Te nem, de két másik ember igen. Szerintem ezt már utana kérdeztem a javaslatokat a szervizre.
Egyébként volt kint szerviz, alaplapot cseréltek, de nem az volt a gond. Jövő héten majd hoznak kijelzőt, beírom majd, ha kiderül a dolog. Azért akkor néznék, ha az sem oldja meg. Mindenféle HP-kék Bios felületen is látszódott már.
Egyébként az Aloha szervizt sem hibáztatom, mert nem mindennapi a probléma (bár gáz, hogy nem értenek a munkájukhoz), a HP is jófej (azok után is, hogy én is eléggé kiakadtam a szervizre és annak kapcsán a központi ügyfélszolgálaton vezettem le), és jó tudni, hogy van helyszíni garancia (de sajnos központilag döntik el az alkatrészt, és csak egyet hoznak alapvetően), és, hogy semmiféle papírral nem cseszekednek sehol, ha benn van a gép a rendszerben, mondjuk ez így normális.
Bővítős-garis kérdés kapcsán: sok HP gépnek van a service and repair manualban szekciója, hogy mit cserélhet végfelhasználó, de a Pavilionnál nem találtam ilyen szekciót, Elitebookomnál van.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