Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30251) ADAM1337 válasza atenza (#30250) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Finoman szólva nem a legjobb konstrukció, hengerfal repedés stb.

(#30252) Spancer RE


Spancer RE
aktív tag

Sziasztok!

Mostanában készülök venni egy E46 320i-t (FL előttit).
Miskolc környékén lenne olyan fórumtárs, aki tudna vinni egy kört? (Vacillálok, hogy elég e a 150 Le :B )
Csak 320d és 325i viszonyítási alapom van, ez a kettő kicsit más világ azt hiszem. :DDD

Nagyon megköszönném! :R

(#30253) aero. válasza brickm (#30248) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nézess rá a motor/váltótartó bakokra.

(#30254) H.Ezredes válasza brickm (#30248) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ha kicsit visszapörgetsz akkor láthatod,hogy írtam E46 difiszilent miatt..... Képeket is raktam be az E46-ok 90%-ban szar szokott lenni.... ( Persze ha cserélték az más... ) Tegnap is este is cseréltem egyet... Elképzelhető még,hogy a féltengelyek is lóghatnak és azokra is ráférne egy felújítás.



[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#30255) whitezo88 válasza H.Ezredes (#30254) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Ez is szépen szétszakadt. Mire is való pontosan, mit csillapít? Magát a differenciálművet munka közben?

(#30256) H.Ezredes válasza whitezo88 (#30255) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ez csillapítja a difi mozgását,hogy ne verjen be. Gyakorlatilag már érezhető mikor sebességbe rakod. De indulásnál , tolatásnál terhelésváltásnál mindig. Nyilván ez azért attól is függ,h mennyire van szétszakadva illetve mennyire terheled.De most,hogy kicseréltem patent az egész nincs hang se rántás se koppanás. :K

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#30257) brickm válasza H.Ezredes (#30256) üzenetére


brickm
őstag

Láttam. Írtam is azt hiszem,hogy az én difi nagyszilentem csereérett. Ha egyesbe teszem nem mindig de koppan.. A féltengelyek,a többi szilent, és a teleszkópok újak. Igazából elfelejtettük a difiszilentet.

(#30258) H.Ezredes válasza brickm (#30257) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Akkor nincs több kérdésem :U :U :U :DDD

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#30259) brickm válasza H.Ezredes (#30258) üzenetére


brickm
őstag

Kuplungozási gond lesz lehet. Most kipróbálgattam 2000-nél elváltani. Sikerült úgy, hogy ne rántson, de most annyira nem is volt kopogós a difi szilentem se.... úgyhogy még nem tuti.
Igazából a tolatásnál veszem észre legjobban, hogy a kuplungja nekem szokatlanul magasan fog. Eddig minden autóm (saját is cégesek is) alacsonyabban fogott jelentősen és megszokásból ott tartom meg ezt is. Így tolatásnál érezhetően alig megy, mert még az alig fogó kuplung tartományában vagyok. Erre oda kell figyelnem, hogy ne égessem le a tárcsát. Próbálgatom még pár napig, mit produkál a kuplungodafigyeléssel.

Más: észrevettem, hogy ha lassabban közlekedek vele többet fogyaszt. Most a jóidőre való tekintettel, meg a sz r utakra sajnos visszavettem jelentősen a tempót, 50-60 a max. van hogy 40-el megyek. 9.5-öt mér a BC, míg ha mentem tempósan, előzgetve csak 9.3-9.4 volt. Ez az autó nem lassú közlekedésre lett teremtve... :D

(#30260) zsolt1225 válasza brickm (#30259) üzenetére


zsolt1225
aktív tag

Szerinted miért mennek a bmw-sek gyorsan a városba? :C

(#30261) brickm válasza zsolt1225 (#30260) üzenetére


brickm
őstag

Igen, ezt én is mondtam már ismerősöknek, hogy nem csodálom, hogy gyorsan mennek a bmw-s, mercis, maseratis arcok...ezekkel nagyon könnyű gyorsan menni. Észre sem veszi az ember. Csendes, tapad, sima, ...siklik a gép. Sose használtam tempomatot, pl 2000-es dízel autóban sem, de ebben városon kívül használom, mert sok védás helyen megfordulok, aztán nem kéne a benzinpénzt büntire fizetni.

(#30262) -KP-


-KP-
addikt

nekem olyan extra kellene, ami nem enged beállított sebességnél gyorsabban menni :DDD

(#30263) hdman válasza -KP- (#30262) üzenetére


hdman
őstag

Létezik ilyen :)

Pl a Fordnál van olyan másodkulcs, amin beállítasz egy max hangerőt és sebességet, és ugy adod oda a gyereknek, hogy dizsibe menjen vele :)

A másik kulcs meg normál...

Sopron city :)

(#30264) brickm válasza -KP- (#30262) üzenetére


brickm
őstag

Sebességhatároló a neve...:D

(#30265) brickm


brickm
őstag

Keresgéltem a neten a klímámmal kapcsolatban:
Jake99328
06-23-2009, 08:34 PM
Hi Guys,
Is there a way to disable the climate control from starting when the car is turned on?
thanks,

Solidjake
06-23-2009, 08:37 PM
Push the down arrow and it will turn off the ac. Please read your car manual.

Well, it seems to be a key/memory thing in later models. Mine faithfully replicates the settings the A/C and sound system were in when the specific key was set to position 0, including no A/C if it was off and specific instant in the CD track. Have tested it with diamond keys 1 and 2. Will confirm later with the electronics-less valet key.

Lehet előveszem a második kulcsot is, de hol tudom vajon beállítani, hogy az mit tudjon?

(#30266) Champ1on


Champ1on
tag

Sziasztok! 2004-es E60(nem 61)-ba szeretnék csomagtartó lecsukó motort. Mert a mostani nyitja, de nem csukja le gyárilag. Meg lehet oldani? Illetve a tükörbehajtással ilyen kérdésem lenne. Utólag be lehet ezeket szerelni?
Köszi! :)

(#30267) Champ1on válasza Champ1on (#30266) üzenetére


Champ1on
tag

Lenne mégegy kérdésem, ilyen usb bemenetet be lehet szerelni utólag hogy lehessen filmet és zenét lejátszani pendrveról?
Bocs a dupla hsz-ért de nem tudom módosítani az előzőt

[ Szerkesztve ]

(#30268) Cxgrav válasza Champ1on (#30266) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Szia!

Mindent meg lehet oldani utólag... csak pénz és elhivatottság kérdése. (általában szét kell borítani az egész kocsit).
E39-nél komfort modul végezte a tükörbehajtást., ha jól tudom.
Na már most ha E60-nál is, akkor kell egy ilyen modul, meg hozzá a kábelköteg, motoros tükrök = szét kell borítani a kocsit.
A csomagtérhez meg motor kell gondolom, stb. ismét bombázni kell.
A rádió kicsit egyszerűbb, több gyártó is ráállt az utólagos aux és usb megoldásokra. Keress rá a dension termékeire vagy ebayen az e60 aux-ra és biztos van kábel.

Picture me Rollin' by 2pac

(#30269) S. Szabi


S. Szabi
őstag

Üdv!

Ti a "sima" vagy a kék tónusú külső visszapillantó tükörlapot részesítitek előnyben. Ha igen, miért?

Nekem jelenleg felemás, az előző tulaj valószínűleg kitörte a vezető oldali tükröt, mert a burkolata is meg van sérülve, de sima lap van benne, míg a jobb oldali kékes.

(#30270) szőröscica válasza S. Szabi (#30269) üzenetére


szőröscica
addikt

Szerintem amelyiket jobb árban kapod kb. :)

Nekem a BMW-n kék volt, eleinte furcsa volt, aztán már fel sem tűnt. Se előnyét, se hátrányát nem láttam a simához képest. Lehet, hogy ez éjjel kevésbé veri vissza a fényszórókat, nem vakít annyira, nem tudom.

(#30271) Champ1on válasza Cxgrav (#30268) üzenetére


Champ1on
tag

Köszi a választ. Hát akkor marad a kézi lecsukás :D

(#30272) S. Szabi válasza szőröscica (#30270) üzenetére


S. Szabi
őstag

Árban nagyon nagy a szórás, nagyon olcsótól az igen drágáig, de szinte mindegyik kék. Meg elég sok gyártó tükörlapjai.

Nekem annyira nem tetszik ez a kékes, ezért lennék kíváncsi milyen előnyei vannak esetleg, hátha meggondolom magam.

Annyit nem mentem még vele éjszaka, hogy megfigyeljem a különbséget.

[ Szerkesztve ]

(#30273) Champ1on válasza Cxgrav (#30268) üzenetére


Champ1on
tag

Erre gondoltál?

(#30274) MPeter87 válasza Champ1on (#30273) üzenetére


MPeter87
őstag

(#30275) zsolt1225


zsolt1225
aktív tag

Ilyen lámpám van most, de szeretnék valami jobb kinézetet.Tervben volt először, hogy ilyenre cserélem, aztán jött az ötlet, hogy a mostani narancs indexet lefóliázom pirossal és a belső kis ködlámpát cserélem megint ilyenre, most viszont megtetszett ez a led-es és azt vennék és lefóliáznám pirosra így. Szerintetek mi lenne a tuti? :D

(#30276) ADAM1337 válasza zsolt1225 (#30275) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Én a fehér indexesre cserélném(FL), ez az egyben piros nem áll jól neki.

(#30277) NyalokAA


NyalokAA
aktív tag

Sziasztok! F30 belsőt keresek ( ülések , könyöklő , ajtókárpitok )
alcantra , saddle brown , coral red előnyben , de bármilyen ajánlatot meghallgatok, aki esetleg tud ilyet vagy , hogy hol illetve kinél találok írjon egy privátot Köszönöm :R

(#30278) MPowerPH válasza whitezo88 (#30054) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hehe, kerdesedre most tudok valaszolni. Mikor tegnap ejszaka erkeztunk, 1 fok volt. Nappal 8 a legmagasabb, es esik. Inkabb teli az ido, mint nyari.
A nyari gumik sem jottek meg, pedig azt irtak. Nincs meg nekik keszleten, vissza is mondtam, varok meg veluk, mert kozben elnezve a teszteket a Hankook fele Evo 2 -es is nagyon jol szerepel a teszteken. Tartossagra lennek kivancsi, mert nem jo, ha csak 20k km-et bir egy gumi. Es ebben a Conti eleg rossz.

Don't Tread On Me

(#30279) Spancer RE


Spancer RE
aktív tag

Sziasztok!

Másik fórumban már feltettem a kérdést, de itt hátha tudtok segíteni, hiszen pont BMW téma.
Gépjármű/teljesítmény adó számításban kérnék egy kis segítséget.
Ezt: [link] a kalkulátort használva egy 16 éves autóra 124kW-ig megegyeznek a számított értékek (17.360 Ft) ezzel a táblázattal: [link]
Viszont a kalkulátor 125kW-ra már 35.000-et ír. Ezt az áremelést a táblázat és a mellette írt szövegek sem indokolják.

Viszont találtam ezt:
"Ezen felül a nagyobb teljesítményű autók esetében belép a vagyonadó szorzója. 125 kW-nál (168 lóerőnél) erősebb autók esetén a teljesítményadó kétszeresét, ...... kellene kifizetni."

Na ezzel pedig az a probléma, hogy ismerős tavaly 32 ezret, idén pedig 26 ezer adót fizetett a E46 FL 325i-je után. Nem az első részlet, hanem egyben, az évre ennyi.
Akkor most hogy is van ez?

Megint más helyen pedig:
"A kétszeres adóterhelés elkerülése érdekében a megfizetett gépjárműadót ebből az adóból le lehet vonni."
Ez megint nem egyértelmű. Dupla az adó, de levonhatom a felét? :F

[ Szerkesztve ]

(#30280) szőröscica válasza Spancer RE (#30279) üzenetére


szőröscica
addikt

Nincs már luxusadó 2010 óta, a kalkulátor rossz.

Nem duplázódik 125kw felett, mint korábban.

Ilyen esetben menj be a jogtárba, nézd meg a vonatkozó szabályozást, az az up-to-date, nem a jött-ment netes kalkulátorok.

[ Szerkesztve ]

(#30281) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

Még nem sikerült találnom normális 17-es felnit az e39-emre reális áron, csak a felni 80-100k.
Viszont közbe egy kérdésem adódott, nyári gumi kötelező mármint jogszabály szerint ?
Tudom, ha nincs téli a biztosító kibújik a fizetés alól, de a nyárira van valami fordítva ?

(#30282) szőröscica válasza ADAM1337 (#30281) üzenetére


szőröscica
addikt

Én nem szaladgálnék egy 170 lóerős, bő másfél tonnás autóval nyáron téligumival, az biztos. Néhány nagyobb fékezés, tempósabb kanyarvétel is nagyon tudja koptatni.

(#30283) aero. válasza ADAM1337 (#30281) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ne is haragudj de azért ez kicsit ciki. :)
Vagy akkor venni kell egy normális 4 évszakosat, pl. Michelin CC.

(#30284) Spancer RE válasza szőröscica (#30280) üzenetére


Spancer RE
aktív tag

Nagyon szépen köszönöm az infót! :R
Tehát ennek tudatában M3 vagy M5-öt mindenkinek (tetszés szerint)! :DDD

(#30285) CharlieDrop válasza szőröscica (#30282) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A kopás mellé a fékutat is feltenném

1 idény alatt simán el tud kopni az a fránya téli

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#30286) ADAM1337 válasza aero. (#30283) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Az a gondom, hogy használt gyári bmw felnikért irreálisan magas árat kérnek, 180k egy használt garnituráért vicc.
15-re meg nem fogok venni 4 évszakosat, az a bajam, hogy túl ballonos.

(#30287) zsolt1225 válasza ADAM1337 (#30281) üzenetére


zsolt1225
aktív tag

A normálisabbak mind ott kezdődnek, én is 85-ért vettem csak a felnit.

(#30288) Cxgrav válasza Spancer RE (#30279) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Szia!

Ahogy mondták, rossz a kalkulátor. (de nagyon)
Nincs benne, hogy bizonyos életkor után csökken a kW utáni fizetendő adó. Azt hiszem 3 lépcsőben.
Az én öreg kecském után (99' 135kW) már csak évi 18.900Ft-ot kell fizetnem, ami azt jelenti, hogy 1kW = 140 Ft.
A következő lépcső 165Ft meg 185Ft / kW emlékeim szerint.
De a csekk megküldésekor csatolnak egy dokumentumot, mint határozat, hogy miért rótták ki az összeget és pontos táblázat mutatja a besorolásokat.

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#30289) BossBoss


BossBoss
őstag

Most vettem Hankook Ventus Prime 3-at! Nagyon jó gumik ár/értékben főleg. Autobilden nyert is. Télivel biztos nem mennék nyáron. :U

[ Szerkesztve ]

(#30290) ADAM1337 válasza zsolt1225 (#30287) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Igen csak a felni 85, de a használt gumival együtt ne kérjenek már 180k-t érte.
Ezen vagyok kiakadva.

(#30291) MPowerPH válasza ADAM1337 (#30281) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az a 80k -s ar nagyon realis, ha gyari felnit keresel. En nem jarnek 40 fokban teli gumival, az biztos. :U

A gumi pedig alapbol draga dolog. Foleg a 235 45 17 meretben. A HANKOOK S1 EVO2 K117 XL 97Y talan az egyik legjobb, nincs rajta a felar, 27k kornyeken hozza lehet jutni. Ne kiserletezz hasznalt gumival... Abbol kell 4db, az 110k. Meg 80k -ert mar talalsz eredeti 17" alufelnit is. 190K, ami azert nem egy nagy osszeg erre a celra. E39.hu -n erdeklodj, hatha valaki eladja az egyik szettjet.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#30292) ADAM1337 válasza MPowerPH (#30291) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Igen, csak az a gond, hogy nekem reális, facebook-on adok-veszekben meg vannak örülve az emberek.
Az egész új gumival jöjjön ki 180-ba, nem használt gumival, úgy tervezem.
De egyre inkább mission impossible és veszek új felnit, ami nem bmw-s.

Gumi-ból nem veszek használtat azt már eldöntöttem régen.

[ Szerkesztve ]

(#30293) MPowerPH válasza ADAM1337 (#30292) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azert nezd meg klubon is, hatha van elado. Ahogy leirtam, ugy 10k -val kerulne tobbe, ami meg nem a vilag vege, es biztonsaggal kozlekedhetsz.

Don't Tread On Me

(#30294) KaiotEch válasza MPowerPH (#30291) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

17-re még nem is olyan vészes, 235/55 R18-at keresek másik autóra, de az már nagyon drága. 40/db alatt nem az igaziak.

Amúgy meg túl vannak árazva a BMW felnik. Ugyan olyan anyagból vannak, mint az Audi felnik és azt 10e/db-ért kapok már, igaz nem tökéletes állapotban, de a BMW 2x ennyiért se hibátlan.

[ Szerkesztve ]

(#30295) MPowerPH válasza KaiotEch (#30294) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, raadasban meg csak nem is valami minosegi darabok. Sokaknak repednek, nekem meg pl. a lakkozasa silany minosegu. Jo az is, ha talal az ember egy jobb szettet valami nevesebb gyartotol. Rondell, BBS pl. Nem kell a gyarira alapozni.

Don't Tread On Me

(#30296) negro


negro
őstag

A gyari BMW felnik azert olyan dragak mert tobbnyire BBS gyartmany mind ugytunom es ahogy egy BBS is draga igy ez is. Nem veletlen persze. Amugy meg 17-es gumi nem is sok. 18... na onnantol vannak am szep arak. Az en 235/40-es Pirelli P Zeromnak is ~60e darabja.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#30297) CharlieDrop válasza negro (#30296) üzenetére


CharlieDrop
veterán

1. BMW felnik nem is drágák
2. Nem mind BBS

Ami népszerűbb nagyobb a kereslet rá drágább, ami nem az olcsóbb

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#30298) Spancer RE


Spancer RE
aktív tag

Sziasztok!

Hetek óta nézem a hirdetéseket, érdeklődök stb, tehát vennék, de melyiket? :F

Ez ma került fel: [link]
Annyit tudok róla, amennyit a hirdetés közöl.

Ez fent van régóta: [link]
További képek: [link]
Telefonon már 2x beszéltem a tulajjal, korrektnek tűnik, de...
Az autó törve volt és más volt a színe (világos szürke). Kaptam sok képet és szóban is elmondta részletesen a dolgokat, hogy mit, mikor és miért cseréltek rajta.
Törésről van kép Google drájvon.

Szerintetek melyik lenne jobb választás? :F
Az ismeretlen előéletű, bár szépnek tűnő autó a kereskedőtől, vagy ismert előéletű, látszólag jó autó.

(#30299) brickm válasza Spancer RE (#30298) üzenetére


brickm
őstag

Szia!
Én néztem kereskedésben bmw-t...hát...erősen túlárazottak. Ha onnan veszed mindenképp számolj rá az átíráson túl olyan 3-400k-t, olajokat, szűrőket, szilenteket, csöveket szinte 100%, hogy cserélned kell. Fékbetéteket, gumikat szintén valószínű.
Néztem kereskedésben 325CI-t, 2M9-re mérték, de mihelyt felsoroltam mit látok és mennyibe kerül 50%kedvezmény mellett az anyagár a cserére helyből lement a kocsi ára 1M8-ra. És még nem is alkudtam, csak a hibákat soroltam, ami csápos nélkül láttam. Szóval ha kútfőből mész neki úgy, hogy nem is nagyon érted a bmw-t elég jól átkúrnak.(persze kifoghatsz jót is...)

Véleményem szerint inkább magánszemélytől vennék, persze ott is vannak lutrik,de legalább van kinek a házához visszamenni, ha átcsesz... :D
A törött autó is furcsa nekem...én óakodnék tőle. de kinek hogy

(#30300) brickm


brickm
őstag

jut eszembe. az aux-omon alig van basszus. ha átváltok rádióra sokkal jobb. mi lehet a baja? a kábelt mozgattam, nem törött, nem recseg tőle, a jack-et próbáltam kintebb húzni, de semmi javulás. Ja és mintha az én oldalamon halkabban is szólna.szedjem szét cseréljem ki a kábelt?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.