- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tibcsi0407 #10873 üzenetére
dos and don'ts
Az "s" többesszám, nem pedig létige.
-
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407 #10711 üzenetére
-
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407 #10706 üzenetére
Csak az NV árulja nagyobb haszonkulccsal a kártyái jó részét, és ez sem most kezdődött, hanem már a Keplernél. Ja és a GTX kategóriájú kártyákból többet is adnak el mint korábban...
Igen az 560 (Ti) sokkal közelebb volt az 580-hoz teljesítményben, mint most a 960 a 980 (Ti) -hez.
A 960 és 970 között elég nagy rés van teljesítményben, talán ha megjelenik a 380X akkor az NV is kihoz egy 960 Ti-t. -
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407 #10708 üzenetére
Nem hiszem, hogy az igazgatói tanács ülésein az lenne a téma, hogy nekünk, hogy a legjobb!
Egyébként szerintem visszaállnak majd a korábbi trendek ha nőnek az eladások. Bízzunk benne, hogy a VR jó mozgató rugó lesz.
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407 #10706 üzenetére
Egyszerűen nagyobb haszonkulccsal árulják a kártyákat.
Igen, és ezt azért teszik, mert kevesebb fogy belőlük, és így kompenzálnak.
-
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407 #10701 üzenetére
GTX 560 (Ti) anno kb. ugyan annyiba került mint most a GTX 960, csak az 560 (Ti) -n kevesebb volt a haszon.
2008-as pénzügyi válság előtt, nem csak a VGA-k voltak olcsóbbak...
-
Televan74
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #10701 üzenetére
Az árkategória eltolódását meg lehet köszönni az AMD másfél éves csúszásának.És ha már az Nvidia ilyen jó áron adja a top kártyáit,akkor már az AMD sem marad le a vonatról.
-
Laja333
őstag
válasz
tibcsi0407 #10223 üzenetére
Nekem is ez a fura, fel is tettem a kérdést, de nem kaptam választ.
Miért teljesít hajszálra úgy, mint a 390x? Egyedül a ROP mennyisége közös. -
#35434496
törölt tag
válasz
tibcsi0407 #10223 üzenetére
Már megkapták és letesztelték az amd kártyákat így közölhetik a valós mérést.
-
gtamate2
veterán
válasz
tibcsi0407 #10217 üzenetére
A végén még kiderül hogy a Maxwell nem csak dx 11-ben jobb akkor kíváncsi leszek mi lesz itt.. dx13 várás?
-
rocket
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #10217 üzenetére
Raadasul mindezt aszinkron computetal produkaljak a Radeonok es anelkul a 980Ti, persze biztos nem FAIR a teszt, legkozelebb semmit nem kapnak majd tesztelni
-
wjbhbdux
veterán
válasz
tibcsi0407 #10064 üzenetére
Az Arkham Knight egy merfoldko volt a PC jatek tortenelemben, soha tobbet nem lehet rossz AAA portot lenyomni az emberek torkan, mert megindul a Steam Refund aradat.
-
válasz
tibcsi0407 #10075 üzenetére
az oxide ezt csinálja.
-
válasz
tibcsi0407 #10068 üzenetére
nekem az is elég lenne, ha az nvidia csak a saját termékeire optimalizálna, a többit pedig rábízná a fejlesztőre. itt pl arra a szitura gondolok, ami a gta 5nél is volt, mindkét ihv szállított kódot, bele is került. a witcher 3 pc-s portja ezzel ellentétben hairworksszel jelent meg, és volt kódjuk a konzolokból a tressfxhez, az nem kerülhetett bele a pc-s kiadásba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407 #10068 üzenetére
A valós különbségről sokat elárul a Nitrous. Ezt a motort úgy építették, hogy minden gyártóval együttműködtek, és egy évvel korábban megosztották velük a teljes forráskódot. Ez a normális fejlesztés. Sajnos lesznek olyan fejlesztések, ahol megírják a kódot az Xbox One-ra, és azt egy az egyben áthozzák PC-re. Na az gáz lesz, mert sokkal rosszabbul teljesíthet benne minden nem GCN architektúra, csupán azért, mert minden döntést csak a GCN-t szem előtt tartva hoztak meg. Ebből lesz szerintem a jövőben a probléma, nem az olyan fejlesztési modellből, amit az Oxide folytat a Nitrous esetében.
Az világosan látszik, hogy az Oxide járja most a nehezebb utat azzal, hogy mindenkire optimalizálnak, viszonylag sokat. És ez előtt le a kalappal, de félő, hogy a többség csak az XO-ra fog optimalizálni. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #10064 üzenetére
Ezert irtam a masodik felet. Most gyakorlatilag ugyanaz az API lesz, kiderul hoz-e valami elonyt.
Egyebkent mi az hogy szarul fut a tobbsegi hardveren? Miota erdekli ez a jatekok keszitoit? Pont az ubisoft mondta, hogy majd vesznek az embetek uj vga-t.
Ahogy te is valtottal nv-re mert valami szarul fut amd-n , ha netan ugy alakul akkor valtanak ok is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407 #10060 üzenetére
A naiv konzolportok rosszabbak lesznek, mert olyan kódot is át lehet hozni az Xbox One-ról, amely sokkal rosszabb hatékonysággal fut a többi architektúrán, mint például a Nitrous. Ez azért nem egy átgondolt stratégia sajnos, függetlenül attól, hogy az MS arra buzdít, hogy jó az Xbox One kód PC-re. Persze GCN-re jó, de a többire egyáltalán nem az.
-
Yllgrim
őstag
válasz
tibcsi0407 #10052 üzenetére
Te tenyleg ugy gondolod, hogy mindazok akik foggal kormmol harcolnak az NV oldalan azok majd valtanak (az X-edik atveres utan is
)? Nem fognak, majd el lesz magyarazva, hogy az NV a mostanra tervezte a kartyait, nem a jovore, meg hogy a csucstechnologiaert perkallni kell, meg a szoftveres tamogatas, meg piacgazdasag es uzlet, meg az anyam kinja...
Nem lesz itt semmi valtozas a mag vasarlobazisban
Ugyanugy megveszik majd az uj termekeket is, akar jobb/rosszabb, mint ahogy a hulyei megvalasztjak mindig ugyanazokat a politikusokat is
Figyeld meg, szepen sorban jonnek a kommented utan az elharcosokMegyek is chipsert a kisboltba, ma lightos napot kertem
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #10060 üzenetére
Nem erted a lenyeget. Az egesz pc szegmens az nv elonnyel egyutt picuri a konzolos piachoz kepest, azokra keszulnek a jatekok, onnan hozzak at pc-re. Ott meg mindenben amd van.
A DxX12/Vulkannal annyi a kulonbseg, hogy nem kell atkoholniuk dx11-re, es ez hozhat kulonbseget. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407 #10054 üzenetére
Azt nem kell implementálni, mert a feldolgozási modell követeli meg a TIER3 bekötést. Arra kell írni a kódot, és azt a kódot tudja az API úgy kezelni, hogy fusson az alacsonyabb szinteken. Maga a DX12-ben nincs definiálva az, hogy csak TIER2 vagy TIER1 bekötésre írsz programot. Ilyen formában egy kód nem fut az API-n, mert a Shader Modell 5.1 hiányolni fogja a shaderekben a bekötést. Nem fogja lefordítani a kódot D3D bájtkódra, mivel az API nem fogja tudni kezelni a shaderbe írt memóriaelérés nélkül. Erre a validátor fel fogja hívni a figyelmet.
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #10054 üzenetére
Egy dolgot kihagytál az elméletből: konzolok. Azok is GCN-ek és az API is szinte ugyanaz. Úgy máris borulnak az arányok. Nagy kérdés, az Nv mennyit fog segíteni az optimalizálás, de aggódom, hogy nem fogják tudni szoftverből megoldani a hardveres hiányokat, szóval a legjobb eset nekik szerintem ha nem lassabbak, esetleg picivel gyorsabbak, a másik véglet meg kb. 50-60% lemaradás a Dx11 alatt hasonló sebességű kártyák között.
-
válasz
tibcsi0407 #10052 üzenetére
Pont a Maxwell a legékesebb bizonyíték arra, hogy üzletileg működik ez a megoldás. Teljesítményben ráhoztak egy alig-javulást a 780Ti-780-760 hármasra, és vitték az emberek, mint a cukrot. Fogyasztói társadalomban élünk, a built-to-last megközelítés (sajnos) nem tesz senkit sikeressé
. -
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #10052 üzenetére
Nem a tesztből vontam, hanem a DX12 technikai alapjaiból.
Az Nv szándékosan arra játszott, hogy megalkossa a Dx11 alá legjobb teljesítmény/fogyasztás arányú GPU-t, azonban az ilyesmi nem megy kompromisszumok nélkül. Sikerült is nekik, hülyére is keresték vele magukat.
Az AMD fogyasztásbeli hátránya is nagyban származott abból, hogy sok DX11 alá felesleges dolgot tudott. Ezek a hátrányok viszont most a DX12-vel előnnyé válnak, hiszen az eddig feleslegesen helyet és energiát fogyasztó egységek megmutathatják, mit tudnak. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #9944 üzenetére
Nem ertem, gyorsabb most a DX11-ben mint a DX12-ben ?
