Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47801) Mortel válasza Raymond (#47799) üzenetére


Mortel
senior tag

Nos, nem én konfiguráltam... :B
A rift-tel nem volt ilyen gond, bár, ahogy visszaemlékezem, talán volt valami külön 3d-s alkalmazás, vagy mi, amit a fd-től kellett igényelni, csak azután futott vr-ben...

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

(#47802) [HUN]NIMROD válasza VikMorroHun (#47789) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Most meg azt tapasztalom, hogy megsértődtek és letiltottak az egyik topikban :DD (Mármint ez nem az IT hanem a fórumok.) De ez legalább egy visszajelzés arról hogy egyáltalán valaki nézi amit oda irkál a nép! Ahol az exobio rangvesztést tárgyalják, szóvá tettem hogy az ünnepeknek már rég vége, és a szilveszteri részegséget is ki kellett volna már aludni ennyi idő alatt. Már több mint egy hónapja szólongatják ott a CM-t és a deveket, de azok egy árva betűt nem voltak képesek reagálni.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47803) Peppo válasza 5150head (#47800) üzenetére


Peppo
őstag

A grindolás ki tudja égetni az embert rendesen. Én is kb. folyamatosan toltam, míg meg nem lett az összes engineer (még Ody előttiek csak), a FC (szerencsére az a tojásláz idején könnyű volt). Aztán pár "kötelező" feladat, mint tripla elit státusz (tudom, 4 is lehetett volna), Colonia, Beagle Point, stb, de most hiába van Ody, azóta ritkán indítottam el. A gyaloglós része annyira nem adja, és azt sem hiszem, hogy képes lennék újabb rangokat elitre húzni. Persze néha jól esik bepattanni a pilótafülkébe, és repkedni egy kicsit, de annyit már nem tudok vele eltölteni, amennyit korábban.

Ahogy azt már itt sokan mondtuk, ebben a játékban egy kreatívabb csapattal óriási potenciál lehetne. De az is lehet, hogy bizonyos újításokhoz alapjaiban kellene újraírni a játékot, azt meg nyilván nem vállalják már be. Egyelőre az sem megy nekik, hogy a bugokat kijavítsák.

De azért én kitartok, továbbra sem szedem le a gépről. :D

(#47804) Snoke válasza Peppo (#47803) üzenetére


Snoke
tag

Egyetértek. :R

(#47805) Munkas válasza 5150head (#47800) üzenetére


Munkas
aktív tag

A Fed rank grind korábban is szívás volt. Egyszerűbb halasztani a Korvettet, annyira nem jó hajó, hogy ne lehetne nélküle élni. Én hajdan a Sol-ért meg a Gunshipért farmoltam, de azokhoz jóval alacsonyabb szint kell.
Úgy van kitalálva a játék, hogy célszerűbb egy ideig azonos dolgokat csinálni (egyszer bányászunk, aztán felfedezünk stb.) ezért azember agya könnyen rááll, hogy farmolni kell. De célszerűbb úgy csinálni, hogy azért ne legyen unalmas. Amikor nem élvezetes, akkor jobb dolgozni játék helyett. Az is ad kb. olyan alacsony intenzitással adja a sikerélményt viszont még fizetnek is érte :)
Ha time run stílusban csinálod, a Colonia jó hajóval 2 óra, egy nap alatt ki lehet nyitogatni a mérnököket, megnézni az érdekesebb dolgokat, és 2 óra vissza.
Carriernek szerintem semmi értelme (amúgy kell hozzá kb. 6-8 Mrd, hogy felszereljük, és hosszabb időre elegendő pénzt is hagyjunk a számláján). Minden rendszerben van olyan, amit magunknak is csinálnák és ugyanúgy használhatjuk. A sajátunknak hely úgyse lesz hely a jobb rendszerekben, utazni meg szörnyen lassú vele.
A pénz pedig talán a legkönnyebben farmolható. Sőt gyakran inkább melléktermék. Ha ráfordul az ember napi 1 Mrd nem nagy szám.

Nekem inkább a fordítottja a bajom a játékkal. Némi irodalmazással és tervezéssel egy hét alatt nulláról kb. bármit el lehet érni, mindent, minden ellenfelet le lehet győzni, bármit meg lehet csinálni.
Én kezdőset is játszottam többször is, letörölve az egyik acc-ot, általában pár 100 Mcr-ig, ilyen-olyan (magamnak vállalt) megkötésekkel, hogy érdekes legyen.
C=64-en azért sokat kellett játszani mire tudtunk venni egy military laser-t. Itt két nap játék után bármelyik lézert megvehetjük.

