Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) duvi válasza scyllafren (#34000) üzenetére


duvi
nagyúr

Vagy/és silent running. Ugyan ez az eredmény.

(#34002) summers válasza Azumi? (#33997) üzenetére


summers
tag

Szerintem ezt az effektet használják, Plasma Accelerator-ra lehet rátenni:

Target Lock Breaker:
Experimental upgrade that breaks target lock on successful strikes.

[ Szerkesztve ]

(#34003) duvi válasza summers (#34002) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez nem csak plazmánál működik?
Szerk:
Ja látom, már szerkesztetted.

[ Szerkesztve ]

(#34004) Azumi? válasza summers (#34002) üzenetére


Azumi?
csendes tag

Aha, az lesz az! Biztos, hogy nem egyszerű heatsink. Valami figyelmeztetést gagyog is a computer ilyenkor, csak nem értettem, hogy mit. ( ja, tényleg és plazmáztak!!!) Ez lesz az. Elég hasznos egy cucc lehet. ( bár nyilegyenesen tovább lődözve úgyis eltalálható a kis ravaszdi ...)
:)

Köszönöm! :C :)

[ Szerkesztve ]

(#34005) anatron válasza Vesa (#33999) üzenetére


anatron
aktív tag

Wow,isten vagy! :R
Ennek már alapból benne kéne lennie valamilyen formában a játékban.(3303,vicc ...)

(#34006) Vesa válasza anatron (#34005) üzenetére


Vesa
veterán

Egyébként lényegesen jobb MOD-ok is voltak, mint pl. ez itt.
Ha megnézed az első videót, nagyon durva! Real time mutatja merre kell menni, gyakorlatilag egy második HUD-ot generál és működik(működött) az SRV-ben ülve is.
Csak sajnos a Frontier elkaszálta (ezt is), mert a memóriából olvasgatta ki az adatokat, az pedig nem megengedett a Frontiernél. Régóta mondom, hogy ha már ilyen szinten lassan fejlesztenek, legalább a mod támogatást megoldhatnák, mert rengeteg haszons app-ot készítenének a modderek.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#34007) orientcx válasza totila (#33986) üzenetére


orientcx
őstag

"hogy csináltad azt a spirálban menekülő anakonda felvételt a végén"

Ez egy bug. Ha multicrewben lépek be egy RES-be(azaz a második accountom ott ücsörög az anyósülésen), akkor nem feltétlenül egyszerre érkezünk meg. Általában ez a bizonyos második accountom késik, néha akár majdnem egy percet is. Ez jól látható a laptopon, amin az ő játéka fut(lehet, hogy a hardver a gyenge, mert épp hogy el tud poroszkálni rajta az ED). Márpedig mivel elvileg egy hajóban ülünk, ez a késés néha olyan anomáliákhoz vezet, hogy amíg lemaradásban van, vagy amikor ő is a helyszínre ér, akkor a gép újrarendezi az eseményeket, sőt, néha az időgépet is bekapcsolja. Van, hogy teleportálja az ügyfelet(videó), máskor megkopasztott pajzsokat varázsol vissza a kuncsaft hajójára(videó 1'27-nél), és van olyan is, amikor hiába lövi az ember a konkurenciát, egyszerűen sérthetetlen(videó) Az a bizonyos általad említett eset is pont ilyen, az a konda igazából ott sincs. Ugyan próbából belelőttem kettőt, de már láttam, hogy nem érdemes. Ha megnézed, láthatod, hogy szegény kis vadászom ott ugrabugrál a konda körül, és lelkesen köpködi rá a meggymagokat(nem szóltam neki, had gyakoroljon a kisfiú), de a konda egyszerűen tudomást sem vesz róla, csak halad tovább azzal a beteg spirális mozgásával. Vagy mert a dugóhúzó figurát gyakorolja, vagy mert a szoftver szerint valójában ő ott sincs(Én személy szerint az utóbbira tenném a nagyobb Credit mennyiséget). De felgyorsítva pont olyan, ahogy a Benny Hill show-ban szoktak kergetőzni, innen is volt az ötlet. :)

Azumi? - (#33998) Köszönöm :B

[ Szerkesztve ]

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#34008) anatron válasza Vesa (#34006) üzenetére


anatron
aktív tag

Szerintem sourcolják ki a fejlesztéseket az önkénteseknek.Mindenki jobban járna ...

(#34009) Cooper911 válasza anatron (#34005) üzenetére


Cooper911
senior tag

Meg alapból űrhajóknak sem kéne lenniük a játékban hiszen 3300ban már csak tudnának térkapukat/teleportot csinálni nem?
Meg kéne már érteni hogy ez egy 1980-ban megálmodott jövő attól hogy most rebootolva lett a világ még ugyanaz. De 3300ra akár olyan jövő is elképzelhető hogy kőbaltával rohangál mindenki vagy éppen nincs élet sehol. Attól hogy az évszám több nem biztos, hogy a technológia minden szintje sokkal fejlettebb mint ma.

[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

(#34010) Vesa válasza Cooper911 (#34009) üzenetére


Vesa
veterán

Azért az eléggé furcsa a játékban, hogy a térugrásra képes civilizáció tagjaként a középkor tengerészeinek szintjén, manuálisan a hosszúsági/szélességi fokok alapján kell navigálni egy űrhajóban ülve. Mondjuk kb. olyan hatékonysággal is. Emlékszem, az első Barnacle-t nem kevesebb, mint 1órán át keresgéltem a pusztában. Inkább volt idegesítő, mint szórakoztató. Persze meg lehet tanulni, csak na...ez a jövő vagy mi a fene.

