- Gurulunk, WAZE?!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- gerner1
- ASUS Transformer Book T101HA
- hdanesz: 50. Debrecen Nagydíj - nemzetközi salakmotorverseny - életemben másodjára
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Ez igen.
Jól muzsikálnak a Radeon kártyák.
Még a végén megint Radeon kártyám lesz.
Mondjuk ezért a játékért nem váltanék vissza.Majd a Rise of Tomb raider megmutatja hogy is kell egy TOP kártyát kihasználni.Brutális jó a játék még X360-on is. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Még valami:
Gyanúsan beállít pár kártya 92-93 FPS-re 1080p-n (olyanok amelyek között 30-40%-os teljesítmény különbség) - nem lehet, hogy FPS cap van a játékban ? Mert az megmagyarázná, hogy a Ti miért "gyorsul" drasztikusan 1440p-n ott ugyanis már nem éri a limit a másik kettő meg beáll a várható szintjére (és itt már a Furyt foghatja a 4 GB VRAM a 390X-szel szemben). -
huskydog17
addikt
Az még rendben is volna, de attól még egy rakat trágya az egész memóriamenedzsment. Egy rossz vicc, hogy ennek a játéknak nem elegendő a 4 GB VRAM, minek kéne 8 GB?
Ez a game horror szinten pazarolj a memóriát mind RAM mind VRAM téren. Egy trehány port lett. Úgy tűnik idén a Batman AK és a Black Ops 3 fog versengeni egymással a legrosszabb PC port címért.Egy kis kiegészítés:
Egyértelmű, hogy memória problémája van a játéknak, erre a fejlesztők az i5-öt okolják a teljesítmény problémákért?!
Csökkenteni kell a feldolgozó szálak számát, hogy stabilizálódjon a framerate. Itt valamit iszonyatosan elk*rtak!
#11894: A fentebb linkelt tesztben még találni hasznos infót:
"Wir sind dem Stottern im Spiel im Spiel durch Abschalten des Hyperthreadings unserer Core i7-CPU Herr geworden, die CPU-Last liegt aber weiterhin sehr hoch. "Azaz a Hyper-Threading kikapcsolása segíthet. Próbáld meg kikapcsolt HT mellett, talán jobb lesz valamelyest!
#11891: Miért nem a PS4 kódot hozták át PC-re, ha már nem voltak hajlandóak változtatni a konzolos kódon?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11893 üzenetére
Tipikus utilizációs probléma. Ezért nem szabad egy az egybe lemásolni az Xbox One-os leképezőt, dehát ezeknek beszélhet az ember.
(#11896) huskydog17: Igazából nem attól, hanem pont azért.
Én értem, hogy sokkal egyszerűbb a konzolos technikákat átültetni PC-re, de ezekkel az API-kkal ezek jó része nem működik. Ez tipikusan resource leaket és utilizációs hibákat hoz maga után. -
Asbee
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Egyelőre nem lenne rossz, ha kicsit foltoznák a játékot futás szempontjából. Mert olyan fps droppok és laggok vannak hogy néha játszhatatlan (multi). A vga kihasználtság össze vissza ugrál, van, hogy olyan jeleket produkál akár 1-2 percig mintha elfogyna a vram vagy a rendszer memória. Én ezután vonnék le következtetést. Amúgy 290 alatt megy.
-
#85552128
törölt tag
Aha azért gyorsabb 1440p-n a 980Ti +40%-kal, meg azért előzi be a 980 a felbontás növelésével a 290-et 4K-ban mikor alacsonyabb felbontáson az volt gyorsabb (pont fordítva szokott lenni...).
Btw. ha a VRAM miatt gyorsulna a 390X akkor a Furyt is be kéne előznie...
Szerintem valami nem stimmel az adatokkal vagy érdekes dolgokat művel a játék. -
gtamate2
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Az év legjobban megírt játéka címre pályázik ez az új Cod szerintem
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Tehát áthozták egy az egyben az Xbox One kódot és kiderül, hogy a GCN-en igazán jó. Wow, so shocking!
-
huskydog17
addikt
Call of Duty: Black Ops 3 Benchmark
Na ez aztán érdekes: a Radeon R9 290 gyorsabb, mint a Geforce 980
A Radeon 390X pedig a Geforce 980Ti sebességét hozza.Érdemes elolvasni ezt a részt:
"Jedoch sahen wir uns zum Reduzieren der Texturdetails von "Extra" auf die Stufe "Hoch" gezwungen, denn bereits in 1080p sind deutlich mehr als 4 GiByte Speicher gefordert, die bereits getestete GTX 980 lieferte ein sehr ruckeliges Bild, während die R9 390X dank 8 GiByte Speicher deutlich flüssigere und in 1080p um 50 % höhere Bildraten lieferte."
Ultra textúra esetén a Radeon 390X a 8 GB VRAM-nak köszönhetőn 50%-ot rávert sebességben a Geforce 980-ra. Mivel Ultra szinten játszhatatlan a játék 4 GB VRAM-mal, így vissza kellett venni a textúra részletességét magasra, hogy ne diavetítés legyen.
Egyelőre a PCGH még 6 VGA-val tesztelt, de ez a későbbiek folyamán egész biztosan bővülni fog.
-
nonsen5e
veterán
Syndicate gépigény: [link]
Recommended:
NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB), GTX 970 (4GB), vagy AMD Radeon R9 280X (3GB)Let the flames begin!
Komolyra véve a szót, hogy lehet, hogy az egyes architektúrák így viszonyulnak egymáshoz? Esetleg csak az Ubi fogott 3 kártyát random és betette őket gépigénynek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #11886 üzenetére
Egy olyan pert is kb. annyi esélyük lenne megnyerni, mint ezt.
Legalábbis, ha olyan írja a problémaleírást, aki nem ért hozzá, mint most.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mihez képest? Az nem volt eltitkolva, hogy a front-end mit tud, annak ellenére, hogy a vásárlókat nem érdekli. Olyan pedig minden processzorban előfordul, hogy a végrehajtó adat hiányában éhezik. Ez a velejárója a processzoroknak. Az oka ennek az, hogy nincsen kvázi végtelen mennyiségű tranzisztor arra, hogy a legrosszabbakra felkészüljenek a mérnökök. Tehát arra építenek, hogy ha nem optimalizálod megfelelően az adott processzorra kódot, akkor lassan futhat? És erre most jöttek rá?
Nem látom még az USA-ban sem, hogy ez bármilyen formában megállná a helyét. Egyszerűen nincs meg az alapja. Amit látok, hogy fogalmuk sincsen a processzorokról úgy általában, ezért leegyszerűsítik annyira a működést, hogy megértsék, és így lett egy saját víziójuk arról, hogy mi történhet. -
Nekem úgy tűnik, hogy arra alapoznak, hogy a Bulldozerben a dispatch / scheduler erőforrások meg vannak herélve, és vannak olyan szituációk, ahol a végrehajtókat nem tudja a frontend etetni. Ezt meglehetősen hanyag módon írták le, viszont tényleg lehetnek ilyen helyzetek, ezért van legalábbis elvi alapja a keresetnek. Vigyázni kell az ilyenekkel, különösen azért, mert az USA precedens alapú jogrenddel operál, és ha egyszer egy bíró igazat talál adni egy efféle keresetnek, akkor biz' nyílik Pandora dobozocskája...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Oké tényleg. Nem vettem észre. Viszont ha erre alapoznak, akkor eleve vert helyzetből indulnak neki, mert nem ismerik, hogy miképpen működik a lapka. Előtte talán ki kellene kérni egy szakember véleményét, hogy ne hülyeséggel menjenek bíróságra, ugyanis a Bulldozer sosem működik olyan módban, amikor a modulon belüli két mag nem működhet egymástól függetlenül. Egyáltalán ki mondta azt nekik, hogy így működik a lapka?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #11880 üzenetére
Arra biztos nem. Az ugyanis a gyakorlatban kimérhető és lényegében majdnem kétszeres növekedéssel jár az extra négy mag befogása, ahhoz képest mintha csak négy szálon futna a program. Ezzel gyakorlatilag azonnal elvesztenék a pert, mert pont azt bizonyítanák, hogy az extra négy mag valóban extra négy magként viselkedik. Ezt inkább a védelemnél tudom elképzelni, mert ez fájhat majd a vádnak. Egy ilyen példaprogramot, ami ezt kiméri viszonylag egyszer csinálni.
-
Petykemano
veterán
Szerintem arra fognak rámenni, hogy 8 magosként árulták, de egy tökéletesen skálázódó program 4 magos terheltségről 8 magra való skálázódása nem jár 2x teljesítménynövekedéssel, mint járna - nem számítva a turbó-t - pl egy 4 magos Phenom kettő képzeletbeli megduplázásával.
De ez ugyanúgy igaz, ha 1 vs 4 magos kihasználtságot nézzük. A lényeg, hogy ahhoz képest, hogy ha valamit 1 magon futtatna, helyette 8 magon futtat, nem 800%-os teljesítményt kap. Míg mondjuk egy konkurens gyártó 4 magosnak mondott terméke lehet, hogy hozza a 1->4 viszonylatban a 400%-ot.
A kérdés az, hogy kötelezhető-e egy gyártó, hogy termékeinek részegységének elnevezésében, illetve egy bizonyos néven emlegetett részegységienek felépítésében és tudásában igazodjon a konkurenseihez, vagy valamiféle a fogyasztó által vélt/képzelt/elvárt iparági sztenderdhez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Először is tisztázni kellene, hogy mit hit az áldozat. A leírás szerint azt, hogy egy nyolcmagos processzort vett. Az pedig egyértelmű, hogy annak a procinak, amit vett nyolc magja van. Nincs olyan, hogy nem úgy nyolcmagos. Ha a Phenom II a kiindulási pont, akkor valószínűleg arra mehet rá a vád, hogy azokban a magokban egy szálhoz van dedikálva integer és FP erőforrás, de valójában ez pontosan ugyanebben a formában igaz a Bulldozerre is. Hiszen nem normál FP erőforrása van. Ez valójában a marketinggel ellentétben nem kapcsolódik sosem össze. Mindig az adott maghoz tartozik az erőforrás, de ha úgy az ideális, akkor az egyik mag FP-je futtathat olyan folyamatot, ami a másik magot segíti. Egyszerűen nincs olyan tényező, ami a Phenom II és a Bulldozer esetében ne lenne egységesen igaz.
-
daveoff
veterán
válasz
nonsen5e #11875 üzenetére
Ebben igazad lehet, amúgy a játéknak közel sem lenne szűksége ilyen konfigra, mert a grafika az nem változott semmit az évek során, ugyanaz az őskövület motor van alatta. Ráadásul kis pályák, kevés player, nincs rombolhatóság, és sorolhatnám. Szóval nem értem. Mindegy a játékmenet átadja a jól megszokott CoD érzést, azzal nincs baj...
-
És mi köze a józan észnek az USA ítélkezési gyakorlatához?
Egy ilyen vád alátámasztásának a "was led to believe..." c. toposz a legegyszerűbb módja. A vád felsorakoztatja, hogy mi alapján hitt mást az "áldozat", mint a valóság, a védelem pedig igyekszik bebizonyítani, hogy az "áldozat" szimplán hülye volt, és nem volt szűkségszerű, hogy félrevezesse saját magát. Hogy ebből melyik fél kerül ki győztesen, az legalább annyira függ a résztvevő jogászoktól, mint bármi mástól. Miután a CPU nem úgy nyolcmagos, ahogy a Phenom II négymagos volt, a vád azért formálisan nem légből kapott - ahhoz, hogy az erejét felmérjük, kéne ismerni az AMD-s reklámokat meg mondjuk az ott forgalmazott doboz feliratait. Nem érzem én sem erős ügynek, de ha egy kellőképpen vaskalapod bírót fognak ki, akkor nem feltétlen reménytelen. Sajnos.
-
nonsen5e
veterán
válasz
daveoff #11874 üzenetére
Az esetek 90%-ában nem mindenkit érintő problémákról van szó.
Nem hiszem, hogy kedvtelésből sírnak az emberek.
Lehet, hogy 980ti, 16gb ram és 4770k mellett tökéletesen fut a játék, de akinek meg csak 970 van 12gb ram mellett viszont 5960x procival annak össze-vissza szarja magát a játék, viszont a harmadik embernek aki i3 + 6gb ram és HD7850 kombóval játsszik meg vígan megy.Ezzel a játékkal kimondottan nincs tapasztalatom, de nem egyszer volt, hogy haverokkal játszottam GTA V-t vagy Dying Lightot, és a gyengébb konfiggal ilyen meg olyan (nem-teljesitmenybeli) problemak voltak amik az erősebbel nem, vagy éppen Fordítva.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11873 üzenetére
Majdnem 2 órát játszottam vele eddig, singleplayert, és multit is kipróbáltam, eddig hibátlan, semmi probléma a játékkal....
Az, hogy a steamen mit sírnak össze, arra én nem adnék. -
válasz
daveoff #11850 üzenetére
"On a computer that played the beta fine, but the release product is unplayable. Don't think you're in the clear just because your computer ran the beta." pfff...
Don't be fooled by all the positive reviews. This game has serious performance issues and is unoptimized. I suggest that if you want to buy this game, just wait. If you already bought it and are having issues with the game, look into the discussions to see if others are having the same problems, and don't play over two hours because a refund will then be unavailable (save your playtime for if there are optimization updates so you can test the waters). If there aren't any updates within the next two weeks regarding optimization or stability improvements, I will get a refund.
Jók az értékelések...
Game not Ready... just the driver.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez szimplán józan ész. A vád semmilyen formában nem áll meg. Olyan ez, amikor a Al Bundy behúzott az őt beperelő betörőnek és beperelte, mert a szakálla felsértette a kezén a bőrt. Mondjuk igaz, hogy a sorozatban azt megnyerte.
De nyugodtam mond meg azt a formát, amiben a vádjuk megáll. Bármivel, amivel alá lehet támasztani azt. -
Nem is tudtam, hogy ennyire otthon vagy az USA bírósági gyakorlatában
Ezek szerint akkor anno a mikrosütők whitepaperjéből nem derült ki egyértelműen, hogy macskaszárításra csak bizonyos korlátozásokkal alkalmasak?
Pedig a használt hullámhosszokból ezt látnia kellett volna Gizi néninek...
Komolyabban, a fogyasztók félrevezetésével foglalkozó pereket aligha whitepaperrel kell megnyerni. Szerintem sem erős a case, mert tényleg benne van a chipben 8 (integer) mag, de olyat általánosítani, hogy az ilyen pereket nem lehet megnyerni... hát azért az bátor dolog.
-
#85552128
törölt tag
Nem emlékszem, hogy az 5600k-mhoz ilyen whitepapert csatoltak volna, bár igaz ez 2014-es a proci meg 2012-es, az fx-ek (ami miatt perel) meg régebben kezdték, és a dobozra sem biztos 8 compute core volt írva...
Amúgy bármiből lehet ügyet csinálni csak egy jó ügyvéd kell hozzá -
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen mindegy. A definíció jogilag teljesen helytálló. Egyszerűen csak be kell vinni a terembe azt a whitepapert és kész. Azzal nem lehet mit kezdeni, mert abszolút meg van magyarázva technikailag is, ráadásul még így kívülállóként is helytálló az egész dokumentum leírása. A cégek emiatt leszarják ezeket a pereket, ezért mondtam, hogy az embereknek kell változni, mert megnyerni ezt a pert nem lehet.
-
A cégeknek meg azt kellene megérteni, hogy az emberek ezt nem fogják megérteni, mert lesz**ják. Konkrétan amúgy ez szerintem sem egy jól sikerült kísérlet, meg sajnálom is, hogy a vicces nevű ürge pont az AMD-t találta meg (az nVidiának és az Intelnek szélesebb a háta
), de azt el kell fogadni, hogy amikor marketingben feszegeti az ember a határokat, akkor néha valaki morcos lesz, mert átb***va érzi magát.
-
-
smkb
őstag
válasz
Locutus #11863 üzenetére
Igen, az NV valamiért nem követi a PH! mantráját, és egy haldokló dvga piacnak köszönhetően ér el rekordbevételeket
Megint csak a dgpu piac nyomta meg nekik a számokat.
"NVIDIA saw great gains in GPU sales, which are the bulk of the company. GPU based revenue was up 12% year-over-year and up 16% over last quarter, with gaming GPU revenue up 40% over last year, and now sits at record levels. "
Elég durva számok. Roppant ügyesen ugrották meg a feladatot, hogy hogyan lehet egy darabszámaiban bár csökkenő, de még így is évente 60 milió db-os dvga piacon egyszerűen a drágább termékek felé billenteni az eladásokat. Hiába csökken darabszámban a piac, ha eközben sokkal nagyobb mértékben tolódnak el az eladásaik a magasabb profitú termékek irányába, miközben piaci részesedést is növelik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11864 üzenetére
Ennek a pernek az a szépséghibája, hogy az AMD egészen pontosan definiálja, hogy egy lapkán belül mi számít egy magnak: "any core capable of running at least one process in its own context and virtual memory space, independently from other cores."
Ez ott van a weboldalon, de bele van írva a kézikönyvbe is: [link]Az embereknek azt kellene megérteni, hogy az órajel, a magok száma, a gyorsítótárak mérete, a multiprocesszorok száma, a ROP-ok száma, az akárminek a száma alapján a teljesítmény nem meghatározható, mert nem ismert a lapka ütemezése.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Locutus #11863 üzenetére
Várható volt...
Friss market share eredmény jöhetne már.Igaz CPU, de: AMD faces suit over alleged misrepresentation of new CPU
-
NVIDIA Announces Financial Results for Third Quarter Fiscal 2016
Nekik szalad a szekér az AMD minden károgása ellenére is...
-
kijött az új béta catalyst az új codhoz való profillal.
-
-
huskydog17
addikt
válasz
FollowTheORI #11854 üzenetére
Nem.
Erre:
"with little touches such as water puddles drying when the sun comes out."Nem sok olyan játékot láttam eddig, ahol dinamikusan változik meg a textúra az időjárástól függően. Bár igaz, hogy ez már az ETS2-ben is van, de AAA shooter-ben még nem igazán volt. A tócsák felszáradnak ha kisüt a nap.
-
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
az nvidiánál kijön a matek, mert a 4x vs 2x msaa teljesítményszint között 17-20% ot mért ki mindkét kártyánál a cb is, viszont radeonnál nem. 50*1,2=60, ez korrelál a cb tesztjével, 33*1,2=40, itt viszont hiányzik még 10 fps a cb teszthez képest. pedig itt még jobb hardver is volt alattuk. win10 mindkét esetben.
@daveoff: updatelték azt a cikket, mert az még a bétával készült, és nekik természetesen teljesen más számaik jöttek ki a végleges verzióval. viszont más a test scenario is.
fhd ultra preset 4xmsaa ultra shader
palit 980ti 35,3/27
fury x 24/19
msi 970 21/16
pcs+ 390 15,3/13amit a tpu kimért, az náluk fhdvel very high shaderrel msaa nélkül jött ki.
[link] -
gtamate2
veterán
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
Új desingja van a tpunak? Nagyon bejövős a régi után.
-
válasz
huskydog17 #11852 üzenetére
PBR-re gondolsz? Azért van már pár játék amiben van...
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
Ez kb ugyanaz, mint amit a pcgameshardware mért, ha jól emlékszek....
-
huskydog17
addikt
Homefront: The Revolution Runs At 1080P@30 On Console, Unlocked On PC
"Homefront: The Revolution will use Physically Based Rendering and they are using the latest tech available for CryEngine to make it look as good as possible, with little touches such as water puddles drying when the sun comes out."
Na erre kíváncsi leszek, nem sok játékban van ilyen.
-
TPU Anno 2205 Perf... hmm... ez más mint a CB-s eredmények nem?
Hogy a rákba mérhetnek ennyire mást?
Ja jó... látom más az MSAA... akkor így értem. (CB csak 2x használt). -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
Ez nálam már lassan beteges...
Tavaly AW után én is azt mondtam, hogy "na jóvan felejtsetek el, többet soha CoD-t", aztán megint ott tartok, hogy megjelenés napján hozza a futár.
Nem tudom...megvan az összes rész, régen nagy CoD fan voltam, meg a béta is tetszett. Ja, és a Singleplayer is érdekel, az mindig jó szokott lenni...
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
A multiplayer jóval kevesebb erőforrást használ mint a kampány.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
Utoljára talán a Ghostsban volt GW, tavaly az AW-ben nem és ott is az átlagnál magasabb volt a memóriahasználat. Szerintem ebben sincs, csak szokásosan sz*r lett...
-
válasz
daveoff #11846 üzenetére
Nahát pont a Béta miatt meglepő hogy ilyeneket írnak... mert az mindenkinél jól ment állítólag.
Én nem tudom, mert már akkor is 16GB ramom volt, szóval passz hogy azért e, de nálam is kíválóan futott.Aztán lehet hogy valami last minute GW effek bekerült a játékba most... mer ugye azért szokott ez lenni mostanában.
Te képes voltál megvenni a BO3-at? Én az AW után tavalyról azt montam hogy áh... meh... majd féláron.
-
daveoff
veterán
Nem kell annyira ráparázni a Black Ops 3-ra(béta hibátlan volt), az Advanced Warfare-rel is ugyanez volt, sok probléma volt megjelenéskor, főleg AMD kártyákkal, aztán javították....azt hiszem. Nekem reggel hozza a futár, majd akkor kiderül milyen....
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #11839 üzenetére
A mikrolaggot a linkelt videóban nem is lehet látni, ahhoz túlságosan rossz a videó minősége (nem csoda, hisz mobiltelefonnal vették fel), ráadásul 60 FPS videó kéne hozzá.
Amúgy hiába memory leak, ez így akkor is Epic Fail, hogy 8 GB VRAM is elfogy! Ha normálisan rakták volna össze, akkor maximális grafikán ne mehetne feljebb 3-4 GB-nál. Szerintem itt nem csak memóriaszivárgás van, hanem - ahogy a Techpowerup is írja - nem jó a játék memóriamenedzsmentje. -
huskydog17
addikt
válasz
rocket #11833 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz pontosan, mivel a linkelt videóban nincs semmi különös a frametime-nál: Egy VGA (Fury Nano) esetén 30 ms környékén van, míg 2 VGA (mGPU mód) esetén 10-16 ms között, ez teljesen jó, így ki is jön a 30, illetve a 60 FPS sebesség.
#11834: Te jó ég!
Ehhez képes a Shadow of Mordor 6 GB VRAM igénye egy nudli. A legtöbb pénzzel rendelkező kiadó adja ki a legtrehányabb PC portot? Na szép! Nézzük csak:
"MINIMUM (Steam):
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB "Techpowerup:
"We also noticed game crashes as little as 10 seconds into gameplay, on a machine with 8 GB of system memory and a GTX 980 Ti."Huhúúú, milyen cirkusz lesz még ebből! Nem lepődnék meg rajta, ha ebből nagyobb botrány lenne, mint a Batman-ből!
-
#85552128
törölt tag
Újabb "sikertörténet": Black Ops III: 12 GB RAM and GTX 980 Ti Not Enough
A Batman ehhez képest semmiség...
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #11832 üzenetére
Majd nezd meg a frametimeot es mindjart nem leszel ilyen optimista.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PS4-en miért ne futna ugyanaz pár soros vertex shader, ami mozgatja a növényzetet?
Mit kell tesszellálnak 2D-s meshen? Komolyan kérdezem.
A PS4-en nem csak köd van, hanem god rays is. Ez a volumetrikus köd effektet eltompítja, de ettől jelen van. PC-n vagy ez vagy az aktiválható csak.
Nem kell ezt a programot megvédeni, hogy jó lett. Aki írta a motort és a leképező nagy részét az sem védte meg. Elment inkább az IW-hez dolgozni. -
Shing
őstag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #11809 üzenetére
Azt nem értem, hogy ha konzolon megoldották, hogy legyen god rays és volumetrikus köd az FC4-ben egyszerre, akkor PC-n miért nem. A HRAA-t még megértem, hogy miért nincs PC-n. A legtöbb hardverben nincs SAD4, vagy manuális interpoláció. Na de a másik tisztán egy kompatibilitási probléma. Csak ki kellett volna cserélni az egyik effektet, hogy mehessenek együtt.
(#11817) huskydog17: Semmi extra nem lesz a haj. Rajzolnak egyet és kész. Szimulációnak nyoma sem lesz.
(#11821) Szaby59: Valójában a god rays az gameworks effekt, bár lehet, hogy még egy nagyon régi verzió, és ezért nincs DRM mögé rejtve. Nem vállalták be, hogy moddolhatatlan legyen a játék PC-n. Viszont így az effekt forráskódját láthatta a Bethesda, szóval kivételesen láthatunk majd egy optimalizált implementációt.
-
#85552128
törölt tag
Ha nem fake a kép GW tényleg nem lesz a Fallout 4-ben. Godrays Quality lehet amiben besegítettek.
-
nonsen5e
veterán
válasz
FollowTheORI #11819 üzenetére
Nem kell Gameworks ahhoz, hogy egy játék megegye a konzolokat.
De egy pillanatra megijedtem, hogy PC-n lesz az fps lock. Nagy reeményeket fűzök a DE:MD + az új TR portjához.
-
válasz
huskydog17 #11818 üzenetére
Gameworks... ja nem.
-
huskydog17
addikt
Itt az újabb nagy ágyú:
Deus Ex: Mankind Divided Runs At Locked 30FPS On Xbox One & PS4
Deus Ex: Mankind Divided Locked to 30FPS on Consoles
Ez jó:
"It appears as though the new consoles really are far more underpowered than we thought back when they were first revealed- that PS4.5 might not be such a bad idea, Sony."Nesze neked next-gen konzol!
-
huskydog17
addikt
Nem túl hosszú. Ami érdekes:
"When a rain storm rolls in, our new material system allows the surfaces of the world to get wet, and a new cloth simulation system makes cloth, hair, and vegetation blow in the wind."Ezért mondjuk piros pont jár, de itt is felmerül néhány kérdés:
1. A növényzet vajon reagálni fog a játékosra is vagy itt továbbra is szellem effektus lesz jelen?
2. Hair alatt vajon a főszereplő haját értik és/vagy az állatok szőrét is? Hogy akarják ezt megoldani, Hairworks-el vagy saját kóddal? TressFX-et itt biztosan kizárhatjuk. -
Petykemano
veterán
A szavak, a presztízs.
Milyen már, hogy a csúcsállat amd verő kártya, persze ami még emberi áron elérhető, csak medium beállítású szép képet ad kétszer akkora fpssel?? Ha felhúzod a képminőséget nagyon jóra, akkor meg csak ugyanolyan jó? Ki akarna közepes beállításokkal virító kommerszkártyát?
De így, hogy a emberi mértékkel elérhető legjobb minőségben csúcsszuper, azért sokkal jobb. Az emberi léptéken túli ultra meg kit érdekel. -
-
-
nonsen5e
veterán
válasz
#85552128 #11810 üzenetére
+ ez is egy érdekes videó, hogy mennyit kell gányolni és butítani mindent, hogy menjen normálisan: Halo 5: The Price of 60 fps.
-
#85552128
törölt tag
Azért a egy Ubisoftos cím alapján leírni a teljes PC-s platformot/felhozatalt elég merész dolog
Szerinted ez ciki PC-n/2014-ben lehet, hogy az ezt aláírom én azalatt a pár óra alatt nem láttam ennek hátrányát a játék így sem szégyenkezhet - már ami a látványt illeti...
Ha már látványról és játékélményről van szó számomra ettől sokkal nagyobb probléma már már nevetséges, hogy 2014/2015-ben olyan dolgokkal kell trükközni mint 720/900/1080p és 30-60 FPS (ennek kb. annyira alapnak kéne lennie mint az általad áhított két effekt együttműködése...) utóbbi lényegesen negatívabban hat a játékélményre (főleg egy FPS játékban) minthogy egy csilli-villi effekt épp szebb valamivel. Az meg, hogy a látvány általánosan még így is elmarad csak hab a tortán.
Ezért nem tudom komolyan venni amikor ilyesféle konzolfényezést látok... Ezzel nem azt mondom, hogy rossz, játsszon akinek így jó, de azért na -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11807 üzenetére
Azért nehogy már PC-n 2014-ben az legyen a probléma, hogy kompatibilitási hiba miatt nem működik egyszerre a god rays és a volumetrikus köd. Ez 201x-ben meg volt oldva több tucat játékban. Akármekkora marketinget raknak az effekt mögé az úgy akkor is bullshit, ha a futtatás érdekében egy másik, legalább ugyanolyan fontos effektet inaktiválni kell. Az pedig a szánalom legmagasabb foka, amikor a két effekt PS4-en működik együtt.
-
#85552128
törölt tag
Szerintem mindannyian láttunk már PC vs. PS4 vs. X1 összehasonlításokat... Lehet, hogy 1-2 effekt szebb mondjuk valamelyik konzolon, de 10 másik meg PC-n és az összkép az ami leginkább számít, így meg egy multiplatform címnél a PC-s verzió lesz a legszebb. A visszatérő 30/60+ FPS, felbontások témáját ne is említsem. Szóval ja továbbra áll a "MasterRace"
-
válasz
velizare #11795 üzenetére
Nem a játék single thread, hanem a DX kommunikáció - azért az nagy különbség.
Az überultrahigh beállításon is megvan a 40%+ különbség a Fury X meg a 290X között, a legtöbb játékban még kevesebb is ez. Hidd el, a Radeonok nem CPU-limitáltak.(#11798) Abu85: ha jól látom, a fő különbség az, hogy a legmagasabb beállításon dinamikusabb a megvilágítás. Egy ilyen plán képen az nem sokat számít, de közelebbi képeken, meg napszakok változásakor igencsak jó is lehet akár. Muszáj lesz megnézni élőben
(screenshotok és youtube nem játszik)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #11803 üzenetére
Az hagyján, de a PS4-en az FC4 esetében volt egy olyan fasza god rays effekt, amit Michal Drobot kidolgozott, hogy példát vehetett volna róla az ipar. Ráadásul 0,2 ms volt az egész és kompatibilis volt a volumetrikus köddel is. Erre a PC-ben választani kell, hogy god rays vagy volumetrikus köd. Akkora bullshit ez, hogy az valami félelmetes.
De azé megy a MasterRace meg minden. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Könnyen észre lehet venni a különbséget, mert simán nagyon magas shader beállítással viszonylag kis távolságból is elkezdenek kifehéredni az objektumok élei:
Ultra beállítással ez a jelentség nem létezik:Persze valószínűleg ennek inkább ahhoz van köze, hogy a nagyon magas szint eredetileg még közepes minőségi szint sem lett volna. Valamivel jobb átmenetet kellett volna ide csinálni, mert az ultra szint minősége nem szükséges, viszont a nagyon magas szint minősége túl rossz. A középút lenne az ideális.
-
huskydog17
addikt
Nos én azért még ilyen lassú játékmenetű RTS-nél is sokkal jobban szeretem a fix 60 FPS-t, a Settler 7-nél is jól lehet érezni, amikor 60-nal megy és amikor beesik alá.
Irónia On:
A Fallout 4-es hírhez pedig gratulálni tudok mind a Bethesdának, mind az NV-nek! Egy, a PC játékokban 2007 óta (vagy még előbb) jelen lévő effektet sikerült közös erővel kidolgozni. Azta mindenit!Irónia Off
Könyörgöm, egy God Rays-t egy emberke is gond nélkül meg tud már csinálni. Ehhez kell két cég együttes munkája? Ezen már a Far Cry 4-nél is szétröhögtem a fejem, hogy ezt reklámozzák, aminek már abszolút alap feature-nek kellene, hogy legyen minden játékban. Szánalmas!
Bár mit várunk egy Gamebyro....akarom mondani egy Creation Engine-től? Ez is DX9-ben fog menni, mint a Skyrim? -
oliba
őstag
válasz
huskydog17 #11800 üzenetére
Én azt még észrevettem, hogy a nap máshonnan süt + a csónak is megfordult a kikötőbe
Cím nélkül ki tudná megmondani, hogy melyik grafikai beállítás a szebb?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11799 üzenetére
Csak egy god rays lesz? Többre számítottam.
Remélem nem az a fos verzió jön, amit kapott az AC4 vagy az FC4. Az borzalmasan elnagyolt algoritmus. Sokkal jobban néztek ki a konzolról átportolt opciók. FC4-ben még inaktiválja a volumetrikus ködöt is valami kompatibilitási hiba miatt, ami azért elég fontos effekt, hogy szakadnának meg.
(#11800) huskydog17: Az ultra megmaradt a legjobb, és úgyis ez a lényeg. Ki akar gyenge minőségen játszani PC-n.
30-40 fps közé jó lesz. Ez olyan stratégia, ahol nincs igazán szükség többre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor X7a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest