Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
negro
őstag
Helybeb itt a szomszedban Markazon. En gyongyosi vagyok. 20 ezer volt de ilyen extra kivansag nelkul 15 -ert is csinal. Meg persze lehet 25 is ha ugy kerem a varras az M logoban levo 3 szinu cernaval legyen varva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
#56573440
törölt tag
Helyesen: csak rosszul sülhet el.
No offence de ez masszív szakmunka normális gép nélkül gyak lehetetlen megcsinalni. Annyiból meg nem egy autót popiroztatsz le... És akkor még ott a pénzért nem kapható faktor a több év gyakorlat.
Szerintem olvass utána sokat, mert ebből csúnya esés lesz. Bár ha megvan a bontos elem akkor nyáron a fenyezest is lehet rajta gyakorolni
#56573440
törölt tag
Jah és félreértés ne legyen nem korlátozni akarlak de korrekt helyen mérnek retegvastagsagot, a lakk állapotának megfelelően esnek rá több lépcsőben, mocskosul nem mindegy hogy mennyi ideig mennyi erővel milyen fordulatszámon dolgoznak, és ezer szpofaktor kérdése hogy hulladék a végeredmény vagy popec verda. Mocsok könnyű elbszni, "profiknak" is sikerül, én, ha nem a pályára szánt tök mindegy kocsiról van szó tuti nem állnék neki fenyezni vagy polirozni...
De ha téged nem zavar hogy így látatlanban 99.9% hogy a legjobb kimenetel hogy karcos marad hajrá
Szentendre, PolírPeti 12-ért megcsinálja, szépen dolgozik.
Möhe
addikt
Ablaktörlőből milyent? E39-re
Bosch
SWF
Gyári
?
MPowerPH
félisten
Bosch.
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Mindegyik jó SWF is gyári beszállító
Előkerült a 850 CSI motorunk Lesz egy komplett motor építés / felújítás S70B56 Majd dokumentálom ahogy szoktam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
zsolt1225
aktív tag
Persze, elfogadom, hogy nem egyszerű meló. Majd itt körbekérdezem, hogy ki milyen polírral dolgozik.
(#29404) KaiotEch Miskolctól kicsit messze van
A 300Ft-os Auchan-os pont addig bírja, mint a drága Bosch.
MPowerPH
félisten
Azt mondjuk igy latatlanban is ketlem. Fel nem raknam, igaz nem is jarok arrafele a szupermarketekben. Ez olyan, mint amikor a Tescos gumira is azt mondjak, hogy rohadt jol tapad. Engem ma akartak meggyozni, hogy ne vegyek fos Continental meg Michelin abroncsot, hanem vegyem az isten tudja milyen noname -et, amit ok forgalmaznak, mert ugyan olyan jo a minta is ugyan az, mint a markas gumikon, de harmad annyiba kerul, es 3x tovabb birja majd az auton. Ahha...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Anno Audi-ra vettem Valeo-t, 1 évet se bírt, aztán faterom vett magának ezt a párszázast Auchanost a teherautóra, meg nekem is a kocsira, ugyan addig bírta, ugyan úgy törölt. Én nem akarok senkit meggyőzni, hogy márpedig azt kell venni, csak én ezt tapasztaltam. Mindenkinek saját dolga, hogy mit vesz rá
mqm
senior tag
Sziasztok!
Máshova már feltettem kérdésem,így inkább csak linkelném a hozzászólást. [link]
Köszönöm!
Üdv,
P.
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
CharlieDrop
veterán
adagolós, e36 egy idő után szeret rohadni, passz
én nem vennék sohasem, igazából egy ugyanilyen évjáratú VW csoportos 1.9 TDi sokkal strapább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Nem rossz auto, a motorja is a tartosabb fajta. De a km biztos nem stimmel, mert ilyen csak a meseben van. Azt kell megnezni, hogy rohad e. Be kell nezni ala, vegig, padlolemez, alvaz, futomuelemek, sarvedoivek kivul-belul, kuszob alatt/es folott is, ahol illeszkedik. Ha nem rohad, akkor jo lehet.
De ha ram hallgatsz, akkor ennyi penzert inkabb keress egy Gold IV TDi-t. Pl. Es ebbe a km is realis.
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
Egyetértek, szerintem az E36-ok a tudásukhoz képest már túl vannak árazva. Amit én is elfogadnék, az egy 328i coupé, valamilyen szép színben (zöld, bordó, kék), vajbőrrel és napfénytetővel. Hétvégi autónak jó lenne.
mqm
senior tag
Köszönöm a segítséget! Lehet Elmegyek megnézni ezt a Bmw-t. Maximum lesz egy rossz döntésem..
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
MPowerPH
félisten
Ezt a penzt ellehet okosabban is kolteni. Csak a BMW emblemaert folosleges, ez nem az az auto. Nem fogsz benne BMW-s dolgot talalni.
Egyebkent aki ezt 99 vegen megvette, az biztosan nem volt komplett. Belsore mint az F Astra. Csak gondolom joval dragabb volt. Es akkor mar voltak Golf IV -ek, meg Focus -ok. Erdekes, hogy igy elhuztak a kompaktok gyartasat. Megkockaztatom, hogy egy akkori hasznalt 3 eves E39 is olcsobb lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
ráadásul egy e36 kompótnak a hátsó futóműve az e30-ból való, na nem mintha olyan rossz lenne, csak megjegyeztem
(#29417) mqm
"Köszönöm a segítséget! Lehet Elmegyek megnézni ezt a Bmw-t. Maximum lesz egy rossz döntésem.. "
Őőő, akkor miért is kérdeztél minket, ha nem érdekel?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KINKY_007
aktív tag
A lengőkar más.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
MPowerPH
félisten
Megneztem hasznaltauton, mit lehet venni most 600-700k kozott a 98-20 evjaratokbol. Azert talalni par szepet, pl. ezt. Ha tenyleg elso tulajdonos, akkor akar jo vetel is lehet. Aztan a km valodisaga meg mindig kerdeses... Azert megiscsak egy E39 530D. Mennyi ezekre most a regado?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
azért egy 530d egy 18tds-hez képes szerintem sokkal drágább fenntartani, oké jobban megy, de na
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
Jó a felszereltség de mire ezt megcsinálja az ember már megint ~1,5M kompletten a papír rá olyan ~350K
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
szőröscica
addikt
Igen, de ez másfélért elég korrekt lenne, tényleg jól felszerelt és elsőre nem túl lelakott autó benyomását kelti. Nem is értem, hogy miért ennyire olcsó.
MPowerPH
félisten
Jajj, ezt nem a sracnak gondoltam, csak szemezgettem, es megakadt rajta a szemem, mert nagyon olcso, meg regadoval is.
H.Ezredes: Az meg annyira nem is gaz, foleg ha tenyleg elso tulajos, es a km is stimmel. Eleg jol felszerelt, persze biztos lenne rajta mit csinalni. A rozsda ajtot kicserelni, a fejegyseget MK4-re cserelni igy kapasbol. Meg az elso fenyszorot, lokosoket cserelni faceliftre meg M-re. Eleg barati lenne.
mod: mi az a ket ulesre vonatkozo gomb a ket ulesfutes kapcsolo mellett? Nem is tudtam, hogy a sima alap uleshez is volt masszazs funkcio.
joamilestoné: Csak nem elgondolkodtal?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
Nem, dízelből nagyon spéci példány kellene legyen, ami elcsábít. Utolsó évjáratos, szürke vagy bézs belsős, sportüléses, rolós...
V8 esetében több kompromisszumra vagyok hajlandó, de ott is csak facelift utáni jöhet szóba.
H.Ezredes
őstag
Így ahogy te mondod ez inkább 2M szokásos kört megcsinálni rajta vízpumpa görgők termosztát olajcserék stb stb bőven 200K fölött... És akkor a váltó milyen ? futómű / motor ?!?!?! 16:9 MK4 ~110K de kell kódolni is,h 16:9 legye meg akkor már MK4-et meghúzni,h magyar legyen meg ilyenek... Faceiftes jó xenonok előre 80-100K hátra ~40K oldalsókat nem is számolom mpacket ~120-150 és színre is kell fújni + lécek meg akkor egy kormány se ártana Jól nézne ki meg mindent de ennyit így nem ér ha kiszámolod....
Ülésmasszírozás Miénkbe is van
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
H.Ezredes
őstag
Ez meg váltóhibás... de facelift [link]
Van rá váltónk is.... szóval ezt is meg lehet venni helyrepofozni és ez se csúnya. látom ebben is a porenciált... Egy kis alku még 450 körül már jó vétel lehet. Természetesen a többi itt is kérdéses a kocsin...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Üdv. E46-nál ahova a tetőcsomagtartót kell rakni vannak kis ajtók. Abba vannak rugók, amik az ajtót a helyén tartják, hogy ne lifegjenek. Tud vki egy gyári számot mondani? Köszi
H.Ezredes
őstag
Külön nincsen... Csak egybe van a díszléccel
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Attol fugg. Ugye volt fent nemreg egy e39 2 millaert, ami egy szakadt fos volt. En sem koltenek mar ennyit erre, inkabb keresgelnek. Nemetben azert lehet eleg jol felszerelt tipusokat talalni. Ha valaki tipusfan, az ugyis kicsenget erte tobbet, mert kellenek azok az extrak.
Ez melyik E39? Ebbe alapbol a komfort ules van, nem?
A legjobb bedobni ala egy hatos valtot, azt csokolom. En biztos nem javittatnam ennel a modelnel az automatat. Jobb is a manual, meg a strapat is jobban birja.
Ezekkel a behozott autokkal egyebkent is vigyazni kell. Vegignezve a mobile.de -t a legtobb 350k km folott vannak. Amikor Mo.-ra ernek, akkor meg lesz bennuk 170k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Fenébe. Speckón van az benne, vagy bontottból átrakható csak a rugó?
MPowerPH
félisten
Kicsit atbogaraszva a mobile.de -t, azert van par szepseg, amit biztosan megneznek. Legolcsobb 4789 EUR, legdragabb 6700 EUR. Pont a legolcsobb az egyeduli benzines. 1, 2, 3, 4
A 3-asbol hianyoznak a specko ulesek, meg az M pack, egyebkent meg a belso viszi a primet.
Ha E39 akarnek, akkor ezekbol hoznam el valamelyiket. Ugye ez csak igy 5500 EUR -al szamolva(kis alku biztos menne), meg hozzaadva az uzemanyag ktg.-t is, 1.700.000 Ft. Es akkor meg regado, es egyeb koltsegek. A regadot kiszamolva elvileg csak 184.000Ft -ot kell leperkalni az allambacsinak. Szoval lehet beferne 2 millioba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Az árban/értékben ez a legjobb így képről [link] De menj érte Bad Doberan-ba ~ 2200 Km oda vissza.... Egyébként a 25i-re volt ~ 350K,hogy magyar papíros legyen megkapd a rendszámot stb... Hogy a neveden legyen és mindent megkapj az benne van ~ 350K-ba nem úszod meg..... elhozod 5000-be az durván 1,5M el is kell hozni nem úszod meg,h 2M alatt legyen a kocsi ára magyar papírral és akkor minimum ha te mész érte ugye 2 nap min 2 ember és persze ezek utána szervízelni is kéne a kocsit nem ? Ennyit nem érnek már....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
pont ez jutott eszembe, hogy oké, BMW, de 15 éves autóért 2 millát?
ezért vagyok bajban, mert bármelyik használható példány amit nézegetek (e90/e60) az 3 milla alatt nincs
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
Enyem tobb mint 15 es en se adnam oda 2 alatt...
Azert itt mar nem arrol van szo egy auto 4 vagy 7 eves es ezert a 3 ev nem sok megis majd 2x annyi mint a masik. Az ertek vesztes ilyenkor a legnagyobb. Egy 2002-es E39 lehet boven le lakottab mint egy 1996 -os akar mindezt ugy, hogy az utobbiban lehet csak 20e km-el van tobb. Allapotot veszunk.
De nem ertelek? Ha egy jo E60 min 3 milla egy jo E39-ert miert sokalsz 2 ot? Fel eve talan volt egy cikk a vezess.hu -n egy nemet 28i M csomagos behozatalarol. Szep allapotu de kozel nem volt makulatlan. Minden koltseggel egyutt mire magyar rendszammal kozlekedett 1.95 lett a vege. De ekkor meg egy fillert nem koltott az auto rendbe rakasara. Olaj, szurok, fektarcsak, betetek, gyertyak es stb. Mar 2,2. Polir, gumik 18-as felnire. Szepen emelkedik az osszeg am. Meg szerencsere meg lett csinalva az elozo tulaj okan facelift -re az auto elol hatul, vese. Mert ez megint jo 200e forint lenne.
A gond, hogy E39-nel hatalmas a kontraszt ami az arakat es allapotokat illeti. Mivel lehet kapni mar 700-ezerert is ezert sokkalja az ember a 2-2,5 millat csak epp eg es a fold tud lenni a ket veglet kozt. Illetve egy 700-as peldanyra ha ra kolt az ember 1 millat se lesz olyan mar mint az aminek folyamatosan gondos tulaja volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Nekem ne mond. Mi az a 2200km? 17 ora, vagy annyi se. Megkered baratodat/csaladtagod, hogy menjen veled, aztan kulon autoval hazajottok. Igy csak az utikoltseg van. Van riziko, meg ugye az ellenorzest itthon kell elvegeztetni. Szoval elengedhetetlen a gyari szerviztortenet.
Mar el vagyok maradva, mibe is kerul otthon egy auto vasarlasa. Rossz belegondolni, hogy azok az autok milyen allapotban lehetnek, amiket behoznak, es 1,2 milla korul aruljak oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
Azért van néminemű különbség az e60 és az e39 közt úgy vélem...
nekem e39 nem is játszana, most hogy belengették az eu3 kitiltását is Bp-ről szmogriadó esetén
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
Ja, roszabb anyag minoseg es megbizhatosag az E60-nal
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Az uj 30D motoros E39 mar euro 4-es, nem?
Negro: Mondjuk nalam a megbizhatosag teren az e39 megbukott. Mindig volt valami gondja, hiaba ment bele a penz folyamat. E92 az utan tiszta feludules, mert a jobb lampamoso, izzitoelektronika es a biztonsagi ovet ado kis karocskanak a hibajan kivul nem romlik el semmi sem. Ez 3 ev, es atszamolva 60k. Es gyari uj alkatreszek. Bontva fele ennyi lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
Szerintem nem, sőt nem lennék meglepve, ha a DPF nélküli E60-ak sem lennének még azok.
Az én autóm 2005-ös forgalomhelyezésű, és még Euro 3-as.
(#29442) CharlieDrop válasza szőröscica (#29441) üzenetére
CharlieDrop
veterán
az fincsi, mert 2005.01-től csak euro 4-et lehetett forgalomba helyezni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
Na jo de az E39-et hany evesen vetted mennyi km-el meg az E92-ot mennyivel? Nalam is romlottak rajta el dolgok. Bar amit ide veszek az csak a ablaktorlo motor veg allas kapcsoloja vagy a vilagitas modul es a fotengely fordulatszam jelado. Az tobbi a kotelezo, kopo alkatresz csere. Nalam a megbizhatosag meg az, hogy ut szelen meg nem hagyott es mindig labon ment a szerelohoz. 10 evesen vettem es elso 2,5 evben fekbeteten kivul nem csertem semmit mert nem volt ra szukseg. Szoval akkor ha 3 ev hasznalat utan kerdezel nem sok semmit irtam volna mit kellett cserlni es kolteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
E92 -ot hasonlo adatokkal vettem, tan egy 4k-val kevesebb km volt benne. Viszont 2.5 ev alatt belement annyi km, mint az e39-be, amig nalam volt.
Az e39-et 7 evesen vettem, magyarorszagi 2. tulajos, markaszervizben vezetett szerviztortenettel, 149.000km -el. Pont az NT-nel akadtunk ra, eladas elott a tulaj csinaltatott rajta egy nagyszervizt, es ott hagyta, hogy aruljak neki.
Nekem a teljesseg igenye nelkul, csak ami sokba kerult: kormanymu, 2x szervoszivattyu(ez pont a horvatoknal kakalt be), ABS computer, valtokulissza felujitas. Hetvegi autonak volt hasznalva, igy km is alig ment bele. 6 evig volt nalam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#29445) szőröscica válasza CharlieDrop (#29442) üzenetére
szőröscica
addikt
Pedig tényleg az. 2004/10. havi gyártású, de 2005 áprilisában gurult ki a szalonból, és ekkor lett forgalomba helyezve.
negro
őstag
Latod en meg 200k val vettem es meg se volt semmi baja 250-ig. Akkor nalam is volt egy kormanymu csere az igaz. Valahol elment az ATF belole. Valtokulissza az nem hiba hanem kopas. Valtani is tudtal. Az nem hiba listaba valo
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Nem, nem tudtam. Miutan megneztek eloszor, mar az 5. fokozatban nem maradt meg, kiugrott belole. Ugy mentem vele haza 120km -et, hogy tartottam kezzel 5. -ben, majd meg vissza a szervizbe hetfon. Reszben a miatt kopott el a valto, mert a 2. tulaj 4 even keresztul varosban hasznalta. De meg akkor sem lett volna szabad ilyen gyorsan elkopnia... Leven a nem reg tuladott ceges Mondeonak 530k km utan is feszes volt a valtoja, csak ott mar a 2. fokozat gyengelkedett.
De pont a valtokulissza felujitas volt a legolcsobb. ABS comp 160k, ha jol remlik. Kormanymu 90k felujitva. Na meg a szervoszivattyu egyszer 60k, mai bontott volt, es meghalt par honap utan. Aztan ujonnan 140k.
De mindig volt vele nyugom. Mikor eladtam, akkor ugy adtam tovabb, hogy megmutattam a leendo tulajnak, hogy a valtobol folyik az olaj, azt mar nem csinaltattam meg. Elotte kabelkoteget csereltettem az ABS jeladokhoz, mert neha kivillant az ellenorzo lampa, es egyszer Lengyelorszagbol km ora nelkul jottem haza, mert valahol megszakad valami.(aztan egy 500Ft-os csati volt a hiba)
Igy leirva nem sok, de a futott km -re vetitve az.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#29448) CharlieDrop válasza szőröscica (#29445) üzenetére
CharlieDrop
veterán
klafa biztos volt vmi kiskapu
a 2004.10. havi Fábiám már eu4 volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
Az mondjuk szivas Ezeket en szerencsere megusztam. ABS tomb is eredeti. Szervo szivattyu is az, viszont mar erik a csere. Anno neha felkemenyedett, illetve egyszer el is ment (pont drift kozben) de fel eve semmi tunet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke