Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47201) duvi válasza Snoke (#47200) üzenetére


duvi
nagyúr

Én csak válaszoltam az általad leírtakra:
"Az Odyssey az egyetlen DLC az Elithez, szóval ezt a kérdést nem igazán értem."
Csupán próbáltam megválaszolni, hogy ő miért kérdezhetett rá a DLC-kre, mivel így kezdte a kommentjét: "Sziasztok, pár évre szüneteltettem az Elitet "
Mindketten segíteni akarunk és nem is értem, hogy miért vetted ezt támadásnak/"rugózásnak". Na mindegy. Peace!

(#47202) [HUN]NIMROD


[HUN]NIMROD
aktív tag

Írásban mindig hiányzik a személyes jelenlétnél meglévő metakommunikáció, ami egyértelművé teszi a szándékokat, ezért könnyebb félreérteni egymást. Még hangulatjelekkel is nehéz érzékeltetni a dolgokat, az is csak egy fél(sőt tized)megoldás.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47203) Raymond


Raymond
félisten

Az utolso update utan is van meg Horizons codebase? Tehat ez az egesz egybeolvasztas meg nem tortent meg amikor mar csak az Odyssey grafika van?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47204) duvi válasza Raymond (#47203) üzenetére


duvi
nagyúr

"Az utolso update utan is van meg Horizons codebase? "
Igen, még mindig külön futnak. Pedig a BGS miatt is nagyon fontos lenne, hogy "összeolvasszák" végre.

[ Szerkesztve ]

(#47205) Raymond válasza duvi (#47204) üzenetére


Raymond
félisten

Engem meg mindig elrettent az elbaltazott planet tech. Mivel nincs Odyssey-m igy eddig csak a videokbol iteltem meg, de nekem meg mindig jobban bejon a Horizons-os. Na persze az lenne az igazi ha a regebbi Horizons-os lenne amikor meg volt tobb szin es valtozatossag, de az a hajo mar regen supecruise-olt :)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47206) aerosmith válasza duvi (#47199) üzenetére


aerosmith
őstag

Ott a pont.

(#47207) Snoke válasza aerosmith (#47206) üzenetére


Snoke
tag

Nincs mit, szívesen. :R

(#47208) Deaxus


Deaxus
tag

A Twitch közvetítés hány órakor szokott indulni?

(#47209) Snoke válasza Deaxus (#47208) üzenetére


Snoke
tag

Ma 17 órakor kezdődik.

(#47210) Submarine


Submarine
senior tag

És azóta sem csináltak semmit a Horizons/FragCannonokkal.
Botrány..
Tegyék vissza a korábbi buildet amíg kijavítják, vagy legyen egy lezárt Hori build.
Nekem megfelelt így is. Eddig.
Etessék meg a kecskével tudományukat.

(#47211) Submarine válasza Submarine (#47210) üzenetére


Submarine
senior tag

Addig irkáltam, míg kitiltottak a frontier forumról.
Pedig sehol nincs leírva, hogy a "fu btchs" magán- és mássalhangzókat ebben a sorrendben nem lehet használni. Megnéztem.
;]
És még az ehhez kapcsolódó üzenetet sem tudom elolvasni.
Játszani már nem is akarok. Ez a fórum mitől halt meg?

(#47212) Submarine válasza Submarine (#47211) üzenetére


Submarine
senior tag

A másikat is bannolták, mer' a redditre bemertem írni, hogy bannoltak.
;]
És az első hsz-t is törölték. Tisztára mint a nácik.
:C

(#47213) Snoke válasza Submarine (#47212) üzenetére


Snoke
tag

Így van, a nácik is egy csomó embert bannoltak fórumokról, mert b@zmagoltak. Jó meglátás, gratulálok. :DDD
Szerintem engedd el a frag canonos problémádat, mert úgysem fogják kijavítani, anyázásra meg főleg nem. Van más 100 apró hiba, amiket évek óta nem javítanak, pedig minden játékos és fejlesztő tud róla. Én tegnap raktam fel 5 fraget a mambára és megvolt mind, nálam nincs vele gond.

(#47214) Submarine válasza Snoke (#47213) üzenetére


Submarine
senior tag

Elvi szinten egy az egyben ua:
Ha nem tetszik nekik valami, kiírtják.

(#47215) [HUN]NIMROD válasza Submarine (#47211) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Ez nem meghalás, csak készenléti üzemmód. Épp nincs semmi megtárgyalnivalója senkinek.

Nem vagyok naprakész a frages problémával, csak általánosságban mondom, hogy ha valami elvész, akkor az ügyfélsegítő felületen elég kérni, és vissza szokták adni. Még akkor is, amikor az első válaszukban az van hogy "nem látjuk a logokban".

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47216) nTom


nTom
aktív tag

a frag cannont én sem tudom elengedni, a kedvenc fegyverem a kishajómon.
És mérnökölt, nem mondanék le róla

https://youtu.be/d6kTyD29kI8 [link]

[ Szerkesztve ]

(#47217) [HUN]NIMROD


[HUN]NIMROD
aktív tag

Valami szerver gubanc van?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47218) [HUN]NIMROD válasza [HUN]NIMROD (#47217) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Már jó, de újra autentikálnom kellett.. :F

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47219) VictorHUN


VictorHUN
aktív tag

Van itt egyáltalán olyan játékos aki napi szinten nyomja? Eddig elvétve 1 magyarral taliztam. Ha valaki szivesen játszana akkor ugyan ezen a néven megtalál játékon belül (social/search)

David Icke: Ébred már az oroszlán

(#47220) duvi válasza VictorHUN (#47219) üzenetére


duvi
nagyúr

Igen, vannak egy páran. Az EDHU Discordon megtalálod a kemény magot. Mobilról vagyok, de link az összefoglalóban.

(#47221) Snoke válasza VictorHUN (#47219) üzenetére


Snoke
tag

Van, én például minden nap játszom, ha tehetem. Viszont én egyedül játszom openben általában. Nincs kedvem összehangolni, hogy ki mikor ér rá és ahhoz alkalmazkodni. Talán más is lehet így. Van egy DC szervere az ED közösségnek, ott biztos találsz aktív játékostársakat. Ha már ott sem, akkor tényleg van baj.

(#47222) buke válasza VictorHUN (#47219) üzenetére


buke
tag

Én is szinte naponta játszom, persze egyedül.
Más: másodszor találkoztam talán a legbosszantóbb hibával.
küldetést félbe hagyva más hajót--ez esetben csak a taxi lett volna jó-- választva visszatérek az FC-mhez és ő szó nélkül kilövi a corvettemet. :).Ok.,de a küldi jelzi, hogy Contract Failed :W
Gondolom a támadott ellenséges frakció "átvette az irányítást" az FC-men a bázisuktól kb. 1,300KLys -ra.
Az ok, hogy visszamentem az anyahajóra az az volt,hogy a küldetéses katonai bázist agresszív, harcra kész támadó jellegű csoport lakja és ez legtöbbször kb.4-5 mérnökölt hajót is jelent a gyalogosok mellé, ráadásul kb.15 km-en belül mindenképpen megtámadnak egyszerre. Hiába a corvette, lassan elfogy a munícióm, náluk mindig van újabb hajó, tehát így nem lehet előbbre jutni, csak lopakodva, és persze apexxel érkezve. Azt előre nem lehet tudni mennyi hajó vár ott.Ezért merem a corvettemet vinni, mert sok esetben nyerő tud lenni, ha leküzdöm a hajókat és ráfordulok a légvédelem kilövésére.
Nemtudom milyen bázisoknál jelentkezik a hiba, valaki futott ilyennel össze. Olyan hatása van mintha a mission kiterjedne a saját privát FC-mre és persze mintha az ellenség onnan lőne ki engem.