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
tibcsi0407 #9944 üzenetére
Azt hittem erősebb a Skylake.
AMD jó gyenge,
-
Petykemano
veterán
válasz
tibcsi0407 #9904 üzenetére
a $699-es árával alá akar vágni a Fury X-nek?
-
h1mpi
félisten
válasz
tibcsi0407 #9904 üzenetére
Ez elég beteg, végre egy olyan AMD termék amit megvennék
-
#45185024
törölt tag
válasz
tibcsi0407 #9904 üzenetére
Te jó ééég egy 16 Gigás két magos 390 es
Ez a szörny kinek a rémálmából pattant ki ? Fury proval kellett volna ezt csinálni...
Majd lehet mondani direct x 12 alatt ó hát ezt a 980ti-t még egy 390 is megveri -
válasz
tibcsi0407 #9649 üzenetére
Igazából bármennyi is lehet - ha előtte sorosan hajtott végre a GPU, és utána ők megerőszakolták a kódot, hogy mindenképpen sorosan hajtson végre nVidia GPU-n, akkor nem kellene nagyon különbségnek lenni...
-
válasz
tibcsi0407 #9641 üzenetére
Azért érdekes ez a műsor, mert ha az nVidia valóban csak sorosan képes végrehajtani, az nem magyarázza, hogy miért ment le a teljesítmény a béka segge alá az Oxide-nál.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407 #9635 üzenetére
az nv oldalon én azt látom hogy az async sor gyakorlatilag a compute és a graphics összeadása ami azt jelenti hogy nem átlapolva, párhuzamosan futnak a feladatok hanem egymás után, azaz nem működik az async
persze hogy tudja, de csak driverből úgymond emulátva (context switch) amivel sok esetben csak sebességet veszít, ezért kapcsolták ki az AOTS benchmarkban a funkciót
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #9635 üzenetére
Pedig pont ez lenne az async lényege, hogy a compute és a graphics nem összeadódik, hiszen az a soros végrehajtás.
Jól működő Async módnál gyorsabbnak kellene lennie ennél a végrehajtásnak.
Szerk.: a kép alapján éppen hogy nem működőnek tűnik Nv-n, míg AMD meg igen. Az más kérdés, hogy a kisebb compute munkákkal úgy tűnik, hamarabb végez az Nv, de az egy egészen más téma.
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407 #9627 üzenetére
Van egy kis bibi a fő állítással:
"NVIDIA GPUs are programmed as a sequence of kernels. Typically, each kernel completes execution before the next kernel begins, with an implicit barrier synchronization between kernels. Kepler has support for multiple, independent kernels to execute simultaneously, but many kernels are large enough to fill the entire machine. As mentioned, the multiprocessors execute in parallel, asynchronously."Az, hogy ez nem zárja ki a feltételezett problémát, miszerint bizonyos grafikai állapotok esetén csak kontextusváltással tudnak futni az "async" shaderek. Tehát tényleg tudja, csaképpen nem feltétlen lesz tőle gyorsulás, hiszen éppen az lenne a kívánatos, hogy amíg bizonyos grafikai műveletekkel foglalatoskodik a GPU, addig futhassanak más dolgok is rajta.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
szerintem olvasd tovább a fórumot, vannak az eredeti programnak hibái/hiányosságai amire a többi programozó rá is mutatott, emellett a program nem a sebességek összehasonlítására szolgál (nem benchmark) hanem csak az async képesség bizonyítására
egyébként a képet elnézve az amdn működik az async, nvn meg nem
-
Ren Hoek
veterán
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
Szerintem hozzá kell szokni a fejlesztőknek és úgy mindenkinek, hogy különbözőek az architektúrák, és külön-külön kell fejleszteni, optimalizálni (970 3.5 memóját figyelembe venni, bár eddig az az álláspont, hogy sima ügy, csak pár sor)... ezt csak tetézni fogja, ha megjelenik mondjuk a Pascal, később pedig AMD-nek új arch.
Kíváncsian várom a folytatást... mindig azt mondom, hogy bármikor ki lehet szállni, csak figyelni kell a használtpiaci árakat. Ha nagyon beijednek az NV userek és elkezdik szórni kifelé a kártyákat, akkor lehet csatlakozni. Addig felesleges parázni, mert egy AOTS demo nem jelent semmit.
-
válasz
tibcsi0407 #9629 üzenetére
nem igazán. a játékmotorok azért szeretik tömve tartani a gpu parancslistáját.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #9627 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3379
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3425, 94% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest