyenkor azt kérni?

(#52605) Kbali válasza MATEO6600 (#52604) üzenetére


Kbali
nagyúr

3 napon belül vagy vásárlástól számítva? Online vagy boltban vetted?

(#52606) MATEO6600 válasza Kbali (#52605) üzenetére


MATEO6600
őstag

Online vásároltam, kedden kaptam kézhez, aznap jelentettem a hibát. Ma hívtak vissza.

(#52607) Pano válasza MATEO6600 (#52606) üzenetére


Pano
addikt

3 munkanapon belül jogod van a cseréhez ha hibás a készülék (sőt, kötelező cserélniük). Akkor is, ha cégre vásároltad. Ne hagyd magad megdumálni.
(Remélem nem a radium-tól vetted)

[ Szerkesztve ]

(#52608) SeniorTilla válasza MATEO6600 (#52604) üzenetére


SeniorTilla
veterán

A bolttól kérheted, de ez nem a szerviz dolga 3 napon belül. Én ha úgy alakul, cserélem ha hibás a gép, vagy értékegyeztetéssel adok másikat. Céges vásárlásnál más a helyzet, ott a bolt jóindulatára vagy bízva, mert a cég nem minősül fogyasztónak. Más szabályok vonatkoznak rá.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52609) Pano válasza SeniorTilla (#52608) üzenetére


Pano
addikt

Nekünk eddig minden gond nélkül cserélték 3 napon belül a céges vásárlást, ha hibás volt. Még az idei, új szabályok mellett is. Szerintem ritka szemét boltnak kell lennie ahhoz, hogy ha ilyen esetben nem cserél (jogszerűség ide vagy oda). Meg hát, a jóhírét sem éppen növeli, ami céges vásárlók körében azért még fontosabb.

[ Szerkesztve ]

(#52610) MATEO6600 válasza SeniorTilla (#52608) üzenetére


MATEO6600
őstag

Céges vásárlás volt bizony, és remélem ez a 3 nap EU-s törvény mert nem Magyarországon lakom.

(#52611) Joker88


Joker88
őstag

nemtudom mennyire jó helyre írok,de keresnék ehhez a notebookhoz billentyűzetet, lehetőség szerint magyar nyelvűt ( angoltól sem zárkózom el,csak akkor matrica is kell , mert nem az enyém a gép.. ) :R

In loving memory of Garrett Lockhart

(#52612) SeniorTilla válasza Joker88 (#52611) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez a gép már őskövület, ha találsz is hozzá, csak bontottat. Nézz szét ebayen

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52613) csabyka666


csabyka666
addikt

Üdv mindenki!

Segítséget szeretnék kérni, de légyszi olyan írjon, akinek konkrét tapasztalata van, mert az internet eléggé megosztó ebben a kérdésben.

Adott egy HP EliteBook 8470p, amiben procit szeretnénk cserélni. Jelenleg egy i5-3320M van benne, és egy i7-3610QM-re cserélnénk. A QM77 Express chipset támogatja, a HP oldalán is benne van a támogatott processzorok között, ugyanakkor a HP-s fórumokon páran arról számolnak be, hogy nem működik benne a proci, a support viszont kevésbé szakmai válaszokat ad ezekre a felvetésekre, csak úgy írnak valami töltelék szöveget.

Persze ki kell próbálni, de a laptop és a proci között 200 km távolság van, és kellene egy biztos tapasztalat, hogy ne postázzunk feleslegesen.

Köszi a segítséget előre is! :R

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#52614) Catman


Catman
aktív tag

Sziasztok, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy a képernyőn valami villogó tartalom jelenik meg, majd miután megszűnik a villogás, egy ideig továbbra is vibrál a képernyő, mint amikor alacsony a refresh rate (de csak azon a területen, ahol előzőleg a villogó tartalom volt). Nem a szemem káprázik, mert ha csak a villogás megszűnése után nézek rá, akkor is látom.

(#52615) Bossi


Bossi
őstag

hp laptop esetén hol tudom megnézni a kijelző paramétereit?
Ugye a legtöbb típust több féle kijelzővel árulják... és eléggé eltérő paraméterekkel Pl. fényerő.

köszönöm.

(#52616) SeniorTilla válasza Bossi (#52615) üzenetére


SeniorTilla
veterán

AIDA-ban, vagy hwinfoban

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52617) Bossi válasza SeniorTilla (#52616) üzenetére


Bossi
őstag

köszönöm.

(#52618) nyepi


nyepi
tag

Sziasztok!

Hozzá nem értőként szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni.
Van egy HP Probook 650 G1-es laptopom, ami mostanában azt kezdte el csinálni, hogy egyszerűen nem kapcsol ki. Win 10 van rajta. Ilyenkor kikapcsol a kijelző a bekapcsoló gombnál a led világít és elkezdi borzasztóan pörgetni a ventilátort. Ha megnyomom a bekapcs. gombot akkor pedig újraindul a gép. Csak az akksi kivételével tudom "kikapcsolni" a gépet. Ez inkább szoftveres gond vagy hardveres lehet?
Tudok neki én csinálni valamit, vagy inkább vigyem szervízbe?
Előre is köszi! :R

(#52619) SeniorTilla válasza nyepi (#52618) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Próbálj meg egy BIOS frissítést, a HP oldaláról le tudod tölteni, hátha segít.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52620) nyepi válasza SeniorTilla (#52619) üzenetére


nyepi
tag

Azt nemrég frissítettem. :( Szerintem azóta nincs frissebb.

(#52621) Pano válasza nyepi (#52618) üzenetére


Pano
addikt

Próbáld kikapcsolni a gyors rendszerindítást. Az szokott néha hasonlókat művelni.
(energiagazdálkodási lehetőségek -> főkapcsoló funkciójának megadása -> a jelenleg el nem érhető beállítások módosítása -> Gyors rendszerindítás pipa ki ->restart

(#52622) nyepi válasza Pano (#52621) üzenetére


nyepi
tag

Köszi, megpróbáltam, de sajnos nem segített. :(

(#52623) Pano válasza nyepi (#52622) üzenetére


Pano
addikt

Akkor utolsó megoldás: Egy linux (pl ubuntu) letölt -> pendrive-ra ki ->bebootolás és azzal állítsd le. Ha úgy is csinálja, akkor hardveres probléma, valószínűleg haldokló alaplap.

[ Szerkesztve ]

(#52624) nyepi válasza Pano (#52623) üzenetére


nyepi
tag

Köszönöm, de ezt már nem vállalolm. Ez már túlmutat a tudásomat. :( Felkeresek akkor inkább egy szervízt.
Köszi szépen! :R

(#52625) Biqci


Biqci
aktív tag

Sziasztok!
Egy 6930p Elitebook néhány napja produkál olyat, hogy bekapcsoláskor a logo megjelenése után kb. 2 percig semmit sem csinál, csak a CapsLock+NumLock villog 5-ször ötöt. Utána egy picit vár, majd beindul, minden gond nélkül. Később semmi gondot nem mutat, úgy működik mint eddig. Mi lehet a gond?

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#52626) Catman válasza Biqci (#52625) üzenetére


Catman
aktív tag

Itt egy táblázat, hogy melyik villogás mit jelent: [link]

De általában x hosszú és y rövid villogás szokott lenni, pl. 5.3 általában alaplaphibára utal...

Nekem pont ez az 5.3-as villogás volt, 10-ből 6-7-szer nem akart elindulni. De ha elindult, utána tökéletesen működött. Cserélték az alaplapot.

[ Szerkesztve ]

(#52627) Biqci válasza Catman (#52626) üzenetére


Biqci
aktív tag

Köszi a segítséget. Megnéztem a táblázatot, de nem tökéletesen értem. Tehát most az van, hogy 5-ször villan, majd kis szünet után újra 5-ször és ezt teszi 5-ször. Tehát 5.5 szerintem. Namost az első táblázatban csak 5.4-ig van. A második, ami nekem inkább passzol, mert jócskán 2015 előtti a gép, valami olyat ír, hogy "a következő táblázatban a villogások következetesek, az egyes szekvenciák között szünet van". Nekem ötször villog, tehát akkor ez a lényeg. Eszerint pedig alaplap gond van. Jól okoskodom? :F

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#52628) Catman válasza Biqci (#52627) üzenetére


Catman
aktív tag

Szerintem jól gondolod.

(#52629) Biqci válasza Catman (#52628) üzenetére


Biqci
aktív tag

Akkor jó, megnyugodtam :DDD
Készíthetem a pénztárcát egy gép beszerzésére, mert ez nem hiszem, hogy megéri javíttatni :)

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#52630) Catman válasza Biqci (#52629) üzenetére


Catman
aktív tag

A HP szakértők itt a topicban hátha tudnak valami tanácsot adni. Esetleg bontottan megpróbálhatsz egy alaplapot szerezni...

(#52631) Biqci válasza Catman (#52630) üzenetére


Biqci
aktív tag

Megmondom frankón, ez a gép már kiszolgálta az idejét. Már terveztem, hogy lecserélem, de eddig gyakorlatilag hiba nélkül nyomott le nálam 9 évet. Persze ssd került bele, a ram ki lett bővítve amennyire lehet, de csak az akksit kellett kétszer cserélni, pedig kapott rendesen. Amíg megy, addig ok, de ha beadja a kulcsot, ezt elhantolom és megkeresem az utódját :)

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#52632) outsiheder válasza Joker88 (#52611) üzenetére


outsiheder
tag

HP gyári szám/típus beépített konfiguráció kereső:

[HP partsurfer]

Itt van a listában a billentyű kódja is.

(#52633) kispatak72


kispatak72
csendes tag

Sziasztok !
Van egy hp probook x360 g1 notebook, probléma a következő,
Kikapcsolás után ujra bekapcsolásnál bejön a ho logo majd egyet pörög a karika, majd ugy csinál mintha elindulna, majd szürke képernyő, semmi kép, olyan mintha háttérben futna a rendszer de nincs kép. Ezek után többszöri ki be kapcsolás utan meg elindul és bejön a rendszer rendesen. Mi lehet ssd, szoftver ujra rakva az nem hiszem.

(#52634) SeniorTilla válasza kispatak72 (#52633) üzenetére


SeniorTilla
veterán

futtasd le a rendszerdiagnosztikákat

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52635) kispatak72 válasza kispatak72 (#52633) üzenetére


kispatak72
csendes tag

Hali
Ujabb fejlemény,ha be van dugva a töltő akkor simán bekapcsol, akárhányszor is van kikapcsolva, ha kihúzom és akksiról indítom akkor nem indul csak szürke képernyő van.
Szerintetek ?

(#52636) Tibi74


Tibi74
újonc

Sziasztok!
Van egy Hp elitebook 8760w laptopom. Egyszer csak leállt és azonnal újraindult. A következő indulásnál már az op.rendszer se tudott betöltödni, mert leállt. De azonnal újra is indul. Szervíz szerint déli híd chip hibás. Tudtok ajánlani megbízható embert, szervízt aki ezt el tudja végezni?

(#52637) Pyttawrx válasza Tibi74 (#52636) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Szia. Mégis hol? Mert nem mindegy? :) És melyik szerviz mondta?

(#52638) Ulenspiegel válasza Tibi74 (#52636) üzenetére


Ulenspiegel
tag

Entegro Kft. (HP márkaszervíz)
1119 Budapest, Fehérvári út 84/a.
Szerviz: +36 1 371-0270
Email: szerviz@entegro.hu

(#52639) Pyttawrx válasza Ulenspiegel (#52638) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Szerintem az a szerviz főleg garanciális, készülékeket javít. vagy ha nem garos, akkor rendel a hp-től lapot, nem javítgat. Lehet nem jól gondolo/olvasom-veszem ki a weblapjukból.

(#52641) SeniorTilla válasza adriano81 (#52640) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Pytta! Látod ezt? Már nem először csinálja.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52642) Ulenspiegel válasza Pyttawrx (#52639) üzenetére


Ulenspiegel
tag

Nemrég javíttattam náluk. A hiba nem tartozott garancia alá, bár a készülékem garanciális (HP hivatalos álláspont, vitatható, de felesleges, külön történet).

Hogy a javítás során milyen módszert választanak az csak a felmérés során derül ki.

Mindenesetre ez HP márkaszervíz.

(#52643) Pyttawrx válasza Ulenspiegel (#52642) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Ez ok de csak nem mindegy, hogy csere drabot hoz, vagy javít, csak erre akartam utalni. Egy márkafügetlen szerviz, aki "tényleg" javít is, adott esetben pénztárcabarátabb lehet :)

(#52644) SeniorTilla válasza Ulenspiegel (#52642) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez hogyhogy? mi történt?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52645) Ulenspiegel válasza Pyttawrx (#52643) üzenetére


Ulenspiegel
tag

@Pyttawrx

Világos az álláspontod. A probléma ott van, hogy igen kevés a valóban megbízható, jó márkafüggetlen szerviz. És ezeket meg is kellene találni, ami nem egyszerű feladat. Kísérletezgetni meg nem mindig van idő. Anyagilag sem kifizetődő.

Én inkább márkaszervizzel dolgoztatok, mert az sem mindegy milyen alkatrész kerül a gépbe.

@SeniorTilla

Megrepedt a laptop alsó része (sebészi pontosságú egyenes vonalon a jobboldali USB csatlakozótól lefelé 2 cm-en át). Külső behatás nem érte, egyértelmű, hogy anyaghibás volt. HP közölte, hogy ez nem tartozik garancia alá. Érthetetlen, hogy miért, de van, amikor nincs értelme vitatkozni. Időtényező fontosabb volt.

(#52646) SeniorTilla válasza Ulenspiegel (#52645) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Hát igen, a fizikai sérülést általában elutasítják. De nem mindig. Egyszer volt egy ügyfelem, akinek egy Spectre 13-af (nagyon vékony gorilla glassos kijelzővel, az egész kijelző 3-4 mm vastag) megrepedt a gorilla üveg jobb alsó sarka, ami ugye elvileg törhetetlen. Egy kis magyarázkodás után a HP cserélte a kijelzőt garban, ezen még én is elcsodálkoztam, azt hittem, hogy kapásból el fogják utasítani.

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52647) Pyttawrx válasza Ulenspiegel (#52645) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Hidd el (sajnos) van hogy is megvezetik az embert, de még hogy, csak ugye ahogy te is (és ez lenne a normális) jobban, bízik egy ilyen szervizben.
Abba is igazat adok, hogy nehéz ezeket megtalálni, és ritka is.

(#52648) wreakz válasza SeniorTilla (#52646) üzenetére


wreakz
tag

Prémium gépeknek (spectre, envy, omen) más az elbírálása mint a "sima" gépeké.
De ha panaszolja az ügyfél a sérülést karcot akkor általába kiajánlják, és ha elfogadod akkor kicserélik

(#52649) zolokas


zolokas
aktív tag

Sziasztok,

Használtan vettem egy HP ProBook 6470b notebook-t.

Windows 10-et tettem rá, a wifi részét nem tudom életre kelteni, kéne egy kis segítség, a hp oldalárol letölöttem a driverét de kiáll hibával hogy csatlakoztassam a wifit...

[ Szerkesztve ]

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#52650) Pyttawrx válasza zolokas (#52649) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Szia,
Bekapcsolad a wifit? Jobb felső gombokból balról az első. Illetve esetleg biosban nincs kikapcsolva? Esetleg véletlen nem lett kivéve belőle a wifi? :D

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.