(#47806) Peppo válasza Munkas (#47805) üzenetére


Peppo
őstag

Mindenképpen nagyobb szívás volt, mint a birodalmi rang. Olyan tuti helyek, mint Ngalinn nem voltak, és tudomásom szerint azóta sincsenek föderációs területen.

Hát, azért nekem a Corvette a kedvenc pve hajóm. Bogarakon kívül mindent azzal irtok, és nagyon szeretem.

FC szintén megosztó. Valakinek semmi pluszt nem ad, nekem viszont nagyon tetszik, hogy bármelyik hajómat tudom bárhol használni különösebb nehézségek nélkül. Home office idején bejártam vele a galaxist, csak 20 percenként kellett ránézni az újabb ugrás beállítására. (Mondjuk ez a része továbbra is nevetséges, hogy csak egy ugrást lehet terveztetni vele.)
Szóval én imádom, nagyon vártam és szerencsére be is jött a számításom vele kapcsolatban. A fenntartása meg már nem tétel, annyira könnyű pénzt szerezni a játékban. (Mondjuk én még mindig a tojásláz idején keresett pénzből élek, és még kb. 10 évre futja belőle a fenntartási költségre is. :D )

Igen, sajnos ma már túl gyors a haladás. Legalábbis ami a pénzt illeti. Tapasztalt játékosoknak egy új accon összeszedni az első milliárdot maximum néhány nap. Tele a net "from sidewinder to billion" és hasonló videókkal, amelyek alapján a kezdőknek sem tart sokkal tovább. Ez persze baromi addiktív tud lenni, amíg az ember eléri a célt, de utána a játékosok jó része ki is ég.
Ok, az ED mindig is olyan játék volt, amelyben neked kellett megtalálnod, mit akarsz csinálni, de pont ehhez kellene az, hogy sokkal több tartalom legyen a játékban, akkor sokkal lassabban égne ki a játékos is.

A jó öreg 64-en én is nyomtam. A végén már az oldalsó (amúgy kb. használhatatlan) lőállásokon is katonai lézer volt. Ott mondjuk csak a kereskedelem hozott jól, de ha találtál egy jó útvonalat, aránylag gyorsan lehetett fejleszteni a hajót.

Aztán jött a jó öreg Space Rogue, ami egy laza Elite koppintás volt, de imádtam azt is, főleg a betegebbnél betegebb karaktereket benne.

[ Szerkesztve ]

(#47807) Sztyepadzso válasza Peppo (#47806) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Bocsánat, hogy nem ismerem ezt a kifejezést, dolgot, de az ott többször feljövő "tojásláz" mit takar? Valami ügyesen kihasznált bug?

(#47808) duvi válasza Sztyepadzso (#47807) üzenetére


duvi
nagyúr

Egy folyamatosan farmolható aszteroida bányász rög volt, magas érctartalommal, amit egy idő után megszűntetett a Frontier.

(#47809) gabranek válasza Peppo (#47806) üzenetére


gabranek
aktív tag

Én még a bubin belül is FC-vel mozgok :DDD De komolyan...most 1-2 hétig irtottam a xenókat, és mindig a Carrierrel ugrottam a kinézett rendszer mellé. Így az összes hajóm ott volt egy köpésre és ha meguntam a harcot az Anacondával vagy a Kraittal , 2 perc alatt átültem a Cutterbe embereket menteni, vagy a Pythonba fuvarozni.
Explorerkedéshez is viszem az egész hóbelevancot. Igaz sok értelme nincs, mert kint harcolni nem lehet, a bányászkodás meg nekem túlságosan unalmas és pénzre sincs szükségem jó pár évig.

田中れいな

(#47810) Munkas válasza gabranek (#47809) üzenetére


Munkas
aktív tag

Csak keveset használtam az FC-t, de többször szaladtam bele, hogy a kinézett rendszerben nem volt jó hely.
Ezért hajócserére a felfedező hajómat használom. Avval néhány ugrásból bárhol ott vagyok a bubin belül. A hajók meg ott maradnak, ahol kellenek, a legközelebbi bázison, vagy gyakran mások FC-jén (amelyik a legkedvezőbb helyen van): thargoid ölő Cutter és Chiftain a bogaras helyeken, Bányász Cutter a bányász rendszerben stb. Még a Colonia-n is van egy univerzális Pythonom 😊.
A fejlesztésük és optimalizálásuk meg külön folyamat (a hajóépítés a kedvencem a játékban), aztán ha az megvan, akkor odavitetem őket a felhasználási helyükre. Kivéve az azokat, amik a céljuknak megfelelően maguk is nagyot ugranak (pl. kereskedő vagy felfedező hajók), azok maradnak a Jameson Memorial-on.

Az első acc.-omon van FC-m, ott próbálgattam egy darabig az összes hajómat együtt mozgatni, de csak hátránya volt. Különösen, hogy a többiekét gyakorlatilag bármikor használhatom, ezért nem láttam értelmét, hogy egy helyen legyenek. (Két év alatt, csak kétszer volt olyan, hogy odébb ment egy-egy hajómmal a tulaj FC-je, de olcsón visszarakattam őket.)

Szerintem azoknak találták ki az FC-t, akik wing-ben játszanak. Így elég az egyiküknek odamenni, küldetéseket felvenni, aztán a többiek meg belépnek amikor akarnak.

(#47811) Munkas válasza Peppo (#47806) üzenetére


Munkas
aktív tag

Lehet, hogy elő is keresem a C=64 emulátort, és megnézem milyen volt :D

(#47812) Raymond válasza Munkas (#47811) üzenetére


Raymond
félisten

A masodik reszet jatszhatod browserben is eleg sok helyen [link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47813) Munkas válasza Raymond (#47812) üzenetére


Munkas
aktív tag

Kösz! Pont most néztem, hogy már ilyenek is vannak. Sok éve próbálgattam egy emut, azt keresem, de aztán a család elrángatott. Első rész is van?

(#47814) Munkas válasza Peppo (#47806) üzenetére


Munkas
aktív tag

C=64 a kezdés nehéz volt, mert docking computer nélkül könnyű volt meghalni. Egyszer még az alap lézert is eladtam, hogy abból is árut vegyek, csak úgy nem volt célkereszt, ezért szigszalagból ragasztottam keresztet a TV közepére, hogy tudjak űrhajót vezetni :)

[ Szerkesztve ]

(#47815) Raymond válasza Munkas (#47813) üzenetére


Raymond
félisten

Azt is lattam valahol de ott gondolom direct a C64 vagy Spectrum verziokra kell rakeresni. Van PC-s is Plus verzioban peldaul itt [link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#47816) Sztyepadzso válasza duvi (#47808) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Oh. Kár, hogy lemaradtam róla.

(#47817) Egon válasza Munkas (#47814) üzenetére


Egon
nagyúr

Én PC-n, 386-oson többet játszottam vele, mint C64-en. A dokkolás problémáját úgy oldottam meg, hogy miután szembeálltam a dokkal, kinyomtam a turbó gombot, így olyan fél fps-re esett vissza a játék sebessége, majd amikor már majdnem vízszintesbe fordult a bejárat, padlógázzal beszáguldottam... :DDD
Btw megvan ez a játék, asszem az Epicnél húztam be anno, de még valahogy nem vitt rá a lélek, hogy kipróbáljam. Az előzmények (hasonló programok) közül a Freelancer tetszett a legjobban, azt nagyon élveztem végigtolni, de ettől valahogy félek kicsit.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#47818) [HUN]NIMROD válasza Sztyepadzso (#47816) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Olyan nagyon nem kell sajnálni. Én sem csináltam, pedig tudtam róla. Ha pénz kell, van rá bug nélküli módszer, méghozzá sok.
---
A nosztalgiavonaton nálam az Amigás E2-Frontier a favorit, bár megvolt az 1. is C64-en.
--
Valaki tisztában van azzal, hogy a thargoid scoutok most milyen rangú ellenfélnek számítanak? Régebben Elitek voltak.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47819) VikMorroHun válasza Munkas (#47813) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Itt található a C64-es Elite, itt pedig emulátorok. Én CCS64 v3.9.2-t használok, az pont nincs itt, de biztosan le lehet tölteni másik oldalról.

A King's Bountyt minden évben előveszem, de az idei megszívatott. :)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#47820) buke


buke
tag

Sziasztok ! Egy Guardianos kérdésem lenne. Az fsd booster megvan, a vártnál könnyebben ment, talán mert a scorpiot használtam. Feloldanám még a shield és hull reinforcementeket is. Elég, ha ugyanitt a "Synuefe NL-N C23-4 B 3"-nál végzem el a farmolásokat, azaz minden mati itt elvileg megtalálható, vagy a többi modul romhoz is szükséges elmenni egy-két materiál miatt ? Persze kíváncsiságból párat megnéznék (látom vannak hozzá térképek is), de mintha a fent jelzett rendszer lenne a legjobb farmoló hely :F

(#47821) Sztyepadzso válasza buke (#47820) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Ha jól rémlik, a weapon/module/vessel materialok közül csak egy van /rom. Azaz, ha mindent unlockolni akarsz, akor 3 romot kell meglátogatnod összesen, meg annyiszor farmolni, amennyiszer ki nem jön az összes szükséges többi material(ezekhez szeritnem elég egy rom is, amin sok sentinel, obeliskek meg panel van) . Itt látod a listát, mi kell:
https://elite-dangerous.fandom.com/wiki/Technology_Broker
Végén úgyis elkezdenek betelni a material slotoky akkor meg egyre kevesebb helyet kell leglátogatni a romban, mielőtt újra bejelentkeznél.

(#47822) buke válasza Sztyepadzso (#47821) üzenetére


buke
tag

Sztyepadzso: köszi, akkor egy típusra egy rendszer elég ( független attól,hogy több is van) és itt relog addig, amíg összejön az aktuális mati. :R

(#47823) 5150head válasza buke (#47822) üzenetére


5150head
senior tag

Én is pont tegnap/ma szedtem össze a shield meg hull busterhez a cuccokat.
Vela Dark Region DL-Y D112 1A-n közvetlenül a site mellett volt egy raw mati hely is, a fák között megszórva meteorit depozitokkal :)) Esetleg ha oda átugrasz majd jöhetne egy megerősítés, hogy az fix hely.
[kép]

(#47824) Peppo válasza Sztyepadzso (#47807) üzenetére


Peppo
őstag

Az FC megjelenésekor kezdődött és pár hétig tartott, mire a Frontier kiszedte a játékból. Volt egy aránylag könnyen megtalálható aszteroida, melyből néhány perc alatt 50-100 tonna gyémántot lehetett kiszedni, majd újabb néhány perc alatt egy trükkel resetelni lehetett, és ismételni addig, míg a raktér tele nem lett. Egy Cutterrel 1-2 fordulót lehetett csinálni egy óra alatt (persze sokkal könnyebb volt nekünk, akiknek már volt saját FC, és hordhattuk annak a rakterébe). Akkoriban a gyémánt ára 1,2 millió körül volt, így ha belejött az ember, fél-egymilliárd kredit közötti összeget szedhetett óránként. Van, aki sok tízmilliárdot összeszedett így, én kb. húsznál megálltam.

#47809gabranek

Kis túlzással én is a klotyóra is azzal megyek. Elvittem a Beagle Pointra is, de a bubin belül is sűrűn ugrálok vele. Nekem baromi kényelmes és hasznos cucc.

#47810Munkas

Nem vagyunk egyformák. :) Én már nem tudnám elképzelni a játékot FC nélkül. Néha persze kell vele szarakodni, ha egy olyan rendszerbe akarok menni, ami tele van, de itt is inkább azzal szokott baj lenni, hogy a játék egyszerűen összeomlik, ha egy rendszerben nagy a forgalom. Ezzel sokat szívtam, mikor még a bányászokkal voltak tele az éppen aktuális népszerű rendszerek. Volt, hogy egy napig nem tudtam belépni, mert folyton kifagyott, és persze elugrani sem tudtam így onnan, várni kellett, mire beenged. De ez nem az FC hibája, hanem a játéké.

Jaja, a C64-es dokkolás imádnivaló volt a mikrokapcsolós joyokkal. :D Pont nem abban a ritmusban forgott, ahogy az állomás. Meg ha éppen kijött valaki, mikor dokkoltál volna, az szépen felkenődött az ablakra. De belegondolva, egy '84-es játékhoz képest eszméletlen, mit kihoztak belőle. Mások akkor még a platform játékoknál tartottak.

Az Elite 2 nekem sajnos csak egy rövid kaland volt, akkoriban nem tudtam annyira beleásni magam, pedig amúgy nagyon tetszett. Őszintén szólva a rendszeren belüli mozgás jobban is, mint az ED-ben alkalmazott supercruise, de persze a multi miatt nem volt más lehetőségük, el kellett hagyni a newtoni fizikát. Szép lenne, ha egy hét alatt érnénk el egyik bolygótól a másikig. :D

Amúgy az Expanse könyv ill. tévés sorozat eredetileg egy ilyesmi MMORPG játéknak indult. Valós méretű naprendszerrel, hiperugrás és hasonlók nélkül. Végül aztán nem lett belőle játék. Kíváncsi lettem volna rá pedig, hogy hogy lehet egy ilyet megoldani, és mennyire lehetett volna sikeres egy olyan koncepció a játékosok körében, ahol akár napokig is tarthatott volna egy út a célállomásig. Az biztos, hogy rétegjáték lett volna az is. :D

#47820buke

Egy-egy helyen összeszedhetsz annyit, amennyire szükséged van. Csak menj el 500 méternél távolabb a guardian teleptől, menübe kilépés és vissza, és már szedheted ki az újabb blueprintet, és persze a többi materialt is.

(#47825) Sztyepadzso válasza Peppo (#47824) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Köszi az infót neked is.
Én Thargoidok miatt feszültem rá gyorsan a Guardian site-okra, és szerintem NEM. KELL sehová se menni. Leszálltam az expllrerrel a legközelebby ahol lehetett, point defense-el a tetőn, aztán ANÉLKÜL, hogy kimentem volna, kiléptem, és be. Kicsit máshol dobott le, de miután fix köröket futottam, gyakorlatilag mindegy volt, mert erre a pozícióra építettem fel a gyűjtést.

(#47826) 5150head válasza Sztyepadzso (#47825) üzenetére


5150head
senior tag

Minek kell a point def?

(#47827) Sztyepadzso válasza 5150head (#47826) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Lelövi a sentinelek rakétáit, ha a közelben parkolsz

(#47828) 5150head válasza Sztyepadzso (#47827) üzenetére


5150head
senior tag

De miért nem simán csak dismisseled a hajót?
Én elküldtem, és SRV-ben is megy a login-logout, nem para. :K

(#47829) Sztyepadzso válasza 5150head (#47828) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Miután nekem mindig volt ilyen a hajón ilyenkor(bevallom, egy, a játékot jobban ismerő barátom csinálta buildet annak idején), ezért nem tudom, a sentinelek az égbe lőtt rakétákkal mit támadnak. A hajót támadnék, ami ha elküldöm, akkor nem lesz támadva, és kész?

Szerk:lehet, h a hajó miatt nem kell elmennem nekem? Mert én könkrétan a rom belsejében logoutoltam .. :D

[ Szerkesztve ]

(#47830) Peppo válasza Sztyepadzso (#47829) üzenetére


Peppo
őstag

A sentinelek az SRV-t lövik, és bár egy-egy ilyen drón önmagában nem vészes, ha többen jönnek, és szórnak meg egyszerre, az azért tud fájni. Szerencse, hogy hülyék, mint a s.gg. :D

A legegyszerűbb megoldás az, hogy a hajót leteszed 6-700 méterre a helyszíntől, az PD-ágyúk onnan is működnek, és csak elgurulsz oda az SRV-vel miután elintézted az elintéznivalót, kilog-belog és mehetsz is vissza.

Mondjuk, ha weapon blueprinért mész PD sem kell feltétlenül, ott összesen 6 sentinel van, és egyszerre max. 2 jön. Persze kényelmesebb, ha nem lökdösnek a rakétáikkal. :D

Modulos bázison 12, vadászgépes blueprintet adón meg asszem 16 (lehet18) van. Utóbbin tud egyszerre 4 is jönni, ott azért már a PD igen hasznos, mert ha egyszerre ennyi rakéta jön, és még esetleg lőnek is közben, el tud olvadni a pajzs hamar.

Mondjuk én még régen csináltam, akkor még nem volt az új SRV. Az jobban bírja.

(#47831) Sztyepadzso válasza Peppo (#47830) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Én ez alapján a térkép alapján a jobb alsó jelmagyarázat szürke téglalapjának a bal felső sarkában landoltam, ott találtam helyet:
szerk:
https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/8g9v7f/detailed_guardian_site_map_for_grinding_the/

Viszont, a logout után felül, a legfelső sárga pötty mellett jobbra voltam, a magaslat alatt. A méterket sajnos innen nem tudom, de én berohantam, és a felső kék pilonnal kezdve, óramutató járásával egy irányba nyitottam a pilonokat, meg skenneltem, és panaleket lőttem. Amikor megvolt a blueprint, egyből logoutoltam, és ugyanott voltam, a sárgától jobbra. A végén persze már beteltek a gyakori matik slotjai, szóval azokat kihagyva még gyorsabb volt.

[ Szerkesztve ]

(#47832) Mortel


Mortel
senior tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy melyik az leggyengébb VGA, ami fullhd-ban high-on elfuttatja az Odyssey-t?
Egy 1070 vagy 1070TI elég lenne?
A CPU egy X. gen I5 16GB RAM-mal.

Köszönöm!

M

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

(#47833) duvi válasza Mortel (#47832) üzenetére


duvi
nagyúr

Már elég régen indítottam el az ED-t, de a 1070Ti-nek vinnie kéne FHD-ban Highon. Már csak az a kérdés, hogy hány FPS-t szeretnél elérni vele? Felszíni CZ-k és néhány állomásbelső a két legsarkallatosabb pontja az Odynak. Az előbbinél fontos a magas FPS, szóval ott lehet, hogy kicsit vissza kell venni a grafikából. Utóbbinál az se gond, ha leesik 30-ig. De majd a srácok pontosítanak, akik naprakészek az aktuális teljesítmény értékekkel...

(#47834) zolee0307 válasza Mortel (#47832) üzenetére


zolee0307
őstag

Nekem 1070-el full hd-n ultra grafon rendesen megy a játék. Állomáson on foot is megvan a 60+ fps, felszíni fps harcoknál volt, hogy beesett 60 alá.

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#47835) duvi válasza zolee0307 (#47834) üzenetére


duvi
nagyúr

Köszi a kiigazítást! Ezek szerint sikerült valamennyire optimalizálni az Odyt.

(#47836) zolee0307 válasza duvi (#47835) üzenetére


zolee0307
őstag

Szívesen. Igen, az utóbbi időben ilyen téren előrelépés történt, legalábbis én így tapasztalom.

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#47837) Mortel válasza duvi (#47833) üzenetére


Mortel
senior tag

Köszönöm Nektek! :R

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

(#47838) [HUN]NIMROD


[HUN]NIMROD
aktív tag

Érdekesség: már vagy 1000 bolygóra leszálltam a mostani körben exobiológuskodás miatt a bubin belül, és csak most a végefelé jött két olyan, ahová engedély kellett a leszálláshoz. Ezt csak úgy lehet megszerezni, ha felveszünk egy a bolygóra szóló akármilyen küldetést, de csak attól a társaságtól, akiké a bolygó.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47839) buke


buke
tag

Köszönöm a segítséget mindenkinek, tegnap este összejött a két guardian reinforcement, igaz lassan indult be a dolog, mert a sötét helyek voltak többségben véletlen, ezért mindig gyorsan odébb áltam egy másik modul rendszerbe. Az utolsó (COL 173 sector GS-J B25-4) végre világos volt, itt aztán jó pár relog után a fránya delta data is meglett. Észrevettem viszont az unlocknál, hogy még a hybrid PP és PD is meglett --persze blueprint néklül. Semmit nem tudok ezek felhasználásáról értem ez alatt, hogy mérnököletlen hajóknál hasznosak-e :F Egy buildot nézve láttam, hogy ezek nem kiegészítői a fő moduloknak, hanem önálló core modulok ?
#47823 5150head: azon a helyen kezdtem, tényleg ott van közvetlen mellette a raw, a bokrokon :K szedtem is belőle egy csomót, hamár az obelisk adatok gyéren csorogtak lefele.

[ Szerkesztve ]

(#47840) [HUN]NIMROD válasza buke (#47839) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Azért jók a hibrid modulok, mert mérnökölés nélkül is tudnak annyit, mint a normál példányok fejlesztve. Persze nem lehet megválasztani hogy milyen irányba akarunk elmenni, pl a PP nagyobb teljesítményű (olyan G4 körüli). Amióta ezek megjöttek, új építésnél mindig ilyet használok, sok plusz futkosást meg lehet spórolni. Persze ha arra van szükség hogy valami nagyon-nagyon ki legyen maxolva, vagy másik tulajdonságot kéne felhúzni, akkor marad a hagyományos.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#47841) Peppo válasza buke (#47839) üzenetére


Peppo
őstag

PP kb. 3,5-4 körülire húzott normál hajtóműnek felel meg, és asszem a PD is hasonló. Utóbbi elvileg plusz 3%-ot ad a PP teljesítményéhez is. Lézeres bányászhajóba tettem ezeket, mikor nem akartam a mérnököléssel vacakolni, simán jók voltak bele. Harci hajóba azért a fullra húzott mérnökölt modulok valók, bár pve hajókba akár a guardian is beleférhet, ha nem óriási az energiaigény.

(#47842) Sztyepadzso


Sztyepadzso
őstag

Megnéztem magamnak a fákat, ha már így elmondtátok, merre vannak, és megint szembejött a bajom:
Thrusmaster Hotasom van, T. Flight Hotas One.
Ugye tolnám a gázt az SRV-nek a bal kézzel, és úgy látszik, hogy nem képes lassan menni. Hiába, bárhogy áll az throttle, olyan, mintha nyél gázt adna. Melyik itt a helyes beállítás, amit benézek? Ugye az lenne a jó, ha a throttle állásától lenne függő a végsebesség.

(#47843) buke válasza Sztyepadzso (#47842) üzenetére


buke
tag

Sztyepadzso: Évekkel ezelőtt ez volt ami miatt a Guardiant ki kellett hagynom, Hotas X-em volt akkor és most Hotas One esetén se jobb a helyzet.
Viszont a menekülő út a probléma elől az SRV megválasztásánál van, ami ügye nem a scarab, hanem a skorpió lesz. A skorpiónál az eng. -nél csak egy pöttyöt hagyok, így finomabb a kezelése. Amikor nagyon kéne sietni akkor is csak 2-3 pöttyig növelem. :K A skorpió esetén ügye van 12 rakétád is, ami azért előnyös tud lenni több drón esetén.
#47841Peppo: pontosan a Corvette simán bírja a 3-3 guardian reinforcement egységet, belefér a PVE full mérnökölt modulok működésébe.
Közepes mérnökölt hajóknál vagyok gondban, mert ott slot sincs csak úgy üresen és hamarabb elérem a terhelhetőség végét.

[ Szerkesztve ]

(#47844) Snoke válasza Sztyepadzso (#47842) üzenetére


Snoke
tag

Mióta Ody megjelent, ez azóta ilyen. Nekem azóta harmadik hotas rendszerem és mindnek ez a túlérzékenység a baja. ED-ben mnég jó volt. Szerintem FDEV tud róla, de leszarja.

(#47845) cabala1 válasza Sztyepadzso (#47807) üzenetére


cabala1
tag

Az "EGG" az egy bug (GLITCH?) volt a játékban: vittél magaddal egy vadászt, találtál egy aszteroidát, ami nem forgott, beálltál a vassal az aszteroidát bányászni (fúrás), kiküldted a vadászt asszem kb. 30 km-re, átváltottál rá majd vissza - és megint lehetett fúrni ugyanazt a lukat.
A végén amikor belejöttem óránként már több mint 1 milliárdot bányásztam - én nem azt az aszteroidát bányásztam, amit kb. mindenki, én találtam egy nekem hatékonyabbat:

Ez egy pontos leírása volt az aszteroida helyének: ott a rendszer, a belépési pont, merre kell menni és mennyit, ez alapján meg lehet találni egy adott sziklát most is.

Eladás: 1,6 millióért/tonnás árra vártunk akkor - a teli +600-as clipperrel, tehát egy forduló több mint 1 milliárd. Amikor közel volt az eladóhely akkor egy forduló 45 perc alatt is megvolt.

Azóta nem nézem mi mennyibe kerül a játékban :)

(#47846) Sztyepadzso válasza [HUN]NIMROD (#47838) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Lenne egy kérdésem, mert nekem az odys (na jó, az egész exobio dolog) új. Most látom, hogy nincsenek POI-k, hanem kék a térkép, gondolotam is magamban, miafasz, miért nem lehet olyan színű, amilyen szkennelés nélkül volt... Namost, a kérdésem az lenne, hogy amikor kinézel egy helyet, valahogy számomra nem világosan, az árnyalatokat követve, ott leszállsz, majd kiszállsz? vagy hogy keresed? Kell ehhez valami extra cucc , ha a talpamon járkálok? Mert nekem az van, amit kaptam, egy állomáson, sehol se voltam még... :/

#47843 buke #47844 Snoke
Köszi a válaszokat, akkor nem vagyok egyedül. Barátomnak komolyabb szettje van, nem is értette a dolgot, miért panaszkodom.
No várj, van másik jármű is? Ody óta?

#47845 cabala1
Köszi neked is az infót! Most jól megnézem a képedet :D

(#47847) scyllafren válasza Sztyepadzso (#47846) üzenetére


scyllafren
senior tag

Igen, kell hozza az Artemis urruha, mert csak annak van bioscannere. Lemesz, eloveszed scannert, es scannelsz. a problemak: ha elkezdesz scannelni egy novenyt, akkor addig nem tudsz mast scannelni, amig +2 scannelest ugyanazon a novenyen nem csinalsz. Minden novenynek van egy "biodiverzitas tavolsag"-a, ami azt jelenti, hogy minimum annyi meterre el kell menni az elozo scannelesektol, kulonben "ez ugyanaz", es nem szamit.
Ha megan a harom, akkor kezdhetsz mast scannelni. A bolygokon X szamu noveny van, DSS scan megmondja, ha mind megvan, akkor irany masik bolygo.

Itt egy angol leiras is:

Making obscene amount of credits with Exobiology (Odyssey only)
Easy way to make hundreds of millions in no time. Requires Odyssey!

Prerequisites:
• Ship with 20+Ly jump range
• Artemis suit
• Detailed Surface Scanner (DSS)
• Fuel Scoop
• Optional: SRV

Setup:
• Go to Expressway to Exomastery.
• Set reasonable radius (deviation from the route) - 30-50 Ly should work well.
• Set reasonable max. systems, depending on how much you want to scan.
• Set max. distance to arrival to 10,000 Ls so you don't supercruise too much.
• Set min. value to 10-12M to focus on high-value species.

Instructions:
• Scan the planet with DSS.
• Filter DSS signals to show the species you're looking for (i.e. Stratum Tectonicas).
• Drop anywhere in the blue area.
• Fly approx. 100m/s 100m above surface and look around.
• Once found, land, disembark in Artemis suit and go scan it with the genetic sampler (key: 5).
• Now you need to two more samples so look nearby - you won't be able to scan different species until you finish the current one.
• Once you have all three Genetic Sampler will store a specimen and you're ready to scan next species.
• When done visit Vista Genomics (any large station).

Tips:
• Scan any species encountered using composition scanner to register them in the Codex.
• You can only sample each species once per planet.
• If you can't find some species, go back to orbit and try elsewhere, or move on.
• If you die, all your data will be lost!

(#47848) Sztyepadzso válasza scyllafren (#47847) üzenetére


Sztyepadzso
őstag

Köszönöm szépen!
Tényleg hasznos leírás. Magam is találtam némi írást a redditen, de eddig bajban voltam a suit miatt, de már találtam, meg is vettem egyet magamnak. Meg nekem ezek a színek se mondanak semmit. Az meg, hogy ki kell lépjek, hogy a scannelt dolgokat lássam, nevetséges. De ez van

(#47849) buke válasza Sztyepadzso (#47846) üzenetére


buke
tag

Persze van új "katonai" SRV, amit a katonai gazdaságú rendszerekben találsz meg a bolygókon a "Surface Port" típusú állomásokon. Inara jobb felső sarokban külön link is van. A tőled legközelebb lévőt keresheted. Igazán szvsz az exobioszra a scarab jobb, mert ez a scorpio nem igazán tud "repülni" sokáig a súlya miatt, ezért a nehezebb terepet nem tudom átugratni vele és így gyorsabban tönkre megy. :K

[ Szerkesztve ]

(#47850) Mortel


Mortel
senior tag

Sziasztok!

Az Odyssey-ben nem lehet megadni a hajó nevét, csak előre generáltak közül tudok választani?
Vagy az is fizetős lett?

Eddig akárminek elnevezhettem, most valahogy nem lelem eme opciót... :N

És még valami: miért olyan, mintha nem lenne semmi aa?
Pedig minden ultrán van...
Mégis oyan, mintha nem lenne élsimítás.
Radeon RX6600 XT van most, de még az 1060-nal is szebb volt anno, úgy emlékszem...

Köszönettel:

M

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.