- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
válasz
proci985 #11196 üzenetére
Jól írtad. Én abba a 0.1%-ba vagyok jól sejthetően egyedüliként a világon aki csutkamaxot akar nem érdekelve ,hogy értelmetlen-e vagy sem .És bármennyire fájdalmas sokaknak oda csak a 980Ti elég full HD-be.
h1mpi: Nem is célom élvezni őket. Sejtem mire számíthatók ,de legalább ha van tesztelem mire jó és ezért én még pénzt se kapok mint a nagy tesztoldalak munkásai akiknek ez lett volna a feladatuk tesztelni
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Crytek #11190 üzenetére
en egy szem 970el toltam 5760x1080ban, jellemzoen eleg volt. aztan az egy szem 290x is. 1080pre a felhasznalaok 99.9%anak eleg a 970 1080pre (a maradek 144Hzs monitorral, 8xMSAAval tolja jellemzoen valamelyik alapbol is GPUigenyes cimet).
jo, 5760ra mar 290x CFfel tolom, de hetfon elvileg megjon a vizesblokk a masodik kartyara is, aztan utanna par evig nem akarok a GPU alrendszerhez nyulni.
-
válasz
Crytek #11193 üzenetére
5 éve a GTX580 volt fullhd maxra, 3,5 éve a 680, 2,5 éve a 780, 2 éve a 780Ti, 1 éve a 980, most meg a 980Ti. A kártyákkal az játékok által támasztott igények, és a játékosok elvárásai is együtt növekednek. 2 év múlva a (biztos nem ez lesz a neve) 1080Ti kell majd, a mai GTX980Ti szint olcsóbb lesz ugyan, de megint kevés lesz az akkori maxhoz.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Gainka #11192 üzenetére
Mert majd egyszer valaha, ha veszek már mondtam többször FHD maxra veszek oda a 980Ti van csak az éppen elég.
Proci váltás kellett mindenképpen mivel sok game a 2 magossal bődületes lassú már és a 460-amnak kis erőt dobhat még 1-2 játéknál.
Inkább nem játszok évekig maxon (egész életemben amúgy is ezt tettem) de pénzt bukni nem szeretek.
Mondom részemről vége nem írjon senki ,mert akkor reagálnom kell és nem szeretnék. -
Gainka
őstag
-
Crytek
nagyúr
válasz
Anubris #11188 üzenetére
Szerencsére nem vagyok a helyedben. Totál felesleges pénzkidobás lenne a 290 és a 970 mivel amire nekem kell majd a köv. VGA oda úgy ezek totál gyengék. De befejeztem ezzel kapcsolatba többet nem írok,csak kémlelem az eseményeket és hegesztem a nagy Skylake igp tesztemet.
Az éjjel nem változott semmi Battlefront @ Fury YT videok továbbra is mint a lila kafferbivaly.
-
Crytek
nagyúr
válasz
gainwardgs #11186 üzenetére
Meghoztam a döntést nem lesz VGA ,intel IGP-vel kínzom magam Pascalig ez van!
Legalább fogok majd írni róla sok játékos tesztet mire elég mivel hogy megy ,mert a tisztelt összes tesztoldal szart ebbe bele. Szóval én leszek a rajparancsnok teszter.
-
Crytek
nagyúr
Tele a zsátubi már Battlefront gameplayekkel.
980ti vel full hd maxon elég szépen megy 120+ fps.AMD-ről elmond mindent ,hogy nem igen vannak videók
8GB vs 16 GB ramos témát tesztelhetné valaki.
-
#85552128
törölt tag
DirectX 12: Q&A with Robert Hallock (AMD)
Rajta, lehet kérdezni
-
Balazs_
senior tag
Habár az oldalról nem tudom mennyire elfogult, de pont a "vitátokba" illik ez a cikk:
GameWorks, Both Nvidia And AMD Sides Of Story – Addressing Misconceptions And Getting To The Bottom Of The IssueSzerk.:Most látom, hogy elég régi a cikk.
