- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
mlinus #11499 üzenetére
A link alatt található felvétel alapból elég rossz, mert nagyon szaggat. Itt már jobb a helyzet. Az viszont biztos, hogy nem ez lesz a DX 12 húzócíme.
Ilyen szűk terek még a Doom 3-ban sem voltak.Ilyen környezetnél több száz FPS-el kéne mennie a játéknak normális optimalizálást feltételezve.
-
mlinus
őstag
ezt a caffeine-t hagyjátok már.... 1 ember csinálta, steamen többnyire negatív státuszban, és így néz ki a játékmenet
-
rocket
nagyúr
válasz
Petykemano #11492 üzenetére
A termek nevet nem mondta az AMD elnoke, csak a media gondol a ZEN-re,de lehet valami GPU is.
-
deadwing
addikt
Caffeine-ből van már tesztelésre használható dx12-es verzió?
-
válasz
#45185024 #11488 üzenetére
lezárult a proci kezdeti tervezési fázisa, és előállt egy adatbázis, amelyet elküldve a gyárba ott előállítanak egy maszkot, amely alapján elvileg megkezdhető a zen sorozatgyártása. gyakorlatilag ez egy újabb iterációs folyamat kezdete. addig finomítják ezt a maszkot, amíg a gyár részéről sorozatgyártásra alkalmasnak nem találják, illetve a már ezzel legyártott termék funkcionálisan is megfelelő.
-
közben állítólag az amd tapeoutolt a zennel.
-
huskydog17
addikt
válasz
janos666 #11484 üzenetére
Hali!
Én még tavasszal próbálkoztam vele, akkor még nem volt olyan opció a RaptR-ben, hogy a felvételt lemezre mentse, így nem is foglalkoztam onnantól vele. Több más felvevő szoftvert kipróbáltam még akkor és a helyzet igen elszomorító volt, mert egy kivételével mind trehányul használta a VCE motort, már amelyiknél volt VCE implementáció. Ez alatt azt értem, hogy ha bekapcsoltam a VCE enkódolást, akkor általában vagy divetítés lett a vége vagy végtelenül pixeles ronda kép, rosszabb eseten mindkettő.
Volt/Van azonban egy olyan, amely kiválóan használja a dedikált fixfunkciós enkódert és ez a Mirillis Action. Ez gyönyörűen, frame drop nélkül veszi fel a játékokat, én 60 FPS-el veszek fel és hibátlanul működik. Én egy Radeon 7870-el veszek fel anyagot (első generációs VCE motor és sok órányi felvételt készítettem különböző játékokban) és semmiféle sebességbeli problémával nem találkoztam eddig, kiválóan veszi fel 60 FPS-el úgy, hogy valós időben, a felvétel készítése közben tömörít. A képminőség pedig szerintem szintén kiváló, legalábbis magas szintre állítva.Ha egy példaértékű, VCE-t támogató szoftvert keresel, bátran ajánlom neked az Action-t!
A legkisebb mértékben sem szeretnék itt xy terméket reklámozni, mindössze a tapasztalat nekem azt mondja, hogy egyelőre az Action használja értelmesen a VCE motort. -
Laja333
őstag
Asszem ezzel a módszerrel már lehetne mérni a sokszor előforduló témát: a motion to photon latency-t.
STAMP... 4.4 trillió FPS-es kamera. A japánok betegek... -
janos666
nagyúr
Frissítettem a driver-t 15.10 beta-ra (15.7.1 WHQL-ről) és frissült vele a RaptR is. Így most működik a VCE, még 1080p60-ban is vesz fel. Még szebb is a kép, mint a Sandy féle QuickSync-el (azonos bitráta mellett), viszont néha "hullámzik" kicsit a sebesség (mint mikor régen megnyúlt a VHS szalag), vagy akár meg is akad egy-egy pillanatra. Illetve a RaptR nem tud olyat (vagy nagyon el van rejtve az opció), mint az AfterBurner, hogy a felvételhez szinkronizálja az fps-t, így hiba futott a játék >60fps-el, a videón úgy néz ki, mint a monitoron nézne Vsync nélkül, minusz a tearing (az nincs, de a folyamatosság sincs meg, hogy minden képkocka pont 16.66ms-el követi az előzőt a 60fps videóban, hanem random ki van választva 60 a "sok"-ból).
Szóval még mindig nem tökéletes nálam, inkább csak súrolja a használhatóság határát (talán kisebb bitrátán vagy alacsonyabb minőség beállításon egyenletes lenne). De legalább már csinál valamit ahelyett, hogy semmi nem történik, vagy legfeljebb kifagyasztja a programot. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #11481 üzenetére
Arra ezek a programok egyáltalán nem alkalmasak. Az, hogy melyik architektúrának fekszik jobban csak a teszt után derül ki. Amire alkalmasak ezek a programok az az, hogy meghatározható legyen, hogy az adott alkalmazás mennyire terheli le a GPU-t. Konkrétan eldönthető, hogy a PC-s port trehány vagy elfogadható, esetleg minőségi. Mi évek óta kiszedjük a trehány portokat, mert ezek csak a PC megítélését rontják. Jelenleg minimum elvárjuk egy alkalmazástól, hogy a GPU minimum 30%-os mértékben leterhelje. Ez alatt nem kerülhet be semmi, az már túl rossz. Persze a 30%-ot is tekinthetjük annak, és szerintem az, de manapság ennyi az átlagos hardverterhelés.
-
#45185024
törölt tag
Mad Max Ajánlott gépigénye:
CPU: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz
RAM:8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher) -
Vityaa
tag
válasz
Malibutomi #11474 üzenetére
csak ful HD-ban játszok, the crew, mad max,f1 kb. ilyen játékokkal játszanék. Azt hogy az ATI többet fogyaszt azt tudtam, teljesítménybeli különbségre voltam kiváncsi, illetve hogy ár érték arányban melyik a jobb. Köszi a választ. Gyors volt
-
Vityaa
tag
Sziasztok,
melyik kártyát érdemes megvenni, szinte csak játékra lenne, i5 3550, 8 gb ddr3 hyperx, asus p8 alaplap mellé. GTX 970 4 gb vagy R9 390 8 gb. Árban kb. ugyan ott vannak Esetleg valami mást?
Köszi a válaszokat. -
#52815360
törölt tag
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Ez a gyakorlatban mit jelent? 200fps vs 240?
-
-
huskydog17
addikt
válasz
daveoff #11468 üzenetére
Steam-en 7 euró, de van hozzá ingyenes demó is.
#11469 Malibutomi: Igen, látványra nem mutat semmi újat, sőt nem egy nagy durranás. Szerintem Dylan fogta az UE4 motort és ami benne volt, abból összerakott egy kis játékot.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Grafika kb DX9 szintu ahogy nezem.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #11467 üzenetére
Itt ez most 5.99$-ért a teljes játék, vagy ez mi? Annyit megér, hogy kipróbáljam....
[link] -
Ren Hoek
veterán
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Két kérdés: Async-e? Illetve Maxwellen hogy-e fut-e?
-
huskydog17
addikt
Ha volt már, akkor elnézést!
Néhány napja csendben megjelent az első DirectX 12-es játék: Caffeine
Az új API átlagosan 20%-os sebességelőnyt jelent, a programot egyetlen ember (Dylan Browne) készítette az Unreal Engine 4 segítségével (4.9.2-es motorverzió).
A DX12 október 11-én került a játékba a v110-es patch jóvoltából.
A még csak 22 éves fejlesztő Twitter oldala.
-
Egon
nagyúr
válasz
daveoff #11462 üzenetére
Hmmm, vajon miért jut eszembe az a bizonyos, egy BMW-n olvasható felirat: "Suzuki, a ti autótok!"...
Egyébiránt lehet, hogy nem akar már venni semmit sem egy olyan cégtől, amelyik nagyon sunyi lett az elmúlt években...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yllgrim #11452 üzenetére
Áh nem szükséges. Inkább a gyártókat húzom le. Nekik van bőven.
De köszi.
(#11454) Ren Hoek: Nekem a munkám miatt fontos a funkcionalitás. Ezért kell nagy tudású cucc. Nem feltétlenül kell szupergyors, de lehetőleg tudjon mindent, amit lehet, hogy ha kapok valamihez hozzáférést, akkor azt meg tudjam nézni.
Most úgy néz ki, hogy LGA1150-es vagy Socket FM2+-os lapot kérhetek. Szóval az fogja eldönteni, hogy mennyi pénzt akarok elnyomni procira.
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy mire kell pontosan? Akarnál rá fejleszteni?
Mert amire elterjed már lehet fényalapú biokvantumprocesszorok lesznekHa ennyire bonyolult lefejleszteni, és ennyire nulla szinten van a procikban támogatottsága. Amire elterjednek a Skylake<-k addig ezer év is eltelik. Ki cserélné le a jó kis Hasikat pl, mikor bőségesen jók még...
Itt a nagy kérdés az, hogy kiadnak egy játékot úgy, beleölve rengeteg energiát az IOMMU-s IGP-s fejlesztésbe, és közben meg senki nem tudja majd használni... vagy ezért venne majd valaki Skylake-t? Ez még sok év mire elterjed.
(#11453) Pepeeeee: Nem úgy volt, hogy előbb Crytek-nek gyűjtünk Indiegogo-n az új gépére? + a gigapartira Lisa Su-val?
-
#45185024
törölt tag
Emlékeztek mikor a vak Izaurának gyűjtöttek pénzt a látásjavító műtétére?
Na akkor gyűjtsünk Abunak egy gépre.
Felajánlok 1 DollártAki szereti azé aki nem szereti azért adjon neki egy dollárt !
Gyerünk pupákok adakozzatok -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11448 üzenetére
Hát ez van. Én is sajnálom, de gondoltam rá, hogy napi 14 óra mellett nem fog örökké működni. Baj igazából nincs, mert van még mellette több pótalkatrész, szóval össze tudtam rakni egy gépet munkára. Aztán majd várom, hogy mi van elfekvőben. Én ráérek. Mondtam, hogy a szállítási költséget duzzogva, de állom.
(#11447) Ren Hoek: Áh olyat nem fogok kapni.
Igazából csak lapot kértem, mert procit majd veszek bele magam. Úgyis tudom, hogy van egy rakás elfekvő tesztalaplap, ami megjárta a Balkánt és ma csak fel van rakva egy polcra. Tökéletes lesz.
-
Ren Hoek
veterán
+Ennyi cikk után már küldhettek volna neked egy Skylake + dual Fury VR gépet simán AMD-ék
Az tudna IOMMU-t is... Nem, amúgy viccelek, én bírom az írásaidat, mert szakmailag ott vannak... mégha mások kicsit túl lelkesnek élik meg AMD, és túl negatívnak NV oldalon. Ha nem lennének, lehet nem is tudná senki itthon, hogy mi az az aszinkron kompót.
Vagy a PH!-sok összedobhatnának egy APU + Fury VR gépet számodra -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11419 üzenetére
A Q9550-nek már mindegy, mert az alaplap 8 év után felmondott, ráadásul rendkívülivel.
Szóval mindenképpen váltás lesz. Azt még nem tudom, hogy mire, de biztos nem Sany Bridge-re. Olyan processzort akarok, ami támogatja a WDDM 2.0 IOMMU címzését. Egyelőre még beszélek az alaplapos spanokkal, hogy mit tudnak küldeni olcsón, aztán ahhoz veszek valamit.
-
Dark KillerX
addikt
A FX proci témával kapcsolatban, még annyit, amióta lecseréltem a 7950-et ami ment 1150/1600Mhz-et is, mindezek ellenére, egy GTX960-ra, jóval kiegyensúlyozottabbak lettek a játékok, és bizony ez FPS ugrás számokban is megmutatkozik, mert pl a GTA, vagy akár az F1 2015, kb 15-20%-al lett gyorsabb, de pl a Dyning Light , simán 30%-al, ott nagyon látszott a CPU limit, ami köszönhető amúgy is gyenge 1 szálas teljesítménynek,amit a driveres optimalizálatlanság tovább rombolt.
Lehet majd csinálok pár mérést, hogy lássuk számokba, kb mekkora CPU- limit van driveresen a Catalystba építve
-
válasz
Yllgrim #11440 üzenetére
Engem a "komoly játékos" duma nem érdekel, én azt nézem, hogy minek van értelme. A meglévő 8350-es konfigokkal különösebb gond nincs, bizonyos játékokban szarul teljesítenek (további fájás, hogy főleg AMD VGA-k mellett), de nem nagyon, mert az órajel valamennyire kompenzál. A gond azzal van, hogy ha valaki játékra venni akar, annak abszolút nem lehet jó szívvel ajánlani, max. ha 1-2 specifikus cím nagyon a célkeresztben van. És ez szomorú.
-
Yllgrim
őstag
válasz
daveoff #11441 üzenetére
Nem CPU topik de az I7 termeszetesen erosebb es egyenletesebb teljesitmenyt ad amit akkor veszel eszre amikor valtasz. En hobbi jatekos vagyok, szep magyarul koca jatekos, nekem nincs idom ilyeneket figyelni, ha besziv a jatek akkor annyi. Kimerni vannak szaklapok akik kimerik ezeket.
Ami megszunik az a nagy ingadozas a minimum FPS-ekben, bar en CPU-VGA-RAM teren is ugrottam, 8350 4.8GHz-rol 4790K 4.6GHz, 16GB -> 32GB RAM, 290X ->Fury X, szoval itt erezheto a kulonbseg, a driverek is finomodtak azota. Nyers eroben orbitalis a kulonbseg (per core) ez nem vita, FHD->4K ugras gyonyoru valtozas, jatekelmenyben ez utobbi adott olyan plusszt amit en szemelyesen merek (legyen szep a jatek, grafika
). Ha nagyon rocog akkor csencselek a beallitasokkal.
Most jutott eszembe, I7 alatt egy darabig hasznaltam a 290X-et es az adott egy eleg nagy lokest FX-hez kepest amit le is irtam par helyen akkor. Mondjuk ez nem meglepo
Ugye ha tobb a keret akkor jobbat veszel, az akkori osszegbol az volt a legjobb megoldas I5 vs FX kozott vacilaltam, volt kollegam aki az I5 melett dontott, huzva nem hozott annyitt az I5-e (Haswell) mint az FX-em huzva 3DMARK-ban, de ez megint mas tortenet.
Plusz nalam szemelyes preferencia a munkara valo alkalmassaga a konfignak, ezert vettem ASRock lapot is mert a lap is tamogatja a passthrough funkciot, virtualizaciot meg par nyalanksagot ami kell...
Befejeztem az OFF-ot.
-
daveoff
veterán
válasz
Yllgrim #11440 üzenetére
Nekem nem volt még FX procim, de akik intelre váltottak, itt a fórumon legtöbben azt mondják, hogy megszűntek a mikróakadások, és min fps-ben komoly előrelépést hozott a váltás, ezt a tesztek is jól mutatják. Na most ha játékélményről van szó, akkor ezek pont olyan dolgok, amik egyértelműen az intel felé billentik a mérleg nyelvét. Neked mi a tapasztalatod ilyen téren?
-
Yllgrim
őstag
Akkor ha visszaterunk a kezdetekhez akkor a komoly jatekos nem vesz I3-at, hanem vesz I5-t minimum de inkabb I7-et (mert a penz ugye nem szamit) vesz melle 1-2 top VGA-t meg 16-32 GB RAM-ot es meg van oldva a dolog. Na most jatekelmeny szempontjabol az altalam linkelt konfig mennyivel ad kevesebbet? (vagy forditsd at a magad I3-as konfigjara ha ugy jobban tetszik)
J a t e k e l m e n y.
Az allaspontunk alapulhat mindketton egyszerre, nem csak kulon kulon, adott penzbol a legjobb (OFF)muszaki(/OFF) megoldas, szemelyes preferenciak sokat szamitanak (mennyi a keret, milyen hosszu tavra tervezed az adott konfigot... na meg jatekon kivul tervezed-e masra is, nalam peldaul a 8350 sokkal jobban fekszik a VM-eknek mint az I3, meg ha Skylake is...Jelenlegi OS-em jobban preferalja a tobszalusitott alkalmazasokat, jobban hasznalja fel az eroforrasokat, oda I7 (ami most is van ) vagy 8350)
-
válasz
Yllgrim #11427 üzenetére
Összehasonlítottam az aktuális legfrissebb középkategóriás VGA-hoz való CPU-t a két gyártótól. Zavar-e, hogy az egyik 3 éves, játékban lassabb, drágább és sokkal többet fogyaszt? A legkevésbé sem. Zavarja azt, akinek ez a terméke, és aki nem adott ki 3 éve újabbat. Engem az érdekel, hogy van-e bármi érv arra, hogy játékra a 8350-et vegyem. Az, hogy 3 éves technológia, nem éppen az...
Ui: Le kellene már arról szokni, hogy a vitában éppen kialakult álláspontunk érdeke szerint össze-vissza keverjük a műszaki és a vásárlói szempontokat.
-
Locutus
veterán
válasz
Malibutomi #11437 üzenetére
Gratulálok, kiválóan félremagyaráztad amit írtam.
Nyilván a hírt nem ők adják ki, ők csak felfújják némi hatásvadász címmel és tartalommal.Megjelent ez a hír ugye máshol is, ahol a helyén van kezelve a tartalma, és a többi új funkciója sem csak egy széljegyzetben szerepel.
-
Yllgrim
őstag
Rola, es nem en hoztam fel, vissza kell porgetni kb 15 hozzaszolast es meg lehet talalni a kiindulo ertekezest Locotus-tol
Kezeljuk helyen a dolgokat.
Nem en hasonlitottam mas procikhoz raadasul hanem gbors, tehat kerdezd meg ot miert hasonlitotta ossze azokat a procikat. Attol meg akinek egy 6300-a van vagy egy 8350-e egy hozza pariban levo VGA-val teljesen jo jatekelmennyel fog tudni jatszani, hiszen azert jatszunk. Kivancsi vagyok hanyan vannak ugy, hogy jatek kozben azon jar a agyuk: "Ez az I7 ugy adja neki , mint a diszno, de jo hogy meghuztam a VGA-t most hasit..." ugye nem ezen jar az agyatok jatek kozben? Ha igen, tudok javasolni par kivallo szakembert...
Mindenki a az igenyeihez es penztarcajahoz merten fog gepet vasarolni es jatszani vele, attol hogy mas a konfigja nem lesz rosszabb a jatekelmenye mint egy mindenbol a legjobbat vasarlonak, csak a tobbszoroset adja ki
-
pomorski
őstag
Most épp melyik fél áll nyerésre/vesztésre?
-
#85552128
törölt tag
AMD - Q3:
Bevétel: 1.06 milliárd
Veszteség: 158 millióQ2:
Bevétel: 942 millió
Veszteség: 137 millióKíváncsi vagyok, hogy alakult a market share, de ez így gyengének tűnik...
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #11413 üzenetére
Az mondjuk igaz, hogy a másik gépben az 5600k+260X párossal gyorsult Mantle alatt nem is kicsit a Dragon Age: Inquisition (BF4 azon is katasztrófa volt). Viszont ebben szerintem az AMD DX11-es drivere is közre játszott.
Egy jobb procival a DX11-es mód minden tekintetben jobban fut Furyval.Majd a hétvégén berakom a 970-et az 5600k mellé (
) kíváncsi vagyok mennyivel lesz gyorsabb ugyanazzal a procival, de hatékonyabb driverrel.
-
-
daveoff
veterán
Értem, akkor legalább valakinek van haszna is belőle.
Ha az átlagos játékosok kicsit jobban utánanéznének, akkor nem ennyit költenének procira. Még mindig ott tartunk, hogy jobban megéri egy kiengyensúlyozottabb konfigot összerakni, sokkal többre megy vele az ember, mint egy erős gpu, gyenge procival páros. Ha be is válik ez az irány, amit az új API-k vetítenek előre, akkor odébb vagyunk még attól, hogy a legolcsóbb proci is elég legyen egy középkategóriás gpu-hoz. Meg eleve a piac engedné, hogy ilyen irányban menjen el ez az egész? Ennyi erővel ezentúl senki nem venné meg a drágább procikat. Vagy kizárólag a belépő szintű felhasználóknak próbálnak kedvezni, mert ők vannak többen? A felső kategóriában ezért nem hoz szinte semmit hasznot a mantle?
-
-
Locutus
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #11413 üzenetére
Nekem tették bele, mert a Dragon Age-et nem akartam 10 fps-sel játszani, így ment az 40-nel is.
Nehogy azt higgyétek, hogy aki tud venni egy 40-70k-s Radeont az képes venni egy 40-70k-s processzort. A helyzet az, hogy a procira a legtöbb átlagos játékos 100 dollárt költ, hogy több maradjon a GPU-ra. -
daveoff
veterán
válasz
-Solt- #11404 üzenetére
Olvastad Szaby hsz.-eit a Fury topikban? Na azokból kiderül mennyit, és hány játékban segít a mantle a júzereknek, az a pár játek az maximum 1, talán. Tudom, nagyobb távlatokban kell gondolkodni, és más céljai vannak a mantle apinak, de ha egyszerűen használhatatlan, akkor minek teszik bele a játékokba?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #11411 üzenetére
A TressFX egyszerű, mert nyílt a forráskódja. Bár a TressFX 2.0 és 3.0 bonyolultabb, mert annak két OIT verziója van. Egy PPLL adatstruktúrát felépítő és egy mutex zárolásos. Előbbi eléggé szabványos kód, és ez jól működik a Tomb Raiderben, de lassú. Utóbbi kvázi szabványos kód, de olyan hardvert igényel a problémamentes futtatása, amely virtualizált LDS-t használ, de cserélbe sokkal gyorsabb. Ezt használja a Lichdom és sajnos ezt AMD-only effekté rakták a fejlesztők. A legjobb opció, amit az AMD javasol, hogy építsék be mindkettőt, és akkor a PPLL adatstruktúra mehet a mutex zárolást nem szerető hardvereken.
-
-Solt-
veterán
válasz
gainwardgs #11406 üzenetére
Laja beelőzött...
(#11407) gbors: Ez már nézőpont kérdése szerintem!
Legkisebbként elérni azt, hogy abba az irányba menjenek a dolgok ami nekik jó, szerintem több mint katalizátor még akkor is, ha ehhez azért szerencse is kellett. De abban egyetértek, hogy az igazi fokmérő majd a kasszánál lesz.
(#11408) Egon: A kommented volt olyan mint a példám, sajnálom, hogy nem tűnik fel.
-
Laja333
őstag
válasz
gainwardgs #11406 üzenetére
AZ Nvidia PhysX-e miatt, ami extra teljesítményt von el a CPU-tól Radeonok esetén (ugye, nincs gpu-s PhysX). Emiatt ne az AMD legyen már a hibás.
Low LVL api pont ezt lenne hivatott orvosolni: több CPU erő biztosítása, amiből AI vagy fiziksz számítható. Csak mindenkinél bekattant az "AMD CPU-k miatt csinálták".
-
Nem tartunk még ott, hogy ezt értékelni lehessen. Ha a 4. és az 5. lépcsőben is sikerül érdemit letenni az asztalra, akkor lehet megnézni, hogy ezt lehet-e cash-re váltani. Egyébként ha a negyedikben igen, akkor az egy súlyos hiányosság befoltozása, ami még éppen csak nem borult a fejükre (de már majdnem - ld. Project Cars), tehát ebből nem extra bevétel lesz, hanem további veszteségek elmaradása. Ha az ötödikben is jók lesznek, abból lehet extra pénz, de ha "megvárják" vele az első Pascal kártyákat, akkor abból sem...
(#11404) -Solt-: a felsoroltak nem sikerek, hanem katalizátorok. Ja, mindenben van potenciál, csak előbb-utóbb azt kell tudni pénzre váltani.
-
-Solt-
veterán
Emlékeim szerint a fejlesztési költsége minimális volt, ha ebből indulunk ki, akkor már jelenleg is eléggé jól állnak vele szerintem,
- Pár játékban igencsak jól jött a júzereknek.
- Szorosabb kapcsolat nagyobb stúdiókkal.
- A DX12 érkezését jelentősen befolyásolta, így elérte, hogy abba az irányba menjenek a dolgok, ahol az AMD önmagához képest jobban szerepel.És akkor ott van még a Vulkan és a LiquidVR... utóbbiban az eddigiek alapján van potenciál.
A jelentős extra teljesítményt szerintem konkrétan nem fogjuk látni, mert azt majd "elköltik" a fejlesztők másra. (látvány, ai, akármi) Max pár játék lesz ami jelenleg szarul megy, és DX12 után javul a teljesítménye. Pl PCars, vagy mi a neve!
-
imi123
őstag
A Mantle nagyon jól muzsikál AMD-n.
Annyi probléma van vele hogy így hozza az NV DX11 teljesítményét.
Azért ez a "DX11 haszálhatatlan" elméletnek némileg ellent mond.Azért született az új API hogy az AMD procik is versenyképesek legyenek és programozók kevesebb munkávál olcsóbban el tudják készíteni a játékokat,így minél nagyobb hasznot hozva a kiadóknak.
Ugyan így azért lettek a konzolok olyanok amilyenek mert rámentek a mielőbbi megtérülésre.
Az egész csak pénzről szól semmi másról.
-
Egon
nagyúr
Különítsük el a technikai sikertörténetet, a gazdasági sikertörténettől; illetve nézzük meg, hogy a felhasználók szempontjából hogyan néz ki konkrétan a Mantle (és nem egyéb API-k, amelyek megjelenését esetleg valamilyen mértékben eszkalálta a Mantle), mondjuk a kiadása óta eltelt nemtomhányév alatt megjelent/támogatott programok számát tekintve, és úgy nézzük meg, mi marad a "sikertörténetből"...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung LCD és LED TV-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Starlink
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged