Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brickm
őstag
7-800 000 körül ne vegyél e46-ot, max e36-ot. Illetve kombit...azok mennek 800 körül. Meg a jobbvolános szedánok. MEg a külföldi lejárt okmányosok, amire a regadó, műszaki, átírás biztosítás négyessel máris 1M felett jársz és még nem vettél a kocsiba semmit.. Én is ebbe a kategóriába kerestem annó, aztán majdnem kiábrándultam az e46-ból miatta.
A legtisztább venni egyet, ami javarészt jó állapotban van, nincs lerúgva 1M1-2-3 -ért a kisebb hibáit(mert lesznek) javítani, aztán lesz egy f sza autód, aminek fenn kell tartani az állapotát.
[ Szerkesztve ]