Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA V

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:24:19

LOGOUT.hu


Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40051) Plata válasza Kiskokó (#40049) üzenetére


Plata
félisten

Nekem kicsit túl sok is,mikor időre kell valamit vinned és be van állva az autópálya olyankor kapok frászt.Na persze ha insurgentel vagyok nincs gond,az egy buldózer.De mással néha túl sok az autó az utakon.

(#40052) gabo91


gabo91
aktív tag

hello

Belekezdtem én is a GTA Online-ba, nagyon kezdő vagyok itt. Keresnék aktív játékosokat akikkel lehetne délután-este, hétvégén játszani.
PH creaw-ba jelentkeztem. Játékon belül látni azt majd valahol, ha valaki online a creaw-ból?

(#40053) Plata válasza gabo91 (#40052) üzenetére


Plata
félisten

Az Crew,és lehet ha rákeresel.De ha valakit felveszel barátnak akkor egyből látszik.

(#40054) spanglee001 válasza Laraxior (#40047) üzenetére


spanglee001
addikt

alapon 11 gigát eszik nekem de valamelyik nap már felment 12 re

netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy

(#40055) Laraxior válasza spanglee001 (#40054) üzenetére


Laraxior
titán

Anno volt 2x4GB modulom, aztán megvettem a GTA5-öt, másnap már mentem a másik 2x4Gb ramért... Így már elég :DDD

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#40056) rup1u5 válasza spanglee001 (#40054) üzenetére


rup1u5
nagyúr

Én 10nél többet még nem láttam. Azt is úgy hogy mellette ment chrome 6-8 tabal, winamp, skype, whatsapp, aida64.

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#40057) Puma K válasza Laraxior (#40047) üzenetére


Puma K
veterán