[ Szerkesztve ]

(#47223) Snoke válasza buke (#47222) üzenetére


Snoke
tag

Saját FC lövi ki a gazdáját, ez valami ED rémálom. :DDD Mivel nem foglalkozom a járkálós részével az EDO-nak, sajnos nem tudok ehhez hozzászólni, de érdekes sztori volt. :)

[ Szerkesztve ]

(#47224) Raymond


Raymond
félisten

Elite Dangerous - Frontier NOT Going to Fix Planets! :(

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47225) nubreed válasza Raymond (#47224) üzenetére


nubreed
veterán

Szerintem valahol érthető. Nem a bolygók a legfontosabbak szvsz jelenleg ebben a játékban.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#47226) Snoke válasza nubreed (#47225) üzenetére


Snoke
tag

Akkor mi a fontos? Most, hogy még gyakrabban kerülnek bolygók felszínére a játékosok az on-foot küldetések miatt, meg a felfedezés meg Armstrong moment, most mondod, hogy nem fontos a planet tech? Az igen.

[ Szerkesztve ]

(#47227) raymi16 válasza Raymond (#47224) üzenetére


raymi16
tag

Én személy szerint magát a helyzetet sajnálom, hogy ilyennek be kell következnie! Saját vélemény, de szerves részét képezi a játéknak ez is, bár vitathatatlan, hogy nem ez az elsődleges célja a játéknak! Nagyon nagyon remélem hogy ezek csak átmeneti dolgok. :O

Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!

(#47228) Raymond válasza raymi16 (#47227) üzenetére


Raymond
félisten

Szerintem szerves resze a jateknak, a felfedezes volt az egyik a nagy harombol eredetileg. A mostani Horizons-ban talalhato bolygotol voltak meg szebb valtozatok is anno, az Odyssey clone stamp versiok egyenesen siralmasak.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47229) raymi16 válasza Raymond (#47228) üzenetére


raymi16
tag

Ezt nem is cáfolom, én is láttam pár érdekes mintázatot! Ami zavar hogy ezen nem fognak javítani a jövőben, valószínűleg kapacitás és anyagi problémák miatt ami azért nem túl bíztató és ez elszomorít! :( Pedig lenne még potenciál és valószínűleg a fórumon pár embernek sokkal jobb ötletei lennének, miként is lehetne még jobbá tenni! :K

Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!

(#47230) nubreed válasza Snoke (#47226) üzenetére


nubreed
veterán

Hát nekem pl. a húsvér thargoidok. Remélem fejlesztik és arra is megy energia.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#47231) Raymond válasza raymi16 (#47229) üzenetére


Raymond
félisten

Az ED sajnos halott. Ez mar regota egyertelmu. Volt az Odyssey probalkozas egy mas fejleszto bandaval de nem sikerult.

Az hogy az FDev-nel nincs mar ember aki ismeri vagy kiismeri magat az eredeti kodbazisban az is eleg vilagos mar par eve. Sok baki volt ami erre utal es szintugy az hogy aranylag egyszeru hibakat nem javitottak. Az akinek van tapasztalata cegeknel ahol valami line of business aplikacio megy de nincs igazan aki tovabbfejlesztene csak az van hogy nagy nehezen eletben tartja az aktualis banda az latta es latja ennek a nyomait az utobbi par evben az ED-nel is. A tipikus "ne nyulj hozza nehogy szetessen" kategoria. Lenyegtelen bizsukat raktak csak ra mint Arx vagy a Community Goals-nak alcazott gyujtogetes es hordas.

En azt se tudom elkepzelni hogy az Odyssey es a Horizons kodbazisat ossze tudjak vonni vagy hogy athoznak amit kell es az Odyssey fog csak mukodni utanna. Sokkal egyszerubb update-eket sikerult nekik teljesen elturni a multban. Az Odyssey konzol verziok megszuntetesenek lehet az lesz a pozitiv mellekhatasa hogy ez se fog soha megtortenni.

En nagyon sajnalom hogy ez lett, de ilyen az elet.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47232) Snoke válasza nubreed (#47230) üzenetére


Snoke
tag

Csak tudod, mikor az Elit elkezdődött, akkor egy űrhajó szimulátor volt. Olyanok lettek a rajongótábor, akik ezt a játékmenetet kedvelték. FPS játék volt kismillió, erre behozták ide is és most ezt a részt tartják a legfontosabban emberek. Az eredeti vonal meg jóvanazúgy állapotban van, mert arra nincs idő, hogy kijavítsák, fejlesszék. Engem és sok ismerősömet hidegen hagy az fps vonal, mert ha rohangászva akarunk lövöldözni, arra van 100 másik sokkal jobb játék.

@Raymond : Sajnos igazad van. :(

[ Szerkesztve ]

(#47233) Munkas


Munkas
aktív tag

Én is félretettem a futkározós részt. Vannak még kihívások az űrben is. A hétvégén csináltam egy AFK hajót. De nem T10-et, és nem is nagyot, hanem közepeset. Pár napja optimalizálom, már túléli az éjszakát low res-en.

(#47234) Snoke válasza Munkas (#47233) üzenetére


Snoke
tag

Mutatsz egy buildet? Megnézném. :)

(#47235) Munkas válasza Snoke (#47234) üzenetére


Munkas
aktív tag

Nem regisztráltam coriolisra, inkább leírom, így látszik a mi miért volt, és hátha lesz jobb ötletetek:
Arra jutottam, hogy három közepes hajó tud hangárt vinni és ezek közül a Federal Gunship a legjobb fegyver elrendezésű. De pl. mindkét Krait is jó lehet, csak rá kell ülni egy aszteroidára. Mondjuk tapasztalok alapján akár egy Python vagy Mamba is életképesnek tűnik. Előbbi nagy pp és sok modulhely miatt, utóbbi meg a 6 unit slot miatt.
A Gunship-nél a 6-os pp-t muszáj overcharge-olni, csak az meg melegszik. Most 3. szinten van, de lehet, hogy 2. szint is elég lesz. Az energia igény miatt a sokat fogyasztó cuccok D kategóriások, a PD kivételével mert az ugye max charge-os. Persze minden mérnökölve van 4 szint körülire (annyira nekem sem megy jól, hogy 5 grade cucokkal teszteljek).
Low res-re optimalizálva a thermal resitance elsődleges: 6 C-biware shied gen. thermal res + fast charge. Ehhez 2 thermal booster. A harmadik full resitance booster-hogy azért a többi resitance is elérje a 40%-ot, mert mostanában azért néha belénk jön az ellen. A 4. slot meg kell a PD-nek.
A fegyverek beam lézerek, mert kell a tűzerő (itt kevés a hardpoint). az alsó 3-as efficient, thetmal vent, a többi overcharge, thermal vent, ill. a fent az egyik kicsi long range, hogy a messzebb bohóckodó kalózokat is behúzza.
Az optional internal-ok: shield, hangár, a többi meg shield booster és egy sotrage. Ill. egy fuel tank javíthatja még a kényelmet, mert az 4C kb. 10-12 órára elég. Meg a kis helyeken meghagytam a cruse assist-ot és a dock. computert, mert lusta vagyok.

Érdekes módon az első éjszakát is túlélte véletlenül (persze előtte volt néhány rövidebb teszt, de akkor még nem volt ennyire szofisztikált a build), csak azért, mert egy PD jutott rá, így a néha áttörnek a limpetek és fogyott a cucc a raktérből, aztán egy idő után elfogyott a lőszer, amitől oda lett a maradék a csali is, és utána nem támadták.
Az a verzió még olyan volt, mint a hőskorban a versenyautók, mindene lógott mire célba ért:
Az energia igény miatt nem tudtam letolni a heat efficiency-t, amitől melegedett: fegyverek és pajzsok is 50-60%-ra amortizálódnak.
Az energia mellett az üzemanyag is kevés volt, éjszakára le kell kapcsolni a nem használt eszközöket, de mondjuk AFK esetén nem hátrány, hogy pl. thruster nélkül mozdulni sem tudott.
A pajzsot többször is lelőtték róla, de nem light weight armorja volt, így bírta, de az is 40% körül volt reggelre.
A fighter pilótát is csak erre vettem fel, ő az első éjszaka alatt feljött competent szintre.

(#47236) Snoke válasza Munkas (#47235) üzenetére


Snoke
tag

Mennyit tudtál összehozni kreditben egy ilyen éjszakai műszak alatt?

(#47237) [HUN]NIMROD válasza Munkas (#47235) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Az én kérdésem pedig az hogy a vadász hogyan indul ki magától miután kilövik? +hogyan "ülsz rá" egy aszteroidára? És ha ráülsz, a vadász ki tud-e menni?

#47224 Raymond: a FD csak hűen követi a NASA módszerét, akik szintén clone stamp módszerrel csinálják nekünk a Föld-"fényképeket" :DDD

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47238) Munkas válasza Snoke (#47236) üzenetére


Munkas
aktív tag

Ngalinn-Mainani pároson csinálom. Ha rászán az ember egy-két órát, hogy teremjenek újabb küldetések (10 mCr alattiakat nem szoktam felvenni), akkor 300-400 mCr körül.
Ez alapból nem nehéz, mert közben építgetek (ill. az a fő cél), megyek egy kört a mérnökök között, cserélgetni az exp. effecteket, meg néha dowgrade-elni is kell, ami újra mérnökölést jelent (már tele a raktár mindeféle fejlesztett cuccal). Ezeket egy Phantom-al szoktam csinálni (átszerelem rá a cuccokat), mert annak van ugrótávja és tudja hordozni a Gunship felszereléseit és fegyvereit.
Valójában nem is pénz a cél, hanem Combat rank-ot fogok húzni vele (korábban persze megvolt, csak ez "új" acc. amit az Odyssey-hez vettem), és annyira nem szeretek harcolni, de az építgetéshez jól jön Lori Jameson, neki kell :). A T10-ben meg nincs kihívás.

(#47239) Snoke válasza Munkas (#47238) üzenetére


Snoke
tag

Már úgy értem az AFK hajó éjszakai műszakja alatt mennyit keres. Nem tudom a szórakozáson kívül van-e anyagilag értelme egy ilyen hajót összerakni és kint hagyni éjjel kreditet farmolni.

(#47240) Munkas válasza Snoke (#47239) üzenetére


Munkas
aktív tag

Elírtam. 300-400 millió Cr körül.
10-40 MCr között van egy kill-es küldi, abból lehet 20-at felvenni. Csak sokáig tart 20-at felvenni, mert lassan termelődnek újra. Ezért nem szoktam kimaxolni.
Éjszakára mehetnek a wing-es küldik is, amik nappalra nem ideálisak, mert azokban kb. kétszer annyi kalózt kell lelőni ugyanannyi pénzért, de hosszú az éjszaka, így ott nem számít. Úgy 500 millió fölé is lehet menni.
Ez épp most fog kiderülni (eddig max küldetéses teljes éjszakás teszt még csak egy volt), csak ma meg pont csütörtök van és valamikor éjszaka volt a szerver reboot, így nem végzett a hajó, mert közben kiléptették. Reggel visszaléptem, hogy folytassa, most még kb. 200 kalózt kell lőnie, avval pár óra alatt végez.

(#47241) Munkas válasza Munkas (#47240) üzenetére


Munkas
aktív tag

Rutinosabb játékosoknak nem kell igazán a pénz, mert a sok játékidő miatt úgyis van elég. Akkor lehet értelme, ha carriert akar venni valaki, így egy hét alatt összejön egy jól felszereltre a pénz.
De szórakozásnak mindenképp jó. Én szoktam cél orientált hajókat építeni.

[ Szerkesztve ]

(#47242) Munkas válasza Munkas (#47241) üzenetére


Munkas
aktív tag

Arra gondoltam, hogy ezután meg csinálok egy ütközős cuttert, material formulásra. Az a koncepcióm, hogy ha nekimész valakinek az nem számít támadásnak, így pár nekifutással kockázat nélkül össze lehet törni nagy és erős hajókat, amiken több és magasabb szintű material van, és talán meg sem büntetnek érte.

(#47243) Snoke válasza Munkas (#47242) üzenetére


Snoke
tag

Ha majd raw material farmolásra kidolgozol valami új és hatékony módszert, mindenképp tedd közkinccsé, pls. :DDD

(#47244) Diopapa válasza Snoke (#47232) üzenetére


Diopapa
addikt

Még az alfa alatt kiadtak egy szép színes-szagos PDF-et a jövőbeni tervekről, már ott ígérték pl az aszeroida hangárt, a space legs-et stb, szóval sosem volt csak űrlövöldének tervezve. Mondjuk ott azt mondták, hogy évente lesz egy fizetős DLC, amitől elhagyod a hajad.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#47245) duvi válasza Diopapa (#47244) üzenetére


duvi
nagyúr

Így van. Anno be is tettem ezt a PDF-et az Összefoglaló/Hasznos Linkek szekcióba, de ide is belinkelem ha már szóba került: Elite Dangerous the Beginning Early Game Designs 2014

[ Szerkesztve ]

(#47246) Snoke válasza duvi (#47245) üzenetére


Snoke
tag

Megmutatnád hol írják, hogy space legs részt terveznek? FPS játék mód? Szerintem figyelmetlen vagyok, mert nem találom benne sehol. Én csak űrhajó szimulátorra vonatkozó részeket látok. :(

(#47247) duvi válasza Snoke (#47246) üzenetére


duvi
nagyúr

- Már induláskor arról volt szó, hogy lesznek tengerészgyalogosok a játékban, akiket az ellenséges hajók elfoglalására is használhatunk. Erről írnak a 43. oldalon:
"Marine: rated to repel boarders (requires ship internals update)
Marine: marines will automatically engage ship invaders (requires
ship internals update)"

- Beígérték a játékosok közötti kereskedelmet is, amiből szintén nem lett semmi. 67. oldal:
"Player to Player Trading

Players can trade directly with each other
˜˜The player trade interface is available when both players are docked at the
same market
˜˜The player trade interface is available when two players dock ships
The player trade interface is a secure swap allowing players
to transfer credits/cargo
Both players must accept the trade before it occurs
˜˜Acceptance must be redone by both parties after any change in the trade
Trading occurs in real-time and can be interrupted (for example by
being attacked) unless taking place at a space dock
Either player can cancel the trade at any time up to the point both agree."

- Ugyan így kimaradt a salvage funkció is (79. oldal)
-
Ezen kívül a backerek kaptak a Frontiertől konkrét koncepciókat az állomásbelsőkről, FPS salvage és hajómentő játékmódokról:










(#47248) Snoke válasza duvi (#47247) üzenetére


Snoke
tag

Most azzal magyarázzuk az űrhajó szimulátorba bekerült FPS játékot, hogy beígértek egy rakat dolgot, amit végül nem raktak bele. Ilyen jellegű FPS lövöldét nem ígértek ebben a kiadványban. Ellenséges hajókat odyban sem lehet space marinokkal elfoglalni. Nincsenek ilyen állomás belsők sem. Volt pár látványterv, de ha itt felsorolnánk, milyen tervek voltak, amikből nem lett semmi, vagy milyen kiaknázatlan lehetőségek lennének még a játékban, amikkel viszont nem foglalkoztak, akkor elég hosszúra nyúlna a beszélgetés.

"requires ship internals update" - például erre sokan vágyakoznak a mai napig.

Személyes véleményem továbbra is, hogy FPS lövöldéből kismillió van, űrhajó "szimulátorból" meg alig. Szerintem kár volt ilyen irányba elvinni a játékot, én jobban örültem volna, ha az űrhajós repkedés vagy kereskedés, harc irányába fejlesztettek volna. (Magánvélemény)

(#47249) duvi válasza Snoke (#47248) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez volt a kérdésed:
"Megmutatnád hol írják, hogy space legs részt terveznek?"
Szerintem a beígért tengerészgyalogosok és kapcsolódó tartalmuk, az állomás és hajóbelsők, a szkafanderben történő játékmódok mind a space legs kategóriába tartoznak.

Ettől függetlenül nekem se tetszik ez az FPS mód, amit az Odyban megvalósítottak. Vagy dolgozták volna ki jobban, vagy inkább be se tették volna! Ez így ebben a formában roppant fapados és a nem kívánt mellékhatások (drasztikus teljesítménycsökkenés, régi és új bugok garmadája, elkaszált konzolos kiadások), csak tovább rontottak az összképen.

(#47250) Snoke válasza duvi (#47249) üzenetére


Snoke
tag

Hát igen, igazad van. Amit idéztél, tényleg előrevetíthettek gyaloglós részeket, de az alap játék ettől még űrhajó szimulátor kategória volt anno. Mennyire szimulátor, az más kérdés, de a kategória szerintem az volt.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.