Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#52451) donjohnson válasza bacsis (#52450) üzenetére


donjohnson
addikt

akkor az első eset áll fent.

[ Szerkesztve ]

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#52452) CortezX válasza bacsis (#52448) üzenetére


CortezX
aktív tag

Nekem is csinált ilyet anno win10-el, de megoldást sajna nem találtam rá. Win7-el hibátlan volt a gép :U

(#52453) csokito13


csokito13
friss újonc

Sziasztok!

Szeretném eladni a laptopom, viszont eléggé laikus vagyok a témában, ezért szeretnék kérni tőletek egy körülbelüli összeget, hogy mennyit érhet az alábbi config:
HP Omen 2019
- 8 GB Ram
- IntelCore i5-6300HQ 2.30Ghz
- 250GB + 1TB SSD
- Nvidia Geforce GTX950M

Köszönöm a segítséget! :)

(#52454) SeniorTilla válasza csokito13 (#52453) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez nem régebbi modell?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52455) csokito13 válasza SeniorTilla (#52454) üzenetére


csokito13
friss újonc

jogos bocsánat, 2017

(#52456) SeniorTilla válasza csokito13 (#52455) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Igaz ez nem a beárazós topic, de sztem 200-ért simán hirdetheted, talán még felette is.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#52457) csokito13 válasza SeniorTilla (#52456) üzenetére


csokito13
friss újonc

ne haragudj, ezt nem tudtam, köszönöm! :)

(#52458) tooma


tooma
újonc

Sziasztok!Kis segítség kellene...új HP laptop, win 10 telepítéssel próbálkozom 2 napja,természetesen a win 10 a hivatalos microsoft oldalról lett pendrivera mentve,de nem látja az ssd-t,így nem is tudja hova telepíteni!Freedos fut most a gépen.
Remélem a katyvaszos írásomból azért ki lehet hámozni mi a gond...