Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#53201) kovacsit válasza SeniorTilla (#53200) üzenetére


kovacsit
tag

Hidd el én is több tucat gépet húztam már újra , ismert a Optane memóriás, illettve 10-11 gen procis gépeknél ez a hiány (mondjuk nem értem, hogy a W10 legfrissebb telepítőjéből is miért hiányzik...) , de ehhez a géphez nem találtam még megfelelő drivert..
Esetleg Te pontosan melyik driverrel szoktad csinálni?

Én ezzel (is) próbáltam:
https://www.intel.com/content/www/us/en/download/19512/intel-rapid-storage-technology-driver-installation-software-with-intel-optane-memory-10th-and-11th-gen-platforms.html?

köszi

Plz telefonon keress... !! Telefonszám az extra adatoknál...

(#53202) SeniorTilla válasza kovacsit (#53201) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Nem ezzel kell, hanem a HP saját driverével. Nekem ez van letöltve a pendrive-ra, és hibátlanul megy win 10 és win 11-el is.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53203) kovacsit válasza SeniorTilla (#53202) üzenetére


kovacsit
tag

hmm... Serial alapján a HP Suppoort ezt adja ki:

Ezeket már végignéztem, egyikre sem mondja, hogy kompatibilis (a telepítő kilistázza, mint nem kompatibilis driver) :((

Plz telefonon keress... !! Telefonszám az extra adatoknál...

(#53204) SeniorTilla válasza kovacsit (#53203) üzenetére


SeniorTilla
veterán

sztem ezek túl régiek a win10-nek

próbáld meg pl. ezt

https://support.hp.com/hu-hu/drivers/selfservice/hp-15-f2000-laptop-pc-series/35900344/model/2100381734?sku=2N2L9EA

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53205) kovacsit válasza SeniorTilla (#53204) üzenetére


kovacsit
tag

Nem nyert... De legalább a Te support oldaladon 2 féle driver van, míg az enyémnél 16... :-) Így most már 18 félét próbáltam (mondjuk az enyémnél vannak kártyaolvasók is, ) + az Intel általános driverével... :-(

Plz telefonon keress... !! Telefonszám az extra adatoknál...

(#53206) Pyttawrx válasza kovacsit (#53205) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Chipset driver vagy a rst drivert csomagold ki (ha még ezen nem vagy túl
) és ott lesz benne ami kell neked elvileg. Dátum szerint próbáld esetleg a legujabb hátha.

(#53207) Victory99


Victory99
csendes tag

Tegnap vettem egy HP Omen 15 típusú notebookot és az lenne a kérdésem, hogy a HP hogyan kezeli a bővítést? Ugye most csak 8 GB ram van benne, de sehol nem találtam e-mail címet sem, hogy hol lehetne ezt megkérdezni a supporttól. Valakinek van tapasztalata ezzel a bővítéssel, hogy elveszik e a garancia?
Illetve ha teszem azt bevinném márka szervizbe bővíteni az egy vagyon lenne? :))
Előre is köszönöm a válaszokat!

(#53208) DerDer


DerDer
tag

Sziasztok!
Megtetszett a pavilion x360 15" kijelzőjének minősége, azonban nekem nincs szükségem a kifordításra és az érintő képernyőre. Sima pavilion 15 nem volt kiállítva, azoknak is ugyan olyan minőségű a kijelzője vagy van szemmel látható különbség köztük? Annyit írnak hogy FHD IPS minkettő.

(#53209) Pyttawrx válasza DerDer (#53208) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

X360 pavilion van nekem. A 14”. Annak ellenére, hogy csak 250 nites ips, én mindig 40%-os fényerőn használom szobában.
Tehát úgymond ez egy jobb TN panel minőség, belépő ips. Ahogy látom a 15” is ez.

(#53210) zolnagy válasza zolnagy (#53187) üzenetére


zolnagy
őstag

Nos válaszolok magamnak a HP250 G6 akkuval kapcsolatban, hátha másnak is hasznos. Tehát mindenhol 4 cellásat lehet kapni, az annak megfelelő feszültséggel, miközben gyárilag 3 cellás volt benne alacsonyabb feszültséggel. A kód alapján mégis kompatibilis, így berendeltem egyet a Laptopszakitól és jó lett.

[ Szerkesztve ]

(#53211) SeniorTilla válasza DerDer (#53208) üzenetére


SeniorTilla
veterán

A Pavilion 15-nek is jó minőségű a kijelzője, a különbség a matt felület.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53212) korpicschess


korpicschess
veterán

Sziasztok!

Egyik napról a másikra észrevettem, hogy a kijelző fényerő állító gombok (F3-F4) nem működnek már. Nem tudom milyen driver telepítés okozhatja a működés leállását.
Hotkey driver nincs a géphez. (Vagy új neve van?)

Google alapján grafikus driver okozhatja, annak újraindítása, illetve a gépnek újraindítása sem segített. Intel féle drivert HP honlapról vagy Inteltől érdemes beszerezni?

830 G7.
Köszi! :)

:R

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53213) Pyttawrx válasza korpicschess (#53212) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

billentyűzetnél/gyorsbillentyű támogatás (hotkey support) :D [link]
És ugye a vga, de gondolom az fent van. :D

[ Szerkesztve ]

(#53214) korpicschess válasza Pyttawrx (#53213) üzenetére


korpicschess
veterán

Köszi! Én itt nem látom, ezért is kérdezem. Windows 11.

HP Universal Camera Driversystem software Manager Icon
2020.0.19041.7 Rev.A60.2 MB2021. szept 23.Letöltés uncheck
Synaptics FS7600 WBF Touch Fingerprint Driversystem software Manager Icon
6.0.110.1110 Rev.A2.8 MB2021. szept 8.Letöltés uncheck
Synaptics PointStyk Driversystem software Manager Icon
19.6.1.21 Rev.A16.8 MB2021. szept 8.Letöltés uncheck

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53215) Pyttawrx válasza korpicschess (#53214) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

A legutóbbi win10 driver-t tedd fel.

(#53216) korpicschess válasza Pyttawrx (#53215) üzenetére


korpicschess
veterán

Köszi, ez működött! Remélem nem fog lépten nyomon eltűnni. :)

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53217) Pyttawrx válasza korpicschess (#53216) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Szuper. :) :C

(#53218) DerDer válasza SeniorTilla (#53211) üzenetére


DerDer
tag

@SeniorTilla @Pyttawrx

Köszi az infót, tetszett az x360-nál hogy fényes, ezért akkor inkább az lesz.

(#53219) Pano


Pano
addikt

Hali!

Beállítottam BIOS-ban, hogy maximalizálja a noti (elitebook) az akku élettartamát, tehát küszöbértéket. De valamiért az égnek nem hajlandó betartani a 80%-os határt. Hiába merítem le, mindig visszatölti 100%-ra az akkut, még akkor is ha 80% fölött van a töltöttség.
Esetleg tippetek van miként tudnám rávenni, hogy vegye figyelembe?

(#53220) motown5l válasza SeniorTilla (#53155) üzenetére


motown5l
senior tag

Hello. Egy olyan problémám lenne, hogy nincs meg a wi fi sebessegem. 90. Mbps nel feljebb nem megy. Wi fi közelében sem. Protokolnak Wi-Fi 4 et ír ki. 2.4GHz. Esetleg valami ötleted volna ezzel kapcsolatban? Ma vettem egy új routert is. Hozzá pedig. Ami wi-fi 6 os

(#53221) motown5l válasza motown5l (#53220) üzenetére


motown5l
senior tag

Meg oldottam. Sikerült.

(#53222) Kbali válasza korpicschess (#53216) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ezért n(s)em kell (még) win11-et felrakni/erőltetni.

(#53223) SeniorTilla válasza Kbali (#53222) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Nekem hibátlanul megy már jó ideje, a frissítések is jönnek. Az elején kicsit babrálni kellett, de már stabil. Driverekkel nem volt probléma

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53224) kovacsit válasza motown5l (#53221) üzenetére


kovacsit
tag

... és titok marad?? :-)

Plz telefonon keress... !! Telefonszám az extra adatoknál...

(#53225) zolnagy válasza kovacsit (#53224) üzenetére


zolnagy
őstag

Egy tipp: a router kábelezéssel, vagy csatlakozással volt a gond és csak 100 Mbittel ment, nem gigabittel. De majd a kolléga leírja, engem is érdekelne :)

(#53226) nnandor


nnandor
csendes tag

Sziasztok!

Van itt nálam egy split X2-es ami nagyon nem akar indulni. Ha normál módon indítom akkor:

HP logo + felkészülés az automatikus javításra és pörgés és semmi.

Ha egy win 10 boot USB-rol indítanám akkor HP logo + pörgés
F10-re bios bejön
F9 re boot menü bejön
F2-re tesztek jönnek ott nézve minden hibátlan

Memóriát cseréltem, de nem segít. Az sdd-nem tudom máshol megnézni mert msata.

Van valami ötlet hogy mit csináljak?

Üdv:

(#53227) sMogyi86

Sziasztok,
Szerintetek miért van az, hogy nem találni magyar billentyűzetes HP Elitebook-okat (845 G8) ma a piacon? Az új piacon. Nem gyártanak mert kicsi ország vagyunk, elkapkodják? Egyáltalán létezik hozzá vajon, mint csere alkatrész?
Köszi a segítséget,
Máté

"A félelem az elme gyilkosa."

(#53228) Pyttawrx válasza nnandor (#53226) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Szia. Vedd ki az msata ssd-t és nézd meg úgy eljut-e a telepítőd a háttértár kiválasztásáig. (Nyilván most semmit nem fog látni). És még egy live rendszer, wintogo vagy valami linux disztri.

[ Szerkesztve ]

(#53229) SeniorTilla válasza sMogyi86 (#53227) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Chiphiány, gyártási kapacitás-hiány, és kis ország vagyunk, kis piac. Már egy ideje RENEW-ban se nagyon van értelmes áron.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53230) nnandor válasza Pyttawrx (#53228) üzenetére


nnandor
csendes tag

Köszi!
De ez a split gonosz, mivel a tablet részben van az mssd a nélkül a boot menüben az USB nem választható :). Vagy ezt meg lehet valahogy kerülni?
Ha a boot menüben manuálisan akarok EFI-t választani akkor látom az SSD-és ki is tudok rajta EFI-t választani de ugye csak elkezdi a betöltését.

linux probáltam de live esetén is csak HP logo és pörgés van...

[ Szerkesztve ]

(#53231) motown5l válasza kovacsit (#53224) üzenetére


motown5l
senior tag

Hello. At kell állítani ; eszkozkezelo, halokartya jobb gomb, tulajdonságok, speciális fül meg keresni a vezeték nélkül módot, és a 6.802.11a/b/g ről at állítani 5.802.11a/b/g re. Így le adja a teljes sebességet.

(#53232) korpicschess


korpicschess
veterán

Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a notin van egy egész furcsa jelenség, a kijelző szinte tetején egy pixelcsík, leginkább jobb felső sarkában a notinak. 1,5 hét után most vettem észre, Wordnél a kék állapotsoron fehéres színű csík.
Pixelhiba kereséskor, egyszínű képeknél nem látszik, pl. full kéknél.
Szerintem valami vezérlési hiba. Garancia kapcsán szerviz foglalkozik ilyennel, vagy elhajtanak? Melyik szerviz ajánlott, ahol "jó arcok", mondjuk csak seriallal? ... :B
Köszi!
:R

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53233) Dhampir válasza korpicschess (#53232) üzenetére


Dhampir
félisten

Volt olyan, aki például az Aloha Informatika Kft. szervizt ajánlotta.

(#53234) Pyttawrx válasza Dhampir (#53233) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Velük nekem is jó tapasztalatom volt.

(#53235) korpicschess válasza Pyttawrx (#53234) üzenetére


korpicschess
veterán

Köszi!
Érdekel módon mikor itthon kinyitottan, nem látszott semmi. Fura. Lehet csak valami szoftveres gond, de lehet kezdődő hiba. Próbáltam lehúzni róla a HDMI monitort (azon nem volt látható), de nem szűnt meg ott és akkor.
Észben tartom a tippet, ez közel is van. Anno óbudán voltam valahol, ahol úgy is megcsinálták papír nélkül, hogy a gépben cserélve volt a szériaszámot tartalmazó műanyag (no comment), és csak biosban volt serial.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53236) Pyttawrx válasza korpicschess (#53235) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Esetleg dobsz egy képet a hibáról, hogy lássuk? Köszi. :)

(#53237) SeniorTilla válasza korpicschess (#53235) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Win reinstall? A szerviz is ezzel kezdi, ha nem egyértelműen hardverhiba

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53238) korpicschess válasza SeniorTilla (#53237) üzenetére


korpicschess
veterán

Teljesen friss Win11 van rajta, tegnapelőtt telepítettem új SSD-re.

A két kép egymás után készült:
[kép] [kép]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53239) SeniorTilla válasza korpicschess (#53238) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez kijelzőhiba lesz, vidd vissza és csere

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53240) Pyttawrx válasza korpicschess (#53238) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

csomagold és vidd :)

(#53241) korpicschess válasza Pyttawrx (#53240) üzenetére


korpicschess
veterán

Felvettem velük a kapcsolatot, bevizsgálják (kérdés, hogy tudják-e reprodukálni...). Alkatrész beszerzés függvényében viszont akár 1,5 hét is lehet a móka.
Gondolom esetleges cserekor is csak a gyári alkatrészt rakják bele, nincs mód például ráfizetéssel más kijelzőt kérni?

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53242) Kbali válasza korpicschess (#53241) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ha már beszéltél velük, ezt is megkérdezhetted volna :) nem mi ülünk a pult másik oldalán.

(#53243) korpicschess válasza Kbali (#53242) üzenetére


korpicschess
veterán

Jaja, teljesen igaz. Megkérdeztem egyébként, de ez simán lehet jófejség függő, hátha itt van tapasztalat. Bár sejtem, hogy valszeg annyival többe kerül gyári árakon egy érintős kijelző, hogy nincs értelme kifizetni a pluszt. Ha tudom valami, majd megírom.
Csak jövő hétfőn viszem be, legalább a hétvégét ne töltse ott. 1-2 napot mondtak a bevizsgálásra.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53244) SeniorTilla válasza korpicschess (#53241) üzenetére


SeniorTilla
veterán

1,5 hét az sok? Örülj neki, ha annyi idő alatt kész lesz. 2-3-4 hetek simán lehetnek ilyen alkatrészhiányos időkben.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#53245) korpicschess válasza SeniorTilla (#53244) üzenetére


korpicschess
veterán

Hát ha azt nézzük, hogy kéne a gép, hogy tudjak dolgozni, akkor sok. Mázli, hogy még a régi megvan.
Egyébként azt mondták lehet róla szó, ha látják, hogy sok idő az alkatrész, akkor addig visszakapom.

Illetve gyári konfigon belül is lehet más alkatrészt (kijelző) beletenni, de súlyos ára van, saccra 80-100k-t írtak. Mondjuk ilyenkor gondolom nem vonják le azt, ami járna, mert azért valszeg annak is durva a "listás" ára. :)

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#53246) dangerzone


dangerzone
addikt

Sziasztok! Egy ismerősöm vett egy HP pavilion dv7 6xxx laptopot, amiben egy amd radeon hd 6770m kártya van windows 10 oprendszerrel. A gond az, hogyha el akar indítani egy játékot, nem vált át a dedikált vga-ra a rendszer. A windows eszközkezelő szerint van drivere a vga-nak, fel is ismeri, de az AMD Catalyst mintha nem ismerte volna fel a kártyát, mert semmi beállítást nem mutatott, az energiagazdálkodási lehetőségeknél pedig hiába állítottuk át, hogy mindig maximális teljesítmény legyen a videókártyánál, nem akar továbbra sem átváltani játékindításkor és konkrétan DX11-es hibát ír ki, hogy azt az Intel HD3000 nem támogatja. Ebből gondolom, hogy nem aktiválódik a dedikált vga.

Vagy szerintetek mi lehet a gond? Honnan lehetne esetleg működöképes vga drivert tölteni ehhez a kártyához? HP oldalán nem találtam első körben semmit.

(#53247) Pyttawrx válasza dangerzone (#53246) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Win7-es driver sincs?

(#53248) Dhampir válasza dangerzone (#53246) üzenetére


Dhampir
félisten

Elképzelhető, hogy "elfüstölt" a kártya?

(#53249) Aureal


Aureal
senior tag

Üdv!
Egy HP 250 G1 notira tettem w10-et. Minden oké volt, de pár hardverhez a w10 update ill. a HP support assistant nem talált drivert. Előtúrtam ezt az oldalt: [link] innen sikerült is a bluetooth és az sd kártya olvasó drivereit sikerrel installálni, működnek, de 1 cucc maradt még, ami nem tudom mi akarna lenni. Van erre ötletetek?

(#53250) Dhampir válasza Aureal (#53249) üzenetére


Dhampir
félisten

A tulajdonságokban két füllel arrébb, a Részletekből érdemes kimásolni azt, amit ott ír és arra rákeresni a neten.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.