Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    nagyúr

    válasz gbors #9647 üzenetére

    Szerintem azért mert túl sok párhuzamos feladatot kapott amit már nem tudott lekezelni elég gyosan (fel akarta pl mindet sorba fűzni, de ugye az több időt vett el a végrehajtástól), vagy olyan sok compute kerül a grafikus "időszeletek közé" a soros átrendezéssel, hogy a grafika túlságosan lassan végzett.
    De túl keveset tudunk arról az nVidia driver meg hw tulajdonképpen mit is csinál párhuzamosan kapott feladatoknál.

    Legalábbis async problémakörben csak ezt tudom elképzelni.

    Ideális esetben csak annyi a gond, hogy tényleg a jelenlegi driver csak soros feladatokat vár, és azt utána max belül ők szétdobálják párhuzamos csomagokra végrehajtás előtt (ez ugye jó DX11 és DX12 alatt is). És csak ezt kell úgy átírni hogy mostmár maga a program megtehesse ezt.
    Rosszabb esetben az van hogy tényleg hw korlát van, amit spéci módon sorban kell etetni, elég korlátos módon/limitek között és azon belül tud csak párhuzamosítani valamennyire az egész rendszer. Pl egyszere ilyen 31+1-es csomagokat tud csak megenni, és a feladatot ilyen 32-es csomagokban kell sorban adni neki... nem pedig ráengedni mittomén 300-at egyszerre. :D

    Majd kiderül. :)

Új hozzászólás Aktív témák