-
Loha
veterán
válasz
velizare #11177 üzenetére
Az összes GPU-n futó GW effektet teljesen ki lehet kapcsolni minden játékban, a PhysX nem kikapcsolható része 100%-ban procin fut, és elérhető a forráskódja is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #11172 üzenetére
Régi API-val az, de a low-level érában már nincs kernel driver. Ott 100%-ban a programon múlik a sebesség.
(#11175) FLATRONW: Az AMD nem téma, mert visszafejtik a D3D bájtkódot és kiveszik belőle a mesterséges lassítást. Ez egy-két hónap munka biztos lesz, de megcsinálják. Ott a HairWorks példának. Egyszerűen kicserélték a shadert rá és begyorsultak. De az igaz, hogy a kezdeti 64x-es tesszelláció helyett már csak 32x-est használ valamelyik W3 patchtől kezdve, és az FC4 is már csak 16x tesszellációval fut. Egyedül a Keplert tudják így bátani, ami a nem TWIMTBP játékokban (pl.: Battlefront) mutatja, hogy még mindig elvan, ha nem szopatják szoftverből. És ez nettó bunkóság, a Keplert vásárlók is megérdemlik, hogy teljes erőből mehessen a kártya.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor erre építve a következő kérdés. Képes lenne megkönnyíteni a fejlesztők dolgát úgy is, ha nyílt forráskódú lenne? Szerinted rontana, vagy javítana a helyzeten?
Nyilván tudom előre a választ, így bónuszkérdés, hogy ha javítana, akkor miért nem nyílt forráskódú? Netán nem lenne előnyös, ha a fejlesztő kiműtené belőle a lassításokat és optimalizálná Keplerre? -
Ó, lehetőséget kaptam, hogy alátámasszam, amit sosem mondtam? How very generous
(ld. még szalmabáb).
A GameWorksnek is az a célja, hogy megkönnyítse a fejlesztők dolgát. Annyira, hogy még az optimalizálás terhét is leveszi a vállukról
Meg az is, hogy az nVidia kártyákon jobban fussanak az effektek. Meg az is, hogy az újabb nVidiákon még jobban fussanak. Ezt mind tudjuk. Viszont azt állítani, hogy a GW-nek az utolsó egyedüli célja, az nettó marhaság, hiába csavarod a szavakat bármilyen irányba.
-
FLATRONW
őstag
Driverből nem egyszerűbb kontrollálni a régebbi generációk teljesítményét? Optimalizált profilok nélkül többet veszít a felhasználó a teljesítményből, mint a szándékosan visszafogott teljesítményre optimalizált driverekkel, nem beszélve a különböző képi hibákról, így a felhasználó rá van kényszerítve a frissítésre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A middleware-ek célja általánosan az, hogy megkönnyítsék a fejlesztők munkáját. 2015-ben kvázi mindenki biztosít forráskódot, ami megkönnyíti a munkát. Az AndroidWorks vagy Radeon SDK pontosan ilyen. Nyílt és jól használható.
A GameWorks pontosan lehetne ugyanez, ha nyílt lenne, de zárt. Pedig utóbbinak semmi értelme, mert még az algoritmus védelme sem merül fel. Mit lehet védeni egy HairWorksön, aminél például a TressFX konstrukciója sebességben és minőségben is jobb. Az egyetlen cél, hogy a fejlesztő képtelen legyen kikapcsolni a gépigényt nagymértékben megnövelő, de a minőségre semmilyen előnyös hatást nem kifejtő algoritmust.
De ha úgy gondolod, hogy tudsz olyan előnyt mondani, amit a GameWorks nem tudna biztosítani nyílt forráskód mellett, akkor itt a lehetőség. -
(sóhaj) Szépen részletesen leírod, hogy mi a fontos különbség a GW és az AW között (ie. a GW-nek van olyan része, amit nem szeretnének nyilvánosan mutogatni), és ebből előre levonod a teljesen rossz következtetést, miszerint a GW semmi másra nem való, csak arra, amit takargatni akarnak benne.
Nyilván, a zárt rendszernek az a célja, hogy teljes kontroll legyen felette. Ebből sehogy nem következik, hogy ez az egyetlen célja. Számos hasznos vonása van a GW-nek - csak kár, hogy a manipulációs eszközökkel árukapcsolva kapod. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #11167 üzenetére
Én nem utálom az NV-t. Rengeteg relikviám van személyesen tőlük (egyedi NVIDIA pendrive-ok, pólók, gravírozott egyedi késkészlet), amelyekkel elismerték már a munkámat. Kifejezetten kedvelem a hardvereiket, például a Fermi nagyon tetszett, ahogy a Tegra is nagyszerű. Viszont nem értek egyet azzal, hogy a felhasználóik számára jó dolog az, ha a gépigényt mesterségesen manipulálják. Ez egy rossz döntésük, amivel kárt okoznak a PC-nek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Más célja nehezen lehet egy zárt rendszernek. Már önmagában az NV-nek nagyon káros, hogy a világ pofájába kell hazudniuk, hogy 2015-ben normális egy middleware-t zártként fejleszteni, amikor ennek pont az ellenkezője igaz és idén a korábban zárt middleware-ek forráskódját folyamatosan publikálják az érintettek.
A GameWorksnek más célja nincs, mint az előző generációs GeForce-ok teljesítményének mesterséges visszafogása vagy a gépigény mesterséges növelése. Minden egyéb célhoz megengedhető a nyílt forráskód, mert a licenc így is megvásárolható. Lásd az AndroidWorks. Az tök ugyanaz, mint a GameWorks és az összes sample forráskódja fent van a GitHUB-on. Még azt is mondta az NV, hogy csak így lehet optimalizálni a programot. És az AndroidWorksöt többen licencelik mint a GameWorksöt. -
Gainka
őstag
Tök normálisan ment a beszélgetés addig, míg nem kell újból elolvasnom a csilliárdszor le irt szövegeket.
(#11151) do3om, (#11152) mcwolf79
Csak azt nem értem miért kell mindegy egyes hírnél, ahol a 10-böl 1 játékban jol megy a negyed akkor cég 3 éves kártyája le írni ezeket és besértődni. Meg majd jön a pászkál addigra az durva lesz stb....
Ezeknek semmi értelme, aki meg jövöbe alázásokról beszél ki kell nevetni nem 100 oldalon sablon szövegekkel be oltani és elk.rnu a jó beszélgetést.
És igen szelektíven olvasok, nem veszem figyelembe az ilyen hozzászólásokat: (#11145) mcwolf79, (#11150) letepem
Menjen jól az a játék amd-n és nvidian is, úgy is vásárlás előtt állok és hát nem valami szuper a felhozatal azon az árszinten ahol nézelődök...
Béke
-
válasz
Gainka #11157 üzenetére
Akkor szelektíven olvasol, sajnos. Folyamatosan van valami topik, amiben az AMD 3-4 hónap múlva alázni fogja az nVidiát. Tavasszal a Fiji GPU volt, utána nagyon rövid ideig a DX12, most pedig a VR. Persze az alázós dumákat jellemzően nem ugyanazok nyomatják, akiknek most nem tetszenek az nVidiás megnyilvánulások, de azért jellemzően nem 0 az átfedés...
(#11160) Abu85:
Alapvetően emiatt vezették be a GameWorksöt, ha jön egy új architektúra, akkor szoftveresen képesek legyenek mesterségesen kivégezni az előzőt.Talán korrektebb lenne azt írni, hogy ez az egyik mozgatórugó a GameWorks mögött. Nyilván ez is benne van (ha nem is ennyire élesen), de van pár egyéb célja is a rendszernek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #11159 üzenetére
A Vulkan API-val egy gondja lesz a DICE-nak. Nekik a shaderek HLSL-ben, PSSL-ben vagy az AMD-féle HLSL ext.-ben vannak megírva. A Vulkan egyiket sem fogadja el, mert úgy döntöttek, hogy csak SPIR-V kód szállítható. Persze az megoldható, hogy a DICE ír egy saját fordítót, amely a HLSL, vagy az AMD HLSL ext., vagy a PSSL kódot SPIR-V-re fordítja. A gond az, hogy SPIR-V-hez az AMD-féle HLSL ext. az ideális, de az meg GCN-re szabott kód teljesen, tehát eleve sok átírást von maga után. PSSL szintén, hiszen PS4-re van. A HLSL kód pedig nem éppen SPIR-V-hez való, bár a fordítás így is megoldható, viszont így lassabb lehet a Vulkan, mint a DX12-es opció.
Semmi köze nincs a Vulkan API implementálásának ahhoz, hogy ki a Khronos elnöke. Ő amúgy is csak moderációs feladatokat lát el az ARB-ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #11131 üzenetére
A Keplerrel akkor nincs és nem is lesz baj, ha a fejlesztő minden shadert rá tud optimalizálni. Mindenki ismeri ennek az architektúrának a gyenge pontját, és emiatt mindenki tudja hogyan kell kezelni. Lényegében arról van szó, hogy a multiprocesszoron belül normál ütemezéssel csak a magok 66,7%-a etethető, így a maradék 33,3%-ra független feladatokat kell találni. A legtöbb shaderben ezt viszonylag egyszerű kivitelezni. Egy DICE-nak ez nem jelenthet problémát, mert az elmúlt években már kitapasztalták. Ez csak akkor gond, amikor a shadert az NV szállítja és nem lehet optimalizálni. Az NV-nek az az érdeke, hogy a Kepler már ne teljesítsen. Alapvetően emiatt vezették be a GameWorksöt, ha jön egy új architektúra, akkor szoftveresen képesek legyenek mesterségesen kivégezni az előzőt.
-
rocket
nagyúr
válasz
Malibutomi #11158 üzenetére
Ebben pont arrol van szo, amit irtam a hozzaszolasban amire valaszoltal, hogy DX12 vagy Vulkan, vagy mindketto, tehat lehet Vulkan only lesz.
Az meg azert bonyolitana a helyzetet, mert az NV egyik diviziojanak az alelnoke a Khronos group elnoke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új CryEngine és hasonló eredményeket mutat fel, mint az új Frostbite. Valószínűleg ehhez köze van annak, hogy ezek már teljesen PBR/PBS-es motorok, és itt általánosan erősebbek a Radeonok. A PBR/PBS miatt nagyobb teher jut a memóriabuszra, mert olyan leképező kell, amely pixelenként a megszokottnál több bitnyi információt kezel hatékonyan. Ezek a leképezők az utóbbi időben háttérbe szorultak, mert szűkössé vált a sávszél, de az új technikákhoz újra elő kell szedni őket. Illetve az is látszik, hogy ma már a középkategóriában is alap a 256 bit + GDDR5. Csak egy szem GTX 960 miatt nem döntenek úgy, hogy mégse fejlődjön a motor.
-
rocket
nagyúr
válasz
#85552128 #11154 üzenetére
Semmi gond a SW B-ben GTX960 2GB VGA-val, romma veri az R9 285/380 VGA-kat 4K-ban
Regi szep idok, amikor a tesztek jelentos tobbsegeben, olyan beallitasok mellett teszteltek, amik jatszhatatlan fps ertekeket hoztak, es ez alapjan ertekeltek a VGA-katEzert volt akkoriban a HardOCP uttoro, mert mindig jatszhato ertekekre allitottak be a jatekokat a kulonbozo VGA-khoz, es ez teljesen mas kepet adott, mint a tobbi teszt.
-
#85552128
törölt tag
válasz
letepem #11150 üzenetére
Ha a ref kártya jobb/egy szinten van mint az FX akkor az azt jelenti, hogy egy custom, húzott kártya simán 10%-kal is gyorsabb lehet, az AMD kártyák OC-vel nem gyorsulnak ennyit - ami nem elhanyagolható szempont... Meg az sem, hogy egy árban vannak/sokszor még olcsóbbak is mint az FX.
A 960-on kívül amúgy én nem látok nagy problémát (az meg még javulhat megjelenésig...), + ugye megvan, hogy benchmark mód híján lehetetlenség ugyanazt az eseménysort produkálni és lemérni minden egyes futással egy Multiplayer játékban, tehát ilyen ~15% különbségekig gyakorlatilag nem lehet megállapítani melyik jobb. -
rocket
nagyúr
Bejelentettek, hogy DX12 vagy Vulkan, vagy mindketto API elerheto lesz megjeleneskor a SW Battlefrontban.
#11152: DX11-hez kepest biztato az eredmeny az AMD-nek, persze sok millo dollart fektetettek ebbe a jatekba, es igyse tunik egy Project Carsnak
Sot, ha nem DX12-vel jon vegul, az az NV oriasi piaci elonye miatt lesz, amit nem tud figyelmen kivul hagyni a kiado. -
mcwolf79
veterán
Pont ilyesmit akartak írni.
Az évek óta tartó AMD és leginkább az AMD-fanok által vízionált NV alázás folyamatosan elmarad, nem marad más, csak a semmitmondó duma a nagy forradalmi megoldásokról és technológiákról (amiknek már jó pár éve nagyobb a füstje ,mint a lángja).
És az óra ketyeg, nagyon lassan itt a Pascal, és az AMD eddig nem tudta kihasználni a technológiai fölényét. Mire tényleg jönnek az AAA DX12 címek az NV minden bizonnyal újra elfoglalja helyét a DX12 érában is ( ha más nem nyílik a buksza)
Persze majd jön a nagy duma, hogy az "AMD-nek már kipróbált HBM-architetúrája lesz, az NV meg majd kínlódik vele, blablabla" (Abu valszeg felbukkan - ha más nem idézet formájában). De "sajnos" az eddigi gyakorlat azt mutatja, hogy a realitás más lesz. -
do3om
addikt
válasz
letepem #11150 üzenetére
A gond az hogy az AMD oldaliak nem kicsit optimisták és nem kevés előnyre számítanak DX12-ben hanem hogy az NV szinte generációnyi hátrányban lesz. Így ha az nv kicsit szarabb az még lehet jó de ha az AMD csak kicsit jobb azt azért jobban odadörgölik az orra alá. Erről meg ők tehetnek, olyan kijelentésekkel amik elhangzanak. A nagyotmondás az AMD (és felhasználók) legnagyobb problémája.
-
letepem
aktív tag
válasz
mcwolf79 #11145 üzenetére
Bezzeg, ha a vidia "csodahighendhbmésegyébhasznosfícsőr" (-hbm) kártyája a jobb éppen a fury x-nél egyszámjegyű fps-sel, akkor az AMD sz@r, itt a vég, túlárazott stb... Unalmas nagyon is! Ha véletlen fordítva van mindez, akkor "áh az semmi!" felkiáltással erősítik egyesek azt a bizonyos kettős mércét!
-
Kérnék mindenkit, hogy az erőviszonyok pár %-os mozgásából ne kerekedjen se farokméregetési verseny, se temetkezési vállalkozás
A grafika még a videokon is baromi jól néz ki, több, mint két éve ez az első játék, amire emiatt vagyok kifejezetten kíváncsi élőben. Ehhez képest szépen simán szalad, és a leggyorsabb kártyákkal akár még 4K-ban is játszható (bár azért nem 60fps-sel). A sávszélességet láthatóan szereti, úgyhogy ez ad egy kis előnyt a Radeon campnek, de semmi drámai - egyedül a 960 küszködik kissé. Én örülnék, ha ilyen lenne a következőkben a trend az AAA játékokban...
-
mcwolf79
veterán
Jaj, de olyanok vagytok
Ne rontsátok már el a kedvüket, hogy végre van olyan játék, amiben jobb lesz pár frame-mel a csodahighendhbmésegyébhasznosfícsőr AMD VGAMost végre aktivizálódik a sok eddig szunnyadó lóerő. Most már legalább nem a semmiért kell majd alá minimum 500-600 W-os tápegység
Hogy a SW témánál maradjak , ELJÖTT AZ ÉBREDŐ ERŐ
-
válasz
Szeszkazán #11143 üzenetére
Mind az egy mégis nem is létező szoftverben.
-
válasz
Szeszkazán #11138 üzenetére
Szal ha 80 játékból végre egyben versenyképesek a radeonok, akkor az az 1 a jól megírt motor
Világos.
-
Szeszkazán
senior tag
Jó végre látni egy jól meg írt motort, ahol tudnak a kártyák dolgozni és van verseny. Nem pedig a ló zacskójának szőrszálát számolja ki a háttérben 4x újra feleslegesen. Azt azért meg kell jegyezni a 3 éves Radeonok milyen szépen muzsikálnak
Jó befektetés volt. Remélem gyakrabban látunk ilyet , nem valami only GW játékokat.
-
#45185024
törölt tag
Mondtam hogy fogok mutatni olyan grafikont ahol a sima Fury behoz egy 980 TI-t
183 ezer kontra 260 ezer . a 130 ezres 390x a 160 ezres 980 ok ellen.
Akkor most hazugság volt hogy a Fury x Megelőzi a Titán X et Direct X 12ben vagy nem ?
Mennyiért is vettétek őket 340 ezerért ? -
Yllgrim
őstag
Ti topikban egy valaszban irtam par gondolatot, ide is beillesztem par modositassal:
AMD-t nem lattam a konferencian (LinuxCon) ami kar, nekik lehetne piacuk itt, Intel beelozi oket, meg NV is, NV foleg szerver virtualizacio (GRID) es egy varhato valtozas a nyitott vszoftverek vilagahoz.
"Azt nem sokan tudjak, de NV linux-on is zart drivert ad ki, amiert eri kritika az ottani kozosseg reszerol, ellenben amig nalam jart az a par Ti, Linux alatt "kivalloan" (eleg jol) muzsikaltak a driverek, szoval ez jo pont.
LinuxCon-on volt tegnap egy eloadas egy NV szoftvermernoktol, grafikai alapok, Linux, aki vagja az NV VGA-k mukodeset, azoknak semmi ujdonsag, szamomra erdekes volt es igen informativ.
Ma elkaptam egy par szo erejeig es megkerdeztem hogy O mint NV mernok hogy latja a jelenlegi es a jovobeli driver tamogatottsagot Linux alatt, o maga belefolyhat-e a Nouveu (kozosseg altal fejlesztett Linux driver) projektbe, NV engedi-e ezt? A valasz tobb mint erdekes volt, nem csak hogy engedik, de ha barmelyikojuk szeretne reszt venni benne akkor tamogatjak benne oket, tavaly tortent egy valtozas NV mentalitasaban, amikortol mar elismerik azt a projektet (addig a letezesuket is elutasitottak) es megha hivatalosan nem is tamogatjak jelenleg, a "nagyon kozeli" jovoben valtozasok lehetnek, nagy valtozasok.
O maga aktivan reszt vesz a nyilt driver fejleszteseben kozossegi szinten tobb kollegajaval egyetemben.Beszelt arrol is, hogy peldaul tobb termekre nincs hivatalos dokumentacio, de peldaul GRID (Kepler) es Tegra X1(Maxwell)-re van. Ezekbol eleg szepen lehet dolgozni es jo nyilt drivereket irni Linux ala.
Rakerdeztem a low level API-kkal kapcsolatban mit gondol, O azt mondta naluk a Vulkan a leginkabb elterjedt, mert nem korlatoz egy OS-re, platform fuggetlen es mindenki szamara elfogadott nagyon jo megoldas! (Ugye a Khronos fogja ossze) Nem kicsit lepodtem meg ezen, bevallom toredelmesen.
Utolso kerdes (volt meg sok mas, de az nem erdekel mindenkit
) Mit gondol milyen lesz a Pascal?
Erre nem adhatott hivatalos valaszt, mert o szoftver mernok, de amennyit elmondhat az az:AWESOME!
Na, jo ejt az uraknak, elvezzetek a kartyaitokat, ha jon a Pascal elo lehet venni amit irtam
Max jovore ujra eloveszem de akkor mar Berlinben
"
Ha Pascal awesome lesz es a Grenada is +- igy teljesit, akkor jo kartyakat fogunk kapni majd, kezdjunk el gyujtogetni
Nagyon mas am ezeket a cegeket ilyen szinten kozelrol latni, javaslom mindenkinek aki megteheti, menjen konferencialni, expozni... Ha tudsz beszelni kozvetlenul a fejlesztokkel, vezetokkel, akkor sok jo tapasztalatot lehet osszeszedni. Intel UEFI-ert felelos fonoke egy baromi jofej csoka peldaul, az IoT reszleg mar nagyon mas teszta...
Egyszoval lesz valtozas, AMD ha nem kapja ossze magat akkor nem latom hosszu tavon sikeresnek oket, max evickelnek ahogy eddig is.
-
daveoff
veterán
válasz
imi123 #11113 üzenetére
Az első játék, ahol a Fury-k meglódulnak FHD-ban, látszik hogy itt már jobban elhúznak a 390X-től, azt hozzák, amit kell. Ha majd kap a játék DX12, vagy Mantle patchet, na arra leszek igazán kíváncsi. Mindenesetre ez jó előjel az AMD-nek, persze az EA partner, de akkor is.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11123 üzenetére
BF4-ben meg a korábbi FB játékokban is az Ultra preset beállít 2x/4xMSAA-t itt meg csak FXAA van. Hardline-t is 4xMSAA-val tesztelték annó + az ultra preset eddig sem rakott mindent maxra.
Az a "zsugorított" beállítások menü nem tudom minek kellett, sokkal áttekinthetőbb volt a régi... -
válasz
Laja333 #11116 üzenetére
Kívácsi leszek én arra, majd amikor max player számmal fut a szerver max grafikán.
Mondjuk lehet ezért limitálták csak 24re? Vagy mennyi a max player.
280X-el (380) már a BF4 is összeesett max grafikán bőven...
Az se lepne meg ha ebbe a bétába még benne se lenne minden csilivili.
-
füles_
őstag
válasz
Malibutomi #11120 üzenetére
-
válasz
Malibutomi #11117 üzenetére
Szereti a sávszélt, úgy fest.
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #11115 üzenetére
Szerintem teljesen korrekt.
Minden játéknál kb ez lenne a normális.Minimális különbségek. -
Malibutomi
nagyúr
Fura is hogy DX11-en fut meg csak, es az AMD kartyak ilyen jol mennek.
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #11115 üzenetére
Miért kéne? FHD-ra 60 fpshez elég egy 380, 1440p-re meg egy 290. Egy ilyen grafikájú játéknál ez zseniális.
-
-
imi123
őstag
Friss ropogós Battlefront béta benchmarks
-
Szeszkazán
senior tag
válasz
FollowTheORI #11111 üzenetére
És a GCN-nek fekszik a Metal, így érthető miért vette fel az alma a piros szemüveget.
-
Szerintem az apple-nél a metal miatt nem lesz nagy ugrálás... ők írják a drivert, tehát jobb ha minél egységesebb a paletta.
-
Yllgrim
őstag
Bocs a duplaert, telorol nehez...
Linux es a gaming nem igazan jart egyutt sosem. Egy Linuxon elo usert mar nem az ilyen jatekok erdeklik. Par pelda mi foglalkoztatja a linuxos "jatekosokat":
Hardverek, azok programozasa, embedded linux eleg nagy teruletet lefed, csak pupillaztam ma miket csinalnak ezek a sracok.
Dronok, uav-k, nemcsak a reptetesuk egy remote controllerrel, hanem olyan dronok, amik sajat maguk terkepezik fel a kornyezetuket 3D-ben, komunnikalnak egymassal, feladatokat hajtanak vegre egyutt onalloan...
Automatikus jarmuvek, iranyitasuk, vezerlesuk, ontanulas...
Self aware technologiak kifejlesztese es integralasa... Sorolhatnam...
Dokumentaciok, guideok, tutorialok amit akarsz hegyekben... Ezek a jatekok a menok, es tok jo volt latni a "rengeteg" lanyt is, ki se nezned beloluk hogy mint lanycsapat fejlesztenek csomo erdekes technologiat... Mig mi azon meregetjuk a meregetni valot hogy kinek hany fps, ezek kernelt patchelnek, programokat keszitenek, uj hardverekre irnak drivereket, ai-t csinalnak "jatszasibol"... Ja, es meg eleg tutin neznek ki melle ...
Desktop vonalon ami jo lenne mindket gyartotol az a teljes dokumentacio, a tobbit megcsinalja a kozosseg... Intel ad dokumentaciot, eszkozoket, ha kell mernok csoportokat (!) es mindezek mellett rengeteg projectet futtat es penzel. Fenyevekkel jarnak amd-nv elott, igazabol ezek mar sosem fogjak utolerni onerobol...
Szoval maradjon meg a jatek windowson ha akar, steamos-t nehez ertelmezem, linuxosokat n erdekli egyaltalan, windows usereket meg nehez lesz elcsalni. Nagyon mas vilag...
Bocs a kiteroert, gondoltam leirom hogy talan egyedul amd-nv szamara fontos csak az x86 es a dvga piac mar, a tobbit majd jovore
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11107 üzenetére
Röviden az Apple normális OpenCL támogatást kért, de az NV nem adott. Helyette a CUDA-t erőltette. Erre az Apple lecserélte a Quadrókat a Mac Próban FirePrókra. Amire áttértek a szoftverfejlesztők OpenCL-re. Erre az NV így sem reagált jó OpenCL meghajtókkal, így nem volt más választás, mint kidobni őket. Ennyi. Az Apple célja az, hogy minden partnere a saját zárt rendszerét támogassa a jövőben. Az NV-nek ez nem tetszik, mert az Apple képes kivégezni a CUDA-t a konzumer és profi vonalon. Legalábbis azt a részét is, ami meg maradt belőle.
-
Yllgrim
őstag
válasz
daveoff #11102 üzenetére
Az nem szamit
Addig jo az NVnek amig nem a desktop/laptop uzletag a fo pillerjuk, legalabbis 5 eves tavlatban, nagyot fog fordulni a vilag hamarosan a pc vilagaban, nem (csak) gyartoi szemmel hanem foleg technologiaban, a pc nem fog eltunni persze, ez jo, de nagyon hatterbe fog szorulni a mainstream IT vilagaban, most sem az elso helyen all. Annyira megvaltozott a tomegek igenye... A nagy ipari konzorciumok, szovetsegek mar masfele jarnak amikor a jovot tervezik...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #11102 üzenetére
De a te géped nem presztizscucc.
Az NV egyébként a Google Pixeljébe eladta a Tegra X1-et szóval a mostani Bookkal kb. jól állnak. De majd vissza kell szerezni az Apple bizalmát. Mondjuk ez nehéz lesz, mert ehhez az AMD-nek úgy kell majd szopatnia az Apple-t, ahogy az NV tette az elmúlt években. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yllgrim #11098 üzenetére
A Linuxban az AMD játékos szemmel nem bízik. Annyira töredezett az egész, hogy esélye sincs a Windows 10 ellen. A Vulkan is Windows 10-en lesz a legjobb, mert a Linuxból hiányzik a WDDM2.0 alternatíva. Még a WDDM 1.1 képességeit sem tudják hozni.
Az egyetlen remény a játékosoknak a SteamOS, de ahhoz is meg legalább két év fejlesztés kell, hogy Windows 10 szintre jusson. De az biztató, hogy a Valve látja azt a problémát, hogy a Linux legfőbb baja a kismillió ablakkezelő és kompozitor, amelyek fejlesztése teljesen átgondolatlan, és erre vonatozóan lemásolják azt, akit az MS csinál. Lesz egy kivalasztott alapcsomag és az lesz szarráoptimalizálva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asztalos klub
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Újabb rövid videón a Dying Light: The Beast
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- HIBÁTLAN iPhone 13 Mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3305
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest