Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZephX
senior tag
Sziasztok!
Belenézegettem az összefogalóba, de nem volt teljesen egyértelmű számomra, hogy jelenleg hogy is történik a vám/áfa küldöldről. Elég régen rendeltem Ali-ról bármit is, még mielőtt bejött az új szabályozás. Rendelni akarok pár telefon tokot, amiknek az értéke max 5 dollár/db és külön-külön eladóktól jönne szóval nem is adódna össze. Hogy is van ilyen esetben? Kell vám? Vagy csak Áfa? Tehát 5 dollár--> kb 1800 Ft +27% áfa?
-
nfer
tag
Van ez a csomag, UY000643359AZ. Semmi értesítést nem kaptam. Elvileg időben vagyok, betelefonáltam posta négyes gomb. Azt mondta nem tud segíteni az online fizetésben, de felveszi a panaszt ha szeretném. Ez így (nem)működik? Mit kellene csinálnom?
-
válasz
atos30 #57742 üzenetére
Írtuk már ez a fizetéses dolog elektronikus adatokkal dolgozik, a program nem nézi a küldemény címkét. Ráadásul mivel ennél változott a szállító, előfordulhat hogy az azeri posta nem kapja meg az összes adatot, így nem is tudja a Magyar Posta felé megadni.
Ha itt nem látod az új számot ezekkel az LP004-ekkel nem tudsz mit kezdeni. -
lacoka55
tag
2 csomagomnál nem volt értesítés ugyan attól az eladótól rendeltem aksikat az első 800 ft volt a másodiknál láttam hogy megjött a csomag ekkor lekértem a kódot így ez már csak 400 ft volt a postát felhívva azt mondták hogy kiküldték az értesítést mondták is az email címet de az nem az enyém volt lehet hogy az eladó a saját email címét adta meg
a harmadik fizetős csomagom más eladótól volt ott rendesen jött értesítés a csomagról -
lacoka55
tag
-
atos30
aktív tag
válasz
atos30 #57742 üzenetére
na megvan miért nem értesített a posta: az email címem hiába van rajta a csomagon, azt ők nem nézik, csak amit a feladó elektronikusan kitölt. Ha a feladó nem tölti ki a rublikát az email címnél, akkor kvázi nincs is email cím. Azerbajdzsánban meg még a telefonszámomat sem vitték fel elektronikusan, így az is hiába van rajta a csomagon a posta nem azt nézi, csak ami az elektronikus rendszerében van. Na ezért nincs értesítés és lehet fizetni a 800 pénzt.
-
Jahno
veterán
Én igazából azt sem tudom mi a feladatuk és mi várható el. Múltkor még ugye az volt a tájékoztató, hogy felhívnak. Ez néha sikerült is. Legfeljebb nem túl következetes. Én eddig túlzottan napi szinten nem követtem a csomagokat, majd érkazik amikor jön, szólnak mikor szólnak. Fele csoport itt amúgy is arról szól, hogy mindenféle fekete lukakban pihennek, vagy képletesen beérkezik a postára, de még nincs sehol. Aztán ott vannak a nem könyveltek és a többi. De ok, most mióta kaptam pár pofont az ExpressOnetól, azóta napi szinten figyelem. Beérkezik a csomag valahova, mit tudok tenni, hogy biztos megkapjam? Mondjuk most éppen az a terv, hogy ezek kifutnak, aztán nézelődök, hogy Ali helyett honnan lehetne ezt-azt rendelni.
-
atos30
aktív tag
válasz
atos30 #57669 üzenetére
Na megjött a LP004 csomagom Cainiao Super Economy for Special Goods feladású lett a végén. Itthon már UY000534186AZ Azerbajdzsáni nyomkövetésű lett Postás hozta ki 800.- pénzért. Hiába volt rajta a telefonszámom és email címem jól láthatóan, semmi értesítést nem küldtek. Hát ezzel így jártam.
-
Az Express One-nál Netes értesítés, követés van, nem hívnak. Ne is várd. Úgy augusztustól beszélgettünk itt hogy ez miként működik.
Több év külföldi és magyar Internetes rendelés, vásárlás után nekem az a természetes hogy a szállítást folyamatosan követem, a tapasztalatok alapján ez az elvárt. Nem hagyatkozom a szállító lehet hogy elmaradó csengetésére. Az is lehet hogy a kézbesítéskor máshol lennék és akkor valahogy leszervezem hogy meg is kapjam. -
fairi
őstag
Egyszer se hívtak, engem akkor is hívnak ha át teszem más időpontra, és megkérdezi biztosan nem tudom átvenni.
Egyszer nem tudtam megoldani az átvételt akkor szomszéd boltba tette le. Telefonszámot nem adtál meg Alin? Semmi extra nem csináltam de mindig hívnak és küldenek emailt. -
Hát a telefon az gyorsabb, de akkor nem is tudtad hogy elsején vitték volna?
Mivel látom hogy hol tart a futár és az adott időpontban nem keres senki akkor várok 15-20 percet és hívom megadott számot hogy akkor mi újság. Persze ez csak akkor működik ha figyelem a nyomkövetési azonosítót, de figyelem, mert szükségem van a megvett dolgokra, nem hagyhatom hogy ne kapjam meg. -
válasz
White Mage #57732 üzenetére
Nem egészen úgy kell kitölteni a dispute adatokat, de mindegy.
Amiket linkeltél az Express One kézbesítésű csomagok. Az hogy egyikről sem kaptál a kézbesítés napján értesítőt el nem tudom képzelni.
Én mindegyikhez kaptam és kapok, benne a futár telefonszáma és az a lehetőség hogy átütemezhessem.
Ha nem tudják kézbesíteni megy vissza a feladónak, a 2. kézbesítési kísérlet után.
De végignéztem mind és ha én egyet nem kaptam volna meg reklamáltam volna, már 11.19-én a 18-i miatt
Az elsőt Bodnár néven vette valaki 12.14-én.
A másodikat is Bodnar 12.09-én 10:13-kor
A harmadikat november 11.18 Bodnar
Negyedik 11.19 Bodnar
Ötödik 12.17 08:44 kézbesítésű, átvevőt nem tudom
Hatodik meg 12.09 09:44 BodnarNagyon nem világos számomra a dolog. De ezek kézbesítve, tisztáznod kellene hogy ha nem kapsz értesítőt hogy az miért van és a futárral is kellene beszélni, hogy kinek adta oda. Mert az AliExpress tényleg nem fogja pénzed visszaadni.
Ha kaptál értesítőt akkor meg nem értem. -
Jahno
veterán
válasz
White Mage #57732 üzenetére
Ha már így akkor hasonlóval én is beszállok, amit nem kaptam meg, de kézbesítették:
-
White Mage
csendes tag
Sok éve rendelek AE-ről, (2014-ig visszamenőleg), értsd, tudom mi a különbség az "arrived" és "delivered" között, de ilyen helyzettel eddig nem volt dolgom Volt hogy lábakélt a csomagnak, de akkor a tracking se mutatott semmit.
Dehogynem kérik, hogy mond az okát. Amit belépsz a dispute centerbe, meg kell határoznod mi a gondod és milyen intézkedést kérsz. ha bejelölöd hogy nem kaptad meg a csomagot, kötelezően ki kell töltened a legördülő menüt, ahol olyan opciókból választhatsz, mint : nincs nyomkövetés, lejárt a garanciális védelmi idő de a tracker szerint még úton van, logisztikai hiba, rossz cím, stb. Olyan nincs a listában, hogy FAKE DELIVERY.
Honnan tudod, hogy valami nem való tracking? (természetesen a vásárlásrészletező oldal által adott nyomkövetési linket használom)
Pár link, amit ebből a lassú rendszerből kiástam, mind ugyanaz az oldal, 1 esetben van további link is (az 1. expressone-s, próbáltam velük is beszélni, miután átverekedtem magamat az automatán, mossák kezeiket, ők kiszállították... CSAK NEM AZ ÉN RÉSZEMRE)
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900011835693601211https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900012228153601211
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900006797353601211
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900009019443601211
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900012469953601211,158271900012781853601211Van köztük olyan, amit elvileg magyar cég szállított ki, de veled mikor szignóztattak utoljára bármit is amit kézbesítettek? Van, hogy a lépcsőházban nyomják a kezedbe a csomagot, és gyakorlatilag semmi nem bizonyítja, hogy a címzettnek kézbesítették, az Ali meg a szállítócég szavára hivatkozva állítja a kézbesítést, míg ők akár meg is tarthatták a terméket. (pl expressone.hu)
-
válasz
White Mage #57730 üzenetére
Mindegyiknek az állapota delivered volt? Mert az a kézbesített, mindenféle arrived az más. Azt hiába lobogtatja bárki is.
Ha könyvelt küldemény és máshol kézbesítve lett azt egyértelműen lehet igazolni, ehez még segítséget is találsz az összefoglalóban.
Segítene ha megadnád a nyomkövetési számokat legalább 2 okból.
Mert van amikor az hogy kézbesítve a nem valódi nyomkövetési azonosítóknál nem jelent semmit, az tekintheted kamu bejegyzésnek.
Arra is tudnánk javaslatot adni hogy hol kellene reklamálni.
Sehol nem kérik hogy írd le miért nem kaptad meg, az a lényeg hogy nem kaptad meg. És ha van valami kiegészítő információd azt még leírod, csatolod.
Én nem veszem észre hogy eltűnnének, inkább némelyik nagyon lassan jön és van olyan szállítási mód ami kerülendő.
Egyébként hol nézed a nyomkövetést, mert vannak olyan oldalak, ahol a küldeményazonosítós, ami nem nyomkövetési szám, küldeményekről is lehet látni információt, mondjuk az U-s kezdetűeket is ide sorolhatod a postai azonosítósok közül és ha vált az azonosító az is látszik. -
White Mage
csendes tag
2021 júliusa óta rendkívül sok csomagom tűnik el, miközben a tracking szerint kézbesítve volt. a dispute nem ér semmit, mert a tracking infót lobogtatják, van erről valakinek tapasztalata, hogy mi a fenét lehet tenni?
- Eleve bosszantó, hogy a reklamációs felületen én adjam meg miért nem kaptam meg a csomagot, mégis, honnan tudjam mit barmoltak el?
- másrészt, mivel bizonyíthatnám hogy nincs nálam, amiről a trackingjük azt mondja kézbesítve lett?
- végül, hova lehet fordulni ilyen problémákkal, mert kb 60%-os eltűnésről van szó, nem épp filléres mennyiségben. -
Voice24
őstag
China Post-os vonatozó csomagom eladója végre válaszolt a sokadik levelemre, érdekes ajánlata van: adjam meg paypal accountomat, visszatéríti az összeget, én adjak nekik 5 csillagot, és ha majd megjön a cucc, térítsem ismét vissza nekik a pénzt. Még nem döntöttem el a dolgot, a csomag idei megérkezése már úgyis kuka. De azt legalább közvetve elismerte a bolt, hogy sáros a szállítási mód megváltoztatásában és az emiatti későbbi szállításban.
-
válasz
Entrecampos #57725 üzenetére
Nekem is ez van két csomagnál az idő táji bejegyzéssel, majd előkerülnek. Még van 40 és 42 nap a szállítási védelmi időből.
-
Komolyan momóndom hogy nem kell variálnod, hétfőn viszik átveszed és örülsz, mert mindent megkaptál.
Kérhetted volna postai szállítással akkor később kaptad volna meg, nem lett volna összecsomagolva és 3 * 399 Ft fizetése után kézhez kapod.
Vagy. Nem találja a program az elektronikus azonosítóidat, így 3*799 Ft fizetsz, esetleg ezen felül a Posta kéri az értékek után az áfát is.
Melyik a jobb?
Le kellene nyugodnod, mint írtam átveszed és biztonság kedvéért amikor felbontod a nagy zacskót videózol mindent, mindig így csináljuk ha külföldről vásárolunk.
Ha lenne hiány, bár ezt nem hiszem akkor tudsz arra reklamálni. Ha már eleve azzal indítasz hogy át sem veszed, meg sztornó mi a csodát érsz el? Ha nem volt ezekre szükséged akkor meg sem kellett volna venni és az eredménye ugyanaz. Pénzed megvan, termék meg nincs. -
Entrecampos
csendes tag
Ezt a Liege Belgiumot már több embernél látom. Nekem is van 2 UH-BE csomagom, de egyiknél sem látom ezt a bejegyzést. Az nagy gond? Mire számíthatok a két csomagommal kapcsolatban?
Köszönöm előre is!
-
mekex
tag
Szerintem úgy van ahogy leírtam. Az első csomagnál megjelent, hogy upgradelték a shippinget és összecsomagolnak 1 (azaz egy csomagot), tehát senki mással ezzel a trackinggel: 158271900012639073601212 Ezt még november 24-én rendeltem.
A második két csomagnál is megjelent, hogy upgradelik és a részleteknél leírták, hogy két csomag lesz összecsomagolva, amiket december 3-án rendeltem, ezzel a trackinggel: 158271900012639073601212, tehát ugyanazzal a tracking számmal. Ebből kurva nagy sztornó lesz és az aliexpressz le**phat. -
Nem jól gondolod, nem így működött ahogy írod az összevont csomagos kézbesítés, a vámolás is máshogy van.
Szerintem 3 csomagot kapsz egybe csomagolva, eddig mindenkinél így volt, nem kell semmit variálni, semmi nem tűnik el és azért is csinálsz kicsomagolási videót hogy a nagy zacskóból 2-öt vagy 3-at veszel ki, úgy csinálod hogy a címkéket is olvasni lehessen., így ajh akebesebb volt benne tudod a reklamációt alátámasztani.
Ha gondolod nézd meg mindhárom vásárlásnál a View Detail, Logistics Information-nál a nyomkövetési azonosító változást azt valószínűsítem hogy az utolsó bejegyzés az mindegyiknél azonos szám lesz. -
mekex
tag
Ja, a feladói referencia szám megváltozott. Ez egyre érdekesebb.
Az lehet a helyzet, hogy hármat akartak kombinálni, de az elsőt külön küldték el. Azé az eredeti referencia szám. Az utolsó kettő együtt érkezett a vámhoz Magyarországra és azé az új referencia szám. Így akár eltűnhet az első csomag, de amikor megérkezik a második kettő akkor kézbesítettnek nyilvánítják. Én meg maradok az első csomag nélkül ami ráadásul sérült és el is tűnhetett.Nem veszek át semmit. Sztornó mindent. Bekaphatja az aliexpressz.
-
lacoka55
tag
Mi lehet az oka hogy már 10 napja itthon van a csomagom és nem küldik tovább az ExpressOne-nak ennyire nem lehetnek elmaradva hol tárolják ezeket a csomagokat mikorra fog az enyém sorra kerülni ?
újabb rendeléseknél volt ahol elsőre ExpressOne követőt kaptam most látom hogy új ugyanolyan követőt kapott a már összevont csomagokat újra összevonják egy nagyobb csomagba ? -
fairi
őstag
Nekem is volt egy ilyen hetekig semmi nem történt vele, mindenféle hülyeség volt írva és egyik nap bedobták. Kb olyan lelkesedéssel kezelik a postások mint egy rokon küldte képeslapot. Nem fizettél érte semmit pluszba nekik, U-s csomag. LP004 közt sok elveszett nekem hónapok során örökre, legproblémásabb típus.
-
UR129784744DE ehhez semmiféle dokumentumot nem kellett volna küldeni sehova hiszen EU-n belüli nyomkövetési szám, de hidd el az új számítógépes rendszerükben vannak hibák és hiába van a címkén minden adat, nem engedi meg rendszer hogy kézbesítésre ki legyen adva, több indok is lehet, köztük az is hogy EU-s küldeménynél hiányolja a vámolási állapot kitöltését, ami itt alapértelmezetten az hogy nincs.
Például vámolva 1, nem kell vámolni 0 kódú. Nem lett beírva semmi, tehát üres, viszont a kiosztó programnak meg kell az adat, vagy az hogy 0 vagy az hogy 1, ezt a helyiek nem tudják beírni.Visszaküldik az NPKK-ba mert ők tudják.
Az utóbbi időben még a Posta csomagautomaták sem hajlandók befogadni a csomagokat, már kétszer kellett bemennem a postára mert automatában nem tudták kézbesíteni, pedig ott kellett volna. -
Lejárt szállítási információk nem láthatóak, de nincsenek törölve, archív adatok, ha kell hozzáférnek. Nincs folytatása a képen látható számú szállításnak, nem aktuális és nincs mit látni.
Ez amit most látsz(158271900013838663601212) egy 17-én indult új szállítási folyamat és ez sem azonos Feladói ref. szám:
Ez a szám akkor az amibe összevonták a küldeményeket? Vagy azok közül az egyik.
HHa ma nem kerül ki akkor hétfőn minden kiderül, türelem. -
mekex
tag
És az mennyire korrekt, hogy az expressone törölt több napnyi tracking infót? Letörölte, hogy "Parcel arrived damaged to the HUB". Mintha mi sem történt volna. Ilyent talán Afrikában lehetne csinálni, hogy egyszerűen törlünk szállítási előzményeket. Ha megnézed az aktuális trackinget, most már a képben levő rész eltűnt, mintha nem is történt volna semmi. 158271900013838663601212
-
fairi
őstag
válasz
djsunstealer #57709 üzenetére
Elvileg nem megy rá (mivel ez is belga postát jelent gyakorlatban, de lehet EO vagy postNL), kivéve ha eladó azt gondolja a china registered posta mégis jobb számodra.
-
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok! Ha volt már, akkor elnézést. Aliexpress Selection Saver (15-45 days) szállítási módnál rájön a 399/799 Ft postás móka, vagy ez ugyanolyan mint az AE Saver Shipping? Köszönöm szépen a választ!
-
válasz
Imilenni #57707 üzenetére
Ha megmozdult akkor meg is érkezhet és van a szállítási védelmi idő ha az lejár akkor ez a szöveg semmit nem jelent kéred vissza a pénzed és egyébként is lehet dispute-t indítani. Egyébként te hallasz olyat hogy Kína le van zárva vagy a szállítási útvonalon valamelyik ország? 2019 óta COVID, de most nincsenek zárások. Hülyeség akárki is írta.
-
Imilenni
addikt
Dec. 31-én kérhetném vissza a pénzemet a rendelésemért, ami október vége óta most mozdult meg először.
Viszont feltűnt ez a felirat is:Due to COVID-19, your package may be delayed by 30~40 days, please wait patiently and thank you for your understanding.
Ez ugye nem jelenti azt, hogy futhatok a pénzem után, és ezért nemtudom visszakérni az árát? -
mekex
tag
Most nézem, hogy az aliexpress összekombinálta 3 csomagom.
Kettő a háromból még át sem ment a vámon amikor kapacitáshiányra hivatkoztak és csomagsérülésre.
Mi ez? Milyen csomag? Egyenként jönnek át a vámon és az első csomag bevárja a többit az expressone-nál és közben ilyen státuszokat írkálnak, hogy nincs kapacitás, meg hogy kivizsgálják a csomag sérülését? -
mekex
tag
Már továbbindult a csomag. Honnan tudom meg, hogy mekkora a kár benne?
Ha nagyobb a kár esetleg át se vegyem?
Hívnám én őket csak 17:00 óráig veszik fel a telefont.
Érdekes volt a csomag sorsa, 16-án nem volt kapacitásuk kiszállítani, ezt úgy közölte az aliexpress velem, hogy "Delivery attempt failure", ami nem igaz, mert ki sem került a a Onexpressz raktárból kapacitás hiány miatt. Utánna meg "Csomag sérülten érkezett a központi depóba". Ez egyre érdekesebb. Hívtam őket amikor még csak a kapacitáshiányra hívatkoztak és mondták, hogy majd fogok email-t kapni a kiszállításkor... Nem kaptam semmi emailt.
Ha nem szállították ki kapacitás hiány miatt akkor hogyan sérült meg?
-
Répike
újonc
Sziasztok!
A miskolci deponak van elérhetősége? A rendelés követésénél az látszik, hogy kétszer kerestek (se sms, se e-mail, se telefon.....), és visszaküldték...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Formula-1
- Kuponkunyeráló
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Google Pixel 9 Pro készülékek 128gb / 256 gb / 512gb - Szép állapot, garancia, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X7 Pro 5G 12/512gb - Makulátlan, garanciális, akár beszámítással
- Xiaomi 14T Pro 12/512gb - Makulátlan, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S25 12/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Eladó Cooler Master Masterliquid ML240L V2 RGB
- Gamer / irodai szék noblechairs EPIC bontatlan
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i5-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest