Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#53251) dangerzone válasza Pyttawrx (#53247) üzenetére


dangerzone
addikt

Marmint, hogy annak mennie kellene a win 10-zel?

Dhampir: Szerintem akkor nem ismerne fel a windows, de az eszközkezelő kiirja, hogy a hardver normalisan mukodik.

(#53252) SeniorTilla válasza dangerzone (#53246) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez már 10+ éves gép, sw támogatás nélkül. Próbálj meg egy korban hozzá illő amd drivert keresni hozzá és próbáld ki azzal. Lehet, hogy a w10-et is el kell felejteni.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53253) Pyttawrx válasza dangerzone (#53251) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Igen azt tedd el, erre nincs wn10 driver, de a win7 driverrel szokott menni. Ha nem jó úgy sem, akkor teszteld win7 oprendszerrel.

(#53254) Aureal válasza Dhampir (#53250) üzenetére


Aureal
senior tag

2 füllel arrébb ez van, de egy tucat beállítással a legördülőben... :U

(#53255) Pyttawrx válasza Aureal (#53254) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Hardver azonosítót keresd

(#53256) Aureal válasza Pyttawrx (#53255) üzenetére


Aureal
senior tag

PCI\VEN_8086&DEV_1E3A&SUBSYS_1854103C&REV_04
PCI\VEN_8086&DEV_1E3A&SUBSYS_1854103C
PCI\VEN_8086&DEV_1E3A&CC_078000
PCI\VEN_8086&DEV_1E3A&CC_0780

Ebből mit lehet kihámozni? :F

(#53257) Aureal


Aureal
senior tag

Az eseményeknél is találtam ilyet...

Driver Name: null
Class Guid: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}
Driver Date:
Driver Version:
Driver Provider:
Driver Section:
Driver Rank: 0x0
Matching Device Id:
Outranked Drivers:
Device Updated: false
Parent Device: ACPI\PNP0A08\0

[ Szerkesztve ]

(#53258) Pano válasza Aureal (#53256) üzenetére


Pano
addikt

7 Series/C216 Chipset Family MEI Controller #1
Intel

[link]

[ Szerkesztve ]

(#53259) mrbego válasza Aureal (#53256) üzenetére


mrbego
aktív tag

Én a Pavilion dv5-ömre (2009-es gép) próbáltam win 10-et tenni. De a megoldás végül egy Linux Mint lett. Sajnos a win 10-et már nem tudja meghajtani, pedig drivereket még talál is hozzá (a 3D drive guard kivételével), de bitang lassú.

Ezeket már sajnos ell kell engedni.

Üdv, P

(#53260) korpicschess válasza SeniorTilla (#53239) üzenetére


korpicschess
veterán

Sziasztok!
Visszatérve a kijelző gondomra... A héten be tudnád vinni a gépet, de azóta 1x sem produkálta, hogy a múltkor lefotóztam. Azt szeretném kérdezni, hogy ilyenben rutinosak vagytok-e, mert emiatt ki kéne kicserélnem az SSD-t, bevinni, aztán utána elhozni miután 2 napot ültek rajta, és megállapítják, hogy nincs is baja, annyira nem jó buli.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53261) Aureal válasza Pano (#53258) üzenetére


Aureal
senior tag

Ez nem értem hogy jött ki ott, nekem ilyet nem mutat, de ha biztos az a hardver, nos akkor sem tudom eldönteni, hogy erről az oldalról [link] mit kéne neki telepíteni. Én ilyenekhez sajna nem értek, eddig mindent driver cd-kről telepítettem, ha kellett... :F

(#53262) Aureal válasza mrbego (#53259) üzenetére


Aureal
senior tag

Teljesen jól működik a gép w10-el, csak ezt nem sikerül kibogarászni. És kb.10x gyorsabb, mint a gyári hdd-vel. Nem dobjuk ki. ;)

(#53263) Pano válasza Aureal (#53261) üzenetére


Pano
addikt

Chipset drivereket tedd fel (lapkakészlet). Pontosabban: Intel Management Engine Interface

(#53264) Pyttawrx válasza Aureal (#53256) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Wifi lesz vélhetően, atheros

(#53265) Pyttawrx válasza Aureal (#53256) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Meg fel van am driverezve rendesen ez a gép?

(#53266) Aureal válasza Pano (#53263) üzenetére


Aureal
senior tag

Mind a kettőt érdemes?

(#53267) Pyttawrx válasza Aureal (#53266) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Ez mióta kérdés? Persze 😂

[ Szerkesztve ]

(#53268) Aureal válasza Pyttawrx (#53267) üzenetére


Aureal
senior tag

Csak szerinted meg wifi, atheros modul...
(Amúgy Railink bluetooth+wifi kombinált modulja van, csak ez már tegnap is ment.) :K

(#53269) Aureal válasza Pano (#53263) üzenetére


Aureal
senior tag

Intel Management Engine Interface-el felismerte, a másikkal nem.
Köszi a segítséget!

(#53270) Pyttawrx válasza Aureal (#53268) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Előbb tanulj meg normálisan telepíteni/driverezni egy gépet. Ez kb 10 perc, amivel te nem boldogulsz. Bocsánat, hogy rosszat írtam.

(#53271) SeniorTilla válasza korpicschess (#53260) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ezek a legrosszabb hibák. Addig ne vidd vissza, amíg nem tudod nekik a hibát produkálni, mert nem fogják kicserélni, hiszen miért is...

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53272) SeniorTilla válasza Pyttawrx (#53270) üzenetére


SeniorTilla
veterán

+1 ennyi idő alatt amíg ide írtál, feltelepíthettél volna mindent :)

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53273) Aureal válasza Pyttawrx (#53270) üzenetére


Aureal
senior tag

W10 update elég sok mindent megtalált magától.
3 dolog volt sárga jelzéssel az eszközkezelőben, ebből kettőt magamtól megoldottam.
1-el nem boldogultam csak.
Viszont te úgy látom nagy mestere vagy a b@szogatásnak, már az ssd topikban is bizonyítottad! Gratulálok! Igazi közösségformáló erőt képviselsz. Sztem inkább ne segíts senkinek!

(#53274) Pano válasza Pyttawrx (#53270) üzenetére


Pano
addikt

Valahol neki is el kell kezdeni. Lehet pont ez az a "valahol".

(#53275) Pyttawrx válasza Aureal (#53273) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Értelek, okoskodás az megy. Feltettem a kérdést, hogy fel van-e driverezve rendesen. Nem jött rá válasz. Az hogy a win megtalálta, az nem egyenlő azzal, hogy megoldottad. Szerintem több topikban segítettem már sok mindenkinek. De hagyjuk, van akinek nem lehet.

A driverezés, azt jelenti, hogy az operációs rendszer telepítése előtt, vagy ha van másik eszköz, akkor közben, vagy utána a gyártói oldalról leszedni, majd telepíteni mindent. Ha valami nem oké utána, akkor kell keresni az okot. Ezért vagyunk itt.
Teljesen jogtalanul írod, hogy az hogy az ssd topikban jogtalanul szoktam bármit is írni. Ha nem érzed, hogy mit miért írok, és melyik topik miért van, akkor nem velem van a baj.

részemről lezártam, ha megbántottalak, ne haragudj :)

[ Szerkesztve ]

(#53276) Pyttawrx válasza Pano (#53274) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Ez oké, de mivel nem jó drivert írtam/feltételeztem az alapján ami írt, máris támadt….
Jogtalan támadást nem szeretem. Igen tévedhetek, és szoktam is. Segíteni is szoktam, hisz ez a célom, de ahhoz kell a kérdező partnersége is.

(#53277) Aureal válasza Pyttawrx (#53276) üzenetére


Aureal
senior tag

Ha annyira mentegetni akarod magad, remélem innen kezdve [link] olvastál. :F
Akkor ki mit mi alapján ért félre és kezdi kioktató hangnemben újra, könnyes vigyorral hangulatát kifejezni akaró emotikonnal megtűzdelni komentjét???
Na erről ennyit!

(#53278) SeniorTilla


SeniorTilla
veterán

Nem akarok senki pártjára állni.

Ha valaki segítséget kér itt, és kap, akkor ne nyavalyogjon már. Mindenki meg tud sértődni, bár nem értem mire. És főleg ne vitatkozzon, mert ha okosabbnak tartja magát, akkor ne tőlünk kérdezzen, hanem oldja meg saját maga.

Van egy régi géped, ami már nem alkalmas arra amit csinálni akarsz vele. Nem lehet ezt megérteni és békén hagyni a topicot?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53279) Pyttawrx válasza Aureal (#53277) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Igazad van. Lényeg hogy megy minden! Meg oldódott gondolom. Lapozzál, a sértődésed helyett. Nem merek emotikont berakni.

(#53280) korpicschess válasza SeniorTilla (#53271) üzenetére


korpicschess
veterán

Köszi! Ja, szívás, én is így gondolom. Na majd elválik, hogy mi lesz vele, hogy később jobb lesz vagy rosszabb! Nem tudom lehetséges-e, hogy driver gond volt, nem hiszem.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53281) SeniorTilla válasza korpicschess (#53280) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Én sem hiszem, de láttam már érdekes problémákat driver hiba miatt. Pl. HP Probookokon volt, hogy az intel vga drivere totál lefagyasztotta a gép, még gépcserém is volt miatta. Aztán rájöttem, hogy a régebbi drivert felrakva tökéletesen megy a gép, a legújabbal fagyott le. 2-3 ilyen gép volt.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53282) Pyttawrx válasza korpicschess (#53280) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Esetleg ha tudod, megnézhetnéd live linux alatt pl. Ha ott is jelentkezik, akkor esélyes a hw hiba.

(#53283) korpicschess válasza SeniorTilla (#53281) üzenetére


korpicschess
veterán

Na, úgy tűnik megtaláltam a reprodukciót! Gondolkoztam, hogy mi is volt az irodában más, és hát ott kötöttem először HDMI kimenetre a gépet.

Most itthon is kipróbáltam, és egyből előhozta. "Jó hír". :)
Azért levideózom nekik, szériaszámmal...

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53284) korpicschess válasza korpicschess (#53283) üzenetére


korpicschess
veterán

Jó kis tapasztalatok lesznek ebből. Leadtam a gépet, de szervizest nem voltak hajlandóak kihívni, hogy beszélhessek vele.
Másnap 20 perc telefonálás és kötelező körök után eljutottunk oda, hogy oké, értik mi a gond, tudták ők is reprodukálni, de nekik a HP által kell bevizsgáltatni még, mert nem gyakori.

Ma írtak emailt, hogy hát a HP azt mondta, hogy mivel a gépet Windows 10-el adták el, nézzék meg ott, amire a szervizes (vagy egy másik?) azt mondta, hogy azzal jó (kétlem), és emiatt a konklúzió, hogy a gépet W10-el adták el, W11 okozza a gondot, nem javítják.
Azért is kétlem, hogy Windows gond, mert arról is csináltam videót, hogy úgy jelentkezik a hiba, hogy a gép kijelzőjén igen, a duplikált külső monitoron pedig nem.

Holnap folyt. köv...

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53285) SeniorTilla válasza korpicschess (#53284) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Lehet, hogy igazuk van a win10-zel kapcsolatban. De azért kérdezd meg tőlük, hogy a gép hivatalosan win11 kompatibilis-e. Mert ha igen, akkor ez nem lehet kifogás.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53286) Pyttawrx válasza SeniorTilla (#53285) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Mindenbe kapaszkodni fognak… 😂

(#53287) korpicschess válasza Pyttawrx (#53286) üzenetére


korpicschess
veterán

Hát a HP support egy hasznavehetetlen idiótaság, ráadásul nem volt hajlandó megmondani az ügyintéző, hogy hol tudom a beszélgetésünket kikérni....
Megkértem, hogy írják meg írásban a véleményüket arra vonatkozóan, hogy a gép nem W11 kompatibilis, annak ellenére, hogy a honlapon elérhetőek a driverek. Mondtam nekik, hogy addig hívogatom őket amíg nem küldik el nekem is írásban az állásfoglalást.

Szerintem náluk nincs hivatalosan Windows 11 kompatibilis gép amúgy, a kommunikációból kiindulva, hacsak nem azzal adják el.

Persze lehet nekik van igazuk amúgy, azt sem zárom ki, de mondjuk 90% eséllyel szerintem nekem. Azt alapul véve, hogy külső monitoron nem jelentkezik.

Mindenesetre azt mondta, ha W10 alatt reprodukálom, és dokumentálom, akkor kereshetem őket is. A probléma, hogy a szerviz biztos nem tud annyi effortot belerakni, hogy W10 alatt is reprodukálja, ha épp nem jön elő...
Csak közben nekem van egy munkagépem, amit most telepítsek újra, tartsak tartalék gépet, tartsak több ssd-t, ha nem akarom a rendszereimet folyton újrarakni, és szaladgáljak szervizbe, ez nem support, ez kibaszás!

Majd ma megpróbálok a szervizzel egyezetni.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53288) Kbali válasza korpicschess (#53287) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ne haragudj, de annyit kérdezhetek, hogy miért volt annyira sürgős a win11-re átállás? Kb, az összes hasonló segítős topikban próbálunk mindenkit lebeszélni erről, hiszen a wi10 25-ig supportált lesz még. Ha nincs valós indok, csak kíváncsiság, akkor még nem érdemes lépni, főleg ha ez munkagép és még te is adsz neki 10% esélyt, hogy mégis valami inkompatibilitás lehet a háttérben.

(#53289) korpicschess válasza Kbali (#53288) üzenetére


korpicschess
veterán

Nem volt sürgős, én használtan vettem a gépet, és ez volt rajta, de persze van licenszem amúgy mindegyikhez szerencsére. Most gugliztam, a HP nem listázza a kompatibilis gépeket, de azt írják, hogyha a saját appjuk kiírja, hogy Win11 frissíthető, akkor nyugodtan. Ez azért beszédes.

Emellett a Windows 11 végre hoz egy csomó olyan dolgot, amitől jóval kevésbé tűnik elavultnak egy Mac mellé rakva, szóval szeretném élvezni. Az asztali gépem és a régi laptopom nem támogatta, ez is egy szempont volt. Egyszerűen sokkal jobb érzés használni.
Fel tudom rakni Win10-re is a cuccaimat, de már a 4. újratelepítésem lesz ezen a gépen, és annyira nem rajongok érte.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53290) SeniorTilla válasza korpicschess (#53289) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Első dolgom volt a win11 telepítés után, hogy azt a förtelmes felületet visszaállítsam a win10-ére. Plusz a néhány baromság, pl. nincsenek a tálcán rendes fülek, hát ha ez a fejlődés, akkor nagyon gáz. A Mac nem biztos, hogy előrelépés a windows felhasználóknak :)

SN alapján nézted, hogy van-e a gépedhez SW támogatás? Ha használtan vetted, akkor nem biztos.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53291) korpicschess válasza SeniorTilla (#53290) üzenetére


korpicschess
veterán

Azt milyen oldalon tudom megnézni? Egyébként az gördülékeny volt, hogy sehol nem kértek semmilyen dokumentumot, megnézték a serialt, és annyi. Support assistant nem jelezte, hogy sw oldalról ne lenne támogatott, bármit is jelentsen ez. :)

Nekem bejön a felület, meg a változatosság is jó, ennyi év után.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53292) Pyttawrx válasza korpicschess (#53289) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Akkor ha van egy jó pendrive-od, ami gyors, tegyél rá wintogo rendszert produkáld a hibát, ha jelentkezik, akkor telepítsd nekik. Vagy alapból tegyél rá win 10-et, de ha nincs rajta licensz, a tiedet ne írd be, ha kódod van

(#53293) SeniorTilla válasza korpicschess (#53291) üzenetére


SeniorTilla
veterán

HP Product Warranty Check for Laptops, Printers & Other Products | HP® Customer Support

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53294) korpicschess válasza SeniorTilla (#53293) üzenetére


korpicschess
veterán

Aktív, még az onsite support is. A szervizben tudtam beszélni valakivel hosszabban, futnak mégegy kört a géppel.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53295) korpicschess válasza korpicschess (#53294) üzenetére


korpicschess
veterán

Na, vége az esetnek. Még a HP-tól nem kaptam választ arra, hogy hivatalosan támogatott-e a Windows 11, de ha azt írják, hogy nem, akkor a honlapjukon hazudnak, mert még külön tooljuk is van rá, ami vizsgálja, hogy lehet-e frissíteni, és több helyen reklámozzák, hogy a gépek W11 frissíthetők.

A szerviz futott mégegy kört, és nekik jelentkezett a probléma elvileg megkettőzött nézetben külső monitoron is, így elfogadtam, hogy szoftveres a gond. Bár megjegyzem, hogy néztem én is úgy, és nekem úgy nem látszott, de mivel arról nincs videóm, csak a kiterjesztettről, a nagyesküt nem tenném le...
Egy szó, mint száz, Aloha szerviznek jár a pirospont, nagyon korrektül álltak a problémázásomhoz. :DDD

Megjegyezték, hogy mivel nem gyári a RAM modul, ez veszélyes üzem, és próbáljam ki gyári modullal, hátha. Bár ők is, meg én is azt tapasztaltam, hogy a hiba mindkét modullal, és a modulokkal külön-külön is fennáll. Azért lehet megpróbálom azonosakra cserélni.

Még ami eszembe jutott, a gépben nálam nem volt a M08556-001 számú alkatrész, ami a RAM és az SSD köré épül, feltételezem zavarvédelem szempontból. Nem hiszem, hogy ez lenne a gond, lehet, hogy ez csak azokba épül, amiben van 4G modul (mert a csomag része pl. SIM tálca, ami nálam nem eltávolítható, fix, és nincs 4G), de SeniorTillára néznék, hogy ilyen alkatrész "ócón" szerezhető-e, mert a neten 10k+ ár két aludarabért kicsit zúzós.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53296) SeniorTilla válasza korpicschess (#53295) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ezt inkább szervizesektől kérdezd meg, vagy akik használt bontott gépekkel foglalkoznak (én nem)

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53297) korpicschess válasza SeniorTilla (#53296) üzenetére


korpicschess
veterán

Tőlük inkább nem kérdezek, elég volt belőlük. Azért kiszámlázták a 6350 Ft bevizsgálási díjat, mert szoftverhiba volt csak, amit én okoztam a telepített, nem kompatibilis szoftverrel (Windows 11).

Win11 topikban tanácsolták, hogy nézzem meg, hogy elforgatott kijelzővel is csinálja-e a GUI elem, kipróbáltam, persze, hogy nem csinálja.
Majd most kényszerből használom pár hétig Win10-el (amit természetesen nem telepítettek, hagyták hibás szoftverrel a gépet), meglátom, hogy előjön-e a hiba.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53298) zlatan92


zlatan92
csendes tag

Üdv!
Augusztus vége óta van egy új HP notebook-om, beépített akkumulátorral rendelkező. Tegnap óta a HP Support Assistant azt jelzi, hogy kalibrálni kellene az akksit. Még sose csináltam ilyesmit, nagy gáz lenne ha csak ennyiben hagynám?

(#53299) SeniorTilla válasza korpicschess (#53297) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Milyen szerviz volt ez? A HP márkaszervize nem így dolgozik, ott nincs bevizsgálási díj, és az első lépés ilyenkor, hogy kap egy clean installt...

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53300) SeniorTilla válasza zlatan92 (#53298) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Miért ne csinálnád meg? Ezzel csak meghosszabbítod az élettartamát.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.