De egyébként sem túl logikus amit írsz, hiszen van a játékban Docking Computer, namármost ha az van, akkor auto-navigációra képes rendszer is létezik. Van a játékban irányítás az állomások közelében, tehát ez is adott. Irányvektorok meghatározását is ismerik, ebben a 80-as években megálmodott jövőben, mert a HUD mutatja a rendszerek, planéták, állomások helyzetét. Vagyis a megoldás ennél sokkal egyszerűbb, szimplán nincs leprogramozva a surface navigáció a játékban. Nem törődnek vele és ennyi. De még ez sem lenne baj, csak legalább ne kaszálnának el profikat, akik helyettük megcsinálják!
Az a kinyírt mod elég meggyőző volt!

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#34011) Micsurin válasza campernoob (#33992) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Hááát,ismerjük be, alkalmatlan. A mostani Kondámhoz képest legalábbis biztos... egy Corvetthez képest meg. :B

@anatron: Pff nem tudod értékelni csak, nem vagy még kész erre a szépségre. :D

@Mister_X: A Clipper jó cucc nagyon szeretem.... de a Vulture komolyabb harci vas. (Clipper, közepes átlagos pajzsok, egy nagyon gyenge kasztnin, amihez jön a bajos HP kiosztás, a szárnyak / gondolák szélein--->ott ki is esnek a fixed jóságok.) :) (Mellesleg a Baron nem 1-2 sec azért.) És neked is ugranának itt többen a Fedes társaságból, tekintve nem elég kompetensek a Clipperhez.... ezért egy Fed szájhős esetén csakis a hajóval lehet a gond! ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#34012) anatron válasza Cooper911 (#34009) üzenetére


anatron
aktív tag

"Attól hogy az évszám több nem biztos, hogy a technológia minden szintje sokkal fejlettebb mint ma."

Ezen most jót röhögtem,bocs. :DD

(#34013) Mister_X válasza Micsurin (#34011) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Félek leírni, hogy hamarosan összepakolok és átköltözök birodalmi felségterületre ;]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#34014) anatron


anatron
aktív tag

Én amúgy tudom mi a megoldás a navigációs problémákra 3303-ban.
Adjunk minden hajóhoz egy okostelefont.
A Space germánoknak is bejött! :DD

[link]

[ Szerkesztve ]

(#34015) Micsurin válasza Mister_X (#34013) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Várunk! ;]

szrk.:
...hozz rabszolgákat, lehetőleg sok Föderációs kadétot! :DDD

Kommentár nélkül... mert megint elnáspángolt egy retek polip. :DDD :(

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#34016) campernoob válasza Micsurin (#34011) üzenetére


campernoob
csendes újonc

"Hááát,ismerjük be, alkalmatlan." Ez igaz csak nem a Cutter, hanem te... :), hogy egy ilyen nemes jószágot uralj, mint Őfelsége, szóval irány a birodalmi pilótaiskola!!! Vitathatatlan, hogy egy nehezebben repülhető, más harci taktikákat igénylő vasról van szó, ráadásul a másik két vasnál kisebb tűzerővel. Az amiért érdemes foglalkozni vele, az hogy gyakorlatilag az egyetlen PVE-ben halhatalan (legalábbis normál ellenfelek ellen, a "repülő salátákat" és a capital shippeket ne vegyük ide) hajóról van szó. Miért is? Elképesztően hatalmas pajzs van, legalábbis ha nem spóroljuk el a mérnöki fejlesztést( nálam ugyan azokat a shield boostereket használva conda/corwette/cutter 2000/2900/3800), és mellé olyan sebesség, amivel bármilyen NCP elől le lehet lépni. Szóval a halhatatlanság képessége némi kényelmetlenségért cserébe elég jó üzlet. Ha valaki CZ-zik akkor ismeri azt a szituációt, amikor a rendszer megpóbál kitessékelni a CZ-ből (egyedül vagy 4-5 elleféllel szemben, és a hirtelen melléd spammol még plussz 5-6 akik elkezdenek megszórni rakétákkal), ilyenkor azért nem is olyan nehéz "eldobni" egy Condát, vagy Corwettet (a tüzerő önmagában nem elég), egy Cutter ilyenkor mosolyogva integet az ellenfeleknek, és eldöntheted, hogy elhagyod a CZ-t, vagy némi menekülés után visszafordulsz, és "felszalámizod" az ellenfeleket, erre a másik két "nagy vas" egyszerűen alkalmatlan.

(#34017) duvi válasza campernoob (#34016) üzenetére


duvi
nagyúr

Igen ám, csak az emberek nem azért járnak RES-be, hogy bírják a pofonokat és sikeresen elmeneküljenek :N Azért járnak vadászni, hogy időegység alatt minél több ellenfelet küldjenek a bontóba és folyamatosan csilingeljen a kassza ;)
Te úgy látod, hogy itt bárminemű problémája lenne a Corvettenek :F ;]

[ Szerkesztve ]

(#34018) campernoob válasza duvi (#34017) üzenetére


campernoob
csendes újonc

Nem Haz Res-ről beszélek, mert az a 3 "nagy vas" bármelyikével az már csak "seal clubbing" ,az igazi korátot ott nem az jelenti, hogy milyen gyorsan ölsz, hanem, hogy mikor sziveskedik a rendszer végre újabb értékelhető ellenfeleket bedobni, ezért is nem kellő mértékben hatékony pénzszerzési forrás (túl sok az üresjárat, amíg csak vársz, ezért picit unalmas is). Amit említettem az a Conflict Zone-k ahol a bevétel nem a combat bondokból jön (az aprópénz) hanem a küldetések teljesítéséből (habár ezt kicsit újrabalanszolták, de azért még így is kifizetődő). Amiért jobbak a CZ-k a bevétel mellett, mert kevesebb az üresjárat szinte folyamatos az akció, és az ellenfelek is keményebbek (pláne high intesity esetén), ezért messze szórakoztatóbb. A probléma az hogy a kiengedési szabály (FSD elkezd tölteni, de nem tölt fel teljesen) más a CZ-k esetén, ott nem elég eltávolodni a "jelzőtáblától" "x" kilométerre, hanem függ attól hogy vannak-e még a te oldaladon harcolók. ha nincsenek akkor nem akar elengedni a rendszer. Így sikerült összehozni egyszer egy 60 kilométeres menekülést Cutterrel, mert csak ekkor engedett volna kiugrani, a másik két vas ebben a szituációban "otthagyta volna a fogát", na meg a jól képzett vadászpilótát is(ez az ami jobban tud fájni).
Egyébként megnéztem a videót is, köszönet az alkotónak, ilyen szórakoztató ED videót még nem láttam, nagyon jó poénok vannak benne.

(#34019) duvi válasza campernoob (#34018) üzenetére


duvi
nagyúr

Teljesen mindegy, hogy hol harcolsz. Harcban lényegesen hatékonyabb a Corvette és a Conda. Lehet, hogy kicsit tovább bírja a pofonokat a Cutter, de ebben a műfajban akkor se hatékonyabb, mint a másik két hajó.

(#34020) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Hol tudom megnézni, hogy mit menthetek át Vulture.ról Cliperre? Itt arra gondolok, hogy más méretűek egyes hajók Core moduljai. Ami van:

3B Plasma Accelerator
-
4A Power Plant
5B Thrusters
4A Frame Shift Drive
3D Life Support
5B Power Distributor
-
5C Shield Generator
5D Hull Reinforcement Package (Military)

A hajó jelenlegi állapotában ér 13.600.000Cr-t, ha az átvihető dolgokat leszerelem, akkor nem tudom, hogy mennyit fog érni. Van 5 millió a bankban, Cobra ér 1.5M-t, Dolphin 3.4-et.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#34021) duvi válasza Mister_X (#34020) üzenetére


duvi
nagyúr

Egyszerűen. Megnyitod eddb-n a jelenlegi és a kiszemelt új hajót és ahol azonos modulméreteket látsz, azok mind átszerelhetők. Persze kisebb modul felszerelhető nagyobb helyre, de ennek ritkán van értelme (általában felfedező fittnél, ahol könnyítjük a hajót).

(#34022) Raymond válasza Mister_X (#34020) üzenetére


Raymond
félisten

Olyan helyen cserelj ahol van minden ami kell, hajo eladas elott add el az osszes cuccot kulon aztan az uj hajora kezdj tiszta lappal. Azt hiszem igy gyorsabb lesz mint oda vissza hasonlitgatni.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#34023) Mister_X válasza duvi (#34021) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Ez alapján: semmi :C A fegyverzeten kívül. Már látom lelki szemeim előtt, hogy sokba fog nekem ez kerülni.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#34024) CMD 87


CMD 87
tag

Sokszor van ,hogy marha lassan tölt be a mission board és kiírja ,hogy nincs minden adat betöltve :( Ez így gáz.

(#34025) campernoob válasza duvi (#34019) üzenetére


campernoob
csendes újonc

Ha elolvastad az eddigi hozzászólásaimat, akkor láthatod, hogy végig én is azt állítottam, hogy a másik kettő hatékonyabb a harcban. Egyszerűen csak az a butaságot cáfoltam, hogy a Cutter "Combat képtelen" lenne. Jó cucc az, csak kicsit más, egyáltalán nem kell "leírni". A nagy vasakat HazRes-ben kb. nulla kockázatnak teszed ki, ellenben a CZ-kben nem az a probléma, hogy jobban bírja-e a pofonokat a Cutter, hanem az, hogy olyan "rázós" szituációból (ami bizony egy idő után kialakul, csak ilyenkor nem szabad túlerőltetni a dolgot) is sikeresen le tud lépni, amiből a másik kettő nem. Éppen ezért nem javasolnám kezdő játékosoknak kis hajóval a CZ-zést, mert ott még elviheti a hasznot egy-egy "benézett" szituáció. Jó, persze sokkal észszerűbb dolog Corvette-t vinni és kicsit óvatosabbnak lenni. Másik ilyen hasznos helyzet ahol a Cutter reális alternatíva lehet, az a nehezebb "bérgyilkos" küldetések, ahol a célpont nincs egyedül. Egy szó mint száz mind a három vas "harcképes" csak különböző mértékben, és mások az előnyei, és mások a hátrányai, de mindhárom hajó szerethető, és kellően karakteres (legalább a játéknak ezt a részét nem rontottták el a devek).

(#34026) duvi válasza CMD 87 (#34024) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez főleg akkor fordul elő, ha egy népszerű (pl.nagyon jól fizető küldetések) állomáson vagy. Ilyenkor sok lekérdezés megy egyazon helyen és időben. Persze néha előfordul szerverprobléma is.

[ Szerkesztve ]

(#34027) CMD 87 válasza duvi (#34026) üzenetére


CMD 87
tag

Akkor utazok kicsit,mert itt most 1 percnél is több egy :( Minden más jó csak a MB tölt éveket.

(#34028) orientcx válasza campernoob (#34018) üzenetére


orientcx
őstag

Hidd el, Duvi mesternek igaza van, ha minden szempontot figyelembe veszünk, manapság a Corvette kimagaslóan a legjobb hajó. (PVE-ről beszélek). Ezt annak ellenére merem kijelenteni, hogy a Cutter-t össz egyszer próbáltam ki, még anno a bétában, amikor megjelent a szalonokban. Már az első pár száz méteren éreztem, hogy ez az "izé" nem nekem való, és amikor úgy döntöttem, hogy inkább valamelyik használt Cutter kereskedés gondjaira bízom, életem legunalmasabb félórája következett(mert kb addig tartott, amíg hajlandó volt visszafordítani az orrát a terminál felé). Érezhetően a császári fejlesztőgárdát megint csak össz egy dolog motiválta, nevezetesen az, hogy a tisztelt birodalmi pilóták kellőlépp menthessék vele az irhájukat :) (gyorsnak gyors). Jó, tudom, Palin mester néha csodákra (is) képes, de még ha élete legjobb formáját egy Cutter feljavításánál futotta is volna(micsoda pazarlás lenne), akkor is max annyit érhetett volna el, hogy egy Cutter forduló látványán a Quieen Elizabet már beérte volna egy szolid kuncogással, és nem kacagta volna ki olyan hangosan. Mindenesetre azt valóban nem lehet mondani, hogy teljesen alkalmatlan, az a távoltartásos taktika, amit korábban írtál, az valami hasonló, amivel én is próbálkoznék, de akkor meg hol marad a móka. Maradjunk annyiban, hogy a Cutter a kereskedők álma: jól meg lehet pakolni biowaste-vel, és lehet vele iszkolni. :K

"(a HazRES-ben)túl sok az üresjárat, amíg csak vársz, ezért picit unalmas is"

Én úgy szoktam, hogy ha már az érkezés utáni egy percben nem jön legalább 2-3 nagyvad, akkor ki SC-be, és vissza. 2-3 próbálkozás után már össze szokott jönni az úri társaság, és olyankor elég tartalmas köröket lehet futni. Nagyon leegyszerűsítve ha az elején kicsik jönnek, mindig kicsik fognak jönni, ha nagyok, akkor meg többnyire nagyok.
De ha valami izgalmasabbra vágysz, akkor pakolj be a raktérbe másfél kiló romlott halat(azt már jó messziről ki tudják szagolni a tisztelt martalóc kollégák), és meglátod, nem fogsz unatkozni, legalábbis nem emlékszem olyanra, hogy ilyenkor ásítoztam volna.

"(CZ-ben)kevesebb az üresjárat szinte folyamatos az akció"

Az én tapasztalataim szerint ott legalább ugyanannyiszor, vagy inkább többször kell ki be lépkedni, mivel érkezés után egy-két mozdulattal legyalulja az ember azt a pár nagyvadat, és utána már csak egy rakás csirkeaprólék szennyezi a radarképet.

"egyedül vagy 4-5 ellenféllel szemben, és a hirtelen melléd spammol még plussz 5-6 akik elkezdenek megszórni rakétákkal), ilyenkor azért nem is olyan nehéz "eldobni" egy Condát, vagy Corwettet"
meg hogy
"sikerült összehozni egyszer egy 60 kilométeres menekülést Cutterrel, mert csak ekkor engedett volna kiugrani"

Hidd el, a Corvette is remekül bírja az igénybevételt, de van két tanácsom:
1., - CZ-ben sose állj le. Lecsapsz valamelyikre, utána boost, boost, és megint boost, ott leütöd a következőt, és megint boost, boost, stb, mert különben egy falka rohadt kis bögöly kezdi szívni a véred.
2., - ha netán mégis olyan helyzetbe kerülsz, hogy egy rakás hajó csak a te fejedet óhajtja, akkor sose kifelé menekülj, mert a világ végéig kergetni fognak(ráadásul ha ott vered pofán őket, még wanted is leszel, mivel az már kívül esik a CZ-n). Ilyenkor inkább nézz körül a radaron, hogy merre vannak a legnagyobb zöld foltok, és ússz keresztül a legnagyobbikon. Az a sok gyökér mind követni fog, és azonmód le is akad, mert egy pillanat alatt összetűzésbe fog keveredni az ott tartózkodó szövi hajókkal. És mivel kb annyi agyuk van, mint egy értelmi fogyatékos struccnak(márpadig az a jószág már alapból sem túl intelligens), ezért még azt is elfelejtik, hogy egyáltalán a világon vagy.

"a másik két vas ebben a szituációban otthagyta volna a fogát, na meg a jól képzett vadászpilótát is(ez az ami jobban tud fájni)."

A Corvettel még sosem kerültem olyan helyzetbe, hogy egy karikánál kevesebbre soványodott volna a pajzsom, úgyhogy sztem a te általad felhozott esetben sem lett volna gondom. Ráadásul tapasztalatom szerint az a ~370-es tempó, amit az én paripám felszerszámozva tud, bőven elég szokott lenni. Mellesleg nekem CZ-ben a kis vadász nem vált be, mert gyak folyamatosan azonnal leszedték, aztán pár próbálkozás után már ki sem küldtem, és azóta olyankor a hangárt eleve nem is viszem magammal, a koma meg "inactive"-ban ücsörög a helyi kantinban.

"nálam ugyan azokat a shield boostereket használva conda/corwette/cutter 2000/2900/3800"

Nem tudom biztosan, de te valószínűleg heavy duty SB-t használsz. Ha igen, akkor próbáld ki a resistance augmented-et. Lehet, hogy szám szerint kisebb, de viszont egy-egy SCB töltettel majd egy teljes karikát vissza lehet tölteni(a Corvetten). A heavy-nél ugyanez gyak lehetetlen. Erősebb ugyan, de ha az egyszer elfogy, akkor az el van fogyva. :K Tehát ha néha-néha egyet-egyet pofozkodsz, akkor a heavy a jobb, ha meg folyamatos bunyó van, akkor az augmented, mert SCB használattal gyak örökké fog tartani

"vagy némi menekülés után visszafordulsz, és "felszalámizod" az ellenfeleket, erre a másik két "nagy vas" egyszerűen alkalmatlan."

Na ezt meg a hős Fed szájvitézek nevében kikérem magamnak :D

u.i.: Duvi kapitány nem azt mondta, hogy a Cutter teljesen alkalmatlan(kezdő Hauler kadétok ellen pl kiváló ;) ), de komolyra fordítva azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy inkább kereskedésre ideális, mint harcra.

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#34029) to.ca válasza CMD 87 (#34027) üzenetére


to.ca
tag

"Mission Retrieval Incomplete"
Nem egyedi az eseted, nálam is ilyen tegnap óta. Van róla egy fórum thread is:
[link]
Nem kell hozzá sok player, én openben játszom, de nem találkoztam mostanában élőerővel, mégis sokszor írja.
A fórum szerint nem fog segíteni, ha odébb állsz, nekik kell optimalizálni.
(OFF)francba a szar linkeléssel(/OFF)

[ Szerkesztve ]

load"elite",8,1

(#34030) pcnet válasza to.ca (#34029) üzenetére


pcnet
addikt

Szerver leállás van/volt. Lehet épp ezt foltozzák. :)

“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

(#34031) Mortel


Mortel
senior tag

The Dweller mérnökhöz kereskednem kell 5 feketepiacon? Vagymivan? :)

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

(#34032) orientcx válasza Mortel (#34031) üzenetére


orientcx
őstag

Ez pontosan azt jelenti, hogy kereskedned kell öt különböző blac market-el :K
Magyarul adj el lopott holmit 5 különböző alkalommal öt különböző black market-ben.
Lőjj ki egy kereskedőt, esetleg mondjuk egy anarchy rendszerben keress kilőtt transport hajóroncsot, és gyűjts be öt tonnát a szétszóródott rakományból, de legegyszerűbb, ha felveszel egy áruszállítós küldit, és szépen eladogatod az imént említett nem teljesen legális, áfa mentes kereskedelmi egységekben ;)

[ Szerkesztve ]

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#34033) to.ca válasza pcnet (#34030) üzenetére


to.ca
tag

Szerintem igen, mióta újraindult, nem találkoztam ilyen üzenettel.

load"elite",8,1

(#34034) scyllafren válasza Mortel (#34031) üzenetére


scyllafren
senior tag

A lusta mod: keress egy bazist, ahol van black market. Vegyel fel egy kuldit, amiben szallitani kell, a legkevesebb penaltyval. Azonnal dobd el, es add el black marketen. Fizesd ki a fee-t, es keress masik bazist. Igy 0%, hogy megtamadnak, mivel fel se szallsz bountyval a hajodo. :)

(#34035) Micsurin válasza campernoob (#34016) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Lehet már lefutott téma, de nem volt érkezésem ma még fórumozni! :)

Nem teljesen az, ez talán tényleg erős jelző volt... de nincs vele értelme szerintem erőltetni (Mondom ezt annak ellenére egészen biztos kerül egy a "flottámba" mert ha van a szememnek szép hajó a játékban az a két méretesebb Gutamaya hajó.)
A velem lenne a baj dolgot ne vesézzük, ezt meg is fordíthatnánk, ha a pajzs különbségre ekkora szükség van nem jól kezelted a Conda és a Corvettet. CZ-zek és HAZResezek is, mint feljebb volt már szó (Duvit faggattam a felfedezésről... mivel "mindig csak pew pew... megakarom ismerni a játék többi részét.")
Ha Condával sokkal kényelmesebb pörgősebb köröket lehet menni, onnan meg csak egy lépés a Corvette.

A Cutternek a jelenlegi felállásban nem osztottak túl sok (ez != egyáltalán.) lapot a combat asztalnál.
Ha esetleg az övé lenne egyedüliként az a jog, hogy több vadászt indítson egyszerre ha már 2 bay is lehet rajta akkor ütős cucc lenne, egész kellemes mini flagship. :)

megjegyzés: Valami azt súgja a következő egy évben a játék PVE combat része is fel lesz rúgva mint a ... vödör. :)

OFF.: Lehet hétvégén írok egy kis szösszenetet bloggban a F.L.Y.5 vs Logi 3D témával kapcsolatban, ég és föld. Pedig a F.L.Y megjelenésekor még picit több is volt mint a Logi. :Y

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#34036) duvi


duvi
nagyúr

NEWSLETTER #198
Csak emlegetni kellett a Cuttert! :) Megjöttek a Cutter Pulse festések.

(#34037) Nosam válasza duvi (#34036) üzenetére


Nosam
aktív tag

Nekem ezek a pulse festések nem jönnek be, ezek néznek ki a legszarabbul VR-ban... A többi kurva jó...

[ Szerkesztve ]

(#34038) CMD 87 válasza to.ca (#34029) üzenetére


CMD 87
tag

Yep. elmentem 200 fényévre. Ugyanaz, utána kiírta hogy 30p múlva szerverleállás. Szerverleállás után minden oké. :)

(#34039) Vesa válasza duvi (#34036) üzenetére


Vesa
veterán

TRON 3.0 :)

A tudomány a valóság költészete!

(#34040) Mister_X válasza Micsurin (#34035) üzenetére


Mister_X
nagyúr

PvP-ben nem jobb a Cutter egy Corvette ellen? Tegyük fel, hogy mindkét hajóban van két extra játékos. Corvette-re felmehet egy extra huge fegyver, de papíron nekem életképesebb, hogy a Cutter tartja 3km fölött a távolságot és a helm manőverezésre megy rá, a gunner szabad kezet kap energiafegyverekre, utility-k időben el vannak lőve. Corvette agilisebb, de 3km fölött nem hinném, hogy fixre állított fegyverzettel hatékony lenne. Cutter se biztos, de legalább tankosabb (százalékosan tovább tolható, eleve erősebb shield és armor) és tovább bírja.

Ha bilibe lóg a kezem, szóljatok :B

Apropó, találkoztam egy comanderrel, aki Corvette-tel haladt át a rendszeren, poénból kicsaptam SC-ből (feladta). Meglepődött, hogy nem kalóz vagyok, mert aktiválta a fegyverzetet, de nem lőtt rám :DD Én csak piruetteztem örömömben :B

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#34041) Micsurin válasza duvi (#34036) üzenetére


Micsurin
nagyúr

:Y :Y :Y MUST HAVE ! Már tuti lesz egy Cutter, anyagilag úgyis egyre jobban vagyok. :DDD

Condán is Pulse van, nagyon szeretem.

szrk.: Remek, a blue itt is inkább cián / világos kék. :)

@Mister_X: Corvette szerintem PVP-ben, egyező pilóta készségekkel kikapná a Cuttert, hiába boostol el, van annak egy helyes forduló köre, és a Corvette se csiga azért. :D

PVP-t nem ismerme, egyáltalán nem szoktam benne agyalni / részt venni (Sylc volt nagy CQC-s és PVP-s), de PVP-be én tuti egy FDL-t vinnék. A tökéletes elfogó vadász. :)

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#34042) duvi válasza Micsurin (#34041) üzenetére


duvi
nagyúr

"PVP-be én tuti egy FDL-t vinnék. A tökéletes elfogó vadász." ---> :K

(#34043) Mortel válasza orientcx (#34032) üzenetére


Mortel
senior tag

:R

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

(#34044) Azumi?


Azumi?
csendes tag

Miközben erőfeszítéseim lassan beérnek és megkapom az áhított rankot a corvetthez, kissé elbizonytalanodtam. Rengeteg mészárlásos, valamit bérgyilkosos küldetés van itt (Rhea), amiket most nagy örömmel, és vehemciával végzek (és ezerrel jobb szórakozás, mint a kamionozás...), és meg kell, hogy mondjam megszerettem a kondát! Lehet, hogy a mozgása esetlen, lassú, de így tuningolva a tűzereje szerintem jobb a corvetténál, és egy átütő, gyorsan jövő tűzerő az mindig jól jön.
Nem tudom... Remélem a corvett tényleg sokkal jobb, mint ez az óriáskígyó, mert ha nem, akkor feleslegesen küzdök itt második hete.
Szerencsére, ahogy néztem Duvi linkjét, a modulokat 98%-ban át lehet pakolni bele, így ha nem válik be, akkor visszaülök a kondába. :F

Éljenek a mérnökök!!!
:)

(#34045) Azumi?


Azumi?
csendes tag

Ja, apropó Rhea! Az itt folyó passangeres küldiket ugyan nerfelték a közelmúltban, de azért olyan 10 milla körüli köröket azért össze lehet szedni, így egy óra alatt akár 30/40 millió is ütheti a markát a bátor buszsofőrnek. (Nem véletlenül vannak itt olyan sokan...) A rankhúzás szintén egész jól megy itt ezáltal, már aki a fednél akar jó pontokat szerezni. A másik kitűnő dolog itt a combat mission-ök szép száma. Vannak assassinate küldik, itt ugye likvidálni kell egy kalózt, vagy valami hasonló arcot. Ezek 2 milliós küldik általában, corvetteket, kondákat kell rendszerint elpukkantani, és gyakran kísérőjük is akad, nem árt a jól felszerelt combat ship.
Aztán vannak a mészárlásos küldik. Na ezek 10/20/30 milliós feladatok, akár 100 hajót kell itt megsemmisíteni, és igazán jól lehet szórakozni általuk. Azt kell tudni róluk, hogy a környékbeli rendszerek frakciói mindenhol háborúznak egymással. Na ezek akarják likvidálni a másik frakció hajóit, akár százasával. A célpontok CZ-kben vannak, de nem kell frakciót választani a belépéskor, hanem kijelölni és megtalálni köztük a mission target-et, rálőni, és a többi már megy is, mintha a CZ-kben. Azért írtam ezt le, mert először én 18 órán keresztül kerestem/kutattam a célpontokat, mire rájöttem erre. Aztán már csak 53 hajóig jutottam, mert lejárt a küldetés ideje. :((

Üdv:
A

(#34046) duvi válasza Azumi? (#34044) üzenetére


duvi
nagyúr

Szerintem is elég kicsi a különbség a Conda és a Corvette között. Nemrégiben pont ezért csináltam egy szavazást a FB csoportban. Kb. 3/4 vs. 1/4 arányban győzött a Corvette. Mérnökölve egész fürgévé lehet varázsolni a Condát, de manőverezhetőségben még így se veszi fel a versenyt a Corvettel. Számomra ez volt a döntő érv a Corvette mellett.

(#34047) CMD 87 válasza Azumi? (#34044) üzenetére


CMD 87
tag

Ilyenkor majdnem elbújok szégyenemben 2 hét alatt corvett-hez elég fed rank.Én még nem pörgettem ki :) Pedig 5-600 órám simán benne van a játékban.

(#34048) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Megvolt a 800 ezres dokkolás: kimegyek az állomásról, elfelejtettem, hogy nem tankoltam üzemanyagot, visszamegyek, megkérem az engedélyt, majd amikor leszállnék, véletlen boostolok az állomáson belül landing gear helyett (boost - B, landing gear - B + D-pad down) :W :O

De ma már láttam három Imperial Cuttert és két Anacondát (commander), szóval boldog vagyok :C

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#34049) campernoob válasza orientcx (#34028) üzenetére


campernoob
csendes újonc

orientcx

Még egyszer gratula a videóhoz, remek a humorérzéked! Igazándiból csak annyi merült fel, hogy teljesen használhatatlan-e a Cutter combatra, válasz természetesen nem, de az ilyen képességei elmarad a vetélytársakéhoz képest. Mivel a youtubon sincs túl sok videó ezen kérdéskörben (talán még combat Orca videóból is több van...), ezért reagáltam a felvetésre, és ebből alakult ki a remélhetőleg tiszavirág életű "Justice for Cutter!" mozgalmam. Egyébként a feladvány nem túl bonyolult mive a hajó adottságai igencsak leszükítik a lehetséges elfogadható megoldások számát. Ugyan ez a felvetés Condára, Corvette- re már sokkal nehezebb, mivel a lehetőségek sokkal szélesebbek, és a lehetséges jó megoldások száma is igen nagy. Egyébként már túl vagyok a harci Conda időszakon, végülis valamivel meg kellett keresni a Corvette-re valót. ha már Corvette, akkor én a kevert SB megoldást alkalmazom reinforced bi-weave shielddel (természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért? Nehogy napszúrást kapjon a pilóta?). Így 7 SB-vel (időközben az FDL-ről kukáztam egy jobb darabot) a Corvette shieldem a következő:erősség: 3056, kinetic resist:62,1% thermal resist:43,2%, explosive resist 70,2%, jó tudom ezek nem a legjobb rollok, de egy kicsit lusta vagyok az anyagbeszerzéshez, de összességében ezzel azért nincs akkora gond. A CZ-zés légyege az, hogy a küldetést teljesíted és ebből származik a bevétel, ha visszaosztod a küldi bevételét a hajókra, akkor könnyen belátható, hogy akkor keresel jól időarányosan, amikor a csirkeaprólékot irtod, és akkor keresel rosszul amikor "tökölsz" egy nagy hajóval, vagyis fordított logika működik a HazRes-hez képest. Sajnos az a lehetőség megszűnt, hogy ha ugyan azon frakcióra felveszel párhuzamosan küldiket akkor a killeket mindegyikhez beszámolja. Így volt olyan eset (sajnos már beleestem a három küldis korlátozásba), hogy 1 óra 20 perc alatt 50 milliót kerestem, ez szerintem HazResben lehetetlen. A mostani rendszer szerint is azért megvan a kb. 10-15 millió/óra (cserébe könnyítettek mindkét szint nehézségi fokán ezért gyorsabban lehet darálni), mivel HazResben nem vagyok annyira járatos, ezért kérdezem hogy ezzel a célpontválogatós módszerrel hozható-e ennyi? A kis vadászok egyébként meglehetősen hatékonyak a CZ-kben, olyannyira, hogy a Corvette fegyverzetét is ehhez igazítottam. A nyerő választás a birodalmi fix beamos verzió, mert a fedes nem tud profitálni a plusz shieldből és hullból. Néhány dolog ezzel kapcsolatban a kisvadász akkor hatékony, ha besegít neki valaki, az sem szükséges, hogy tényleges sebzést vigyen be (mert ez lehet akár AI segítség is). Low intensity CZ-ben jobb magunk mellett tartani (defence mód) és utasítgatni a célpontok közös támadására, míg high intesity esetén agressive módba kell kapcsolni, és nem szabad targeteket adni neki, mert ilyenkor előszeretettel sérül, vagy elhullik. A mennyiben a közelünkben tevékenykedő vadász elhullik, és az új kiküldött azonnal megismétli ezt a produkciót, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a közelünkben (a valószínűség sorrendjében) AspX, Type-9, Phyton, Imperial Courier van, ezek előszeretettel rakétáznak, és egyszerre több is lehet belőlük, ezért ilyenkor nem szabad a kisvadászt kiengedni (max a legutolsó ilyen típusú ellenfél támadása közben, és biztonságosabb ha az ellenfél pajzsát már leszedtük). A kiengedési szabályról: (Akkor ezek szerint ezzel lehet, hogy még nem is találkoztál?) ez akkor következik be amikor a CZ-ben elfogynak a szövetséges hajók, ez a küldetést adó frakcióval való viszonyodtól függ alacsony szinten 40-50 killél jelentkezhet (nem a killek száma számít, hanem ez időfüggő paraméter), de legutóbb amikor így jártam akkor ez kb. 150 killnél volt. A probléma az hogy az utolsó 10-15 percben már csak kevés szövetséges van bent, és a támadások egyre nagyobb része rád összpontosul, ugyan minden ellenfél csak egy picit "rág le" a pajzsodból, pont ez ami elaltatja az ember figyelmét harc közben, és ami után kilőtték az utolsó szövetségest, akkor vagy hozzád dob erősítést, vagy rád dog a közvetlen közeledbe egy rakat rakétás kis vadászt, akik azért veszélyesek , mert ha menekülés közben leesik a pajzsod akkor könnyen kaphatsz thruster találatot, és ilyenkor a reboot alatt vagy szétszednek, vagy nem. Ilyenkor a menekülés a pusztán a sebességről szól egy ellenséges Ai Cutter elől mindhárom nagy vassal gond nélkül lelépsz, de itt a leggyorsabb vadászok elől kell kereket oldani. Egyébként még annyi változott, hogy megnövelték a CZ-k méretét (hogy mennyivel azt nem tudom), ezért nem kaptam figyelmeztető üzit, illetve büntit a "táblától" 70 km-re. Valószínűleg számodra nem fog újdonságként hatni, de kezdő játékosoknak hasznos infó lehet: menekülés közben a flight assistot ki kell kapcsolni, és úgy boostolgatni, így akár egy 100 m/s-mal gyorsabb hajó elől is el tudsz menekülni. Egyébként a legutóbbi esetben egyszerűen túlemberkedtem az egészet: majd én megoldom tűzerőből(!!!), aztán mégse... Végül is annyit azért nyertem az eseten, hogy így megszabadultam a poszttraumás stresszben szenvedő pilótanőmtől, aki a története szerint biztonságiként dolgozott szállítmányok védelmében, de a fukar vállalatok mindig elspórolták a védelmet, és ezért mindig túlerővel kellet szembenézni kalóztámadás esetén, ezért amint meglátott két-három ellenfelet máris elkezdett hisztizni, hogy jaj jaj ezek többen vannak... A mostani ezt a szituációt sokkal pozitívabb életszemlélettel kezeli: Több ellenfél? Öljük meg egyszerre őket! És a poén, hogy ezt néha ténylegesen teljesíti is. Ez egy apró adalék a játékban, de nagy piros pont a Frontiernek ezért.

Micsurin

Végül is csak a te mondatodat fordítottam ki, bocs ha esetleg túl erősnek érezted a poént. Remélem azért nincs harag? A pajzs különbség az ugyan azon shield boosterek használata mellett ezekre az értékekre jönnek ki, ezt nem én kezelem, hanem a játék kezeli így. A pajzs mérete nem csak attól függ hogy hányas méretű a pajzs, hanem egyéb paraméterektől is (aki akar nézzen utánna, egyszer találkoztam ilyen leírással valahol), átrakva ugyan azt a pajzsot egy másik hajóra más erősséget fog adni. Az azért nem teljesen igaz, hogy a combat asztalnál ne osztottak volna neki lapot, mert van aki PVP-re is ezt használja (feltételezem tudja mit csinál). A több vadászos indítás az a Corvette specialitása lett volna (két sidewindert indíthatott volna egyszerre), de ezt a multicrew bevezetése miatt elvetették PVP-ben felborította volna teljes egészében a játékegyensúlyt. Ahhoz hogy a Cuttert a megfelelő helyén tudd kezelni, ahhoz tényleg meg kell ismerni a játék további aspektusait is, és akkor világossá válik, hogy milyen esetek azok amikor ő a legjobb választás, mert több küldit tudsz vele egy körben megcsinálni. Ezek jellemzően utasszállító küldik, vagy delivery missionok, ahol egyébként érdeklődést mutatnak a az NCP-k az aktuális rakományod iránt, ilyenkor azért jól jön a pajzs (jellemzően egy kisebb méretű van fenn a 8-as slot túl értékes ilyenkor) és a harcképes fegyverzet. Például két napja egy egyébként rövid túrán (egy ugrás 15 perc SC majd 1000Ls a kövi bázisig) 7 darab "eliminate enemies" bónusz missziót dobott be a rendszer, vagyis 7 külön Ncp akart kirángatni SC-ből (szerencsére az első submitnál 3 ügyfelet gyorsan lerendeztem, így már csak további négy kellemetlenkedő Fer-de-Lance után kellett felvennem a jutalmat). Végülis egy biztos, a Cutter nem egy "kell, hogy legyen" hajó, de ha már van akkor miért ne használjam.

(#34050) to.ca válasza campernoob (#34049) üzenetére


to.ca
tag

Nem szállnék be a "Cutter alkalmas-e combat-hajónak?" c.vitába. Annyit csak, hogy szállítmányozásra és questelésre használom, de felfegyverezve. Így persze kisebb a raktér és az ugrótáv, de nem kell elszaladni a jól fizető - jellemzően elite FDL és Konda - npc kalózok elől, és a pénzesebb fejvadász küldetéseket is el tudom vállalni. CZ-ben , Haz.RES-ben nem próbáltam, ahhoz nekem nagyon tetű módon fordul, nem élvezném, akkor meg minek?

"...(természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért?"
Talán azért, mert a pajzsok eleve hendikepesek thermal resist-et illetően?

load"elite",8,1

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.