Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ShiTmano
aktív tag
Tegnap este megcsináltam a hátsót(fat) tyúkbelesre. Ez már nehezebb mutatvány volt. Itt a felni már nem tubeless komp. volt meg a gumi is hatalmas, ezért nem akart a felnihez hozzáfeszülni. Pumpával esélytelen volt. Megpróbáltam kompresszorral, úgy, hogy kicsavartam a szelepet, hogy minél nagyobb luftot küldjek bele hirtelen. Ez is kevés volt, ezért Zsolt74 tanácsára egy fúróval kitágítottam a kompresszor pisztoly fúvókáját. Na így már sikerült, felpattant a gumi a helyére. Az ujjammal fogtam be a szelep helyét. Sok helyen eresztett, de a nagy térfogat miatt csak lassan csökkent a nyomás. Körbeforgattam párszor, többször utánafújtam és egyre jobb lett a helyzet. Mikor megfelelőnek ítéltem öntöttem még bele 50ml tejet, visszacsavartam a szelepet és láss csodát fel lehetett pumpálni, de azért még sziszegett rendesen. Szivárgásjelző sprayvel sikerült lokalizálnom, hogy a felni illesztésnél( a DT Swissel ellentétben ez nem hegesztett) és a körülötte levő küllőknél ereszt. Odaforgattam a tejet és jól megráztam a kereket, bugyogott is kifelé. Egy idő után tömített. Aztán felfújtam 1,5 barra és vártam. Most néztem de kb még mindig annyi van benne, viszont az első kerekem 1,5 nap alatt 3barról lement 1-re. Úgy néz ki a Schwalbe tényleg alkalmasabb tubelessre.
Hátul viszont -mivel nem volt gumicsere meg a belső sem slimeos volt- csak 231grammot nyertem. Így összesen 617grammal lett könnyebb a két kerék + levegő súlya, mert a régi kerekeket leeresztve mértem az újakat felpumpálva. Tekintve, hogy a levegő tömege 1,3gramm/liter még egy pár grammal több a nyereség. Kíváncsi leszek a menetpróbára, sajnos arra még nem volt időm.
Érdekesség, hogy belsővel egy kicsit ütött a Jumbo Jim mert nem ugrott fel rendesen a felnire, tubelessben viszont a helyére pattant.
Szóval tubeless felni nélkül is sikerülhet, remélem nem lesz semmi anomália.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W